Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2016

Μια παρατεταμένη...



...κραυγή τρόμου, αναμεμιγμένη με ισχυρή δόση αγωνίας, με έκανε να πεταχτώ από τη νυφική παστάδα μου, στις 4:30 το ξημέρωμα της Τετάρτης. Η κραυγή ερχόταν από το δωμάτιο της μητρός μου, όπου και κατευθύνθηκα, τρικλίζοντας μεν από τη νύστα, τρέχοντας δε. 
Αντίκρισα τη μητέρα μου καθισμένη στο κρεβάτι της, με τα χέρια να τρέμουν, τα μάτια να πεταρίζουν και το φιλέ που βάζει για να συγκρατεί τα, όσα εναπομείναντα, μαλλιά της στη θέση τους, να κρέμεται από τη μια μεριά, σαν φύκι wakame

-Τι πάθατε μητέρα; τη ρωτώ. 
-Πήγαινε βράσε μου ένα φλισκούνι και θα σου πω, μου απαντά. 
Σύρθηκα μέχρι την κουζίνα, έβρασα το φλισκούνι και της το έδωσα. Μεταξύ έβδομης και όγδοης γουλιάς, αρχίζει να μιλά. 
-Ο πατέρας σου έχει φιλενάδα! 
-Μητέρα, ο πατέρας μας άφησε χρόνους το 1993. 
-Ναι, αλλά τον είδα στον ύπνο μου. 
-Και τι ακριβώς είδατε μητέρα; 
-Ήμουνα, λέει, με τη μάνα μου (σ. σ. η γιαγιά μου απεβίωσε το 1986) και της έλεγα ότι ο πατέρας σου έχει φιλενάδα. Και την είχα δει, λέει. Και ήταν ξανθιά, χυμώδης και με πιασίματα. Και ο πατέρας σου είχε ξεμυαλιστεί και ερχόταν τις μισές μέρες της εβδομάδας στο σπίτι και τις υπόλοιπες ήταν στο σπίτι της ξανθιάς. Και η γιαγιά σου μου είπε ότι έχει βρει φιλενάδα ο μπαμπάς σου, γιατί εγώ έχω μείνει πετσί και κόκαλο και έτσι όπως αδυνάτισα ο μπαμπάς σου δεν με θέλει πια. 
-Και δεν χαίρεστε μητέρα, που κάποιος στο όνειρό σας σάς είπε πως έχετε αδυνατίσει; Εγώ μια φορά που είχα δει στον ύπνο μου τον αποθανόντα κολλητό μου, μου είχε πει "Πώς ξαναπάχυνες έτσι μαρή Αρτίστα; Πάλι θα θέλουμε ένα τόπι ύφασμα να αγοράσουμε για να φτιάξεις μια φούστα". 
-Μη με διακόπτεις με άσχετα. Συνεχίζω το όνειρο: Αφού μου είπε έτσι η γιαγιά σου, της απάντησα πως εκτός από πιασίματα η ξανθιά, έχει και ωραίο λέγειν και δια τούτο την ηράσθη σφόδρα ο πατέρας σου. 
-Ε καλά, δεν θα είναι μόνο το λέγειν η αιτία, μητέρα… 
-Πάψε αναιδέστατη, που θα μου κάνεις και κριτική. 
-Με συγχωρείτε. Και μετά τι έγινε στο όνειρο; 
-Τίποτα. Ταράχτηκα και ξύπνησα και τελείωσε το όνειρο. Πήγαινε τώρα, νυστάζω και με ξαγρυπνάς

Έφυγα από το δωμάτιο και καθώς, μ’ αυτά και μ’ εκείνα, είχε πάει η ώρα 5:30, έφτιαξα καφέ και άρχισα να καθαρίζω κάτι χόρτα, σκεπτόμενη την καλή μου τύχη που το όνειρο της μητρός μου τελείωσε γρήγορα και θα ησυχάσουμε. 

Αμ δε που ησυχάσαμε! Από την Τετάρτη το πρωί, κάθε πρωί, μέχρι και σήμερα, έρχεται στην κουζίνα για το πρωινό της και μας αναλύει το όνειρο, γκρινιάζοντας που ο πατέρας έχει φιλενάδα! 
Όπως αντιλαμβάνεστε, για ακόμα μία φορά, σιγοψιθυρίζω τη φράση "τιζωπαλιρεπούστημου"! 

Καλή εβδομάδα!

58 σχόλια:

  1. Μάλλον σε έχει πιάσει κάποια κατάρα και πρέπει το σύμπαν να φροντίζει για να έχεις υλικό για αναρτήσεις. Αλλιώς δεν εξηγείται η τελευταία σου "περιπέτεια".
    Όσο για εμάς, που είμαστε απ'έξω απ'το χορό, απλώς το διασκεδάζουμε.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα... Αφού σκέφτομαι να το κάνω σειρά. Τιζωπαλιρεπούστημου Season 01 Episode 01 και πάει λέγοντας...
      Κοίτα, στην αρχή φρικάρω, αλλά μετά το γράφω και αρχίζω να το διασκεδάζει κι εγώ!
      Κίσιζ Πίππι!

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχα αχαχαχαχα Ο σχωρμένος ο παππούς μου που ήτο μέγας σεξολιγούρης κάθε μέρα πρωί μεσημέρι βράδυ μνημόνευε τις γκόμενες που είχε γνωρίσει στη ζωή του. Μία δε την εκθείαζε και η γιαγιά μου πολύ την εζήλευε αυτή. Σαν ήταν η γιαγιά στα τελευταία της με άνοια, έλεγε ''τώρα που θα φύγω θα πας να βρει τη φιλενάδα σου τη Σούλα ε;'' Και ποια Σούλα να έβρισκε ο παππούς που εκείνη το έριχνε καμιά 15αριά χρόνια...

    Να πεις στη μητέρα να πιάσει φίλο, δεν υπάρχει άλλη λύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μητέρα έχει κλείσει, αισίως, τα 91. Τι φίλο να βρει σ' αυτή την ηλικία; Βλέπεις δεν της αρέσουν και οι σχέσεις με νεώτερους. Και σε μεγαλύτερους μόνο ο Επίτιμος έχει μείνει. Και γι αυτόν, δεν δίνω συγκατάθεση!

      Διαγραφή
    2. κακώς δεν τις αρέσουν οι νεότεροι, έχω δει 100χρονη να βγάζει βόλτα το 80χρονο τεκνό της με το μηχανάκι παρακαλώ.

      Είσαι καλά γενκώς; Απουσιάζεις για καλό;

      Διαγραφή
    3. Αχ απουσιάζω λόγω θείας Φεβρωνίας! Ετοιμάζω ποστ τώρα και θα καταλάβεις!
      Όλα καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Τι γλυκιά μαμά!
    Και της μιλάς στον πληθυντικό ε;
    Ελληνική ταινία αρτίτσα μου! Αυτό ζεις!
    Η μητέρα μου τρελάθηκε!
    Λες σε λίγο να μετράει και μυρμηγκάκια;
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Και στον ρόλο της Αρώνη, η μητέρα μου! Κάπως έτσι!
      Της μιλάω στον πληθυντικό. Πάντα έτσι ήταν η κατάσταση! Σε όλους στο σόι μου μέσα, μιλάω στον πληθυντικό. Εξαιρούνται τα ξαδέλφια μου!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάλι στα είπα και στο τηλέφωνο. Πάνετε σε έναν πνευματιστή, ένα μέντιουμ, έναν Χορταρέα βρε παιδί μου να την υπνωτίσει να ανασύρει τις κριμένες τραυματικές μνήμες που την βασανίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της το είπα. Δεν θέλει να πάει.
      Πώς εγώ δεν πάω στον ορθοπεδικό;
      Έτσι κι αυτή. Δεν πάει στο μέντιουμ!

      Διαγραφή
    2. Να την πας με το ζόρι όπως θα κανονίσω να πάνε εσένα στον ορθοπεδικό (ουπς).

      Διαγραφή
    3. Δεν έχεις παρά να κανονίσεις να έλθεις εδώ μια εργάσιμη μέρα και να με πας εσύ!

      Διαγραφή
    4. Θα με δεις και θα πάθεις ατύχημα.

      Διαγραφή
  5. ε αν η φιλεναδα είναι σαν τις φωτό σου ,πιάνω κι εγω φιλενάδα!χαχαχαχα
    Δεν φταιει ο μπαμπάς!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φταίει σε τίποτα ο μπαμπάς, πίστεψέ με!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  6. Η εικονογράφηση σιγοντάρισε άψογα το κείμενο, το οποίο έδωσε ζωή και κίνηση στις εικόνες!
    Τη μητέρα... μήπως να την γνωρίσουμε στον πατέρα μου, τον οποίο, νυχτιάτικα "σαν κάτι να τον βάραινε" και "να 'χα το νου μου"...;! (Τσάι έφτιαχνα εν τω μέσω της νυκτός! Κι είχα και το νου μου, γενικότερα, ενόσω κοιμόταν σαν πουλάκι!) Θα αναλύσουν διεξοδικά το όνειρό της, θα της πει κι ο πατέρας τα δικά του (εμείς, έχουμε άλλο ζήτημα: πάντα βλέπει δρόμους που οδηγούν σε αδιέξοδο!)
    "Τιζωπαλιρεπουστημου", το 'χω καθημερινή... ατραξιόν!

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα, Αρτίστα!
    Τους ασπασμούς μου (εννοείται και στη μητέρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, ωραίες στιγμές περνάς κι εσύ βλέπω!
      Είναι οι αποστάσεις που δυσχεραίνουν αυτή τη γνωριμία, αλλιώς, καλά θα ήταν να τους γνωρίσουμε!
      Κίσιζ Νατάσα Ν.!

      Διαγραφή
  7. Προκλήσεις παντού....απόκαμε το μυαλό
    Επικροτώ το μπαμπά
    και συμμερίζομαι τα μάλα τη μαμά
    Ουφ μπλέχτηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προκλήσεις και στον άλλο κόσμο!
      Θα το πω στη μαμά ότι συμπαραστέκεσαι!

      Διαγραφή
  8. Αυτό μτ τη ζηλεια, το ζω καθημερινά.
    Από το 2001 που μας άφησε ο πατεραςς μου, θυμάται και μας εξιστορεί διάφορες καταστάσεις η μαδερ.
    Φοφαμαι μην κάνουμε τα ίδια σε λίγο.
    Για γελια και για κλαματα.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά ο μπαμπάς μου, εν ζωή τουλάχιστον, δεν είχε φιλενάδες! Δεν προλάβαινε κιόλας!
      Εντάξει, τώρα που σταμάτησε (εδώ και τρεις μέρες) να το λέει, είναι για γέλια. Πριν μερικές μέρες, μου ερχόταν να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο!
      Κίζιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  9. Αυτά ειναι ζόρια! Αντι για φλισκούνι βάλτης λιγο Johny on th rocks!
    Καλή εβδομάδα,
    καλή συνέχεια στη μέρα σου!
    Φιλια πολλά αγαπημένη μου Αρτίστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Αριάδνη Στ! Καλή ιδέα! Δεν το είχα σκεφτεί!
      Μιλ μερσί για τη συμβουλή! Θα πράξω αναλόγως!
      Μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  10. Γιατί δεν έστελνες τον κύριο Μήτσο και εσύ να συνεχίσεις τον ύπνο σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, με ξέρεις τώρα... Δεν θέλω να επιβαρύνω το στεφάνι μου!

      Διαγραφή
  11. Άσχετο. Aυτό που η φουστανέλα "δίνει έμφαση στις στροφές και στα ...πηδήματα", το πρόσεξες;
    Δηλαδή και αρχιτεκτονικά να το δεις, είναι βάσιμο.
    Κουράγιο με τους εφιάλτες της μητρός. Μήπως να της λέτε "Ναι" για να ξαναβρείτε όλοι τον ύπνο σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πρόσεξα και καλά έκανες και το επισήμανες! πώς μου διέφυγε τέτοια πληροφορία;
      Άμα της λέμε "ναι" σ' αυτό το θέμα, φοβούμαι ότι δεν θα ξανακοιμηθούμε ποτέ πια!
      Πάντως, τώρα που σου γράφω, της πέρασε. Έχει άλλο θέμα, που ίσως το δημοσιεύσω κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
  12. Βρε την μαμα τι της εμελε να ζει στο όνειρο.. την απιστια του μπαμπα..λοιπον Αρτιστα μου να της πεις... οτι βλέπει στο ονειρο συμβαίνει το αντιθετο... δηλαδή οτι ο πατερας σου της ήταν πολύ πιστός... που ξερεις μπορεί να πιασει το κολπο φιλεναδα..σου αφηνω φιλάκι κουράγιου.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μια καλή ιδέα και θα πράξω αναλόγως Ρουλάκι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Αχ, Αρτίστα μου! Με μαύρους κύκλους κάνεις εμφάνιση το πρωί; Τρελάθηκα με τη φουστανέλα!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να ήταν μόνο οι μαύροι κύκλοι; Εμφάνιση ζόμπι έχω τελευταία. Χοντρού ζόμπι, αλλά ζόμπι!
      Καλή είναι η φουστανέλα,αλλά εμένα με συγκλόνισε το φύκι wakame!
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  14. Μπορεί να το έζησες κι αυτό, αλλά το εικονογράφησες με άπειρη τέχνη!
    Μα καλά...αχάραγα καθάριζες χόρτα?...θα μου πεις ξαγρύπνησες και τι να καθαρίσεις, την ονειρική (του ονείρου ντε, για να μην πω του εφιάλτη) τη φιλενάδα?

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί!
      Η αλήθεια είναι ότι αχάραγα δύο πράγματα μπορούσα να κάνω. Ή να πάω στον φούρνο της κυρίας Σοφίας που ανοίγει από τις 5 και να πάρω κρουασάν με σοκολάτα, φρεσκοψημένα ή να καθαρίσω τα χόρτα. Προτίμησα το δεύτερο, διότι απέχω από το πρώτο!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  15. Που λες, γνώριζα κι εγώ ένα παντρεμένο ζευγάρι παλιά, που, κάθε φορά που ο σύζυγος χώριζε με μια φιλενάδα του, έκλαιγε στην αγκαλιά τής γυναίκας του κι εκείνη τον παρηγορούσε! Και δεν συνέβαινε αυτό, ούτε στον ύπνο ούτε στην φαντασία τους! Ήτο αλήθεια.. Δεν ξέρω πως θα αντιδρά η σύζυγος στα γεράματα της, μπορεί να αντιδράσει έστω κι αργά..! Ωραίο χρώμα έχει η γραμματοσειρά σου :) Υ.Γ Υπομονή, τι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά ο πατέρας δεν είχε δώσει ποτέ δείγματα απιστίας, εν ζωή τουλάχιστον!
      Τέλος πάντων, ήδη έχει ξεκολλήσει το μυαλό της. Πάμε για άλλα τώρα!
      Η γραμματοσειρά είναι καφετουλί κάπως. Είπα να το ξανοίξω λίγο από το μαύρο!

      Διαγραφή
    2. Όχι, δεν το συνέκρινα, απλά μου ήρθε αυτό το ζευγάρι(ο θεός να το κάνει) στο μυαλό. Όπως είπες κι εσύ, "πάμε γι' άλλα" τώρα.. Καλό τριήμερα Αρτίστα :))

      Διαγραφή
    3. Ήλθαν ήδη τα άλλα! Σε νεώτερη ανάρτηση, όταν φύγει η θεία Φεβρωνία, η οποία έχει αφίχθη για δύο ημέρες και κοντεύουν δύο εβδομάδες κι ακόμα εδώ είναι και δεν προλαβαίνω ούτε να ξυστώ, που λέει ο λόγος!

      Διαγραφή
  16. Πρέπει με κάποιο τρόπο να της αποσπάσεις την προσοχή τύπου "εχετε δίκιο μητέρα! Τον είδα κι εγώ τον πατέρα στον ύπνο μου ότι σας απατά...με άντρα!" Ή με κάτι άλλο άσχετο..
    Καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου πει ότι αυτό δεν την ενοχλεί, διότι ο άνδρας είναι κάτι διαφορετικό από αυτήν και δεν συγκρίνεται, ενώ με μία χυμώδη ξανθιά, όσο να πεις, υπάρχει σύγκριση!
      Μιλ μερσί Μπάλανς!

      Διαγραφή
  17. Όλη η συμπόνια του απόδημου ελληνισμού μαζί σου. Patience and the best will come

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τον απόδημο ελληνισμό για τη συμπαράσταση!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  18. Όλη η συμπόνια του απόδημου ελληνισμού μαζί σου. Patience and the best will come

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τον απόδημο ελληνισμό για τη συμπαράσταση!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  19. Εμενα λογικο μου φαινεται να εχει "φιλεναδα" (sic).

    Εγω αλλωστε το εχω πει και στον πατερα μου να μην πηγαινει με τη μανα μου γιατι ειναι αιμομιξια. Ντροπη να κανει σεξ με τη μητερα των παιδιων του. Του εχω πει επισης να βρει μια πιτσιρικα 20-25 χρονων να την εχουμε μιση μιση. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το πω κι εγώ στη μητέρα!
      Ή που θα νιώσει καλύτερα ή που θα πάει να βρει τον πατέρα στον άλλο κόσμο!
      Εσύ κι ο μπαμπάς σου την ίδια πιτσιρίκα; Αχ, αυτό το σήριαλ "Αναστασία", έχει κάψει τον κόσμο!

      Διαγραφή
  20. Την επόμενη φορά πες της ότι την ξέρεις και δεν είναι γυναίκα, είναι άντρας με περούκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πρόεδρε. Αυτό θα κάνω, διότι με έχει φέρει ως εδώ. Θα της πω ότι είναι transgender να ξεμπερδεύουμε!

      Διαγραφή
  21. Αφήστε τον άνθρωπο να χαρεί λιγάκι εκεί που βρίσκεται.
    Γέλασα ππολύ με το όνειρο.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα δίκιο, το έχετε!
      Κι εγώ, τώρα πια, που πέρασε η μπόρα, το διασκεδάζω!
      Καλό βράδυ κ. Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  22. Εντάξει έκλαψα. Και πάτησα και όλους τους συνδέσμους. Εν τω μεταξύ όση ώρα σε διάβαζα σκεφτόμουν. Και μετά σου λένε πως οι χήρες είναι οι μόνες που ξέρουν που βρίσκεται ο άντρας τους. Αμ δε...
    Τι τραβάς και εσύ βρε Αρτίστα μου. Κάποιος πρέπει να σου κάνει δώρο ένα τριήμερο σε σπα να χαλαρώσεις.
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντ' αυτού, του σπα δηλαδή, ήλθε η θεία Φεβρωνία και δεν θες να ξέρεις τι περνάω! Ελπίζω να φύγει σύντομα, για να ξαναβρώ χρόνο για βλόγγινγ!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  23. Εξαιρετική η Σαρακοστιανή σου ανάρτηση, (μη το ψάχνεις, έχει σχέση με τα χόρτα!) Πάντως κάπως έτσι οι γέροι μας ή καλύτερα η μανάδες μας, πρέπει να ζουν τη χηρεία τους, με φαντασιώσεις, όχι σαν τη δικιά μου (τη Γαλλίδα) που συμπεριφέρεται σαν να μην υπήρξε ποτέ της παντρεμένη!
    Η Ρούλα ξέρει, στα όνειρα συμβαίνει το αντίθετο!

    ΑΦιλάκια και καλό χαλαρόοοοοοοοοοο τριήμερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο δεν ήταν χαλαρό το τριήμερο, αλλά πλάκωσε κι η θεία Φεβρωνία και δεν λέει να φύγει! Και δεν βρίσκω χρόνο, όχι για βλόγγινγ, αλλά ούτε τον υπολογιστή να ανοίξω! Και τώρα σου γράφω από τη δουλειά, κρυφά από το αφεντικό εννοείται!
      Μαγισσούλα μου, σε ασπάζομαι και εύχομαι γρήγορα να μπορέσω να επιστρέψω στη βλογογειτονιά μας!

      Διαγραφή
  24. Έκλαψα απο τα γέλια αχαχαχαχαχαχα τι ειχε φαει το βραδυ; Μηπως της έπεσε βαρύ; Εγω πιστευω καλοπερνα εκει που ειναι και δεν συντρέχει λογος ανησυχίας. Μα καλα και εσυ χόρτα καθαριζες μες στο χάραμα; Αληθεια τι χόρτα; Το τι ζω παλι ρε πουστη μου το λεω εγω εδω και κανα μήνα περίπου.
    Τα φιλια μου καλλιτέχνιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελαφρά τρώει τα βράδια, αλλά είναι να μην της μπεικάτι στο μυαλό!
      Τι χόρτα; Του βουνού. Μου τα είχε φιλέψει μία γειτόνισσα!
      Φοβούμαι ότι από εδώ και στο εξής, θα το λέμε όλο και πιο συχνά το "τιζωπαλιρεπούστημου". Και όχι μόνο εμείς οι δυο, αλλά πολύς κόσμος...
      Κίσιζ Έλενα!

      Διαγραφή
  25. Η καλή μου....γιατί τις μιλάς στον πληθυντικό;
    Δεν ξέρω αν ο πατέρας μου έχει σχέση...αλλά το ότι ξεκίνησε να κάνει μπάνιο τόσο συχνά μου προκαλεί υποψίες...αλλά δεν βαριέσαι ... παππούλης είναι πόσο καιρός του έμεινα να γκομενιάζει....

    αυτές τις ημέρες τρώω πολλά αυγά και σε σκέφτομαι...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της μιλάω στον πληθυντικό παιδιόθεν, κατόπιν απαιτήσεών της, διότι, από ότι λέει, έτσι κάνουν οι καθώς πρέπει κόρες!
      Μία χαρά τον βρίσκω τον μπαμπά σου!
      Αχ, τι ωραίος λογος να με σκέφτεται κάποιος!
      Μιλ μερσί Λίζα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.