Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E16



Άραγε, πόσους πνιγμένους πρόσφυγες αντέχει η ευρωπαϊκή μας συνείδηση; 

Διαβάζω όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και βρίσκω εαυτόν ένα βήμα πριν το ρίξω στα Άρλεκιν. Να ξεχαστώ βρε αδερφέ...

Κατά τα λοιπά, η ημέρα μου ξεκίνησε ακούγοντας στο ραδιόφωνο το What A Wonderful World από τον Louis Armstrong. Θα μπορούσε να θεωρηθεί και ο ορισμός της ειρωνείας. 

Καλά, μην αγχώνεστε, μπορεί να έλθουν να μας σώσουν οι εξωγήινοι...

Αποφάσισα να χάσω τα παραπανίσια κιλά μου πάρα πολύ αργά, ούτως ώστε να μην τα ξαναπάρω ποτέ. Να χάνω, ας πούμε, μισό κιλό κάθε 300 χρόνια! 

Η Adele επιστρέφει με καινούργιο άλμπουμ. Προφανώς για όσους άντεξαν και δεν αυτοκτόνησαν με το προηγούμενο. 

Bonus ανεκδοτάκι: 
-Ποιο θα είναι το όνομα του παιδιού; 
-Μαρία. 
-Χμμ... Δεν είναι διαθέσιμο. Τι λέτε για το Μαρια_5454; 
-Σίγουρα είστε παπάς; 

Καλή εβδομάδα!

35 σχόλια:

  1. Όπως τα λες...
    Η δική μου πάντως..δεν αντέχει..
    Φιλώ σε και καλό μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, πάντως, έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στους εξωγήινους...
      Φιλί.

      Διαγραφή
  2. "Η ευρωπαικη μας συνειδηση"... Ποια συνειδηση;;
    Καλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, λέμε και κανένα αστείο, για να περνά ευχάριστα ή ώρα...

      Διαγραφή
  3. Έχουμε μπλέξει (με) τις (ευρωπαϊκές) συνειδήσεις.
    Είναι αυτές που έχουν περάσει διαφωτισμό, είναι οι άλλες που "κρατάνε" από Αριστοτέλη και Πλάτωνα, είναι του lifestyle-ίστα, είναι του σταντ-απ-κομίντιεν, είναι της μπζεκαζμένης, είναι της "σοβαρής δημοσιογραφίας"...
    Η δική μου (απλή, ανώνυμη, ανθρώπινη) δεν αντέχει...

    Καλό μήνα, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, λίγο πριν το Άρλεκιν κι εσύ, βλέπω...

      Διαγραφή
  4. Η στήλη της καρδιάς μας είναι εδώ κι όπως πάντα ανάμεσα στα διασκεδαστικά πετάει και τη μεγάλη της αλήθεια. Για την Adele ☺
    χεχε! :)))
    Είπα να το διασκεδάσω κι εγώ γιατί οι συνειδήσεις είναι κάτι ψιλοί κόκκοι ...πιο ψιλοί κι από της βρώμης που τρώω τώρα δα για πρωινό!
    Καλή εβδομάδα Αννούλα μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, πήρα κάτι δημητριακά βρώμης, τα οποία τα λάτρεψα!
      Πάντως, τις πιο μεγάλες αλήθειες θα τις πω για τη Λάνα Ντελ Ρέι, εν ευθέτω χρόνω!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
    2. Πητε μου βρε κοριτσια .. Αριστεα και Άννα...με τι τρωγεται η βρωμη;..

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      Λοιπόν, εγώ παίρνω αυτά της φωτογραφίας που θα δεις αν πας στον σύνδεσμο που σου έχω εδώ: http://www.nestle.gr/asset-library/PublishingImages/Brands/Cereals/new/218px_PROTEIN.jpg
      Αυτά κάποιοι τα τρώνε με γάλα για πρωινό, όπως τα κορν φλέικς, αλλά εγώ τα προτιμώ σκέτα, αντί πασατέμπου, βλέποντας μια ταινία ας πούμε! Είναι πολύ νόστιμα, διότι έχουν και μέλι!

      Διαγραφή
  5. δυσκολα μα αναπαντητα
    δυστυχως

    καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε αγαπημένη μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, δεν θα πει τίποτα...
      Μακάρι να είναι ένας καλός μήνας...

      Διαγραφή
  6. Ακριβώς όπως το είπες, "ευρωπαϊκή συνείδηση".... τι να σχολιάσεις σε αυτό!!
    Για την Adele, η αλήθεια είναι πως σε ρίχνει πολύ ρε παιδί μου... πολλή κατάθλιψη. Όχι πως δε μου αρέσει, ίσα ίσα μου αρέσει πολύ, αλλά δεν είναι να την ακούσεις για πάνω από 5'. Χρονομετρημένα.
    Δύσκολο να χάσεις κιλά, όντας άνθρωπος του Δυτικού κόσμου, πολιτισμού και κουλτούρας. Είμαστε συνηθισμένοι και ίσως αναγκασμένοι, να καθόμαστε σε μια καρέκλα από το πρωί ως το βράδυ, λόγω εργασίας.
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Αννούλα!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έχω και χειρότερο από την Αντέλ. Τη Λάνα Ντελ Ρέι!
      Λοιπόν, προσπαθώ και έχω καταφέρει να περπατάω καθημερινά περίπου μια ώρα. Μακάρι να αισθάνομαι καλά και να το διατηρήσω δια βίου. Θα δείξει!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  7. Κανείς δεν αντέχει αυτά που γίνονται και είναι απόλυτα λογικό να θες να το ρίξεις στα Άρλεκιν. Ή στην Αντέλ. Ή και στα δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να αντέξουμε και να μην πέσουμε στα χειρότερα. Στη Λάνα Ντελ Ρέι, ας πούμε!

      Διαγραφή
  8. η Adele μόνο στη Βιργινία αρέσει...είδα εξωγήινους στην Άκοβα που γέμιζαν νερό πόσιμο το δίσκο τους ...καλό μήνα μαρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αυτηνής της αρέσει και ο Τζορτζ Μάικλ, οπότε είναι μη αναστρέψιμη ή κατάστασή της...
      Γιατί; Εγώ δεν τους είδα πάνω από το Παλαμήδι;
      Καλό μήνα Ιμιγράγτισσα!

      Διαγραφή
  9. Κι αυτή η Adele καλή και άγια αλλά απορία το 'χα τι ζόρι τραβάει με τον πρώην; Μέχρι πότε θα ακούμε τραγούδια για πάρτη του;! Αυτά είναι αναπάντητα ερωτήματα, όχι αστεία.
    Κατά τα άλλα για την ευρωπαϊκή μας συνείδηση (?!) επιτρέψτε μου να μην σχολιάσω, κρατώ το επίπεδο ψηλά.
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα μου πεις; Ευτυχώς δεν κάνω ραδιόφωνο αυτή την εποχή, διότι είχα κάτι ακροάτριες που ζητούσαν τραγούδια της συχνά και τι να έκανα η βαριόμοιρη, τα έβαζα. Με πόνο ψυχής, αλλά τα έβαζα!
      Ναι, μην σχολιάσεις τα της συνειδήσεως, διότι είναι και πολύ σοβαρό το βλογ και το επίπεδο μου τρέχει από τα μπατζάκια!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  10. Αυτό με το όνομα με πέθανε!! χαχαχα
    Καλή βδομάδα, όσο γίνεται με τα όσα συμβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τώρα που ήλθε και ο Σουλτς, άλλοι ορίζοντες θα ανοιχτούν στο προσφυγικό!
      Φιλί κουμπαρούλη μου!

      Διαγραφή
  11. Ωραία...αφού θα έρθουν οι εξωγήινοι να κρύψουμε τη συνείδηση κάτω από "το ευρωπαϊκή" για να μην παρεξηγηθούν!
    Η Αδελε μου αρέσει!!!!!!!!
    Αλλά το ανέκδοτο μου άρεσε περισσότερο..έτσι δεν την πάτησα εγώ και κόλλησα το με μπροστά από το Μαρία?
    Ευτυχώς όμως όχι στη βάφτιση!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ..δεν την πάτησα ακριβώς έτσι...θυμήθηκα ξάφνου πώς την πάτησα, αλλά δεν είναι της παρούσης..χαχα!!

      Διαγραφή
    2. Αργούν οι εξωγήινοι, αλλά δεν πειράζει διότι ήλθε ο Σουλτς!
      Επίσης δεν πειράζει που σου αρέσει η Αντέλ. Αρέσει και στη Βιργινία. Τώρα θα μου πεις ποια είναι η Βιργινία; Ένας φίλος, δεν τον ξέρεις! Ίσως σου πω καμμιά μέρα γι αυτόν!
      Δεν μπορώ να φανταστώ τι έγινε με το δικό σου όνομα, αλλά σίγουρα είναι καλύτερο το "Με" από την κάτω παύλα!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  12. Αμα η κατάσταση με αναγκάσει να το ρίξω στα άρλεκιν θα διαλέξω το δρόμο της αυτοκτονίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Πρόεδρε μην αυτοκτονήσεις! Εδώ εμένα μου έκοψαν το αλκοόλ και επιμένω να ζω η δόλια!

      Διαγραφή
  13. Δεν υπάρχουν λόγια που μπορούν να μας τονώσουν ή έστω να μας δώσουν ελπίδα, έχω την αίσθηση ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί (κάτι είπα τώρα!) και προσωπικά "ανακουφίζομαι" μόνο όταν διαβάζω τους μπλογκόφιλους και ειδικά όταν δεν έχουν χάσει το χιούμορ τους!

    ΑΦιλάκια πολλά ή bisous ή με ότι χαμογελάει η καρδούλα μας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω απαισιοδοξία! Αφού ήλθε κι ο Σουλτς σήμερα! Ύστερα θα έλθουν και οι εξωγήινοι και όοοοολα τα προβλήματα θα λυθούν ως δια μαγείας καλή μου μάγισσα!
      Μπιζούδια!

      Διαγραφή
  14. Και βέβαια εκτως απο το δουλεμα που λεει η Αιναφετς απο πανω και απο κατι πλυσεις εγκεφαλων που μας κανουν πως να παρεις χαμπαρι.. τι μας σερβίρουν στο πιατο... εσύ που το θυμηθηκες το Αρλεκιν καλέ; λες να το αρχισουμε ομαδικα; ευρωπαικη παρακρουση θα παθουμε στο τελος....το ανεγδοτακι... σουπερ αυτός ειναι ο ενημερωμενος παπας οχι ψεματα.. να σου πω να περνας ομορφα η θα το ριξεις στο Αρλεκιν; καλο σου βραδυ φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα όλα κι όλα! Τα πρόλαβα τα Άρλεκιν και είχα διαβάσει και 5-6! Τα αγόραζε σωρηδόν μια γειτόνισσα και μου έδινε καμιά φορά. Θυμάμαι και τη διαφήμιση που έλεγε "Μ' ένα Άρλεκιν ξεχνιέσαι"! Άρα, αν βρω κανένα, μπορεί και να το διαβάσω, μπας και ξεχαστώ!
      Καλημέρα και φιλί!

      Διαγραφή
  15. Μας βλέπω όλους με ένα άρλεκιν στο χέρι στο τέλος!!!
    Ας ελπίσουμε στους εξωγήινους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι τίποτε άλλο, μα δεν ξέρω κι αν κυκλοφορούν ακόμα τα Άρλεκιν...
      Αλλά στην ανάγκη, θα διαβάσουμε Δημουλίδου, Θεέ μου σχώρα με...

      Διαγραφή
  16. Εκεί που την έχουν φτάσει την πατρίδα μας οι άχρηστοι μόνο το Αρλεκίν θα μας σώσει Μπορεί να μας σώσει και ο Άδωνης αν γίνει ΝουΔουλοπρόεδρος.
    Νάσαι καλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι! Όλη η ανθρωπότης στηρίζει τις ελπίδες της στον Άδωνι, θαρρώ!
      Αλλά πάντα θα έχουμε τους εξωγήινους!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.