Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015

Σε μία από...

...τις βόλτες μου στο βλογ της Άιρις, πιάσαμε στον χώρο των σχολίων, ψιλή κουβέντα για την αναποδιά μας, όπως διακρίνετε στην κάτωθι εικόνα. 


Κι έτσι θυμήθηκα τον συγχωρεμένο τον κυρ-Μπάμπη. Καταγόταν από τα Βατερά Λέσβου και έτυχε να είμαστε στην ίδια αποθήκη μεταλλικών κατασκευών της εταιρείας που πρωτοέπιασα δουλειά, όταν ήμουν 18 χρονών. Ήμασταν εκεί για 12 χρόνια, δηλαδή μέχρι που ο κυρ-Μπάμπης πέθανε και εμένα με απολύσανε. Αδυνατώ να θυμηθώ ποιο συνέβη πρώτα. 
Ήταν εξαιρετικός άνθρωπος και δεν το λέω μόνο γιατί φρόντιζε κάθε πρωί να μου έχει έτοιμο τον καφέ πάνω στον πάγκο εργασίας. Ηθικός, τίμιος και αγωνιστής από τους λίγους. Με είχε σαν κόρη του και ήταν πάντα έτοιμος να με υπερασπίσει μέσα στο ανδροκρατούμενο περιβάλλον της εργασίας μας. 
Αγαπούσε να με φωνάζει όχι με το όνομά μου, αλλά "Μωρ’ διαβόλου κόρη". Και όποτε το έφερνε η κουβέντα έλεγε σε συναδέλφους, είτε αυτοί ήταν ηλεκτροσυγκολλητές, είτε ηλεκτρολόγοι, είτε σιδεράδες, μια ιστορία, για να δείξει το μέγεθος της αναποδιάς μου. 
Σκέφτηκα να σας την πω, γιατί είναι κρίμα να την γνωρίζουν μόνο οι παλιοί συνάδελφοι! Έλεγε, λοιπόν, ο κυρ-Μπάμπης: 

Ήταν ένας άνδρας που περπατούσε πλάι στο ποτάμι, όπως αυτό ανέβαινε προς το βουνό και βάδιζε σκυφτός, σαν κάτι να έψαχνε. Διασταυρώθηκε με έναν άλλον περαστικό ο οποίος τον ρώτησε "Έχασες τίποτα πατριώτη;". "Ναι, έπεσε η γυναίκα μου μέσα στο ποτάμι και ψάχνω να την βρω", απάντησε ο άνδρας. "Μα σε λάθος κατεύθυνση ψάχνεις. Το ποτάμι κατευθύνεται προς την κάτω μεριά κι εσύ πας προς τα πάνω". Και τότε ο άνδρας του απαντά: "Μα δεν ξέρεις πόσο ανάποδη είναι η γυναίκα μου...". 

Άιρις, ευχαριστώ για την αφορμή που μου έδωσες να θυμηθώ τον κυρ-Μπάμπη, την ιστορία του, αλλά και εκείνα τα χρόνια στην εταιρεία.

29 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω πόσο ανάποδη είσαι, μια φορά, το γραπτό σου μ' έβαλε ανάμεσα σ' εσένα και τον κυρ- Μπάμπη... "μαρ' διαβόλου κόρη!"

    Καλό ξημέρωμα, Άννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι τόσο ανάποδη όσο να μην γίνομαι υπερβολικά κουραστική στον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου)! Μπα... Και ψεύδομαι και τρώω! Στην οικογένεια με θεωρούν τον ορισμό της αναποδιάς και της ιδιοτροπίας! Αλλά εντάξει, τους συγχωρώ, διότι δεν έχουν καλή κρίση!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. ξέρεις κανέναν που να μην ειναι ανάποδος; Ο ένας βλέπει τον άλλον ανάποδο , ενω όλοι μας ειμαστε νορμάλ!
    Καλημέρααα Αννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω! Τον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου)! Όχι μόνο δεν είναι ανάποδος, αλλά έχει αρχίσει και αχνοφαίνεται ένα φωτοστέφανο γύρω από το κεφάλι του!
      Καλημέρα Νάσια!

      Διαγραφή
  3. χααχχαχα δεν είσαι ανάποδη, είσαι αντισυμβατική. Σχεδόν αλτέρνατίβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα κουμπάρε! Να τα ακούν μερικοί- μερικοί!
      Αλτέρνατιβ είμαι η ρουφιάνα, αλλά πού να το κατανοήσουν!

      Διαγραφή
  4. υπαρχεις και εσυ η σουπερ Άννα και ομορφαίνεις την καθημερινοτητα μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι πολύ καλό παιδί και πάντα έχεις έναν καλό λόγο για τον καθένα, ακόμα και για εμένα! Μιλ μερσί Εκφράσου!

      Διαγραφή
  5. Α εγώ Νάσια δεν είμαι νορμάλ!
    Εγώ είμαι ανάποδη και το καμαρώνω!
    Οπότε Άννα δες το κι εσύ από αυτή την πλευρά!
    Είμαι καρκίνος... Διαβάζοντας τα επιστημονικά (τα ποια;) περί του ζουδίου μου μπορείς να βρεις ανάμεσα σε τόσα ελαττώματα και τούτο: Ο καρκίνος είναι ανάποδος, όπως ανάποδα περπατεί το καβούρι που τον συμβολίζει. Δεν θα ανοίξει ένα βιβλίο (ή περιοδικό) από την πρώτη σελίδα, θα βάλει πείσμα εκεί που οι άλλοι εγκαταλείπουν, το πρόβλημα θα το δει σαν ευλογία του θεού...μαθήματα για διπλωματική!
    Όλα είναι θέμα προσωπικής θεώρησης.
    Άννα τις αναποδιές σου δες τες σαν λουλούδια εσύ και τότε η ζωή σου θα γίνει ένας ολάνθιστος κήπος! (δεν σου λέω τι παίρνω ☺)

    Καλημερούδια!!!! Πάω να τα κάνω όλα ανάποδα και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ καρκίνος είναι ο πατέρας μου...
      Αν μοιάζετε Αριστέα μου...μιλάμε για ΤΗΝ αναποδιά!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Άιρις
      Κανένα θέμα δεν έχω με την αναποδιά μου! Οι άλλοι έχουν, αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα!
      Η αναποδιά μας είναι που μας κάνει να ξεχωρίζουμε! Άσε που δεν πλήττει ποτέ κανείς μαζί μας! Ζήτω η αναποδιά μας!
      Καλημέρα Άιρις!

      Διαγραφή
  6. Βρήκες μέρα όμως να μιλήσεις για αναποδιές χαχαχα
    Τρίτη και 13.
    Αυτό από μόνο του κάτι λέει!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ! Η πιο σωστή ημέρα να μιλήσει κανείς για αναποδιές, είναι μια ανάποδη μέρα!
      Φιλί Σερενάτα!

      Διαγραφή
  7. Άννα, χαίρομαι γιατί όσο περνά ο καιρός,
    τόσο ανακαλύπτω κοινά στοιχεία! Ανάποδα φιλιά!☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, του κλαμπ των ανάποδων κι εσύ βλέπω... Ωραία!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα, Άννα, μάλλον απλά έχεις ένα παντελώς δικό σου σκεπτικό! Δεν είναι κακό αυτό! Όλοι το έχουμε! Άρα είτε όλοι είμαστε ανάποδοι, είτε όλοι είμαστε ιδιαίτεροι! ;)
    Πολλά φιλιάάαα! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, είναι που είμαι αλτέρνατιβ, που λέει κι ο κουμπάρος Μάλερ πιο πάνω!
      Απλώς ο συγχωρεμένος ο κυρ-Μπάμπης, αγνοούσε τη λέξη και με έλεγε ανάποδη!
      Φιλί και καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Συνήθιζα να με αποκαλώ ανάποδη, αλλά όχι πια...και όχι γιατί άλλαξα!
    "Μωρ’ διαβόλου κόρη"...πόση τρυφερότητα μπορεί να κρύβεται σε μια τέτοια έκφραση?
    Άπειρη!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε αλτέρνατιβ. Δεν είμαστε ανάποδες. Το είπε κι ο κουμπάρος Μάλερ πιο πάνω!
      Ναι, άπειρη τρυφερότητα. Μα δεν φαντάζεσαι πόσο καλός άνθρωπος ήταν ο κυρ- Μπάμπης!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Δεν θες να ξέρεις τι αναποδιές με ήβραν ψες, την έβγαλα καθαρή όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βρήκαν αναποδιές εσένα; Δεν το πιστεύω!

      Διαγραφή
  11. Υπερβολές....

    https://www.dropbox.com/home/anna-zoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από αναποδιές όλοι μας βλέπω,άλλο τίποτα!
    ωραίος ο κυρ-Μπαμπης και η ιστορία του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, δεν είναι αναποδιές! Αντισυμβατικές συμπεριφορές είναι!
      Ήταν ο καλύτερος κυρ- Μπάμπης του κόσμου!

      Διαγραφή
  13. Καλή μου Άννα. Δεν είχε άδικο ο κυρ-Μπάμπης.
    Κάποιες φορές είναι τέτοια η αναποδιά σας που ακόμα και κόντρα στο ρέμα μπορείτε να πάτε.
    Μου άρεσε πολύ η ιστοριούλα σου.
    Την αγάπη μου καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Γι αυτό δεν πλήττει ποτέ κανείς μαζί μας!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Γιατί τώρα η αφεντιά μου, δεν σε βρίσκει καθόλου μα καθόλου ανάποδη, φαίνεται πως ο κυρ-Μπάμπης δουλεύοντας τόσα χρόνια με άνδρες σκληρούς και βασικά κλειστούς είχε σχηματίσει μια γνώμη περί αναποδιάς εντελώς αρσενική... τρυφερή και ευαίσθητη είσαι και αυτό είναι που σίγουρα εκτιμά και αγαπά και ο κυρ-Μήτσος σου και εμείς!!!
    Τόσο απλό...
    Μπιζούδια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... Η αλήθεια είναι ότι με συμφέρει ή άποψή σου για μένα, οπότε λέω να την κρατήσω!!!
      Από την άλλη, μια μικρή αναποδιά την διαθέτω, μα είναι τόσο πολύ μικρή που τη λες και χαριτωμένη!
      Μπιζούδια λοιπόν!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.