Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Αλλ’ η γαρ...



...εκτός και παρ’ ελπίδας χαρά 
έοικεν άλλη μήκος ουδέν ηδονή. 
Σοφοκλής, 496-406 π.Χ. 
Που σημαίνει: 
Μα η ξαφνική και ανέλπιστη χαρά 
απ’ όλες τις χαρές έχει περίσσια γλύκα. 

Το πόσο δίκιο είχε ο αρχαίος τραγικός 
όταν έγραφε αυτούς τους στίχους μέσα στην Αντιγόνη, 
το διαπίστωσα τις προάλλες, 
που παρέλαβα δώρο ξαφνικό και ανέλπιστο και 
με έκανε να χαρώ τόσο, 
μα τόσο πολύ. 


Δώρο δια χειρός Άιρις. 
Μέσα στα πλαίσια της ιδέας για μια αλυσίδα αγάπης.
(περισσότερα εδώ και εδώ)

Άιρις σ’ ευχαριστώ πολύ για την όμορφη έκπληξη! 
Τελικά, 

45 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι! Και από κοντά είναι ομορφότερο. Η φωτογραφία το αδικεί!

      Διαγραφή
  2. Μεγαλούργησε πάλι η Αριστέα μας! Υπέροχο δωράκι, αλλά μακριά απο το Σηφηηηηηηηηη
    αχαχχαχαχαχα
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ ωραίο και μου έδωσε μεγάλη χαρά!
      Άσε, με νύχια και με δόντια κρατάω τον Σήφη να μην το πάρει!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Όλα τα μπράβο στην Άιρις που το έφτιαξε!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  4. είναι τόσο όμορφο! ακόμα πιο όμορφη η σκέψη της Αριστέας μας για την αλυσίδα της αγάπης! είθε να μην έσπαγε ποτέ....
    καλημέρα Αθηνούμπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την οποία αλυσίδα θα συνεχίσω! Αισιοδοξώ δε ότι δεν θα σπάσει!
      Καλώς ήλθες και πάλι αγαπημένη Βίκυ Δερμάνη!

      Διαγραφή
  5. Μεγια ειναι πολύ κομψο!!!!!!!!!!!! Φοβερό δενει και με τις πέτρες σου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομψότατο θα έλεγα και με αγαπημένους χρωματισμούς!

      Διαγραφή
  6. Οχι αυτες πούχεις στη πιατελα τις αλλες πούχεις μονες τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑ από τα νεφρά της λες....

      Διαγραφή
    2. @ Μαρινάκι Ζέας
      Ναι παιδί μου, το κατάλαβα!

      Διαγραφή
    3. @Κωλκάνα
      Α να χαθείς... Ζηλιάρα...

      Διαγραφή
    4. @Κουμπάρος
      Κλαις ε; Από τα γέλια ε; Καλά... Θα δεις τι έχεις να πάθεις!

      Διαγραφή
    5. @Ανεκπλήρωτο
      Εσύ να προσέχεις τα πεσίματα στην ηλικία σου.

      Διαγραφή
    6. @mitsopd
      Οχι ρε πούστη μου τι πες τώρα έχει ΚΑΙ πέτρες στα νεφρά η Αρτίστα;;;;;;;;;Ειδες μαρη Κωλκάνα τι παθαίνει ο ανθρωπος όταν κακογεράσει;;;;;;;

      Διαγραφή
  7. Τι έκπληξη!
    Αθηνά μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    Πρόσθεσε και αυτή την ανάρτηση αν θέλεις!
    Η ανάρτηση που έβαλες είναι αυτή στην οποία στηρίχτηκα! Αλησμόνητος Μπουσκάλια, εμπνευστής μεγάλος!

    Όπως λέει και η Βίκυ μας είθε να μην έσπαγε ποτέ η αλυσίδα!
    http://princess-airis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_19.html

    Φιλούρες μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ και πάλι!
      Ντοντ γουόρι! Η αλυσίδα έχει ήδη δρομολογηθεί για να μη σπάσει!
      Σε ασπαζόμεθα οικογενειακώς!

      Διαγραφή
  8. Α και όντως έχει δίκιο η Μαρίνα...τι ωραία που το ταίριαξες με τις πέτρες σου!

    Στο μεταξύ αν είχα καθυστερήσει το δωράκι μου, θα το είχα ...κρακελάρει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι... Ταιριάζει με όλες τις πέτρες που έχω μέσα στο σπίτι, ακόμα και με τις πέτρες στα νεφρά, που λέει και ο συνεργάτης mitsopd πιο πάνω!

      Δεν πειράζει, άμα με βγάλει ο δρόμος κάποτε στην περιοχή σου, θα έλθω να σε βρω και όλο και κάποιο κρακελαρισμένο θα απαγάγω!!!

      Διαγραφή
  9. Ωωω υπέροχο!! Καλορίζικο, καλορίζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ πολύ! Κόσμημα είναι στο σπίτι!

      Διαγραφή
  10. έχει προικίσει κι εμένα με αρκετά δωράκια η Αριστέα!
    Πολύ όμορφο το χρώμα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, τώρα θα σου δώσει και κρακελαρισμένο αντικείμενο! Εξελίσσει τις τεχνικές της!
      Καλά, το χρώμα από κοντά είναι καταπληκτικό, αλλά ως άχρηστη φωτογράφος που είμαι, το αδικεί η φωτογραφία!

      Διαγραφή
  11. Ρε παιδιά τελικά αυτή η Αριστέα έχει αφήσει κανέναν χωρίς δώρο; Αμφιβάλλω !! Στο μεταξύ, όλο το σκηνικό είναι πανέμορφο και το ντεκουπάζζζζζ ήρθ κι έδεσε :)) Με γεια Αθηνούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Άιρις, ως φαίνεται, είναι άνθρωπος της προσφοράς και πάνω από όλα θέλει να χαρίζει χαρά στους γύρω της και το καταφέρνει!
      Κι εμείς στο σπίτι δεν χορταίνουμε να το βλέπουμε!
      Μιλ μερσί Τζόαν Πέτρα!

      Διαγραφή
  12. ειναι πολυ ωραιο και απο κοντα ακομη περισσοτερο!!!
    φιλακι κατε!!!

    υγ:ξερω ξερω,κατε και στα μουτρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Εσύ είχες την ευκαιρία να το δεις και από κοντά!

      ΥΓ. Όχι, όχι, φιλάκι θα σου έστελνα!

      Διαγραφή
  13. Απο Αντιγονη, το μονο που θυμαμαι ειναι το "Ω κοινον αυταδελφον Ισμηνης καρα" πανε βεβαια και χρονια απο τοτε που πηγαινα σχολειο. Να σκεφτεις τοτε δεν ειχαν ασπρισει τα μαλλια μου ακομα! :P

    Το μπουκαλι εχει και αλκοολ μεσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μιλάς για άσπρα μαλλιά και πάνω από όλα μην βάλεις ποτέ κόντρα μαζί μου γι αυτό το θέμα γιατί έχω περισσότερα! Χο χο χο!
      Το μπουκάλι γέμισε κρασί, το ήπιαμε στην υγειά της Άιρις και προς το παρόν τελεί χρέη διακοσμητικού στοιχείου!

      Διαγραφή
  14. καλημερα γλυκια μου!
    πανεμορφο το δωρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, πανέμορφο είναι!
      Καλημέρα Εκφράσου μου!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Ναι. Και πέτρες στα νεφρά, από ότι με πληροφορούν.

      Δικαίως κάνεις αχχχ, διότι έχω, εκτός των άλλων χαρισμάτων μου, και ένα υψηλότατο πνευματικό επίπεδο.

      Αχ αχ αχχχ...

      Διαγραφή
  16. οπ! με γειες, με γειες!!!
    Να το χαρείς το μπουκάλι εύχομαι Αθηνά μου!!!
    Φοβερή δουλειά έκανε η Αριστέα!!!
    Σε γλυκοφιλώ! Καλό σαββατοκύριακο εύχομαι!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Είναι πράγματι, καταπληκτικό!
      Καλό Σαββατοκύριακο Ναστένκα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο στην Αριστέα...καταπληκτικό το μπουκάλι!
    Μπράβο και σε σένα για το καλό σου γούστο...υπέροχη παρουσίαση του έκανες!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί! Ναι είναι πάρα πολύ όμορφο και βρήκε αμέσως τη θέση του στο σπίτι!
      Στέλνω φιλί!

      Διαγραφή
  18. Α! μόλις είδα το πανέμορφο μπουκάλι, σκέφτηκα, "Τι μου θυμίζει, μα τι μου θυμίζει;" μα φυσικά την μεγαλύτερη, την τρυφερότερη, την πιο γλυκιά ντεκουπατζού του διαδικτύου... ever!

    ΑΦιλάκια και εύχομαι να έχεις ένα χαρούμενο Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Την πιο γλυκιά ντεκουπατζού, την οποία συντόμως θα την αποκαλούμε την πιο γλυκιά ντεκουπατζού-κρακελαριτζού!

      Σου στέλνω διαδικτυακούς ασπασμούς!

      Διαγραφή
  19. Καλορίζικο το δωράκι :) Τα φιλιά μου στη δημιουργό-δωρήτρια και στη δωρεοδόχο! Καλό Φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μαρί μου!
      Σου στέλνω φιλί φθινοπωρινό!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.