Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E23 (season finale)...



Ήμουν κι εγώ εκεί!

Ακόμα μία Δευτέρα που δεν είμαι σε διακοπές.

Αβγά από κότες κολεγίου. Εδώ. Πώς να νιώσω τώρα μετά από αυτό, που οι δικές μου κότες δεν έβγαλαν ούτε το Δημοτικό;



Πλησιάζουν οι ημέρες που για να βρω το κουράγιο να δουλέψω δεν θα αρκεί η αυτοπειθαρχία, αλλά θα χρειάζομαι ολόκληρο πειθαρχικό συμβούλιο.

Τείνω να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι όλα σε αυτή τη ζωή γίνονται για κάποιο λόγο. Όλα, εκτός από τις μπάμιες.

Καιρό είχα να παρακολουθήσω τι παίζει στην ελληνική μουσική σκηνή. Ευτυχώς.

Και μια και γράφω άσχετα, να σας ενημερώσω ότι άνευ λόγου και αιτίας σήμερα από το πρωί μου έχει κολλήσει αυτό.

Καλή εβδομάδα!

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα ΘΑ έχουμε όπως λέει και ο Γατούλης.!! Κι εγώ χάρηκα ιδιαιτέρως για την καρμική αυτή συνάντηση! Ευτυχώς απόψε παρακουλούθησα τον Οθέλλο στο Ηρώδειο οπότε κάπως βοήθησε την κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα πήγες Οθέλο κι εγώ έμεινα σπίτι να σχεδιάζω!!!! Ήταν καλό;

      Διαγραφή
    2. @Όναρ
      Μμμμμμμμμμμμ, βλέπω τον ασυμμάζευτο έχεις! Από το αρχαίο θέατρο βγαίνεις, στο ωδείο της ρωμαϊκής περιόδου μπαίνεις!
      Νομίζω ότι τώρα έχει σειρά το αρχαίο θέατρο του Άργους. Να πάρεις λοιπόν τον κουμπάρο και την εξαδέλφη και να ορίσετε!
      Τι κι αν δεν θα είναι καλή η παράσταση; Οι συζητήσεις μας και τα εδέσματα θα μας αποζημιώσουν!
      Καλημέρα και τα δέοντα στην εξαδέλφη!

      Διαγραφή
  2. Κουμπάρα ωραίο τραγουδάκι σου κόλλησε. Ακόμα μία Δευτέρα που θα την βγάλω στην σχολή...πάλι καλά πάντως που το Σαββάτο ήσουν εκεί.

    Υ.Γ: Να υποθέσω δεν σου αρέσουν οι μπάμιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το άσμα και πάνω απ' όλα της ηλικίας μου! Του 1960!
      Υπομονή καλό μου παιδί! Κάποτε θα τελειώσεις με τα της σχολής!
      Μόνο πάλι καλά; Υπέροχα ήταν που ήμουν κι εγώ εκεί! Μα τι ωραία φράση. Ας την ξαναπώ: Ήμουν κι εγώ εκεί!

      ΥΓ. Να μην υποθέσεις, να είσαι σίγουρος!

      Διαγραφή
  3. Τι γουρούνι που είμαι, ξέχασα να πω καλημέρα και καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!
    Διάβασα στο Μάλερ τα καθέκαστα! Σημασία έχει ότι τελείωσε η βραδιά με φαγητό!
    Ωραίο το μουσικό κομμάτι! :)
    Φιλιάαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Ήταν πολύ ωραία που βρεθήκαμε!
      Και με φαγητό και με ευχάριστες κουβέντες και με την κόκα κόλα να ρέει άφθονη! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
      Αγαπημένο άσμα από τα παλιά!
      Σε ασπάζομαι αγαπητέ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  5. Εμενα παντως και η αλλη δευτερα παλι στη δουλεια θα με βρει... αν εχω λεφτα για βενζινη βεβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχεις λεφτά για βενζίνη. Θα πληρωθείς! Είδα καλό όνειρο! Τόσο καλό, που νομίζω ότι θα πληρωθώ κι εγώ!

      Διαγραφή
  6. Μη μου στενοχωριέσαι για τις κοτούλες σου... Εδώ άλλοι κι άλλοι δεν πήγαν στο κολέγιο και γίνανε φίρμες....
    http://fusion.net/american_dream/story/chicken-college-809604

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι καλά που έχω κι εσένα και μου δίνεις κουράγιο! Ήμουν ένα βήμα πριν να απορρίψω τις κότες μου!

      Διαγραφή
  7. καλημερα καλη μου φιλη!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Εκφράσου μου!
      Καλό απόγευμα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  8. ζηλεύω τον κουμπάρο σας που ήσασταν παρέα (ποιος χεσ$#:΅κε για την παράσταση), πάντως κι οι μπάμιες έχουν τον σκοπό τους, αν δεν υπήρχαν πως θα τις μισούσατε; (που κατά τ' άλλα είναι γνωστό τοις πάσι ότι είστε ένα κομμάτι μάλαμα...), ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος ζηλεύει τον κουμπάρο, δεν κάθεται στον Πύργο του να αγναντεύει τον Λυκαβηττό, αλλά παίρνει το ΚΤΕΛ και πάει να βρει το ανεκπλήρωτό του.
      Οπότε, μπορείς να σκάσεις από τη ζήλια σου ήσυχος!

      Και επειδή είμαι μελιστάλαχτη, γλυκό φιλί σου στέλνω!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχα, με την ελληνικη μουσικη σκηνη γελαω! Μου αρεσει πολυ το Wondrous Place! Αλλα season finale χωρις cliffhanger? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε; Το άφησα χωρίς cliffhanger, διότι από τη μια η παραγωγή δεν έδωσε το απαιτούμενο ποσό στη σεναριογράφο, από την άλλη δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα συνεχιστεί η σειρά και μπορεί μια μέρα η παραγωγή να σβήσει τις λέξεις "season finale" και να γράψει "series finale"! Θα δείξει...
      Κις!

      Διαγραφή
  10. Αρχίζοντας από το τέλος να πω ότι γουστάρω κομματάρα που σου κόλλησε! Εύγε Αθηνά!
    Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί: διακοπές κάνω μόνο ανήμερα τον 15αυγουστο! Αν πέσει Κυριακή ...την έβαψα! Κατάλαβες τώρα γιατί κάθε μέρα ντεκουπάρω; Γιατί έκοψα και το κρασί για να έπνιγα τον πόνο μου!
    Απορία...οι κότες τη βρίσκουν με την τηλεόραση ή βλέπει τσόντες ο κόκορας και γίνεται πιο ερωτικός;
    Τέλος πήγα από του κουμπάρου σου και διάβασα τα της Επιδαύρου! Πάλι καλά που δεν τα βάψατε μαύρα και περάσατε κούκλα! Εν τω μεταξύ σήμερα διάβαζα ένα σχετικό άρθρο γιατί τις δολοφονικές καταστροφές σε θεατρικά κι όχι μόνο έργα, στο όνομα πάντα της τέχνης! Κρίμα για το χώρο δηλαδή!
    Καλή εβδομάδα Αθηνά μου! ♥
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα ξύπνησα με αυτό στο μυαλό και το σέρνω ολημερίς: https://www.youtube.com/watch?v=wOFERUtYWTg
      Είναι ότι πρέπει για τις ζεστές ημέρες!
      Α, εμείς στην εφημερίδα είμαστε πιο τυχεροί! Καθόμαστε και το 15αλυγουστο και πέντε ολόκληρες ημέρες μετά!
      Και για τον χώρο κρίμα οι κακές παραστάσεις και για εμένα που ως αρχαιότερη είχα την χαρά να δω αριστουργήματα εκεί!
      Αλλά, όντως, μετά περάσαμε πολύ ωραία!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  11. Κρίμα που δεν ήμουν κι εγώ εκεί...και δεν αναφέρομαι στην παράσταση, αλλά στο ψαχνό μετά!!
    Το τραγούδι που σου κόλλησε ελπίζω να κολλήσει και σε μένα τώρα για να ξεκολλήσει ένα άλλο, που μου κόλλησε, γιατί όπως καταλαβαίνεις προτιμώ αυτό που σου κόλλησε εσένα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα, κρίμα που δεν ήσουν, διότι μπορεί το θέαμα να μην πήγε καλά, ο άρτος όμως εστέφθη με μεγάλη επιτυχία!
      Άμα το τραγούδι δεν σου έχει ξεκολλήσει ακόμα, δοκίμασε και αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=bvFrCulCvgM που μάλλον θα μου έχει κολλήσει αύριο, καθώς για να ξεκολλήσω ένα άλλο (αυτό που είπα στην Άιρις), το ακούω όλο το απόγευμα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τελικά κολλάω εύκολα...λες να είμαι εύκολη?

      Διαγραφή
  12. Αχαχαχαχαχα αυτό με τις μπάμιες ήταν κορυφή! Απλά! Αχαχααχαχααχχα!
    Κομματάρα όσο δεν πάει, μ' αρέσει πολύ κι εμένα!!! ;-)
    Καλή εβδομάδα Αθηνά! Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!
    (να ξεκουράζεσαι όποτε μπορείς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα μπάμιες; Είναι δυνατόν να έχουν λόγω ύπαρξης οι μπάμιες;
      Θα ξεκουραστώ οσονούπω για πέντε ολόκληρες ημέρες!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.