Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

Ατάκτως ειρημένα S02E20...



Ο Πέτρος και η Τζένη, μετά από πολλή σκέψη και αφού πρώτα προσπάθησαν να σώσουν τον γάμο τους, αποφάσισαν να χωρίσουν. Και εγώ με τη σειρά μου και με κίνδυνο να μου την πέσει η ΡΕΤΑ για ρατσιστική αντιμετώπιση των αλόγων, θα πω: Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι. 

Αγόρια, κοιτάξτε να μην είστε ζωντόβολα και να μπορείτε να ξεσηκώνετε κανένα μυαλό και αφήστε τα εκατοστά κατά μέρος. 

Συνέλαβαν 29χρονο που έβαλε 4 φωτιές λόγω ερωτικής απογοήτευσης! Μα καλά, με πυροσβέστη τα είχε;

Αναλύοντας στοιχεία του FBI σχετικά με το ζώδιο συλληφθέντων κατά συρροή δολοφόνων οι ειδικοί κατέληξαν στο ότι οι Σκορπιοί είναι το πιο σαδιστικό και δολοφονικό ζώδιο. Για να μην λέτε ότι δεν προειδοποίησα…

Μα πόσοι είναι τελικά οι κροκόδειλοι στο Ρέθυμνο; Βέβαια δεν ανησυχώ, όσοι και να είναι θα τους κάνει τσάντες και παπούτσια η Όλγα!

BONUS: Calypso Larah
TAKOUSES ARETOUSA MOU TA THLIVERA MANTATA?
KROKODEILOI GENISANE , GEMISE AVGA I STRATA.  #CRETE_AS_WE_SAY_CROCODILES

Καλή εβδομάδα!

44 σχόλια:

  1. Λεβεντογένα η Κρήτη!!!!!!!! Δυο μέτρα ειναι ο κροκόδειλος άκουσα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κυρά Μαρίνα μου, όλα μεγάλα βγαίνουνε στην Κρήτη. Να είναι το καλό το λάδι, ο καλός ο μπάφος, όλα μαζί;

      Διαγραφή
    2. @Μαρινάκι Ζέας
      Εμένα θα μου πεις για την Κρήτη; Δεν ξέρω λες τι λεβέντες γεννάει;

      Διαγραφή
    3. mahler76
      Αχ κυρ mahler76 μου μεγάλα δε θα πει τίποτα!!!!!!!!!! Πέρασα του λόγου μου μια μέρα απ τ Ανώγια κι έκατσα ένα μηνα!!!!!!!! Κι ολα μεγάλα τάχανε θε μου σχώρα με!!!! Ειναι απο τη μεσογειακή κουζίνα μάλλον!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Φημες λενε οτι η επιμηκυνση πεους ειναι βασισμενη πανω στην πολυ πετυχημενη συνταγη του εξυπνου λαστιχου.... που μεγαλωνει μεχρι και 5 φορες το μηκος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαίω!
      Φαντάσου τώρα αυτό που γράφεις να το δεις σε διαφήμιση που να παίζει μετά την έξυπνη σίτα και το έξυπνο λάστιχο!
      Πάντως εάν επιβεβαιώσεις τις φήμες, ειδοποίησέ με γιατί είναι ένας γνωστός μιας φίλης που μάλλον θα ενδιαφερθεί!

      Διαγραφή
    2. Θα κλεισω ραντεβου με το ΠΕΔΥ, ελπιζω να το καλυπτει!! Χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, άμα το καλύπτει να το πούμε και στον γνωστό της φίλης, τον επονομαζόμενο και Πακοτίνι ή Μπάμια!

      Διαγραφή
  3. Ενος λεπτου σιγη!
    Καλη μας εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κατάλαβα!
      Θα συμμετέχεις κι εσύ στην εκδήλωση "ΣΙΩΠΗΡΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ"!

      https://www.facebook.com/events/1451329881786858/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular&fref=nf

      Διαγραφή
    2. Δεν το ήξερα φιλη μου, μόλις δηλωσα οτι θα πάω! Μη ξεχασω τα χαρτομάντηλα και εναν γυμνασμένο αντρικο ώμο να κλαψω μπουχου

      Διαγραφή
    3. Αν γίνεται ο γυμνασμένος ώμος να συνοδεύεται και από ένα θεληματικό πηγούνι, θα είναι ακόμα καλύτερα!

      Διαγραφή
  4. τους πιάσανε του κροκόδειλους ή θα πάμε για σαφάρι στην κρήτη;;; γιατί μια τσάντα κροκό, δεν έχω!
    για τους διδύμους τι λέει το εφ μπι άι;

    καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, αρματώσου να πάμε να τους πιάσουμε! Και τσάντα και παπούτσι και πορτοφόλι μη σου πω θα φτιάξουμε!
      Οι Δίδυμοι δεν είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι, εμπλέκονται συνήθως σε εγκλήματα απάτης, συνδέονται με οικονομικές ατασθαλίες και αναίμακτες κλοπές.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  5. Ναι, το fbi περιμέναμε να μας πει για τους σκορπιούς, αλλά δεν μας είπανε τι λέει το fb γι αυτούς, μιας και δεν έχω (fb). Πάντως το είχα καταλάβει Αθηνά ότι δεν σε ενδιαφέρουν τα κοινωνικά θέματα, μιλάμε τόσο αδιάφορη απέναντι στο δράμα Πέτρου-Τζένης;;; Εντάξει, γι' αυτό μετά μας κυβερνούν όσοι μας κυβερνούν, και έχουν και χίλια δίκια :) Άντε, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί; Τι έχουν οι δόλιοι οι σκορπιοί; Μια χαρά παιδιά είναι!

      Εγώ αδιάφορη στο δράμα των παιδιώνε; Πόσο λίγο με ξέρεις Τζόαν Πέτρα! Έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτά που λέω τα λέω για να μην με πάρει από κάτω! Με κόπο βαστώ τα δάκρυά μου, τα δάκρυά μου είναι καυτά μου κάψαν το μαντήλι. Αλλά, πρέπει να κρατήσω την αξιοπρέπειά μου και να μην αφήσω να φανεί ο σπαραγμός για τον χωρισμό αυτό! Καταλαβαίνεις...

      Διαγραφή
  6. Μόλις άκουσα στο ραδιόφωνο πως χώρισαν Τζένη και Πέτρος και μπήκα σε εσένα να ενημερωθώ. Και δεν έκανα λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε που επιλέξατε εμάς για την ενημέρωσή σας!

      Φιλί!

      Διαγραφή
  7. Στην Αθήνα έχει σιωπηρή διαμαρτυρία κατά του χωρισμού Πέτρου-Τζένης...
    Τρέχω, θα έχει πολύ κόσμο...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Νομίζω θα αψηφήσω τα χιλιόμετρα και τα διόδια και θα παραστώ κι εγώ στη διαμαρτυρία!
      ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ
      ΚΥΡΙΑΚΗ, 13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014, 11:30 π.μ.

      Διαγραφή
  8. Οταν μεγαλώσουν τα ζώα τα παρατάνε.
    Και αν είναι και κροκόδειλοι.....
    Μα τι βίτσια είναι αυτά;......
    Οσο για το ζεύγος.....πολύ στενοχωρήθηκα :P:P:P Τι να σου πω!!!!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ξέρω από πρώτο χέρι. Και τα δύο προηγούμενα σκυλιά μου τα βρήκα εγκαταλελειμμένα στο δρόμο. Και τώρα τον Σήφη επίσης τον πρόλαβα λίγο πριν τον παρατήσουν σε μια πλατεία γιατί θα έφευγαν στο εξωτερικό. Κι όταν ρώτησα αν θα παράταγαν και τα παιδιά τους όπως τον Σήφη με είπαν και κακεντρεχή.
      Όσο για το ζεύγος, καταλαβαίνω την στεναχώρια σου! Κι εγώ ένα δράμα ζω, μην κοιτάς που το κρύβω!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  9. τέτοια πίκρα είχα να πάρω από τότε που το άλλο ζευγάρι χώρισε. αυτό καλέ της Μενεγάκη και του Λάτσιου. αχ δεν τον αντέχω τέτοιο πόνο άλλονε...

    καλέεεεε κράτα και για μένα χώρο. θα έρθω και εγώ στη συγκέντρωση της σιωπηρής διαμαρτυρίας!

    φιλί συναγωνίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί; Μήπως λίγα περάσαμε και τότε που χώρισε η Κορομηλά με τον Σαρντίνι;

      Εντάξει συντρόφισσα, θα τα πούμε στο Σύνταγμα στις 13 ιουλίου!

      Διαγραφή
  10. Στενοχώρια που μου έδωσες νυχτιάτικα...κι αν παραμιλάω στον ύπνο μου, πως θα πάρω μέρος στη σιωπηρή διαμαρτυρία?

    Όσο για τα συγκεκριμένα αγόρια, μέχρι εκεί τους κόβει...πώς να ξεσηκώσουν μυαλά, αφού το δικό τους είναι μικρό, το μυαλό λέω!

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα πρόθεση, αλλά έλα στη θέση μου. Ήταν βαρύ το πλήγμα. Πώς να το περάσω μόνη μου η δόλια;

      Ε ναι το μυαλό. Αυτό φαντάστηκα κι εγώ. Το μυαλό!

      Φιλί!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!
    Τσάντες και πορτοφόλια θα πουλάνε τώρα στην Κρήτη, τέρμα τα τα κρητικά μαχαίρια!!! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Νέοι ορίζοντες ανοίγουν για τις αγορές του νησιού! Κι ύστερα λένε ότι δεν ήλθε η ανάπτυξη! Να που θα την φέρει ο κροκόδειλος!
      Καλό βράδυ Ηφαιστίωνα!

      Διαγραφή
  12. Μωρε εγω στεναχωρεθηκα για τον Πετρο και την Τζενη,.Αληθεια σου λεω βρε Αθηνακι μου... Ηταν τοσο ωραιαο ζευγαρι..
    ΕΙμαι πολυ ευαισθητουλα τελικα και ας ειμαι Σκορπινα με δολοφονικες τασεις,.
    τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί, εγώ τι νομίζεις ότι έκανα; Μην κοιτάς που το διακωμωδώ! Κομμάτια είμαι!
      Φιλάκι!

      Διαγραφή
  13. Καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τσι Κρήτης το ψηλό βουνό,

    πάνω στον Ψηλορείτη,

    βλέπω έναν κροκόδειλο με μια μεγάλη μύτη

    το θέρος ήρθε επαέ λόγω που θα'χε άδεια

    μα λιγουρεύεται τυριά και κυνηγά κουράδια

    κλεμμένους ντάκους έτρωγε ψες, μεσ' τις θημωνιές

    μα βλέπω απο τους σύντεκνους ν'αρπάει μπαλωθιές

    φύγε βρε κρόκο κερατά απ την δική μας νήσο

    μην βγάλω έξω την ....βούρτσα μου κι έρθω και σε χτενίσω!

    για έμπα στο πλοιάριο και τράβα στην Αθήνα

    εκεί που'χεί τριακοσαριές με την δική σου πείνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεύει ότι μετά τη σύνθεση της μαντινάδας τον κροκόδειλο τον βαφτίσατε Μανούσο Κροκοδειλάτση;

      Διαγραφή
  15. μετά τον κροκόδειλο στην κρήτη το επόμενο είναι να δούμε κανένα ανκόντα στο κουτσοπόδι!!!

    φιλί..μου λείπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο Κουτσοπόδι; Ποιο ανακόντα;
      Εδώ έχουμε θέματα στους Μύλους! Διάβασε:
      Τον πανικό έχει προκαλέσει στους κατοίκους της Αργολίδας ένα όν που εθεάθη το βράδυ της Παρασκευής στα νερά της λίμνης Λέρνη, στους Μύλους του Άργους.
      Το περίεργο τετράποδο, ύψους περίπου 2,5 μέτρων εντοπίστηκε από επταμελή ομάδα παιδιών που έπαιζαν ανέμελα κοντά στις πηγές την ώρα που οι γονείς τους συμμετείχαν σε δείπνο σε παρακείμενο σουβλατζίδικο.
      Σύμφωνα με τις περιγραφές των παιδιών, το ζώο είχε επτά κεφάλια, χωρίς κέρατα, τα οποία συνδέονταν με το υπόλοιπο σώμα με ισάριθμους και ισομεγέθεις μακριούς λαιμούς.
      Δυστυχώς, σε κανένα από τα παιδιά οι γονείς τους δεν είχαν δωρίσει κινητό τηλέφωνο και έτσι δεν έγινε φωτογράφηση του παράξενου όντος... Οι ειδικοί που εξετάζουν τις μαρτυρίες των παιδιών, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι σίγουρα δεν πρόκειται για σιαμαίες καμηλοπαρδάλεις, καθώς το σώμα ήταν μονόχρωμο (γκρίζο) και δεν έφερε μπαλώματα.
      Την άκρη του νήματος στην περίεργη αυτή υπόθεση φαίνεται ότι την βρήκε ο αρχαιολόγος κ. Χρήστος Πιτερός, ο οποίος υποστηρίζει πως το τετράποδο αυτό δεν είναι άλλο παρά η Λερναία Ύδρα: «Σύμφωνα με τον μύθο, όταν ο Ηρακλής έκοψε το τελευταίο κεφάλι της Λερναίας Ύδρας, που ήταν το κεντρικό και αθάνατο, το έθαψε στη γη για να μην ξαναζωντανέψει. Όμως, σε πρόσφατες ανασκαφές στην περιοχή, κάποιοι απρόσεκτοι συνάδελφοι, χωρίς να το καταλάβουν, με τη σκαπάνη τους το ξέθαψαν. Το ζώο έγινε και πάλι αυτό που ήταν, ζει πλέον ανάμεσά μας»...
      Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να κάνει τους Μύλους ένα νέο Λόχνες. Εκατοντάδες άνθρωποι βρίσκονται στο χωριό, αψηφώντας ενδεχόμενο κίνδυνο, για να βγάλουν φωτογραφία το επτακέφαλο τετράποδο. Στα σουβλατζίδικα επικρατεί πανικός, οι παραγγελίες καθυστερούν ιδιαίτερα, ενώ πρόβλημα υπάρχει και στις σαλάτες, αφού λόγω του απρόοπτου συμβάντος, δεν είχε γίνει ο κατάλληλος εφοδιασμός σε τυρί φέτα. «Δυστυχώς, μέχρι τη Δευτέρα, θα σερβίρουμε τη χωριάτικη "χωρίς"» τονίζει ο πρόεδρος του Σωματείου Σουβλακίων με Καλαμάκι Λέρνας.
      Από το κέντρο των εξελίξεων δεν θα μπορούσε να λείψει και ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών Δημήτρης Καμπόσος, ο οποίος κατέφθασε με το νέο του σκούτερ... Κάνοντας δηλώσεις στη ΝΕΡΙΤ, τόνισε ότι η Λερναία Ύδρα έχει καταγωγή από την περιοχή και πως, ακόμα και αν αυτή δεν εντοπιστεί, θα στηθεί άγαλμα προς τιμήν της.

      Είσαι εκεί που είσαι. Έχει τις παραλίες που έχει. Και σου λείπω εγώ; Να το κοιτάξεις αυτό!

      Διαγραφή
  16. Έκλεισε, μόνο από εδώ θα ενημερώνομαι!
    Εντωμεταξύ, μπάινω τα δω τα εκατοστά και πέφτει το μάτι μου σε μια διαφήμιση "κάνε κλικ για να ψήσεις την μπροζόλα" και, όπως καταλαβαίνεις, με συνεπήρε το θέμα!
    Καλό απόγευμα (και κάποια θέματα γράφε τα με τρόπο, ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω που χώρισαν τα ινδάλαματά μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν είναι δίκαιο! Εμένα δεν μου βγαίνει καμία διαφήμιση... Κανένας δεν θέλει να του κάνω κλικ...
      Τι εννοείς; Δεν τα είπα με τρόπο; Δεν τα έφερα απ' έξω απ' έξω; Δεν υπήρξα διακριτική κι ανθρώπινη; Δεν προσέγγισα το θέμα ευγενέστατα; Δεν διακρίνεται η συναισθηματική μου φόρτιση στο δράμα του ζεύγους;
      Όχι Γούμαν, δεν μπορώ να το δεχθώ αυτό που μου προσάπτεις!
      Παρόλα αυτά, ευχαριστώ που επιλέξατε το "Σιγά τ' αβγά" για την ενημέρωσή σας ;)

      Διαγραφή
    2. "Μπάινω" και "μπροζόλα";;; Ή είμαι στα πρόθυρα εγκεφαλικού ή όντως με σύγχισε η επικαιρότητα!

      Διαγραφή
    3. Μην τρομάζεις! Είναι που συμπάσχεις με τους διαζευχθέντες!

      Διαγραφή
  17. Είπα να ξανοιχτώ λίγο ( πόσο πια κλειστές θα είναι οι κλειστές μου;) και είπα θα πάω από της Αθηνάς να περάσω καλά. Γιατί μου το έκανες αυτό Αθηνά; Πώς θα συνεχίσω τώρα εγώ μετά από τούτο το μαντάτο;
    Σε τι θα ελπίζω;
    Δεν είναι να απομονωθεί κανείς να ντεκουπάρει με την ησυχία του...επιστρέφει μετά και βρίσκει σημεία και τέρατα!
    Παίρνω των ομματιών και πάω να πιω κάτι να πάνε κάτω τα φαρμάκια!

    ΥΓ: Λες να τους ντεκουπάρω πάνω σε ένα βάζο να τους κρατήσω μαζί για πάντα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τιμή μου! Μου δίνεις πάντα χαρά μου όταν περνάς!

      Δεν είχα πρόθεση να σε πικράνω! Ειλικρινά!
      Αλλά έλα στη θέση μου!
      Φτιάχνω που φτιάχνω τη στήλη αυτή για την εφημερίδα, να μην βάλω και μερικά εδώ πέρα μέσα;

      ΥΓ. Και σε βάζο να τους ντεκουπάρεις και σε κούπες για τον καφέ και μην σου πω και σε κουτί για τα ραπτικά ωραίο θα είναι το πρώην ζεύγος!

      Διαγραφή
  18. Να φανταστείς μόλις έμαθα για χωρισμό Πέτρου-Τζένης έσπευσα να βγάλω εισητήρια για Ελλάδα μη χάσω τη συγκέντρωση. Αλλά σαδιστές οι Σκορπιοί; Εγώ τότε πρέπει να είμαι πολύ μαζόχα!!
    Φιλί Αθηνάκι μου (μέλειψες) *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, κάνε γρήγορα γιατί προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να είσαι στη συγκέντρωση!
      Δεν ξέρω τι λέει το FBI, αυτό που ξέρω είναι ότι οι σκορπιοί είναι χρυσά παιδιά!
      Κίσιζ δίαρ (μις γιου του)!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.