Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014

Έχω καημό μεγάλονε...

...καρδιά μου τι θα κάνουμε, καρδιά μου τι θα κάνουμε, άιντε για 'κείνη χάνομαι. Μ’ αγάπη άλλη έμπλεξες, καρδιά μου δε με ρώτησες, καρδιά μου δε με ρώτησες, με πίκρανες, μ’ αρρώστησες

  

Ναι. Έχω καημό και είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης εξ αιτίας κάποιου ανώνυμου που μπαίνει σε γνωστά βλογς και αφήνει σχόλια με υφέρπουσες αναφορές του τύπου "Ξέρω τι έκανες πέρσι το καλοκαίρι", αλλά και λαϊκίστικη συνάμα διάθεση του στυλ "Άντε πνίξου", όπως μπορείτε να δείτε στην κάτωθι φωτογραφία από το βλογ της αγαπητής μου Μεμαρίας:


Σχόλια με μια εσάνς απειλητική του τύπου "Ξέρω που μένεις", αλλά και με την βεβαιότητα προδιαγεγραμμένων θανάτων.
Σχόλια με αναφορές σε δαίμονες της νύχτας, αλλά και σε μπάρες που γεννούν συζητήσεις και προβληματισμούς. Διότι, τι μπάρες είναι αυτές; Είναι μπάρες δημητριακών; Είναι μπάρες διοδίων; Είναι μπάρες όπως λέμε "Τι μπάρα είναι αυτή που έχεις αγόρι μου"; Κοινώς είναι πρωτότυπα και ευυπόληπτα σχόλια. 
Όπως αυτό που άφησε στο βλογ της φίλτατης Χριστίνας και του οποίου φωτογραφία σας παραθέτω:  


Ο καημός μου όμως δεν είναι στο ότι ένας ανώνυμος αφήνει σχόλια. Είναι γιατί πηγαίνει σε άλλους και δεν έρχεται και στο δικό μου το βλογ.
Και σας ερωτώ:
Με ποια κριτήρια, ο ανώνυμος, επιλέγει πού θα σχολιάσει; 
Τι μου λείπει δηλαδή; 
Ποίες προδιαγραφές δεν πληρώ;
Μάνα δεν με γέννησε κι εμένα; 
Γιατί προτιμά την αγαπητή Μεμαρία και την φίλτατη Χριστίνα και εμένα με αγνοεί; 
Ποια θυσία έχουν κάνει εκείνες για τον ανώνυμο; Ποια κατάθεση;
Προς τι το φτύσιμο; 
Τι δεν κάνω σωστά; 
Γιατί να μην αξίζω την προσοχή του ανώνυμου; 
Δύο φορές την εβδομάδα, τουλάχιστον, κάνω ποστ, απαντάω στα σχόλια, είμαι ξινή τόσο όσο, η βαριόμοιρη. 
Είμαι μελιστάλαχτη και κυρίως δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανέναν λόγο. 
Μήπως εγώ δεν έχω κάνει άσχημα πράγματα στη ζωή μου; 
Αφού η δόλια, από τις 10 Εντολές τις 9 τις έχω παραβεί. Μόνο αυτήν που λέει "Ουκ επιθυμήσεις την γυναίκα του πλησίον σου" δεν έχω παραβεί. Ακόμα. 
Μήπως εγώ δεν έχω μια προδιαγεγραμμένη πορεία προς τον θάνατο; Τουναντίον θα έλεγα. Άλλωστε είναι γνωστό τοις πάσι ότι "Nothing is certain but death and taxes".


Έχω καημό μεγάλονε με την απόρριψη του ανώνυμου σχολιαστή.
Τόσο μεγάλονε που έφτασα σε σημείο από τη μια να κείτομαι στα πατώματα και από την άλλη με το μάτι άδειο να βολοδέρνω σερνάμενη από την οδύνη στα καπηλειά, ικετεύοντας γονατιστή τον κάθε κάπελα για μια γουλιά αψέντι ακόμα. 
Κατάντησα να προκαλέσω ακόμα και τον οίκτο της Λεκάνας (συγνώμη, Χριστίνας ήθελα να γράψω), που για να μου δώσει κουράγιο, μπήκε σαν ανώνυμος και μου άφησε σχόλιο στο οποίο και με καθύβριζε. Ιδού και το φωτογραφικό ντοκουμέντο: 


Και σαν να μην έφτανε αυτό, την κατρακύλα μου την ανακάλυψε και η Βίκυ Δερμάνη και συμπαραστεκόμενη στο δράμα μου, άφησε κι εκείνη ένα σχόλιο σαν ανώνυμος, το οποίο αφενός ήταν τίγκα στην ενόραση, αφετέρου εμπεριείχε σαφείς υπαινιγμούς με την μπάρα. Δείτε το:


Σε αυτό το θλιβερό σημείο βρίσκομαι εδώ και 5-6 ημέρες και δεν ξέρω πόσο πιο χαμηλά θα φτάσω.
Μέχρι που μου περνάει από το μυαλό να το κλείσω το παρόν ιστολόγιο.
Διότι, ποία η θέσις μου όταν με αγνοούν τοιουτοτρόπως, μην σας πω και παντοιοτρόπως; 
Ποία; 

Καλή εβδομάδα, παρόλο τον καημό μου!

123 σχόλια:

  1. Το τελευταίο βράδυ μου
    απόψε το περνάω
    κι όσοι με πίκραναν πολύ
    τώρα που φεύγω απ’ τη ζωή
    όλους τους συγχωρνάω

    Όλα είναι ένα ψέμα
    μια ανάσα μια πνοή
    σαν λουλούδι κάποιο χέρι
    θα μας κόψει μιαν αυγή

    Εκεί που πάω δεν περνά
    το δάκρυ και ο πόνος
    τα βάσανα και οι καημοί
    εδώ θα μείνουν στη ζωή
    κι εγώ θα φύγω μόνος

    Όλα είναι ένα ψέμα
    μια ανάσα μια πνοή
    σαν λουλούδι κάποιο χέρι
    θα μας κόψει μιαν αυγή

    Δυο πόρτες έχει η ζωή
    άνοιξα μια και μπήκα
    σεργιάνισα ένα πρωινό
    κι ώσπου να `ρθει το δειλινό
    από την άλλη βγήκα

    Όλα είναι ένα ψέμα
    μια ανάσα μια πνοή
    σαν λουλούδι κάποιο χέρι
    θα μας κόψει μιαν αυγή

    https://www.youtube.com/watch?v=mW7tnUuBeiY

    (Ανώνυμος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμ, το δούλεμα πάει σύννεφο βλέπω…
      Άκου τώρα τι έγινε:
      Εκεί που γλάρωνα και εκ του παραλλήλου είχα και μία πείνα, άλλαξε ο αέρας και μύρισε ο τόπος καμένα σκουπίδια και με έπιασε κάτι σαν ασφυξία και ξαγρύπνησα. Και λέω, αφού δεν κοιμάμαι, δεν πάω να απαντήσω στα παιδιά;
      Μιλάμε, αν συνεχιστεί και αύριο, θα πνιγούμε…

      Διαγραφή
    2. γύρισε ο αέρας και ήρθε σε σας η μυρωδιά!!!
      έφυγε από εμάς!

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    3. Ο ανώνυμος την έβαλε την φωτιά, θέλει να μας ξεκάνει.

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    4. Στόχος ανώνυμου δεν επετεύχθη. Η φωτιά έσβησε!
      Είμαστε ακόμα ζωντανοί!

      Διαγραφή
    5. "Είμαστε ακόμα ζωντανοί!"

      Με εντολή Σαμαρά;

      Διαγραφή
    6. Εννοείται! Χωρίς εντολή δεν γίνονται αυτά!

      Διαγραφή
    7. Ο ανώνυμος πώς το επιτρέπει?
      Όχι το ζωντανοί, το άλλο λέω το εντολή Σαμαρά!
      Έπρεπε να είναι με εντολή ανώνυμου!

      Διαγραφή
    8. ο ανώνυμος έστειλε ελικόπτερο να με ψάξει σήμερα στην παραλία στοπ...μετράω ώρες μέχρι το μπουζούριασμα στοπ....

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    9. Λες να ψάχνει κι εμένα?...σκιάζομαι!!!
      Είμαι φίδι κολοβό κι έχω και πλοκάμια, αλλά άμα δω ανώνυμο μπροστά μου απότομα ξεχνάω τι είμαι και μπερδεύω τα πλοκάμια...

      Ανώνυμος (με καμπαρτίνα και γυαλιά)
      ΥΓ: Μου πάνε, ή να τα βγάλω?

      Διαγραφή
    10. @Μεμαρία
      Δυστυχώς και ο ανώνυμος επισκιάζεται από τον Σαμαρά.
      Μισό γιατί μου έπεσε στάχτη στο πληκτρολόγιο...

      Εντάξει. Πού είχα μείνει; Α ναι!
      Όλες θα μας συλλάβει, όλες! Καμιά μας δεν θα γλιτώση από τον ανώνυμο εκδικητή!

      Λοιπόν, πρέπει να το πάρεις απόφαση. Είσαι ένα φιδοχτάποδο. Το φιδοχτάποδο είναι, ως φαίνεται, από διασταύρωση φιδιού και χταποδιού!

      Άφησέ τα τα γυαλιά, διότι σου πάνε πολύ, αλλά βγάλε την καπαρντίνα, γιατί έπιασε ζέστη!

      Διαγραφή
    11. @Λεκάνα
      Τι τσιγάρα καπνίζεις είπαμε για να σου φέρνω στο κελί; Α ναι, μαλμπορο μαύρο-μπλε.

      Διαγραφή
  2. κλαίω
    δεν υπάρχεις λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχω
      κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω,
      σκλάβα τη ζωή σου θα 'χω
      κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς.
      Υπάρχω
      μες στα μάτια σου που κλαίνε,
      μες στα χείλη σου που καίνε
      και θα υπάρχω στα τραγούδια που θ’ ακούς.

      Διαγραφή
  3. Εσείς έχετε Στέφανο Μαξ μαντάμ, που εμείς δεν τον έχουμε.
    Δεν μπορεί να θέλετε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο!
    Το άσμα των κουμπάρωνε είναι απίστευτο και θα το παίζω στα ντεκς όλο το καλοκαίρι,αν δεν με μπουζουριάσει η δίωξη!!!
    Αιματοκυλίστηκε ο τόπος εδώ πέρα μέσα που λέτε και εσείς με το τριαντάφυλλο...
    https://www.youtube.com/watch?v=Y9FhfPkYIT8&feature=kp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι. Να λυσσάς που δεν σου έρχεται ο Στέφανος Μαξ!
      Οι Κουμπάρες είναι σπέσιαλ κατάσταση!
      Είναι πολύς ο πόνος μάνα μου γι’ αυτό και το αιματοκύλισμα…

      Διαγραφή
  4. Είπα σου μη με πειράζεις, άσε με στο χάλι μου
    μη μου διασκορπάς το νου μου από το τσεφάλι μου
    για βίρα βίρα γεια σας στα κατσαρά μαλλιά σας
    βίρα να, βίρα να βιράρομε και να βολτατζάρομε
    Εσύ μ' αυτή τη γνώμη κι εγώ μ' αυτό το νου
    να δούμε ποιος θα πέσει μηνέτι τ' αλλουνού
    για βίρα βίρα γεια σας στα κατσαρά μαλλιά σας
    βίρα να, βίρα να βιράρομε και να βολτατζάρομε.

    θα κάνω τα πάντα για σας με το ματωμένο τριαντάφυλλο! τα πάντα για να σας παρηγορήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολλά παράπονα
      σ' αυτόν εδώ τον κόσμο,
      κανείς δεν με κατάλαβε,
      δεν μου 'νιωσε τον πόνο.
      Είχα μια αγάπη στην καρδιά
      και μου την πήρε άλλος
      Ήτανε φίλος καρδιακός και έγινε εχθρός μεγάλος
      Για την πικρή κατάντια μου,
      όλοι γελούν με 'μένα
      κι εγώ φαρμάκια και καημούς
      τα πίνω μαζεμένα.
      Αλί... Δεν υπάρχει παρηγοριά στον κόσμο τούτο για εμένα…

      Διαγραφή
  5. Πάρ' το μαχαίρι ωχ αμάν αμάν, πάρ' το μαχαίρι δος μου μια
    πρόσεχε την καρδιά μου έλι μια λέλι, έλι μια λέλι, έλι μαι
    γιατί κει μέσα βρίσκεσαι μη πληγωθείς κυρά μου
    έλι μια λέλι, έλι μαι λέλι, έλι μια, μη πληγωθείς κυρά μου
    πάρ' το το μαχαίρι, δος μου μια

    τούτη την σαν μαχαιριά απαξίωση ρίχτινε σε μένανε κερά μου. μη μου σεκλετίζεσαι και μη μου μαυροφοριέσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μη σεκλετίζομαι,
      να μη μαυροφοριέμαι;
      Που αυτή η απαξίωση χρυσό μαχαίρι έβγαλε απ' αργυρό θηκάρι,
      μου ‘δωσε μια, μου ‘δωσε δύο, μου πήρε το κεφάλι,
      και το 'καμε λιανά λιανά σαν το κλωνί το στάρι.

      Διαγραφή
  6. επειδή έχετε φαρμάκι στην ψυχή τσιμπήστε και αυτό:

    https://www.youtube.com/watch?v=dfstJMCAWlE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συ μικρή και πτωχή μου Λίλιθ πάρε τούτο για να σωθείς:
      https://www.youtube.com/watch?v=eMQbCKO45As

      Διαγραφή
    2. @christina
      Πάρε κι ενα τραγουδι απο μενα μαρη Λίλιθ γραμματέα!!!!!!
      https://www.youtube.com/watch?v=tnmfbLr7RAQ

      Διαγραφή
    3. @ Βίκυ Δερμάνη
      αυτό πριν να το λέω ή μετά από το απεταξάμην???

      @ Μαρίνα Ζέας
      Η Λίλιθ Λεκάνα γραμματέας σας, σας ευχαριστεί πολύ!!!

      Διαγραφή
    4. christina
      Καλε δε κάνει τιποτις!!!!!!!! Ευχαρίστησις μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. @Λεκάνα
      Και το μυαλό μου είναι θολό
      πω πω πω πω
      πω πω πω πω!

      @ Βίκυ Δερμάνη
      Δεν νομίζω να σώζεται με τίποτα η πτωχή!

      @Μαρίνα Ζέας
      Τι λέει Μαρινάκι; Όλα καλά;

      Ας πάω τώρα πιο κάτω!

      Διαγραφή
  7. Κουμπαρα μου κουμπαρα μου ελα να δεις τη μπάρα μου; Μαλάκα μου το τερματισες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο το άσμα; Ντεκαντάνς του κερατά;
      Μερσί μωρό μου.

      Διαγραφή
    2. "Μαλάκα μου το τερματισες" Κυρά Μαρίνα μου το ίδιο της είπα κι εγώ όταν το άκουσα (χωρίς το μαλάκα γιατί δεν γνωριζόμαστε και τόσο καλά).

      Διαγραφή
  8. Ειδα που οι αλλες αφήνουνε και ποιματα και ζηλεψα και του λογου μου!!!!!πάρε νάχεις.
    Βιολετέρα Βιολετέρα
    πήρε η πούλη σου αέρα
    Βιολετέρα Βιολετέρα
    το μουτζό ειναι χολέρα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που να ψαρεψεις τη νυχτα τεκνό και να σου βγει κατελάνος!!!!!!!!!!

    Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην εχεις παράπονο Αρτίστα μου σου βαλα κι ανώνυμο σχόλιο!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ότι τι; Θα ψαρέψω το τεκνό, θα μου βγει κατελάνος και θα πρέπει να είμαι κι ευχαριστημένη;
      Έλα να σοβαρευόμαστε...

      Διαγραφή
    3. Καταλανός γίνεται που μου αρέσουν;

      Διαγραφή
    4. @mahler76
      Αγάπη μου αν η κατάρα ήταν για Καταλανό, τότε ας έπεφτε όλη πάνω μου! Δεν θα είχα θέμα...

      Διαγραφή
    5. Εσείς έχετε Μήτσο, έχετε κάνει ταμείο. Μην ξαναλέμε τα ίδια. Άσχετο, η κότα δείχνει πολύ ωραία στο μαύρο φόντο του μπλόγκ.

      Διαγραφή
    6. Ναι σωστά... Μέχρι και Στέφανο Μαξ έχουμε!
      Τέλος πάντων, να δούμε αν την αλλάξει την κατάρα η Μαρίνα, θα στον χαρίσω τον Καταλανό!
      Θυσία γίνομαι για τον κουμπάρο μου!

      Διαγραφή
    7. κάντε τους δυο και εγώ τους καταλανούς,θα πάρω και εγώ έναν!

      ανώνυμος

      Διαγραφή
    8. Αθηνά...mahler76 και christina
      Κοριτσια μη σφαζοσαστε η καταρα δεν αλάζει ουτε αβγατένει τους κατελάνους μα ούτε και τους Καταλανούς!!!! Αμα θέτε βολευτήτε ετσι όπως είναι!!!!!!! Ειδάλως θα τη πάρω πίσω και θα κρατήσω και το τεκνο και το κατελάνο για πάρτη μου!!!!!! Κι αμα λάχει και το Καταλανό!!!!!!!!!! γιούριαααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. τοξική ταραντούλα, που στάζεις δηλητήριο μέσα από αυτή την κατάπτυστη σελίδα,νόμιζες ότι δεν θα ερχόμουν και σε σένα;;;
    σε άφησα για το τέλος σμέρνα του αμαζονίου.
    ετοιμάσου, έρχεται ο Σφακιανάκης, ο Σώτης Βολάνης, ο Βαλάντης, η Στέλλα Μπεζαντάκου να σε επισκεφθούν και να σου πουν από κοντά το άσμα!!


    ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έλθει κι ο Γονίδης δεν κάνουμε τίποτα μαντάμ.

      Διαγραφή
    2. Και ανώνυμο και γονιδη;;; ποια νομίζετε ότι είστε;

      Διαγραφή
    3. Η ντίβα της πρωινής ζώνης. Αυτή είμαι.

      Διαγραφή
  11. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    Μου γέννησες απορίες, αλλά θα προβώ και σε δηλώσεις:
    1) Ποιος ευθύνεται και σιώπησε το πτηνό;
    2) Πως νόμιζα πως το πένθος δεν ταιριάζει στην Αθηνά, παρά μόνο στην Ηλέκτρα;
    3) Εγώ γιατί νόμιζα ότι η Βίκυ είναι μια σοβαρή γυναίκα;; (!!!)
    4) Κάτσε να δεις τι άλλο είχα να ρωτήσω, αλλά μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή...
    5) Πες μου ότι ΔΕΝ με αναγνώρισες, για να κάνω τον ανώνυμο, να πάρεις κι εσύ λίγο χαρά η δόλια!

    Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγήκε και κάτι καλό από αυτή την ιστορία...σταμάτησε και το παλιόπουλο κοκοκο και κοκοκο όλη την ώρα!!!

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    2. @Joan Petra
      1) Ο μεγάλος καημός εμένα μου ανοίγει την όρεξη. Ε, και το μαγείρεψα!
      2) Έχω κι εγώ η κακομοίρα τις στιγμές μου…
      3) Τι; Δεν είναι σοβαρή η Βίκυ Δερμάνη; Λέγε τι ξέρεις!
      4) Καλέ σκέψου με την ησυχία σου! Εδώ είμαστε, δεν θα χαθούμε!
      5) Δεν άκουσα. Πώς είπατε; Ορίστε; Συγνώμη κυρία, ποια είστε;

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα!
    Βρε! Μήπως έχεις κλειστά τα σχόλια από ανώνυμους;;; ε;;;
    Μην στενοχωριέσαι, ίσως δεν ήρθε ακόμη η σειρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενα τόσες ημέρες με τα σχόλια των ανωνύμων ανοιχτά.
      Όμως δεν ερχόταν και κουράστηκα να περιμένω.
      Αυτή η αναμονή με οδήγησε στην απελπισία αρχικά και μετά στην παράνοια.
      Κι έτσι, τώρα, για να τιμωρήσω την ανώνυμη, τα έκλεισα τα σχόλια.
      Σε ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις και για τα λόγια παρηγοριάς!
      Καλημέρα Ηφαιστίωνά μου!

      Διαγραφή
  13. προς στιγμήν σκουπίζω τα δάκρυα (από το δράμα που περνάς, τι νόμιζες από τα γέλια;) και θα επανέρθω ως ανώνυμος να σου συμπαρασταθώ... ασπασμούς αγαπητό ανεκπλήρωτο, μελιστάλαχτη, δεν σπέρνω την ίντριγκα κλπ, κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μας φτάσουν τα χαρτομάντιλα ανεκπλήρωτό μου για να σκουπίσουμε τα δάκρυα που τρέχουν ασταμάτητα σε εμένα από τον καημό και σε εσένα από την συμπαράσταση.
      Θα χρειαστεί να σκίσουμε το λευκό σεντόνι, το γεμάτο περίτεχνα κεντίδια, για να φτιάξουμε μαντήλια και να τα σκουπίσουμε.
      Το λευκό σεντόνι που κένταγα με τα κρινοδάχτυλά μου, ολημερίς κι ολονυχτίς, σιγοτραγουδώντας το "Πού να ‘ναι τέτοια ώρα η αγάπη μου και λείπει όλη νύχτα απ’ το κρεβάτι μου".
      Το λευκό σεντόνι, το γεμάτο περίτεχνα κεντίδια που θα στρώναμε για την πρώτη μας νύχτα.
      Όλα θα καταστραφούν όμως.
      Και δεν θα ξέρω για ποιον καημό να πρωτοθρηνήσω.
      Για το φτύσιμο της ανώνυμης ή για το ότι θα μείνεις για μια ζωή ανεκπλήρωτο. Ααααααχ...

      Η εκδίκησή μου στην απόρριψη της ανώνυμης είναι η άρση της επιλογής ανώνυμου σχολίου.
      Θα χρειαστεί να μπεις με τον λογαριασμό σου και να υπογράψεις ως ανώνυμος (βλ. Λεκάνα, Βίκυ, Ζέας, Τζόαν)

      Σε φιλώ, αν και νόημα δεν βρίσκω πια...

      Διαγραφή
    2. αυτά τα αίσχη βλέπει η ανώνυμη και δεν μπαίνει...γιατί είναι και ηθικιά!
      σαν δεν ντρέπεσαι λέω εγώ, ύπουλε φαρμακερέ σκορπιέ!

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Μμμμμμμμμμμ, σιγά... Στο τέλος θα μου πεις ότι το έκανα μπουρδέλο εδώ πέρα μέσα...

      Διαγραφή
    4. άστην βρε την Λεκάνα (ε συγγνώμη κουμπαρούλα εννοώ), μα πόσο συγκινήθηκα με αυτά περί σεντονιού δεν λέγεται όμως... Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

      Διαγραφή
    5. Είναι να μην συγκινηθείς με τόσο περίτεχνο κέντημα που είχε το σεντόνι; Θαρρείς βρίσκονται εύκολα πια τέτοια σεντόνια;

      Διαγραφή
    6. Σιγά το κέντημα, μικρή και ταπεινή κεντήστρα, άνοιξε το περιοδικό Αλέξια να μάθεις πως γίνονται τα κεντήματα!
      ακαμάτρα,σουπιά μελανωμένη!!!

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    7. Εντάξει τώρα τερμάτισα εγώ!!
      Είναι ηθικιά τελικά ο ανώνυμος?.....τώρα τα έχω δει όλα!!


      Ανώνυμος (η ηθικιά)

      Διαγραφή
    8. @Λεκάνα
      Εσύ κοίτα πρώτα να ανοίξεις κανένα τσελεμεντέ να μάθεις πώς γίνονται τα κέικ φράουλας και τα τυραμισού και μετά να έλθεις να μου πεις για τα κεντήματά μου!
      Λίλιθ, ε λίλιθ...

      Διαγραφή
    9. @Μεμαρία
      Εδώ ο Βουλγαράκης διακήρυττε πως ότι νόμιμο είναι και ηθικό.
      Οπότε γιατί το ανώνυμο να μην είναι κι αυτό ηθικό;
      Άλλωστε στην Ελλάδα ζούμε και ως γνωστόν, ότι δηλώσεις είσαι!

      Διαγραφή
    10. @κατέ
      από το μεσημέρι φτιάχνω κέικ φράουλας, μήπως και πετύχω το χρώμα βρε παιδί μου, γιατί από γεύση νομίζω πως δεν υστερεί, γιατί όσοι το έχουν φάει το έτρωγαν αμάσητο.

      ανώνυμος

      Διαγραφή
  14. Κουμπάρα μου, κουμπάρα μου, χαχαχα, Τι να πώ, είχα χάσει επεισόδια με την τρελή τον ανώνυμο. Και πόσο ακατάδεκτος!!! Καλημέρα και καλή βδομάδααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιττό να σου πω ότι μόλις το άκουσα το άσμα, εσένα σκέφτηκα κουμπάρε μου!
      Ακατάδεκτη του κερατά δηλαδή!
      Καλημέρα κουμπαρούλη μου!

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν , η παρούσα και μόνο ανάρτηση με όλο τον καταιγισμό λέξεων και ακουσμάτων που εμπεριέχει , αποτελεί ευκαιρία για ουσιαστική κοινωνιογλωσσολογική και μουσική διαπαιδαγώγηση πάνω στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα!
    Η περσόνα της Χαράς Κολαΐτη είναι δευτεράντζα μπροστά σου, κοπέλα μου! Μα πού τα βρίσκεις αυτά τα άσματα; Έχω λιώσει με τη 'μπαρα' , λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Να μαζευτούμε να κάνουμε μουσικοκοινωνιογλωσσολογικό συνέδριο!
      Αχ αγάπη μου, σε ευχαριστώ πολύ, αλλά υπερβάλλεις!
      Η Χαρά Κολαΐτη είναι πτυχιούχος της ΑΣΚΤ, ενώ εγώ από πτυχίο τίποτα!
      Τα άσματα. Τα άσματα τα βρήκα ψάχνοντάς τα με τις λέξεις που με ενδιέφεραν!
      Καλά, η μπάρα είναι ότι πιο ντεκαντάνς έχω ακούσει ως τώρα! Το λάτρεψα!

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ σημειώστε δυο στίχους από κάποια αποτυχημένη συγγραφέα παύλα ποιήτρια παύλα λάτρη του Χριστιανόπουλου..ονόματα δε λέμε.
      "Μειώθηκαν οι απτυχίωτοι
      και πλήθυναν οι αστοιχείωτοι".
      Τουτέστιν , 'αν ήξερες καμάριμ , τι γνωσιακός πλούτος κρύβεται σε κείμενα σαν τα δικά σου και πόση κραυγαλέα ένδεια εισπράττει κανείς από τη γραφή πτυχιούχων...θα έσκιζες το μπλογκ σου''. :)

      Διαγραφή
    3. Α πα πα! Θα σκίσω ένα σεντόνι κεντημένο για να κάνω μαντήλια και να σκουπίσω τα δάκρυα του καημού της απουσίας της ανώνυμης, αλλά το βλογ μου θα το έχω σαν τα μάτια μου! Όλα κι όλα!

      Μιλ μερσί και πάλι!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Αθηνά μου!
    Αν και δε το ξέρεις τα πρωτεία στον ανώνυμο τα είχα εγώ!
    Όλα αυτά που έγραψε σε εσάς είναι γλυκόλογα μπροστά σε αυτά που έγραψε σε μένα!

    Το καλό δε ειναι πως επειδη αφηνε σχολιο ως ανωνυμος πηγαινανε απο μονα τους στα ανεπιθυμητα και τα βρηκα τυχαια σχεδον ολα μαζι! Βεβαια γελασα με τη ψυχη μου διοτι μονο για γελια ητανε!

    Σε μενα ομως εγραψαν κατω κατω πως λεγονται Κωστας και Μαρια και οτι ειναι ζευγαρι. Αληθεια ψεματα δε ξερω παντως ετσι τελειωσαν το λογο τους.

    Λογικα οπου να ναι θα σε επισκεφτει και σενα μην ανησυχεις. χαχαχα
    Καλη εβδομαδα να εχεις!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α καλέεεεε!!! έχω χάσει πάλι επεισόδια;;; Θα παραιτηθώ απ' τη δουλειά πάραυτα πριν τη λήξη του πενταμήνου για να μπω δαμέ και να παρακολουθώ τα πάντα! Όχι που όλα γίνονται κι εγώ η τρύπα (του ζουρνά ,μα που πήγε το μυαλό σου!) τα μαθαίνω τελευταία; Φτου!
    Φιλίιιιιι!
    👽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να πάει παιδί μου το μυαλό μου; Στην τρύπα του ζουρνά πήγε κατευθείαν!
      Τέτοια μεγαλεία, που λες, έζησαν οι φίλες μας! Κι εγώ τίποτα... Στα αζήτητα...
      Αλλά, δεν έχεις παράπονο, σας ενημέρωσα περί των πεπραγμένων!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. Είσαι ξινότερη όλης της φρεσκοστημένης λεμονοπαραγωγής Αργολίδας και Κορινθίας μαζί...

    Ανώνυμος

    Υ.Γ.: καλά το έκανα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει δίκιο η κατέ κουμπάρε,μπορούσες και καλύτερα!

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
  19. Εσύ έχεις Στέφανο Μαξ τι να τους κάνεις όλους τους άλλους;

    Επίσης, ξέρω που μένεις και κάτσε κάτω από την μπάρα.

    Επίσης επίσης βράσε τον κώλο σου, φυσάω τη μύτη μου στη μάπα σου, κουφιοκέφαλη καθαρίστρια κτηνοτροφίων, την αμολάω γενικώς προς την κατεύθυνσή σου, δείχνω τα απόκρυφά μου στις θείες σου και όλα τα άλλα τα χαριτωμένα που είχαν πει οι Μόντι Πάιθον στο Holy grail.

    Ανώνυμος

    Καλά τα πήγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τιτανοτεράστιος ανώνυμε Πρόεδρε ΑΠΙ!
      Με έκανες και τρόμαξα με την απειλή, τόσο της γνώσης του τόπου διαμονής μου, όσο και με την μπάρα!
      Ευχαριστώ δε θερμώς για την υπενθύμιση του δισκοπότηρου, διότι καλοκαίριασε και είναι μια ωραία ευκαιρία για ένα αφιέρωμα στις ταινίες των Μόντι Πάιθονς!
      Με λίγα λόγια, τα πήγες περίφημα Πρόεδρε!
      Ήταν ένα ανώνυμο σχόλιο που θα το ζήλευε ο καθένας!

      Διαγραφή
  20. έχω χάσει επεισόδια. τι να κάμνω η μάνα; έγραφα ως δακτυλογράφος εργασία τέκνου!
    και δες τι έχασα!
    καλά, ξέρει τη διεύθυνση της χριστίνας και την άφησες ανεκμετάλευτη; να περάσει να πάρει λίγο τις γωνίες, να σηκώσει τα χαλιά, να κάνει το κατιτίς της!

    τι τραβάει ο κόσμος!
    μη στενοχωριέσαι φιλενάδα. θα σου έρθει και σένα...
    ανώνυμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρία μου! Ευχαριστώ που μου δίνεις κουράγιο! Σημαίνει πολλά για εμένα σε αυτή τη φάση που βρίσκομαι, λόγω της απόρριψης του ανώνυμου!
      Μιλ μερσί και πάλι!

      Διαγραφή
  21. Τι διαβάζουν τα τσαχπινογαργαλιάρικα ματάκι μου ωρέ;
    Δεν υπάρχεις Αθηνούλα, δεν υπάρχεις λέμε!
    να σου στείλω πεσκέσι όλα τα ανεπιθύμητα μου να έχεις να κάνεις δουλειά σου;
    Φιλούρες και μη σκας...κάποια στιγμή θα σκάσουν μύτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες παιδί μου τι γίνεται στον κόσμο; είναι να τρελαίνεσαι δηλαδή...
      Να σου πω... Τον Αύγουστο που θα έχω άδεια, δεν είναι κακή ιδέα να αξιολογήσουμε ορισμένα ανεπιθύμητα!

      Διαγραφή
  22. Αλήθεια;
    Γιατί μαύρισε ο τόπος μάνα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ πενθώ που με απέρριψε ο ανώνυμος!
      Μόλις μου περάσει ο καημός, θα επανέλθουν τα χρώματα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  23. Είσαι λαϊκιά και δεύτερη. Εμείς στο σπίτι μας μάθαμε αλλιώς. Δεν βάφουμε μόνες μας τα μπλόγκ μας τα βάφουν άλλοι. Α με τι νομίζεις.

    Είμαι ο Ανώνυμος με το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσουτσούρωσα και σκιάχτηκα με αυτό το σχόλιο ανώνυμε με το όνομα!
      Πέτυχες τον σκοπό σου!
      Το ξεύρω πως δεν είμαι της τάξεώς σου κι ότι είμαι μια ποταπή λαϊκιά και δεύτερη και τρίτη μη σου πω κι είναι μεγάλη η τιμή για εμένα που ήλθες εδώ πέρα μέσα και με καθυβρίζεις!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
    2. τεταρτοπέμπτη είστε μαντάμ!

      ανώνυμος

      Διαγραφή
  24. Κατάθεση έκανες, μεγάλη ήταν?
    Τι νόμιζες, έτσι για πενταροδεκάρες θα μπαίνει ο άλλος στη διαδικασία να βγάζει κουστούμι και να γίνεται αόρατος ε συγνώμη ανώνυμος?...
    Το τζάμπα πέθανε λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, μα ο καημός δεν με άφησε να σκεφτώ ότι ζούμε σε εποχή οικονομικής κρίσης!

      Διαγραφή
  25. Α, ξέχασα....


    ....ο ανώνυμος της γειτονιάς σας...

    δεν ξέρω αν είχατε άλλον τέτοιο, αν είχατε, ψεύτικος θα ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους! Ανώνυμη ήλθες!
      Ήλθες σαν την Άνοιξη
      και μου 'φερες αυτό που καρτερούσα!
      Κοντοζυγώνει η ώρα που θα διώξω το πένθος της απόρριψης!

      Διαγραφή
  26. Καλε ποτε εγιναν αυτα καιδ εν πηρα χαμπαρι ? Ατιμε blogger !!!
    Αυτος φταιει ναι...Δεν με αφηνει να δω τιποτα τις τελευταιες μερες..
    Τι να πω..Θεος σχωρεσει τους αμαρτωλους Αθηνουλα μου :p
    Σε μενα μονο κατι ξενογλωσσοι ερχονται παντως και λεν ασυναρτησίες,
    Φιλια συμπαραστασης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι γίνεται πουλάκι μου; Άθλια πράγματα!

      Α ναι! Κι εγώ παράπονο δεν έχω από τις αλλοδαπές ανώνυμες. Από τις ντόπιες έχω!

      Μιλ μερσί για τη συμπαράσταση!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και μιλ μερσί ανώνυμε Λουστράκο, πρώην αρραβωνιάρη της Λεκάνας!
      Σε ασπάζομαι!

      Διαγραφή
  28. Αθηνά, προτείνω να το...ξασπρίσεις λιγουλάκι το χρώμα, γιατί με τόσο σκότος, δεν βλέπω να σε βρίσκει ΤΟ ανώνυμο, ουδεπόποτε!

    Ανώνυμος (με καλή όραση όμως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι βαρύς ο πόνος ακόμα Τζόαν Πέτρα!
      Θα 'ρθει κι εκείνη η ώρα που θα το ξασπρίσω το μαύρο, ίσως με δυο σειρές μαργαριτάρια (συνθετικά) στο λαιμό ή ένα φουλάρι ασπρόμαυρο καρό της Σανέλ (ιμιτασιόν), αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα! Ο καημός καλά κρατεί...
      Άσε που ο κουμπάρος μου ο Μάλερ θεωρεί ότι η κότα η Βιολάντω η τζαζλή (κάτω αριστερά), φαίνεται καλύτερα πάνω στο μαύρο!
      Υπομονή λοιπόν ανώνυμε με την καλή όραση!

      Διαγραφή
  29. Κάνω παιγνίδι με λόγια και με νότες
    έχω κρυμμένα τραγουδάκια στα μανίκια στα μπατζάκια
    γητεύω κότες
    άγουρα κοριτσάκια
    και τα φυτεύω στο κρεβάτι με τα κέρατα να εξέχουν
    στα τασάκια
    από έρωτες καπότες
    με γουρουνάκια κουμπαράδες να κυλιέμαι στα λεφτά
    βαράω κουδούνι
    στης καφετζούς τις πόρτες
    η σκονισμένη νεολαία σαβανωμένη συνολάκια
    κάνει νάζια
    σε ντισκοκαρμανιόλες
    θεατές και νικημένοι ονειρώξεων λεκέδες
    είσαστε όλες
    ένα μάτσο βιόλες
    σας σιχάθηκε η ψυχή μου καρκινάκια του πλανήτη
    σκατοκαριόλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο κωλκάνα!
      ωραίος ο ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος!!!
      ειδικά οι τελευταίοι δυο στίχοι!!

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    2. επειδή αβελωλούνι αυτές τις μέρες και γυροφυσιάζομαι τα μεσημέρια...και επειδή εδώ και καιρό δεν έχω δαντελιάσει φιόγκο είπα να μπω στις Αρτίστας και να μπενάβω ανθυγιεινά ,,,αυτά και τζούς τώρα...

      Διαγραφή
    3. @Κωλκάνα
      Και τα τσιράκια του άρχοντα ηλιθίου, τους κοπαδίτες
      τους μουγκούς, τους σιωπηλούς πλειοψηφούντες
      δουλειές με φούντες, μπαίνω με τα τσαρούχια
      στο σαλονάκι της Ευρώπης μια ζωή πρετ α πορτέ
      με περιμένει...

      Το ευχάριστο, πάντως, είναι που γητεύεις κότες.

      Μμμμμμμμμμ, δεν έχεις δαντελιάσει φιόγκο; Αγάμητη κι εσύ; Δόλια...

      Διαγραφή
    4. Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
      δεν χώρας πουθενά δε χώρας πουθενά...

      Διαγραφή
    5. @Κωλκάνα
      Πού να χωρέσω η βαριόμοιρη; Δεν είδες πόσα κιλά έχω πάρει η ρουφιάνα;

      Διαγραφή
    6. "Αγάμητη κι εσύ;" σας παρακαλώ, διατηρήστε ένα επίπεδο Κουμπάρα. Δεν είναι της τάξης σας καταλαβαίνετε.

      Διαγραφή
    7. @Κουμπάρος
      Α ναι! Είναι και η τάξη μου που δεν πρέπει να προδώσω! Είναι και το επίπεδο που πρέπει να κρατήσω μέσα σε όλο αυτόν τον καημό! Μέσα σε όλο τον πόνο που βιώνω από την απόρριψη, πρέπει να κρατήσω το επίπεδο!
      Έχεις δίκιο κουμπάρε. Και καλύτερα να μην το ρίξω κι άλλο το επίπεδο, διότι είμαι και κόρη καλής οικογενείας, οπότε δεν θα την γράψω την παροιμία τελικά! Θα την αφήσω για άλλη ώρα!

      Διαγραφή
    8. Ναι να την αφήσετε την παροιμία γιατί θα μας πάρουν με τις τούρτες ίσως δε και τα κέικ. Δεν έχει σημασία, Παρλιάρος να είναι αυτό μετράει.

      Διαγραφή
    9. να μας πάρουν και με τα τιραμισού χωρίς αυγά,που μου αρέσει κιόλας!
      ανώνυμος

      Διαγραφή
    10. Τιραμισσού χωρίς αυγά; Αυτά δεν είναι της σειράς μου. Εμείς στο σπίτι μας αγοράζουμε έτοιμα δεν φτιάχνουμε σαν τις δουλάρες. Α με πώς.

      Είμαι ο Ανώνυμος με το όνομα.

      Διαγραφή
    11. @μαλερ -ανωνυμος με το ονομα
      πρέπει να μπω στις γλυκές ιστορίες η κατίνα να ξεπατικώσω καμιά συνταγή, γιατί από ώρα σε ώρα θα έρθει η διώξη να με μπαγλαρώσει.

      Διαγραφή
  30. Σημασία έχει που τον έχεις μεγάλονε...τον καημο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Αριάδνη Στ.
      Έτσι είναι Αριάδνη μου! Γιατί μην ακούς τι λένε, τελικά το μέγεθος μετράει!

      Διαγραφή
  31. Εγω με τους ανωνυμους τα εκοψα τα παρε-δωσε!
    Η μαμα, μου ελεγε απο παντα να μιλαω σε αγνωστους και ειχε απολυτο δικιο! - Ελληνιδα μανα που να μην εχει δικιο ουτως ή αλλως δεν υπαρχει!

    (... τα σχολια δεν μπορεσα να τα διαβασω ολα... υπολογισα οτι για να τα διαβασω ολα θα χρειαζομουν τρεις γραμμες... μαρμαροσκονη, και δυστυχως εμεις μαρμαροσκονη δεν κραταμε στο σπιτι! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " Ελληνιδα μανα που να μην εχει δικιο ουτως ή αλλως δεν υπαρχει!"


      Διακρίνω μιαν ειρωνεία ή είναι ιδέα μου; Πες μου βρε, αν εξαιρέσουμε το γκέι θέμα που μάλλον το θεωρούσε όπως όλες, αμαρτία και διαστροφή, στα υπόλοιπα θέματα πότε έπεσε έξω; Πότε;

      Διαγραφή
    2. Η δικη μου η μανα ειναι απο αλλο ανεκδοτο, το μονο που σωζει την κατασταση ειναι οτι υπαρχουν κι αλλες βαρεμενες μανες και ετσι η δικη μου δεν ειναι η μονη.
      Τα παρακατω τα εχω ακουσει απο Ελληνιδες μανες (ευτυχως οχι την δικη μου, η δικη μου λεει αλλες μπαρουφες) να τα λενε στα παιδια τους...
      -Που να μην σωσεις, μην σ' εβρει το πρωϊ!
      -Που να ανοιξει ο ουρανος και να σε καψει!
      -Να σου βγουν τα ματια και τα δυο!
      -Που να σε εθαβαν 4 και ο παπας 5 για να ησυχασω επιτελους! (αυτη αργοτερα για να ζητησει συγνωμη απο τον γιο της, του αγορασε τζιπ Μερσεντες!)
      Και αυτα δεν ειναι τιποτα... μιλαμε για τονους απιστευτης σοφιας!
      Οχι βεβαια οτι οι μανες σε αλλες χωρες δεν ειναι κι αυτες βαρεμενες, αλλα η Ελληνιδα μανα νομιζω μερικες φορες ξεπερναει ολες τις αλλες.
      Οσον αφορα την δικη μου οικογενεια και τους περισσοτερους συγγενεις μας το 99% επρεπε ή να ειχε κλειστει στο Δαφνι ή να ειχε κοψει τις φλεβες του πριν απο καιρο. Ετσι ισως να ειχαν γλυτωσει και τα παιδια που τα περισσοτερα "βγηκαν" βλαμενα (συμπεριλαμβανομενου και εμου) και για να εβγαινε αληθεια αυτο που ειχε πει και ο Τσαρουχης... "ευτυχεις οσοι ορφανεψαν νωρις"!
      Δυστυχως, ουκ ολιγοι οι απανταχου "πανσοφοι" γονεις που "καταστρεφουν με τα ιδια τους τα χερια" τις ζωες των παιδιων τους, και οι Ελληνες γονεις δεν αποτελουν καμια απολυτως εξαιρεση!

      Διαγραφή
    3. Στο τέλος θα πιστέψω πώς την έκανες στην έρημο για να γλιτώσεις από μάνα. Βέβαια ατύχησες γιατί πλέον υπάρχουν κινητά και ίντερνετ χαχαχα.

      Διαγραφή
    4. @Εφήμερον
      Καλά σου έλεγε η μαμά σου να μην μιλάς με αγνώστους!
      Κι εμένα μου έλεγε να μην παίρνω ποτέ καραμελίτσες από άτομα που δεν γνωρίζω!
      Φυσικά δεν μου έτυχε ποτέ κάποιος άγνωστος να μου δώσει καραμέλες, αλλά εάν μου συνέβαινε, σιγά που δεν θα τις έπαιρνα η λιχούδω!
      Άσε καλύτερα τα σχόλια για καμιά κρύα νύχτα του χειμώνα που δεν θα έχεις να κάνεις κάτι άλλο. Είναι πολλά και έχει και ζέστη τώρα, δεν είναι για πολύ διάβασμα!

      Κατά τα λοιπά κάτι μαμάδες που λένε στα παιδιά τους αυτά που γράφεις, απαξιώ και να τις σχολιάσω.

      Διαγραφή
  32. "Στο τέλος θα πιστέψω πώς την έκανες στην έρημο για να γλιτώσεις από μάνα."

    Δεν επεσες και πολυ μακρια!
    Ειναι αλλοι που δεν τους πειραζει καθολου να ζουν μαζι ή να ειναι πολυ κοντα στους γονεις τους, εγω απ την μερια μου οχι. Δεν μου ταιριαζει σε μενα, δεν μου παει.
    Προτιμω την ανεξαρτησια μου, κι ας μην εχω την βοηθεια των γονιων μου.
    Ετσι μπορει μεν η τσεπη μου να ηταν λιγο πιο αδεια απο τις τσεπες αλλων, αλλα ειχα την ηρεμια μου και το δικο μου τροπο ζωης, που για μενα ειναι ανεκτιμητα και δεν αναπληρωνονται με το να ζω την ζωη των γονιων μου!
    Οταν ακουω φιλες-μανες 60αρες να λενε οτι... "ειμαι κουρασμενη γιατι πρεπει να σηκωθω στις 5:30 το πρωϊ για να φτιαξω καφε του παιδιου πριν φυγει για δουλεια" με πιανει ανατριχιλα!
    Για να φτιαξουν καφε στο παιδι, που το παιδι ειναι 30+ χρονων***, και δεν μπορει να φτιαξει καφε, γιατι τα χερια του ειναι φτιαγμενα μονο για το πληκτρολογιο! Κατι τετοιες καταστασεις δεν τις μπορω με τιποτα, οταν τις βλεπω ή τις ακουω με αρωσταινουν και κρατιεμαι οσο πιο μακρια μπορω!

    ***Εξυπνη η βλαχα, η Ελληνιδα μανα! σκεφτεται... ασε να κανω εγω ολα τα χατηρια στο γιοκα μου τον πασα μου, και μετα αργοτερα ολο και καποια βλαμενη θα παρει για γυναικα για να συνεχισει να εξυπερετει το πουλακι μου! Και οντως υπαρχουν αρκετες βλαμενες που αναλαμβανουν να εξυπηρετησουν "τα πουλακια με τα κομενα χερια"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλέ εγώ δεν σηκώνομαι να φτιάξω τον δικό μου τον καφέ, θα φτιάξω του γιου μου; Α πα πα!
    Εμείς έχουμε άλλα ήθη και έθιμα στο σπίτι μας. Ο κ. Μήτσος φτιάχνει το πρωί τον καφέ. Είναι οικογενειακή παράδοση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα καμνετε!
      Απ την δικη μου πλευρα, ο πατερας μου προτιμουσε να πεθανει της πεινας παρα να τηγανισει ενα αυγο! Ετσι τον ειχε μαθει η μανα του, κι ετσι συνεχισε και κατοπιν.
      Και ενταξει καταλαβαινω, ηταν αλλο καιροι, κλπ-κλπ. Αλλα τωρα να ακους, εν ετει 2014, παιδια που φοιτουν στο εξωτερικο, να φερνουν τα απλυτα τους απο Αγγλια για να τα πλυνει η μαμα στην Αθηνα, το θεωρω τουλαχιστον τραγικο! Αυτο το "με χρειαζεται το παιδι", αυτο το πραγμα που δεν αφηνει τα παιδια να μεγαλωσουν ποτε, που δεν τα αφηνουν να πεταξουν μακρια για να κανουν την δικη τους φωλια, ειναι κατι το φοβερο στην Ελλαδα! Αυτη του ειδους την "αγαπη", την θεωρω οχι μονο ασφυκτικη αλλα και καταστροφικη!

      Διαγραφή
    2. Καλά κάμνω, διότι πες ότι αύριο-μεθαύριο συγκατοικεί με την καλή του ή παντρεύεται. Να μην ξέρει να κάνει τίποτα και να λέει η κοπέλα ότι ήμουν άχρηστη μάνα και δεν έμαθα στο παιδί τα απαραίτητα; Δεν λέει!
      Δια τούτο, όλα έχει μάθει να τα κάνει!

      Διαγραφή
  34. Μα τιραμισού χωρίς αβγά; Έλεος κάπου...

    Υ.Γ.: το δικό μου (σας) πράσινο φύλλο βρήκε την θέση του πάντως (τι εννοείτε άσχετο; όλα σχετικά είναι εδώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έρχεσαι στα λόγια μου!

      ΥΓ. Το δικό μου (σου) φύλλο του κισσού έχει τοποθετηθεί στο κινητό μου τηλέφωνο, μέσα από την γκριζοδιάφανη θήκη του. Κι έτσι θα το έχω πάντα μαζί μου, ανεκπλήρωτο... Αααααααχ...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.