Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Είμαι η Ελιά η Τρυλιανή...



...Κολοβή, Αδραμυτινή, 
Καρολιά και Λαδολιά 
η Μυτιληνιά είμαι η ελιά. 
Είμαι η Ελιά! Είμαι η Ελιά! 
Η Μυτιληνιά είμαι η Ελιά. 

Η ελιά ή ελαιόδενδρο ή λιόδεντρο (επιστ. Ελαία, Olea) είναι γένος καρποφόρων δέντρων της οικογένειας των Ελαιοειδών (Oleaceae), το οποίο συναντάται πολύ συχνά στην Ελλάδα. 
Το γένος Olea περιλαμβάνει πολλά είδη και ποικιλίες, από τα οποία ενδεικτικώς παραθέτω τα κάτωθι: 
Ελαία η εκκρεμής (Olea pendula), κοινώς κρεβατοελιά. 
Ελαία η σαλέρνιος (Olea salerniensis), κοινώς γαϊδουρολιά. 
Ελαία η ευρωπαϊκή (Olea europaea) ή κοινή, το συνηθέστερα καλλιεργούμενο είδος ανά τον Κόσμο. 
Ελαία wannabe Δημοκρατική Παράταξη που ανταποκρίνεται στο αίτημα της κοινωνίας για ενότητα της Κεντροαριστεράς. 
Πάμπολλες δηλώσεις έγιναν για την τελευταία ποικιλία της Ελιάς. Μία που με εντυπωσίασε ήταν η εξής: "H Eλιά έχει διάρκεια, είναι μεσογειακή". Σαν την Κρητική κουζίνα ένα πράγμα. Μεσογειακή.
Υπήρξαν κι άλλες δηλώσεις περί "αριστερών συντηρητισμών μιας μυξοπάρθενης αντίληψης" κ.λπ. κ.λπ., αλλά εκείνη την ώρα κοσκίνιζα αλεύρι και δεν… 
Η Ελιά, ακόμη και σε ζεστές περιοχές, δεν χρειάζεται συχνό πότισμα. Τις περισσότερες φορές το νερό της βροχής είναι αρκετό, καθώς οι ρίζες του δέντρου φτάνουν πολύ βαθιά και βρίσκουν νερό. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν παίρνει νερό από το Ποτάμι η Ελιά. 
Το θέμα είναι ότι, όπως και να έχει, θα μας βγάλουνε το λάδι. 
Κατά τα άλλα, χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω τον λόγο, ο νους μου πέταξε και σε ακόμα ένα ποίημα:

 Ξεύρεις την χώραν που ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα 
που κοκκινίζ' η σταφυλή και θάλλει η ελαία; 
-Ω! Δεν την αγνοεί κανείς, είναι η γη η ελληνίς.

Bonus
Ιδρυτική Διακήρυξη Ελιάς: "Είμαστε προωθητική δύναμη αλλαγής, παράταξη αλληλεγγύης και ελπίδας". Φανταστείτε τι θα λένε μετά τις εκλογές... 

Καλή εβδομάδα!

ΥΓ. Αυτό που ο Λοβέρδος δεν μπορούσε να είναι με τον Βενιζέλο στο ΠαΣοΚ, αλλά μια χαρά μπορεί να είναι μαζί του στην ΕΛΙΑ, αδυνατώ να το κατανοήσω.

πηγή: Βικιπαίδεια

34 σχόλια:

  1. Εμενανε μ αρέσουνε οι θρούμπες!!!!!!!!!! Καλή εβδομάδα μαρή Αρτίστα σε πεθύμησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς....και τώρα νομίζουν πως μας μπέρδεψαν!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
    2. Η προσευχή μου άργησε μια μέρα (λέμε τώρα), μια και δεν είχα πάρει χαμπάρι τίποτα!
      Ευτυχώς όλα καλά κι εύχομαι προσεχώς καλύτερα!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ ελπίζω προσεχώς καλύτερα Μεμαρία. Θα δείξει... Έχουμε λίγο δρόμο ακόμα μέχρι να ελέγξουμε και κάποια ευρήματα. Ελπίζω να είναι αντιμετωπίσιμα!

      Διαγραφή
  3. Καλέ τίνος είναι το αυγό απάνω στην ελαία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  4. χαχα μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούνε!
    Καλημέραααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι περαστικά να είναι! :)
      Με τις ευχές μου!

      Διαγραφή
    3. Τηνε πήρα πριν κανα δυο ώρες τηλεφωνο και της ειπα τις ευχες που στειλες και σ ευχαριστεί πολύ λεει και νασαι καλά πάντα λεει!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. :)

    καλημερα και καλη εβδομαδα Αθηνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
    2. ολα πηγαν καλα! μολις ειδα το νεο ποστ!
      ευχαριστω για την ενημερωση. να εισαι καλα!

      Διαγραφή
    3. Ναι κοριτσάκι, βγήκαμε και όλα πήγαν καλά. Προς το παρόν τουλάχιστον...

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάντως περιμένω πότε θα κάνουν κόμμα ο δάκος και η μουχρίτσα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  7. Άντε βρε, και ιτιά ιτιά λουλουδιασμένη εύχομαι!
    Καλη εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  8. Να προσέχουν μόνο... γιατί κυκλοφορεί και δάκος!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  9. Α κι εγώ στη φωτό στάθηκα γιατί με τα πόδια που πονούν δεν είδα καθόλου ειδήσεις!
    Πάνω στην ελιά γεννάει η κότα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  10. ελιά με τόσο δάκο δεν έχω ματαδεί!
    φαντάσου μούργα κάνει το λάδι της!
    κισιζ δίαρ Αθηνούμπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  11. Μπας και θέλουν να βάλουν πρόεδρο το Σημίτη για να ταιριάζει;

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  12. και αυτή ο δάκος θα την φάει......όπως και την άλλα την κώτσο βασιλιά....παρόμοια έτσι και αλλιώς είναι......χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

      Διαγραφή
  13. λέω να κάνω ένα κόμμα. θα το ονομάσω χαρταετό. ο χαρταετός που σκάλωσε στην ελιά δίπλα από το ποτάμι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα καλημερα!!!!!!!!! Είμαι δω για να σας πω μιας κι ειμαι η επισιμη συνεργάτισα εδώ πέρα μέσα που λεει κι η Αρτίστα ότι δε θα μπορει να σας απαντησει σ αυτά τα σχόλια γιατι ο Μήτσος το στεφανι της έπαθε να δεις πως μου τόπε…… ένα κόλπο με τα μάρμαρα ή ένα κολπικό μαρμαρο.Οχι το θυμηθηκα. Επάθε κολπικη μαρμαριγή και είναι στο νοσοκομειο κι η Αθηνα είναι εκει συνεχεια και δε μπορει να σας απαντησει. Αυτή δεν εχει το Θεό της μα εμείς οι άλλοι ας κανουμε μια προσευχη να γινει καλά ο Μήτσος γρηγορα και να γυρισουν καλα σπίτι τους !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Να γίνει καλά το στεφάνι της κι εμείς εδώ κάπου θ αείμαστς!
      Τις ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση!

      Διαγραφή
    2. Αμήν Παναγία μου να γινει καλα ο ανθρωπος. Θα της πω της Αρτίστας τις ευχες σας κυρία airis τη νυχτα που θα μιλησω μαζι της. Νάστε καλά!!!!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.