Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2013

Το σπίτι που κατοικώ...



...βρίσκεται σε έναν δρόμο γεμάτο παγίδες. Και εξηγούμαι: 
Στη διπλανή, εκ δεξιών, μονοκατοικία κατοικεί ο παθολόγος μας. Απέναντί του ακριβώς βρίσκεται το οίκημα του ουρολόγου μας. Εξ αριστερών διαμένει μετά της οικογενείας του ο ορθοπεδικός μας, ο οποίος τυγχάνει να είναι και από το σόι μου μέσα. Στη γωνία του δρόμου διατηρεί διώροφη μονοκατοικία ο καρδιολόγος μας. Κολεκτίβα γιατρώνε... Τι σημαίνει αυτό; 
Ότι είμαι περικυκλωμένη από ανθρώπους που όποτε με δουν μου λένε - και επιμένουν - ότι πρέπει να περπατώ το λιγότερο 4 χλμ. ημερησίως. Για το καλό της υγείας μου, λέει. Λες και δεν μου φτάνουν τόσα πράγματα που έχω να κάνω ημερησίως (μερικές φορές δεν μου αρκεί το 24ωρο και αφήνω ορισμένα για την επομένη), να περπατώ με βήμα γοργό και 4 χλμ. 
Ευτυχώς, εγκαίρως, βρήκα άλλον δρόμο για να τους ξεφεύγω πηγαίνω στη δουλειά μου το πρωί και να μην πέφτω επάνω τους και μου αρχίζουν κάθε φορά το ίδιο τροπάριο. 
Όμως, πριν από λίγες ημέρες και ενώ προχωρούσα σε ένα μικρό κι απόμερο δρομάκι, πέφτω επάνω στον καρδιολόγο, ο οποίος, προφανώς, μου την είχε στημένη. Με καλημερίζει, αναγκαστικά κοντοστάθηκα και τότε ανοίγει την τσάντα του και βγάζει ένα έντυπο δευτέρας διαλογής και μου το ανεμίζει κατάμουτρα. "Κοίτα", μου λέει δείχνοντάς μου την πέμπτη σελίδα, "αυτός εδώ ο άνθρωπος έκανε το γύρο του κόσμου με τα πόδια σε 622 ημέρες. Εσύ τι κάνεις;".

 
"Εντάξει", του λέω, "όχι που να το παινευτώ, αλλά χθες πήγα στο περίπτερο με τα πόδια! Μην κοιτάς που είμαι σεμνή και δεν έστειλα δελτίο Τύπου στα ΜΜΕ". 
Τον λόγο που έμεινε επί 48 δευτερόλεπτα να με κοιτάει με αποσβολωμένο ύφος δεν τον έχω καταλάβει ακόμα. 
Τελικά νομίζω ότι έχουν γίνει πολύ μυστήριοι οι άνθρωποι τελευταίως. Όχι;

ΥΓ. Παρακαλείται ο αναγνώστης κ. Thanos Malte όπως αφήσει τον σύνδεσμο του βλογ του στην φόρμα των σχολίων, διότι θέλουμε να του ανταποδώσουμε την επίσκεψη και δεν ξέρουμε πού να πάμε. Ευχαριστώ. 

59 σχόλια:

  1. Καλοί ειναι μαρή ολοι αυτοί οι γιατροί πούχεις στη γειτονειά σου μα έπρεπε ναχεις γείτονα ένα ψυχίατρο πάνω απ όλα!!!!!!Παράληψηςςςςς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραίες οικογενειακές στιγμές θα ζήσουμε πάλι!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαρίνα Ζέας
      Σε οικτίρω Μαρινάκι Ζέας. Σε οικτίρω!

      Διαγραφή
    3. @Grouta Kleistologiou
      Γέλα Γρούτα, γέλα να παίρνει αέρα το Μαρινάκι Ζέας!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα καλά του είπες ο καθένας με τις πρωτοπορίες του!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι! Και το περίπτερο, για να ξέρεις, δεν είναι και δίπλα. Τουλάχιστον 60 μέτρα από το σπίτι είναι!
      Καλό απόγευμα Ηφαιστίωνα και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. κάτι θέλει να μου πει το συμπαν βλέποντας αυτην την αναρτηση...όλο το βράδυ εβλεπα πως γύριζα σε γιατρούς και όλο και κάτι μου έβρισκαν!
    θα μας ματιάξουν επειδή χαίρουμε άκρας υγείας και δεν τους επισκεπτόμαστε....
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τώρα αυτό το "άκρας υγείας" δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα για εμένα, διότι είμαι σε μια φάση που πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο "μπιπ" του πονεί! Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να περπατάω κιόλας 4 χλμ. ημερησίως! Τα 1.200 μέτρα που διανύω για να πάω στη δουλειά μου, νομίζω μου φτάνουν!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      ΥΓ. Σε περίπτωση που σε ματιάσουν, η Λεκάνα (συγγνώμη, η Χριστίνα ήθελα να γράψω) κάνει εξαιρετικά αποτελεσματικό ξεμάτιασμα!

      Διαγραφή
  4. όταν Αθηνούμπα μου έχεις τέτοιους γείτονες, τι να τους κάνεις τους εχθρούς;

    αλήθεια, τον καρδιολόγο τον ερώτηξες πόσο χιλιόμετρα κάνει την ημέρα;

    καλημέρα - φιλίιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, δεν με παίρνει να κάνω τέτοιες ερωτήσεις, διότι κινείται συνεχώς πεζός και για τα πολύ μακρινά χρησιμοποιεί ποδήλατο! Είναι και λεπτός, άσε σου λέω, καλύτερα να μην προβώ σε τέτοιου είδους ερωτήσεις!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  5. μεσα στους γιατρους εισαι;;; α πα πα εγω δε θα αντεχα. δε τους μπορω με τιποτα, φοβαμαι γι αυτο... αλλα εννοειτε πως ειναι καλο να τους εχεις κοντα σου ανα πασα στιγμη.

    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η αλήθεια είναι μετά από μία ηλικία, νοιώθει κανείς ασφάλεια όταν γύρω του έχει τις κυριότερες ειδικότητες!

      Κις!

      Διαγραφή
  6. δεν έχεις ανάγκη αγαπητό ανεκπλήρωτο, επίσης κι εγώ δεν κατάλαβα το αποσβολωμένο ύφος του καρδιολόγου, μια χαρά τα είπες (κι όσο φαντάζομαι και το δικό σου ύφος όταν το είπες τόσο πέφτω κάτω), σας ασπάζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ξέρεις τώρα... Το γνωστό καλοσυνάτο μου ύφος είχα! Όχι αυτό που κοιτάω τα παιδάκια και τρέχουν να κρυφτούν. Το άλλο, το πιο καλό!
      Σε ασπάζομαι κι εγώ με την σειρά μου!

      Διαγραφή
  7. Την ιδια απορια με την Βικη πανωθεν εχω κι εγω.
    Ολοι αυτοι παίρνουν καθε μερα τους δρομους με τον δεικτη χιλιομετρων ανα χειρας ήηηηη δασκαλε που διδασκες...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, αλλά ο εν λόγω καρδιολόγος ναι!
      Εν τω μεταξύ κι εγώ δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο, αλλά η απόσταση που διανύω καθημερινά είναι 1.200 μ. και σου λέει δεν είναι αρκετή!

      Διαγραφή
  8. Φάε ένα μήλο!

    Ενα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μήλο για κάθε ειδικότητα που γειτνιάζει μαζί μου; Όχι, όχι πολλά είναι και δεν μου πολυαρέσουν τα μήλα. Και εάν φάω μόνο ένα δεν βλέπω να κάνουν όλες οι ειδικότητες πέρα! Αν η ρήση αναφερόταν σε παγωτό, δεν θα είχα πρόβλημα!

      Διαγραφή
  9. Α, να πάρετε κι έναν πλαστικό στη μεζονέτα την απέναντι γιατί αρχίζω και τον χρειάζομαι. Να σας έρθω μιαν επίσκεψις να φύγω άλλος άνθρωπος να το φχαριστηθώ! Ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά βρε αδερφέ, έχει πλαστικό στον κεντρικό δρόμο, δηλαδή δύο στενά πιο κάτω από το σπίτι μου! Δεν το λες και μακρυά! Έλα εσύ και πεταγόμαστε!

      Διαγραφή
  10. καλά του είπες του ντόκτορα!
    πάντως αν θέλεις να αλλάξεις λάδια,να αλλάξεις φώτα,να αλλάξεις πετρέλαια να έρθεις στην δικιά μου γειτονιά!
    έχουμε από όλα!!!!

    καλημέρα και φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα αγαπητή Αθηνά ξέρετε τι είναι την σήμερον ημέραν να ζείτε σε κολεκτίβα γιατρώνε που για να δεις γιατρό πρέπει να έχεις μπαρμπα στην Κορώνη;
    Είστε αχάριστη Κυρία μου!
    Θα έπρεπε να διαφημίσετε την γειτονιά σας ώστε να προσέλθουν για ενοικίαση διαμερισμάτων και άλλες ειδικότητες ... ένας γαστρεντερολόγος, ένας νεφρολόγος, ένας ωτορυνολαρυγγολόγος (φτου ξελευθερία το κατάφερα να το γράψω) πάντα χρειάζεται!
    Που να μη θες την ζωή σου δηλαδή και να μη σ αφήνουν να πεθάνεις!!!

    Βρε τι τραβάτε κι εσείς !!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ένας ΩΡΛ λείπει από τον δρόμο μου. Είμαι και ολίγον βαρήκοη παιδιόθεν, οπότε θα μου ήταν χρήσιμος!
      Και ένας οφθαλμίατρος επίσης δεν θα ήταν κακή ιδέα, τώρα με τις πρεσβυωπίες!
      Τουλάχιστον αυτές οι ειδικότητες δεν θα συνέστηναν περπάτημα.
      Εκτός εάν με το βάδην ανοίγουν τα μάτια και τα αυτιά!
      Δεν γνωρίζω!

      Διαγραφή
  12. οποία σεμνότις!!!
    τι ταπεινοφροσύνη!
    τι κούραση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    από το σπίτι στο περίπτερο με τα πόδια. εμ αυτό και αν είναι άσκηση. ξεθεώθηκες παιδί μου, πρόσεχε τον εαυτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε βρε Ρία μου, πτώμα έγινα σου λέω!
      Αλλά ποιος να με καταλάβει την βαριόμοιρη;
      Από αύριο το πρωί μέχρι την Κυριακή το απόγευμα δεν πρόκειται να κουνήσω από το σπίτι.
      Να αναπληρώσω τις δυνάμεις μου!

      Διαγραφή
  13. Ξέρετε το ανέκδοτο όπου ένας συναντάει τον οικογενειακό γιατρό;
    Ρωτάει λοιπόν ο γιατρός: Τι κάνεις; Καλά; Στο σπίτι όλοι καλά;
    Κι ο τύπος κάπως διστακτικά απαντά:
    Όλοι καλά, γιατρέ. Και .... να μας συγχωρείς!!!!

    (Ιδού λοιπόν η σωστή απάντηση στις αηδείς ερωτήσεις περί υγείας ενίων ιατρών!)

    Χαίρετε, φιλτάτη!

    Παρεμπιπτόντως, σας πάει το ραδιόφωνο. Σας ακούω καθ' οδόν προς την (πρωινή ...Γαλιλαία) θάλασσα της Αρβανιτιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε!
      Το ανέκδοτο είναι το καταλληλότερο γι' αυτή την περίπτωση!
      Ααααα, ακούτε την εκπομπή; Χαρά στο κουράγιο σας και την υπομονή σας!
      Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια στα θαλάσσια μπάνια, ο καιρός καλά κρατεί ακόμα!

      Διαγραφή
  14. "Αυτός εδώ ο άνθρωπος έκανε το γύρο του κόσμου με τα πόδια σε 622 ημέρες. Εσύ τι κάνεις;"

    Σ' αυτη την "πολυ ειδικη περιπτωση", η σωστη απαντηση ειναι μονο μια...

    "Τωωωωρα;;; αυτο το εχω κανει εδω και χρονια! μα τι λετε;;; ειστε σοβαρος;;; δεν γνωριζετε οτι αυτο το ειχα κανει οταν ειχα σταματησει το Δημοτικο σχολειο για δυο χρονια σε ηλικια 8 χρονων;;; Και μαλιστα εγω το ειχα κανει σε 603 και οχι 622 ημερες!!!

    Καρδιακη προσβολη, ο καρδιολογος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να σου πω του χρειαζόταν!
      Δεν πειράζει, την επόμενη φορά θα του πω ότι πετάχτηκα μέχρι τα Ιωάννινα με τα πόδια να πάρω μπακλαβαδάκια και γύρισα!
      Νομίζω ότι είναι πιο αληθοφανές!!!

      Διαγραφή
    2. Χα-χα! Αυτα τα ατομα δεν θελουν τιποτα το αληθοφανες.
      Οταν τους λες το πιο απιθανο πραγμα του κοσμου με εντελως σοβαρο υφος, αμεσως σκεφτονται.. "πω-πω τρελλα, καλυτερα να κρατηθω μακρια!" και σε αφηνουν εντελως ησυχο!
      Κατα καιρους το εχω απολαυσει! χα-χα-χα!

      Διαγραφή
    3. Ε ναι, αυτές είναι η μικροχαρές της ζωής μας!

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν, πολύ ενδιαφέρουσα η γειτονιά σου! Μήπως ονομάζεται, οδός... ΕΟΠΥΥ; Σε λίγο θα έρθει εκεί ο Άδωνις για να κάνει ελέγχους! :)
    Πάντως θα έπρεπε να είσαι ευχαριστημένη που ο γιατρός ενδιαφέρθηκε αφιλοκερδώς! Εξάλλου, με το περπάτημα εξοικονομείς λεφτά για βενζίνη και χάνεις θερμίδες! Μακάρι να μου έλεγε το ίδιο και ο βενζινάς μου, αλλά προφανώς δεν τον συμφέρει!

    Υ.Γ. Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για το γύρο του κόσμου. Στο σουβλατζίδικο τρώω το δικό μου γύρο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μακάρι να μου έλεγε το ίδιο και ο βενζινάς μου, αλλά προφανώς δεν τον συμφέρει! "

      Αυτο εννοειται!!! ...ο καθε βενζινας θα αφησει πρωτα να πεσει το σπιτι του, μετα να πεθανει ο σκυλος του, μετα να πεθανει ολη του η οικογενεια και ολοι οι συγγενεις του, να χασει η ομαδα του, και μετα... ΙΣΩΣ... να μας πει..."καλο θα ηταν να προχωρατε που και που!"

      Διαγραφή
    2. @Apokalipsis999
      Τώρα που το λέτε, ο Άδωνις είχε έλθει το καλοκαίρι στο Ναύπλιο μετά της Ευγενίας. Μάλλον τον δρόμο μας έψαχνε!
      Μα έτσι κι αλλιώς όπου πάω πεζή πάω, απλώς θέλει και 4χλμ. γρήγορο βάδισμα!
      με τίποτα δεν ευχαριστιέται ο επιστήμων!

      ΥΓ. Τώρα που το είπατε, μου δώσατε ιδέα στην ερώτηση "τι να μαγειρέψω για αύριο;". Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. @Ephemeron
      Είναι κατανοητό αγαπητέ Εφήμερον! Τι θα κάνει μετά ο βενζινάς; Κλέφτης θα γίνει για να ταΐσει την οικογένεια, τον σκύλο να πληρώσει Φόρο Ακίνητης Περιουσίας και να πάρει δώρα στα γενέθλια των φίλων του;

      Διαγραφή
  16. Μα τι κακό! Συνεννοημένοι είναι αυτοί μεταξύ τους να σου κάνουν σπάσιμο; Είναι και πολλοί, μόνο στατιστικά να το πάρεις, μία στο τόσο όλο και κάποιον θα πετυχαίνεις.. Εγώ μόλις ένιωσα σήμερα πως μπορώ να κάνω δουλειές και πήρα θάρρος, έκανα πάλι μια κίνηση και άντε πάλι στο κρεβάτι. Καταλαβαίνεις, νεύρα τσαταλια..
    Φιλιά Αθηνάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μπισκοτάκι μου, έπρεπε να σε είχα εδώ να σε πάω απέναντι στον ορθοπεδικό και μετά να έλθει από την κάτω γωνία η κυρία που κάνει αυτό το θεραπευτικό μασάζ, το πως το λένε μου διαφεύγει, και θα γινόσουν περδίκι!

      Λυριέλ, τώρα θα σε μαλώσω. Να γίνεις πρώτα εντελώς καλά και μετά να κάνεις δουλειές. Ξέρω ότι κάποιες δεν μπορούν να περιμένουν, ωστόσο μην το ζορίζεις το θέμα. Ξεκουράσου λίγο ακόμα ούτως ώστε να γίνεις τελείως καλά πιο γρήγορα!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  17. και αφού σου είπα. μην φτιάχνεις κέίκ με αλάτια, εκεί εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ καλά μου τα λες, αλλά είναι και αυτή η κουφαμάρα μου και δεν σε ακούω! Είμαι και ολίγον "αγύριστο κεφάλι" όσο να πεις και έρχεται και δένει το γλυκό!
      Αχ τι είπα τώρα; Γλυκό; Είδες; Δεν βάζω μυαλό!

      Διαγραφή
  18. Άμα σε επιπλήξουν και πάλι,γύρνα και πες τους: «Μα μου το έχετε ξαναπεί αυτό,φίλτατε. Βλέπω το αλτσχάιμερ δεν το γλιτώσατε. Δεν πειράζει,της ηλικίας είναι αυτά.» και σήκω φύγε,κιουρία. Ε μα πια!

    Κις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάω λίγο πιο πέρα την εξαιρετική σου ιδέα. Κυκλοφορούν κάτι αυτοκόλλητα στα φαρμακεία που είναι κατά του Αλτσχάιμερ. Θα προμηθευτώ μερικά και αφού τους λέω αυτό που μου είπες, θα τους δίνω και ένα αυτοκόλλητο! Μουάχαχαχα!!!

      Κίσιζ δίαρ! Χαβ ε νάις γουηέντ!

      Διαγραφή
  19. Διάβαζα τώρα τα τελευταία 5-6 ποστ μαζεμένα και πραγματικά, γελάω ακόμα με το "Αννα Βίσση η απόλυτη ελληνίδα γιαγιά"!!
    Όσον αφορά τον άνθρωπο που έχει κάνει το γύρο του κόσμου με τα πόδια σε 622 μέρες, πρέπει να είναι πολύ τυχερός που δεν τον μαχαίρωσαν σε κανένα Ρίο ντε Τζανέιρο. Είναι πολύ επικίνδυνο να περπατάς εκεί το βράδυ. Εκτός και αν έκοψε πορεία από Μεξικό, εκεί δεν είναι τόσο επικίνδυνα.
    Αλλά ποιός νοιάζεται; Εσύ έκανες τη διαδρομή σπίτι-περίπτερο! Και είσαι και ταπεινή ως προς το κατόρθωμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιούνα μου! τι να μου πει τώρα εμένα ο τύπος με τον γύρο του κόσμου όταν εγώ πηγαίνω μέχρι το περίπτερο!!! Χο χο χο χο!

      Φιλί και καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Εσύ τι κάνεις?...ερώτηση είναι αυτή τώρα?
    Πάντως τόσο τρελή σαν το τύπο που έκανε το γύρο του κόσμου με τα πόδια δεν είσαι...είπαμε να περπατάμε, αλλά αυτό καταντά ψύχωση...δουλειές δεν είχε αυτός?...πάντως εδώ κολλάει το όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια...έτσι έπρεπε να του πεις...άκου εσύ τι κάνεις!!
    καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Άμα λέω ότι μερικοί έχουν γίνει πολύ μυστήριοι τελευταίως με λένε και περίεργη!!!

      Κις!

      Διαγραφή
  21. Τι γειτονιά είναι αυτή παιδί μου...
    Έλα στη δική μου που είναι γεμάτη από ανηφόρες
    και δεν τολμάει κανείς να σου πει περπάτα...
    Γιατί καλά να περπατήσεις κατεβαίνοντας
    μετά πως ανεβαίνεις όμως;
    Οπότε κανείς μας δεν περπατάει και κυρίως κανείς μας δεν είναι γιατρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Φλώραγια μου; Στο στόμα του λύκου ήλθα και έμεινα!
      Αλλά κοίτα, με ενοίκιο είμαι και όταν ο ιδιοκτήτης χρειαστεί το σπίτι, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να μετακομίσω στην δική σου γειτονιά με τις ανηφόρες!

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα η γειτονιά της καλής μου της μαμάς,έτσι είναι
      αλλά κι εγώ έχω το κεφάλι μου ήσυχο πως άμα τύχει κάτι είναι όλοι δίπλα.
      οπότε βολεύομαι!

      Διαγραφή
    2. Καλώς ήλθες Μπέρντι εδώ πέρα μέσα!

      Η αλήθεια είναι ότι μια πίεση να ανεβάσω, ένα λουμπάγκο να πάθω, ένα ισχαιμικό, θα τρέξουν όλοι τους να με γιατροπορέψουν!

      Και ναι, τα μέτρησα τα δευτερόλεπτα! Πως αλλιώς; Υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να μετράς τον χρόνο της αμηχανίας του άλλου;

      Διαγραφή
  23. Ο Χριστός και η Παναγία! Ένα ολόκληρο νοσοκομείο σε περιτριγυρίζει.. Πφφφ.. Χάθηκε ένας γυμναστής, ένας ορειβάτης, ένας πολίστας βρε αδερφέ; Μόνο γιατροί και μάλιστα χωρίς ίχνος τακτ!?!? Η λύση είναι μία Αθηνούκα. Χαμογελάς, τινάζεις μαλλί και προσπερνάς τον ενοχλητικό - αδιάκριτο γείτονα σου και κάθε είδους σχόλιο του. Αν και είμαι σίγουρη πως τις κάνεις τις βολτίτσες σου με τον Σήφη, οπότε μπορούμε να του βγούμε κι από πανω..! ΑΜΕ! Φιλάκιιι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι γυμναστής, όχι! Θα είχα άλλα δράματα. Θα με κυνηγούσε να κάνω εγγραφή στο γυμναστήριό του! Ένας ζαχαροπλάστης όμως δεν θα με χάλαγε!
      Πολύ καλές οι προτάσεις σου και θα τις ακολουθήσω. Εκτός από μία. Αδυνατώ να τινάξω μαλλιά, διότι τα κόβω στον ένα πόντο!
      Όμως μπορώ να βάζω τον Σήφη να τινάζεται!
      Φιλί και από εδώ!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα στην όμορφη ομάδα σας. Δεν είμαι μλπογκερ, ούτε έχω κάποιο ιστότοπο να δημοσιεύω κείμενα. Δείτε με σαν έναν απλό αναγνώστη σας [[αν και με χαροποίησε ιδιαίτερα η αναφορά σας στο πρόσωπό μου]]. Καλή σας εβδομάδα αγαπητή Αθηνά. Αναμένω νέα σας δημοσιεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα... Όχι. Είναι 12.20 π.μ. Οπότε πάμε από την αρχή.

      Καλημέρα σας κύριε Θάνο Μαλτέ!
      Δεν μας ενοχλεί καθόλου το γεγονός ότι δεν διαθέτετε ιστολόγιο και δεν είστε βλόγερ!
      Σας ευχαριστεί σύσσωμη η ομάδα που περνάτε και διαβάζετε!
      Επίσης σας ευχαριστούμε θερμώς για το ότι γίνατε μέλος του βλογ μας!
      Και πάλι καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Καλώς σας βρήκα στον χαρούμενο χώρο σας!! Θα τα λέμε. Στέλλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε Στέλλα!
      Εμείς εδώ είμαστε, όποτε θέλετε θα τα λέμε! :)

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.