Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Πρώτη ιστορία: Κάποτε, στη μακρινή Μαλαισία...

...γεννήθηκε μια κότα από Κινέζους γονείς, που ήταν πολύ περήφανη για τις δυο μεγάλες της αγάπες:
Την πατρίδα των γονιών της, την Κίνα, και τον αγαπημένο της προορισμό διακοπών, τη Μυτιλήνη. 
Δεν έχανε την ευκαιρία, όποτε της το επέτρεπαν τα οικονομικά της, να πηγαίνει στη Μυτιλήνη. 
Αφενός επειδή της άρεσε να πίνει ούζο, αφετέρου διότι λάτρευε να χορεύει μπάλο. Κάθε που επέστρεφε στη Μαλαισία από την Μυτιλήνη, οργάνωνε βραδιά χορού μπάλου στην αίθουσα του Συλλόγου Φίλων Μπάλου Νοτιοανατολικής Ασίας, τον οποίο Σύλλογο τον είχε ιδρύσει η ίδια. 
Και μαζευόντουσαν όλα τα μέλη και χόρευαν μπάλο και όλοι διασκέδαζαν και πέρναγαν περίφημα. 
Όταν, τελικά, η κότα άφησε τον μάταιο τούτο κόσμο, πλήρης ημερών, ο Σύλλογος πρότεινε να τιμήσουν την ιστορική αυτή μορφή διακρατικής φιλίας, δίνοντας στην πόλη που γέννησε την Κινέζα κότα, το παρωνύμιο με το οποίο ήταν γνωστή σε ολόκληρη την Μαλαισία. Η δε Κυβέρνηση αποδέχτηκε την πρόταση αυτή με μεγάλη ευχαρίστηση.
Έτσι η πόλη ονομάστηκε Κότα Κιναμπάλου.


ΥΓ. Για περισσότερες πληροφορίες, εδώ.

30 σχόλια:

  1. Έτσι χτίζονται οι μεγάλες φιλίες
    Με χορό και τραγούδι!!!!
    Διέπρεψες πάλι Αρτίστα μου
    Άντε και υπουργός των εξωτερικών
    μάτια μου!!!
    Καλή Σαρακοστή με φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, αλλά τα εύσημα είναι του κυρίου Οδυσσέα!
      Εγώ απλώς μετέφερα την ιστορία, όπως μου την διηγήθηκε!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χμ... Ναι.. Νοτ μπαδ, θα τολμούσα να πω, αν και η τρίτη ιστορία, που θα δημοσιευθεί με την ολοκλήρωση της εσάρπας, μου αρέσει πιο πολύ από όλες!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική ιστορία, και απόλυτα ταιριαστή με το μπλογκ, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι αληθείς οι πληροφορίες του κυρίου Οδυσσέα, αλλά δεν μπορούσα να μην κάνω αναφορά σε μια πόλη που λέγεται Κότα Κιναμπάλου!
      Το όφειλα στο βλογ, μα και στις κότες του!

      Διαγραφή
  4. Δεν παίζεσαι, άκου Κότα Κιναμπάλου!!!!
    Τί ιστορία κι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ή ψέματα, θα σε γελάσω και δεν το θέλω. Απλώς μετέφερα την ιστορία, όπως μου την διηγήθηκε ο κύριος Οδυσσέας!
      Πάντως η πόλη υπάρχει και στο ΥΓ. του κειμένου, μπορείς να δεις και περισσότερες πληροφορίες!

      Διαγραφή
  5. Γειτονεύει με την πόλη "Παπάρ" βλέπω.
    Να υποθέσω ότι κι εκεί διέπρεψε κάποιος Έλληνας;

    Φιλιά στον κύριο Οδυσσέα και σε σένα Αρτίστα μου!
    Υ.Γ. Κοντεύουμε με την εσάρπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, κλαίω!
      Εύγε για την παρατηρητικότητα! Τόσες φορές είδα τον χάρτη, ούτε που την πρόσεξα την πόλη Παπάρ!
      Δυστυχώς ο κύριος Οδυσσέας δεν μου είπε κάποια ιστορία για την Παπάρ!
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

      ΥΓ. Έχουν ολοκληρωθεί τα 2/3 της εσάρπας, οπότε αυτή την Κυριακή, πι σι επιτρέποντος, θα δημοσιευτεί η ιστορία της δεύτερης πόλης!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα, μ'εκανες κ χαμογέλασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααα, πολύ χαίρομαι που χαμογέλασες!
      Αυτό είναι και το ζητούμενο του παρόντος ιστολογίου. Το χαμόγελο των αναγνωστώνε!
      Παρόλο που, μάλλον, περνάω καταθλιπτικό επεισόδιο η δόλια η αρτίστα, σπανίως θα διαβάσεις κάτι σοβαρό σ' αυτό το βλογ!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Αλεξία!

      Διαγραφή
  7. Ε δεν υπάρχεις μωρέ Αρτίστα. Είσαι μορφή, τέλος! Μοναδική η ιστορία!
    Σε ευχαριστώ που με έκανες να υποδεχτώ με χαμόγελο τον Μάρτη!
    Την καλημέρα μου και καλό μήνα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ όχι εγώ! Αφενός η πόλη που λέγεται Κότα Κιναμπάλου, αφετέρου ο κύριος Οδυσσέας που μου μετέφερε την ιστορία!
      Δική μου η ευχαρίστησις και στη διάθεσή σου! Όποτε θες να χαμογελάς, χτύπα μου. Ότι ώρα και να είναι!
      Καλό μήνα!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  8. Πάντα μ' αρέσει να μαθαίνω και κάτι νέο!
    Και αυτό που έμαθα σήμερα είναι πως στις κότες αρέσει ο μπάλος!
    Καλό μήνα να έχουν όλα τα κοτέτσια του πλανήτη!
    Αφιλάκιαααααααααααααα! κοτ κοτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο μπάλος αρέσει σε ορισμένες κότες και άλλα πολλά!
      Κι αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, έχω σύνδεσμο στο ΥΓ. του κειμένου!
      Καλό μήνα μαγισσούλα!
      Κίσιζ!

      ΥΓ. Είδες που η ιστορία της πόλης ήταν μικρή; Όπως σου το υποσχέθηκα. Έτσι θα είναι και οι επόμενες δύο!

      Διαγραφή
    2. Ομολογώ (ντροπιασμένη!) πως βαρέθηκα να διαβάσω τας τεραστίας αναλύσεις περί της Μαλαισιανής τοποθεσίας, έτσι δεν πληροφορήθηκα επαρκώς τα περί Kota Balou... Τώρα ξέρω!
      Desolation avec amour...

      Διαγραφή
    3. Γιατί; Εγώ δεν βαρέθηκα; Μόνο τις φωτογραφίες της Κότα Κιναμπάλου είδα! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  9. Χι,χι!!! Σε λατρεύω! Μου έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μου έλειψες, αλλά έχω μπλέξει με κάτι περίεργα και ούτε τηλέφωνο δεν έχω προκάνει να σε πάρω!

      Διαγραφή
  10. Μπαίνω σιγά σιγά, στις μύτες των ποδιών, (σκέτη μπαλαρίνα, άλλο να στο λέω κι άλλο να με βλέπεις δηλαδή), κι ελπίζω πως κοιμάσαι και δεν με περιμένεις πίσω από την πόρτα με τον πλάστη!
    Ήταν που φώναζα να πλέκεις γρηγορότερα και χαμπάρι δεν πήρα το πλέξιμο που έκανες εδώ με την ιστορία, τη γεωγραφία, τον μπάλο και την κότα!
    Φεύγω κάνοντας πιρουέτες η μπαλαρίνα (τύφλα να 'χει η κότα μπροστά μου), για να αποφύγω εκείνον τον πλάστη!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θα σου πω, για να ξέρεις και να είσαι ήσυχη: Δεν έχω πλάστη! Δεν ξέρω να ανοίγω φύλλο, ούτε και να το κλείνω!
      Άρα δε χρειάζονται πιρουέτες, εκτός κι αν τις κάνεις για άσκηση!
      Και ναι, ολοκληρώθηκε και το δεύτερο τρίτο της εσάρπας και η δεύτερη ιστορία πρόκειται να δημοσιευθεί αύριο Κυριακή!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  11. Θα είμαι λακωνική γιατί τελευταίως έχω τις κλειστές μου:
    Θεά αγάπη μου! ΘΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λακωνικά θα σου απαντήσω κι εγώ, γιατί η μητέρα έχει πίεση και όλο θέλει να την ελέγχω.
      Μερσί Άιρις, μερσί!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  12. Ενα θα πω μπραβο για την ευρηματικη ιστορία του κ Οδυσσεα σχετικα με την πολη
    Κότα Κιναμπάλου...χα..χα..το ωραιο θα ήταν φιλεναδα να αδελφοποιηθούν η Μυτιλινη και η Κότα Κιναμπαλου να μην πάει αδικα και τόσος μπαλος ματια μου..χα..χα.. !!
    Τιιιιι αυριο βαζεις και την άλλη ιστορία; μηνπως να φυγω και να ξαναερθω αυριο να τις διαβασω και τις δυο μαζι;..χα..χα.. αχ αυτή η καθυστερηση.. εν μυαλο...κτλ κτλ ..χα..χα Αρτίστα μου ενα μεγαλο χαμογελο μου λεει να μεινω εδώ ως αυριο να προλαβω να σχολιασω και μια φορα πρωτη βρε παιδι μου... αχ.. αποθυμενο...χι..χι.. φιλακιααααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μην αγχώνεσαι!
      Να έρχεσαι ότι ώρα θέλεις!
      Είμαστε ανοιχτά όλη μέρα και διανυκτερεύουμε!
      Μου έβαλες ιδέα! Θα στείλω γράμμα στην Πρεσβεία για την αδελφοποίηση Μυτιλήνης και Κότας Κιναμπάλου!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  13. Κότα που χορευει μπάλο πρώτη φορα ακουω!
    Αυτός ο κύριος Οδυσσέας μήπως την έπιασε γκομενάκι την κοτα και δεν μας τα λεει καλα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά τώρα;
      Δεν ήξερες γι αυτή την κότα που χόρευε μπάλο;
      Εμ, δεν έχεις, βλέπεις, κύριο Οδυσσέα να σου λέει ιστορίες από τα ταξίδια του!
      Πάντως δεν ήταν γκομενάκι! Η συγκεκριμένη κότα, τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  14. Σε σειρές Μαρή...ο Φώσκολος πια. Τέλος πάντων ευφυές το κείμενο αγαπητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, μου ζητήσανε τις ιστορίες από το HBO, αλλά δεν ξέρω... Το σκέφτομαι...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.