Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017

Στο νοτιοανατολικό προάστιο...



...των Αθηνών, όπου βρίσκεται η πολυκατοικία που είναι το πατρικό μου, ζούσαν κάποτε, στον δεύτερο όροφο, ήτοι ακριβώς πάνω από εμάς, η κυρία Πηνελόπη με τον σύζυγό της, τον κύριο Οδυσσέα. 
Ο κύριος Οδυσσέας ήταν καπετάνιος σε καράβι εμπορευμάτων και ταξίδευε στα πέρατα του κόσμου. 
Σε όποιο λιμάνι έπιανε το καράβι, έμεναν λίγες μέρες και εκείνος κατέβαινε και έκανε περιπάτους και κουβέντιαζε με τους ντόπιους, αλλά και με τις ντόπιες και πέρναγε πάρα πολύ ωραία, ιδιαιτέρως με τις ντόπιες, ενώ πίσω στο σπίτι τους η κυρία Πηνελόπη, ύφαινε μια κουβέρτα στον, ειδικά κατασκευασμένο για διαμέρισμα πολυκατοικίας, μίνι αργαλειό της, σιγοτραγουδώντας "Τάκου, τάκου ο αργαλειός μου, τάκου κι έρχεται ο καλός μου...". Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Ο κύριος Οδυσσέας, λοιπόν, όταν γύρναγε από κάθε ταξίδι, μου έφερνε σπιρτόκουτα, διότι έκανα συλλογή. Με αποτέλεσμα να έχω σπιρτόκουτα από μέρη μακρινά και εξωτικά. 
Μόνο από ένα μέρος δεν μου έφερε σπιρτόκουτα. Από τη Μαλαισία. 
Από εκεί, ο κύριος Οδυσσέας, μου έφερε τρεις ιστορίες, για τρεις πόλεις της Μαλαισίας, που του τις είπαν οι ντόπιοι και ουχί οι ντόπιες και τις οποίες θα σας τις διηγηθώ σε τρεις επόμενες αναρτήσεις, διότι τώρα πλέκω μια εσάρπα και δεν προλαβαίνω. 
To be continued...

36 σχόλια:

  1. Πάνω στο καλύτερο μας έκοψες.. Περιμένω να μάθω τις ιστορίες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να ολοκληρώσω το ένα τρίτο του πλεκτού και θα βάλω την πρώτη ιστορία! Stay tuned!

      Διαγραφή
  2. Μας άφησες πάνω στο καλύτερο.....

    Καλημέρα με φιλάκι γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάμω η βαριόμοιρη; Πόσα να προλάβω πια η δόλια;
      Πλέκω αδιαλείπτως, μήπως και προλάβω να την ρίξω πάνω μου τον φετινό χειμώνα;
      Stay tuned Ελένη που ποιείς και δεν θα αργήσει πολύ η πρώτη ιστορία!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλά, για την εσάρπα καμία περιέργεια;
      Ούτε τι χρώμα είναι, ούτε αν θα έχει κρόσσια, ούτε τίποτα;
      Τέλος πάντων, stay tuned κι εσύ και ελπίζω να μην απογοητευτείς από τις ιστορίες και πεις "Τζάμπα περίμενα να φτάσει η αρτίστα στην ολοκλήρωση του ενός τρίτου της εσάρπας, για να βάλει την πρώτη ιστορία..."

      Διαγραφή
  4. Ebay συλλογή σπιρτόκουτα από όλο τον κόσμο - 2000ευρώ = 2000 μπύρες. Εβίβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου λες αλήθεια; Μπορώ κι εγώ άμα θέλω να πουλήσω τη συλλογή μου με τα σπιρτόκουτα;
      Πάω να το ψάξω το θέμα!
      Άντε, στην υγειά μας Πρόεδρε!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μία Πέτρα!
      Βέβαια, δεν έχω φτάσει ακόμα ούτε στο ένα τρίτο του πλεκτού, διότι πλέκω αργά, λες και έχουν πάθει τα χέρια μου κρυοπαγήματα, αλλά μιλ μερσί, παρόλα αυτά!

      Διαγραφή
  6. Ούτως ειπείν μπερμπάντευε ο κυρ-Οδυσσέας με τις ντόπιες και η πιστή Πηνελόπη ύφαινε στον αργαλειό της; Αλλά δεν είν' αυτό το θέμα μας, ξέρω.
    Οπότε αναμένουμε τις ιστορίες της Μαλαισίας, ελπίζοντας να τελειώσει γρήγορα αυτή η εσάρπα...
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λέξη "μπερμπάντευε", είναι πολύ ήπια για να περιγράψει το τι έκανε με τις ντόπιες ο κύριος Οδυσσέας, αλλά, όπως ήδη ξέρεις, δεν είναι αυτό το θέμα μας!
      Η πρώτη ιστορία θα μπει μόλις ολοκληρώσω το ένα τρίτο του πλεκτού. Υποθέτω την ερχόμενη εβδομάδα, διότι πλέκω αργά και είναι και τεράστια η εσάρπα!
      Οπότε, stay tuned Μαρία Κανελλάκη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Ειιιι. Μαα. Καλά, oκέικ. Γουί γουίλ στέι τιούνντ.:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω! Υπομονετικό!
      Οκέικ; Μου έβαλες ιδέα! Αύριο θα φτιάξω ένα κέικ!

      Διαγραφή
  8. Καλέ μάθε να πλέκεις πιο γρήγορα...ή να πλέκεις μικρότερα πλεκτά για να μην ξεροσταλιάζουμε στο περίμενε! χαχα!

    Τι να πω για τον κύριο Οδυσσέα και την κυρία Πηνελόπη...με τέτοια ονόματα αναμενόμενες και οι...πράξεις, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας...έλα καλή ανάποδη, πάμε με ρυθμό, λίγο πιο γρήγορα, δουλεύουμε τώρα!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλή εσάρπα αργεί να γίνει! Μικρότερα πλεκτά; Ξέχνα το. Δεν θα χωράω!
      Αυτό που κάνω είναι μια καλή μια ανάποδη και όλο καλή στην ανάποδη!
      Σήμερα έχω καθαριότητα, άρα δεν θα πλέξω!
      Οπότε, υπομονή και μόλις ολοκληρωθεί το ένα τρίτο της εσάρπας (την λες και κουβέρτα), θα βάλω την πρώτη ιστορία!
      Κίσιζ και stay tuned Μεμαρία!

      Διαγραφή
  9. Σα δεν ντρέπεσαιιιιιιιιιιιιιιιιι
    Γρήγορα τη συνέχεια, γρήγορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι υπομονετική. Εννέα μήνες υπομονή έκανε η μανούλα σου μέχρι να γεννηθείς!
      Και όχι, δεν ντρέπομαι. Είναι γνωστό σε όλη την υφήλιο ότι είμαι μια ξεδιάντροπη!
      Παρόλα αυτά stay tuned, διότι την άλλη εβδομάδα θα βάλω την πρώτη ιστορία!

      Διαγραφή
  10. κι εγω σκυφτος σ' ενα γραφειο με χαρτες ναυτικους, θα κανω αθροισεις σε χοντρα λογιστικα βιβλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καββαδία εσύ;
      Βασαλάκη εγώ:
      Και τα λιμάνια του περνούν, ασπρόμαυρη ταινία, πόρνες που έζησε μαζί κρυφά στην αμαρτία...

      Διαγραφή
    2. "Εμεις οι ναυτικοι, εμεις οι ναυτικοι, σπιτι δε μας βλεπει ουτε εδω και κει" Γεωργιος Μαργαριτης χαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Καλά, πάρε κι αυτό: "Δυο ναυτικοί πίνουν ρακή τα μεσημέρια στο καρνάγιο, σαν πειρατές από το χτες που ’χουν σωθεί από ναυάγιο..."
      Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
      Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος

      Διαγραφή
  11. https://www.youtube.com/watch?v=3CkfPCftUVM
    Για τον κύριο Οδυσσέα λοιπόν!
    και για την αναμονή για τα επόμενα!
    Τα φιλιά σε εσένα και φυσικά στις κότες σου!

    υ.γ θα χρειαστούμε αβγά για το μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς έχω χάσει τα ίχνη του κυρίου Οδυσσέα, διότι μετακόμισαν στα Β.Π. όταν πήρε σύνταξη, μετά εμένα η ζωή με έριξε στο ειδυλλιακό Άργος και χάθηκε κάθε επικοινωνία μεταξύ ημών και υμών. Αλλιώς θα του έστελνα τον σύνδεσμο με ένα μέιλ!
      Αβγά υπάρχουν! Φρεσκότατα πάντα!
      Να παίρνετε όποτε και όσα θέλετε. Εννοείται ότι θα τα μαζεύετε μόνοι σας, διότι έχω και την εσάρπα και δεν προλαβαίνω!

      Διαγραφή
  12. Πριν μας βάλεις την πρώτη ιστορία δεν μας διηγεισαι καλύτερα τις περιπέτειες του κου Οδυσσέα με τις ντοπιες;;;;; έτσι για να έχει λίγο ζουμί ρε παιδί.
    Τι χρώμα ή εσαρπα;;;;; ροζ εεεεεε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα αποκαλύψω τίποτα για τα έργα και τις ημέρες του κυρίου Οδυσσέα.
      Το κύριο χαρακτηριστικό μου είναι η πλήρης εχεμύθεια!
      Θα βολευτείς με τις ιστορίες των τριών πόλεων!
      Η εσάρπα είναι μοβ!

      Διαγραφή
    2. Ελα μωρε αρτιστα! τι να σου κανουν οι ιστορίες των πόλεων χωρίς λιγο ζουμακι?????

      Διαγραφή
    3. Όχι Μαρία Κάτι! Είμαι ανένδοτη! Δεν θα πω τίποτα! Αντ' αυτού, θα σε αφήσω να βράζεις στο ζουμί σου! Μουάχαχαχα!

      Διαγραφή
  13. Ω, θα περιμένω τις ιστορίες του σοφού γέροντα της θάλασσας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου αρέσουν οι ιστορίες κουμπάρε μου.
      Θα τις μεταφέρω όπως ακριβώς μου τις είχε διηγηθεί ο κύριος Οδυσσέας!

      Διαγραφή
  14. Μου αρέσουν οι ιστορίες με συνέχειες φτάνει να μην είναι τεράστιες γιατί τελευταία όπου βλέπω μεγάλη ιστορία λέω, "άσε για μετά" και το "μετά", δεν έρχεται ποτέ!
    Χαίρομαι που πλέκεις.. όλα θα τα δούμε σ' αυτή τη ζωή!
    ΑΦιλάκια και καλό τριήμερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα όχι! Είναι τρεις μικρές διαφορετικές ιστορίες, για τρεις διαφορετικές πόλεις της Μαλαισίας!
      Πολύ μικρές! Θα δεις!
      Καλέ είμαι χρυσοχέρα! Μην κοιτάς που δεν το λέω! Και πλέξιμο με βελόνες και βελονάκι και ράβω και ορισμένα από τα ρούχα μου! Και ραπτομηχανή διαθέτω!
      Κίσιζ μαγισσούλα και να περάσετε όμορφα!

      Διαγραφή
    2. Ω! Εύγε, είσαι μια Αρτίστα με τα όλα της! ;-)

      Διαγραφή
    3. Ε ναι, έχω κρυφές τις χάρες!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  15. Τετοια ώρα τέτοια λογια που φανηκα επιτελους φιλεναδα...καλε; σιγουρα η εσαρπα θα έχει τελειώσει και θα περιμενουμε να την λανσαρεις στην πασαρελα να την θαυμασουμε και εμείς...αααααα και ελπίζω στην αναγνωση των ιστοριων του κυριου Οδυδεα... ( αληθεια το ζευγαρι λεγοταν Οδυσεας και Πηνελοπη;) αυτο ειναι σύπτωση.. φιλεναδα; η δικος σου δάχτυλος; χα..χα.. να περασεις εαν ομορφο διήμερο...ναι; φιλακια ΑΡΤΙΣΤΑ ΜΟΥ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοχι! Πλέκω αργά!
      Αλλά την Τρίτη, που θα έχω πλέξει το ένα τρίτο της εσάρπας, θα δημοσιεύσω την πρώτη ιστορία!
      Ρούλα, όχι. Μην με πιέζεις! Δεν μπορώ να δώσω περισσότερες πληροφορίες για το ζεύγος Πηνελόπη-Οδυσσέας!
      Κι εσείς να περάσετε όμορφα Ρουλάκι!
      Φιλί!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.