Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2017

Δεν μπορώ να πω...



...ότι η μισή μου καρδιά βρίσκεται, γιατρέ, εδώ πέρα η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται, με τη στρατιά που κατεβαίνει προς το κίτρινο ποτάμι, αλλά επειδή τόσα χρόνια που συμμετέχω στις γιορτές της έλευσης του νέου έτους κατά την 1η Ιανουαρίου δεν είδα χαΐρι και προκοπή, αποφάσισα εφέτος να γιορτάσω την Πρωτοχρονιά μαζί με τους Κινέζους, των οποίων, εκτός των υπολοίπων, εκτιμώ πολύ τις παροιμίες. 
Το σκεφτόμουν χρόνια τώρα, αλλά κάπου ξεχνιόμουν στη διαδρομή, όμως αυτή η χρονιά τυχαίνει να είναι το "Έτος του Κόκορα", οπότε το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω, σεβόμενη, αν μη τι άλλο, τον τίτλο που φέρει το παρόν ιστολόγιο, είναι να γιορτάσω την έλευση της νέας χρονιάς μαζί με την Κίνα! 
Χώρια που το επόμενο "Έτος του Κόκορα" θα είναι ξανά σε 12 χρόνια και σε τόσο διάστημα ποιος ζει και ποιος πεθαίνει! 
Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι το εορταστικό τραπέζι της κινέζικης Πρωτοχρονιάς περιλαμβάνει πιάτα με βάση το κοτόπουλο, άρα είναι ότι πρέπει για την περίπτωσή μου. 

Εύχομαι, λοιπόν, εκ βάθους καρδίας, το 2017 να είναι για όλο τον κόσμο μια καλή χρονιά, με υγεία, προσωπική ευτυχία και τεράστια επαγγελματική επιτυχία! Γκραν σουξέ... 

Bonus 
Περί κινέζικης Πρωτοχρονιάς: Ο θρύλος αναφέρει ότι στα παλιά χρόνια, ο Βούδας ζήτησε από όλα τα ζώα να τον συναντήσουν την κινέζικη Πρωτοχρονιά. Μόνο 12 ανταποκρίθηκαν στην πρόκλησή του (Αρουραίος, Βουβάλι, Τίγρης, Κουνέλι, Δράκος, Φίδι, Άλογο, Τράγος, Πίθηκος, Κόκορας, Σκύλος, Γουρούνι) και ο Βούδας ονόμασε κάθε χρόνο με το όνομα ενός από τα ζώα. Έτσι, κάθε 12 χρόνια ένα από αυτά τα ζώα έχει την τιμητική του. Ο Βούδας έκανε γνωστό ότι κάθε άνθρωπος που θα γεννηθεί στο έτος ενός από τα 12 ζώα θα έχει κάποια από τα χαρακτηριστικά αυτού του ζώου. Για παράδειγμα, όσα παιδιά γεννηθούν στο Έτος του Τράγου θα είναι στη ζωή τους μετριοπαθή, ευγενικά, δημοφιλή, αξιόπιστα, αλλά και "αλλεργικά" στις αλλαγές.

36 σχόλια:

  1. :D! Ενδιαφέρον! Αν και κάτι μου λέει ότι είναι τα λεγόμενα κινέζικα ζώδια. :P

    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να δηλώσω πανευτυχής που έκανες το πρώτο σχόλιο στην πρώτη ανάρτηση της νέας χρονιάς! Όπως και να το κάνεις, άλλη βαρύτητα έχει το ποδαρικό ενός Εύζωνα!
      Τώρα, μπορεί να είναι για τα ζώδια όλο αυτό, αλλά για να πω την αλήθεια, δεν έχω ιδέα από τα δικά μας ζώδια, πόσο μάλλον για τα κινέζικα!
      Και ναι, θα είναι καλή αυτή η χρονιά! λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά λοιπόν
    Αν δεν ήσουν εσύ για να επιβάλεις
    το κινέζικο ημερολόγιο ποιος άλλος
    θα ήταν....χρονιά του κόκορα είναι αυτή!!!
    Με τις υγείες μας λοιπόν....

    Σε φιλώ πολύ ♥(μας έλειψες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ ότι έπρεπε κάποια στιγμή να το κάνω αυτό. Αν και θα ήταν πιο βολικό να υπήρχε Έτος Κότας, μιας και ο κόκορας δεν κάνει αβγά, αλλά είπα να συμβιβαστώ με αυτό και να μην κολλήσω στις λεπτομέρειες!
      Και θα συμφωνήσω: Με τις υγείες μας!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  3. Αχ, πόσο μου έλειψες, Αρτίστα μου! Μάταια αναζητούσα κάθε μέρα ανάρτησή σου, και ανησυχούσα μήπως σου μπαστακώθηκε η θεία Φεβρωνία και δεν έλεγε να φύγει!
    Καλή χρονιά και σε εσένα, έστω και κινέζικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πάω πουθενά, εδώ είμαι! Απλώς κάτι γίνεται και δεν προλαβαίνω να ανοίξω το πι σι!
      Τζάμπα ανησυχούσες καλό μου κορίτσι! Οι ημέρες με τη Φεβρωνία κύλησαν ανώδυνα, μη σου πω και ευχάριστα! Να σημειωθεί ότι 7 στις 10 φορές την κέρδισα στην μπιρίμπα! Της τσάκισα την ψυχολιγία της γραίας! Χο χο χο!
      Μισ γιου του και πιστεύω να καταφέρω να περάσω σύντομα από το βλογ σου!
      Κίσιζ Πίπη!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου ρε Αρτίστα με τα ωραία σου!
    Καλή χρονιά να έχεις και πάντα νίκες εύχομαι!
    Μακάρι το έτος του Κόκκορα να μας φέρει καλοτυχία και γκραν σουξέ που λες κι εσύ.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα Μαρία Κανελλάκη!
      Ας ελπίσουμε (που δεν δηλαδή, αλλά τέλος πάντων...) σ' αυτές τις καλύτερες μέρες, για όλο τον κόσμο!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  5. Καλή πετεινοχρονια!!! Φετος θα εχει και την τιμητικη του το βλογ σου!! Ευχομαι τα καλυτερα και στο βλογ και σε σενα προσωπικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετεινοχρονιά! Ωραία λέξη!
      Χμ, ναι την τιμητική του την έχει το βλογ μου το 2017, αναρτήσεις δεν ξεύρω αν θα έχει, διότι δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα: Αν και άνεργη, δεν προλαβαίνω. Μάλλον τεμπελιάζω και μου διαφεύγει!
      Κι εσύ ότι επιθυμείς Μπάλανς μου!
      Μιλ μερσί δια την επίσκεψη!
      Αποστέλλω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  6. Είδα κι εμένα που είμαι δράκος τι κατάλαβα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μάλλον ωραία φάση να είσαι δράκος. Από ότι διάβασα, είσαι εκπληκτικός τύπος!
      Έψαξα κι εγώ το δικό μου και είμαι ποντίκι!
      Στην αρχή έπαθα σοκ, αλλά μετά διάβασα τι πρεσβεύει το ποντίκι και ησύχασα.
      Διάβασε κουμπάρε κι εσύ: Ο ποντικός στο Κινέζικο Ωροσκόπιο σε καθιστά ένα ειλικρινές κοινωνικό άτομο, το οποίο όμως κάποιες φορές έχει εγωιστικές ή και επιθετικές τάσεις. Σύμφωνα με την Κινέζικη Παράδοση είσαι φιλόδοξος, τίμιος, δεν φοβάσαι τις προκλήσεις και ξέρεις να απολαμβάνεις τις υλικές και συναισθηματικές χαρές της ζωής. Επίσης ένα από τα βασικά θετικά χαρακτηριστικά σου είναι η οργανωτικότητα σου, γιατί θες πάντα να είσαι προετοιμασμένος για οποιαδήποτε εξέλιξη. Όσον αφορά τα αρνητικά χαρακτηριστικά σου, αξιοσημείωτα είναι ο ατομικισμός σου, η παρορμητικότητα σου και η υπερβολική δυσπιστία σου απέναντι στους άλλους. Στην επαγγελματική σου ζωή σε βοηθούν πολύ η επιμονή του χαρακτήρα σου, το θάρρος σου και οι ηγετικές σου ικανότητες. Η ερωτική σου ζωή χαρακτηρίζεται από έντονο συναίσθημα, αφοσίωση και ψυχική αντοχή στην αποτυχία. Η τυχερή σου εποχή είναι ο Χειμώνας, ο ιδανικός σου μήνας είναι ο Δεκέμβριος.

      Και εδώ που τα λέμε, έχει πέσει εντελώς μέσα!

      Διαγραφή
  7. Πως να μην γιορτάζεις το έτος τού κόκορα,
    εσύ που έχεις λατρεία στις κότες; Σου εύχομαι
    να είναι για σένα μια πάρα πολύ καλή χρονιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς Μία Πέτρα!
      Γιορτάζω, ναι! Και αύριο θα φτιάξω κοτόσουπα! Αβγοκομμένη!

      Διαγραφή
  8. Εύχομαι ένα υπέροχο έτος του κόκορα, ένα μαγευτικό 2017 με υγεία, τύχη, αγάπη, ευτυχία, αισιοδοξία, λεφτά, προκοπή, δημιουργία, ειρήνη, επιτυχία, γαλήνη και ό, τι άλλο ποθείς!
    Φιλιά πολλά κι ευτυχώς ξημέρωσε το έτος του κόκορα κι αποφάσισες να λαλήσεις κι εσύ...με την καλή έννοια το λαλήσεις....μην το πάρεις στραβά και λαλήσεις αλλιώς...μας έλειψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δια τας ευχάς! Τύχη επιθυμώ για εφέτος. Αν έχω τύχη, θα τα έχω όλα! Και την έλευση της ανάπτυξης προσδοκώ. Α ναι... Και παγκόσμια ειρήνη!
      Τώρα που το λες, είναι αργά! Θαρρώ έχω λαλήσει αλλιώς εδώ και πάααααρα πολύ καιρό!
      Αλλά δεν με πειράζει, διότι το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  9. Επρεπε να έχουν και ετος της κότας αρτίστα μου το θεωρω πιο σικάτο.. και πιο ταιριαστό..με την Μαγδάλω... ξερω δεν την λενε ετσι . αλλά σορυ φιλεναδα δεν το θυμαμαι.. και την βλέπω να με κοιτα πολύ λοξα τόση ώρα.. λες να θύμωσε.!! ωρε μανα μ δεν θα με ξαναμιλήσει..οφου όφου ήντα έπαθα.!! με τα κινέζικα ζωδια όλα κινεζικα μου φαινονται ..
    Ευχομαι να έχεις μια ομορφη και καλη χρονια με τα καλύτερα της ...μας ελειψες να το ξέρεις..φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Ρούλα, θα ήταν πιο ταιριαστό ένα "Έτος Κότας", αλλά στην αναβροχιά, καλό είναι και το χαλάζι, που λέει μια παλιά κινέζικη παροιμία!
      Δωροθέα. Την κότα τη λένε Δωροθέα!
      Ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  10. Αφού επέζησες μετά τη θεία Φεβρωνία όλα εύκολα θα σου έρθουν για το 2017 και στο εύχομαι με όλη μου τη καρδιά!
    Τώρα οι κότες θα πρέπει να χαίρονται που είναι η χρονιά του κόκορα τους!
    Ως σκύλος (όχι σκύλα) στο Κινέζικο, δεν θα έχω προβλήματα με τα κοκόρια πάσης φύσης... αλλά διατηρώ συγκρατημένη αισιοδοξία!

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια και κίσιζ και bisous! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να βγουν αληθινές οι ευχές σου!
      Οι κότες μου κάνουν κάθε μέρα πάρτι, από τη χαρά τους!
      Αγαπάμε σκυλάκια, από όπου κι αν προέρχονται!
      Κίσιζ δίαρ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  11. Τώρα πήρα είδηση τη ανάρτηση! Οπότε καλή χρονιά του κόκορα. Παραδοσιακό τον προτιμώ, κρασάτο, δεν θέλω μοντερνιές με τίποτα γλυκόξινα... Τα λέω να με ακούει το Σύμπαν...
    Να έχουμε μια κρασάτη... ε, υπέροχη καινούρια χρονιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρέσουν σε όλες τις εκδοχές! Και γλυκόξινοι και κρασάτοι!
      Θα έχουμε μία υπέροχη χρονιά (λέω εγώ τώρα...)!
      Καρδούλες!

      Διαγραφή
  12. Κοκορας=κοκκινιστός με πατάτες τηγανητές. Τέλος
    :p είμαι βάρβαρη ε;
    Καλή Χρονιά κορίτσι μου. Δεν τα έχουμε πει
    Ιδέα δεν έχω τι είμαι στο κινέζικο και δεν το έχω και ιδιαίτερη σκοτούρα μεταξύ μας
    Φιλιά πολλά αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και βάρβαρη! Είναι τέλειο το πιάτο που προτείνεις!
      Καλά, εγώ δεν ξέρω τι ζώδιο είμαι γενικότερα, οπότε όλα καλά!
      Κίσιζ Μαρία Κατ!

      Διαγραφή
  13. Που ζω;;;;
    Δεν ειχα ιδεα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι μαθαίνει κανείς εδώ πέρα μέσα;
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά λοιπόν νάχουμε, Αρτίστα μου και άλλο κακό να μην μας βρει!
    Ο κοκορίκος να αποδειχθεί γουρλής και ουχί τίποτις τζαναμπέτης βραχνοκόκορας.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι πιγκουίνε μου!
      Αν αποδειχτεί τζαναμπέτης, θα τον μαγειρέψω!
      Κίσιζ φίλτατο πτηνό!

      Διαγραφή
  15. Φέτος είναι η χρονιά μου, από την προηγούμενη χρονιά του Κόκορα ξεκίνησα να πιστεύω στον Κινέζιοκ ζωδιακό κύκλό, γιατί όχι τουλάχιστον αυτός μου φέρνει καλοτυχία.
    Μωρή ρουφιάνα....βλέπω έχεις πάει και έχεις κάνει coment σε όλα τα Blogs εκτός από το δικό μου παρόλο που έκατσα έγραψα ολόκληρο κείμενο για Αυγά....φτου σου
    Κλείνοντας να σ'ενημερώσω πως η Γάτα δεν είναι στον ζωδιακό κύκλο γιατί όταν ο βούδας κάλεσε όλα τα ζώα, ο ποντικός πήγε και της είπε πως η συνάντηση θα γίνει μια μέρα αργότερα και έτσι εκείνη δεν ήταν παρών για να πάρει το δικό της έτος...Τι δεν με ρώτησες; δεν πειράζει εγώ σου απάντησα.
    Επίσης να ενημερώσω πως όταν είναι η χρονιά του ζωδίου σας (όπως εμένα) πρέπει να φοράτε πάνω σας συνέχεια κάτι κόκκινο για να ξορκίσετε το κακό. It's true


    Καλλή Σεληνιακή Χρονιά!!! και επειδή ξανάρχισα να μαθαίνω κινέζικα 新年好!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλτάτη Λίζα, μην παίρνεις προσωπικά την απουσία μου από το βλογ σου! Λόγω απίστευτης βαρεμάρας, έβαλα κλήρο σε ποια βλογ θα πάω! Δεν έχω πάει σε όλα, όπως θεωρείς!
      Παρόλα αυτά, κάποια στιγμή, ελπίζω μέσα στη χρονιά του κόκορα, θα ψάξω να βρω το ποστ που έκαμες για τα αβγά και θα πράξω τα δέοντα!
      Εν τω μεταξύ, θα ψάξω κάτι κόκκινο να βάλω πάνω μου!
      Εύχομαι καλή πρόοδο στα κινέζικα και ευχαριστώ δια το εκτενές και συνάμα κατατοπιστικό σου σχόλιο!
      Με εκτίμηση,
      Η βαριεστημένη αρτίστα του βωβού!

      Διαγραφή
    2. ναι τι είπα είναι η Χρονιά του Κόκορα και όλα θα είναι καλά στη χρονιά μου;
      Το παίρνω πίσω η κακοτυχία άρχισε να χτυπάει πάω να βάψω το μαλί κόκκνο
      να χτυπήσω τατουαζ στη μάπα σαν τον Darth Maul και να πεθάνω κάτω από έναν βράχο....Σ'αγαπώ και δεν παρεξηγώ μη στεναχωριέσαι

      Διαγραφή
    3. Να το βάψεις. Και να το βάψεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Διότι εγώ το σκεφτόμουν και πέρασε μισός αιώνας και δεν το έβαψα ποτέ κόκκινο το μαλλί. Και το σκυλομετάνιωσα. Και τώρα είναι αργά!
      Ευτυχώς πρόκανα κι έκανα τατουάζ στην νεανική μου ηλικία!
      Πάντως θα προτιμούσα να πεθάνω κάτω από ένα δέντρο αντί για έναν βράχο!
      Ευχαριστώ για την αγάπη σου Λίζα, ήδη είχα φανταστεί ότι δεν παρεξηγείς και δεν στενοχωριέμαι!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...