Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016

Όταν ο Τζέιμς Μάλλαχαν Κέιν...

...έγραφε το 1934 ότι ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές, είχε απόλυτο δίκιο. 
Έτσι, ο ταχυδρόμος ξαναχτύπησε, φέρνοντάς μου αυτή τη φορά φάκελο λευκό, με μια χριστουγεννιάτικη μπάλα ζωγραφισμένη επάνω του και με ένα φιογκάκι κόκκινο επάνω στη μπάλα, από το αγαπημένο μου Ρουλάκι


Ο οποίος φάκελος περιείχε ένα υπέροχο πλεκτό δεντράκι-στολίδι, μία πανέμορφη χειροποίητη ευχετήρια κάρτα και ένα επεξηγηματικό σημείωμα, για το πώς θα δω τα αστέρια που ήταν κρυμμένα στην κάρτα και κουβαλούσαν όλες τις ευχές του κόσμου για εμένα! Να σημειώσω, ότι χάρη στο σημείωμα αυτό είδα όλα τα αστέρια και πήρα όλες τις ευχές! 
Θαυμάστε!


Ρουλάκι μου, σ’ ευχαριστώ πολύ για τη χαρά που μου προσέφερες, για όλα τα αστέρια και όλες τις ευχές που αυτά κουβαλούσαν! 
I ♥ Ρουλάκι

19 σχόλια:

  1. Πολύ συγκινητική πάντα η Ρούλα μας!!!!

    Καλά να είσαι Αρτίστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι; Είναι!
      Χρυσός άνθρωπος!
      Κι εσύ να είσαι καλά Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  2. Η Ρούλα μας είναι ο ορισμός του "αστεριού". Η καρτούλα της θα είναι καλότυχη και οι ευχές της πραγματοποιήσιμες. Γιατί οι ευχές από καλούς ανθρώπους είναι φυλαχτά πολύτιμα Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το γράφεις! Φυλαχτό πολύτιμο!
      Γι αυτό την έβαλα σε περίοπτη θέση μέσα στο σπίτι!
      Κι όσο για τη Ρούλα, τι να πω; Τη θαυμάζω!

      Διαγραφή
  3. Οκ, το Σμαράγδι απλά δεν υπάρχει!
    Προφανώς και είναι Αστέρι! Που λάμπει
    από όπου κι αν στέλνει "σήμα". Με γεια! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι ακριβώς είναι!
      Κι όπως έλεγα στη Μαρία Κανελλάκη πιο πάνω, τη θαυμάζω τη Ρούλα!
      Μιλ μερσί Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφα!!
    Να τα χαρείς Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι; Ειδικά το δεντράκι!
      Κι έτσι τώρα, δεν με νοιάζει καθόλου που εσύ και η Μία Πέτρα πιο πάνω, έχετε ξύλινο δεντράκι με φωτάκια από την Άιρις!
      Εγώ έχω πλεκτό δεντράκι με φιογκάκι από τη Ρούλα!
      Χο χο χο!
      Ξανά μιλ μερσί Μεμαρία!

      Διαγραφή
  5. Η χαρά που χαρίζεται γινεται δυο φορες χαρα.. Αρτίστα μου και οι ευχες διπλοτριπλασιάζονται...και χαιρόμαστε ολες με αυτό το πηγαινε .. έλα της αγαπης !!! παντα να χαμογελας..είναι το μονο που δεν μπορουν να μας παρουν αααα και το κυριότερο .. δεν κοστίζει φιλεναδα τιποταααααα!!!!! χα..χα..
    Υ.γ που να σε προλαβω βρε κοριτσι μου σε δυο μερες δυο αναρτήσεις θαρείς πως μπορώ να τρεχω;...δεν είμαι και στην πρώτη νεότης..!! χα..χα.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κοριτσια επανω με εκαναν και κοκκίνισα λεμε...ευχαριστωωωωωω!!

      Διαγραφή
    2. Άχου, δεν φταίω για τις δύο μαζεμένες αναρτήσεις!
      Ο ταχυδρόμος φταίει! Βλέπεις δεν μπορούσε να μου τα φέρει την ίδια μέρα!
      Που λες, εμένα δεν μου αρέσουν τα πολλά πήγαινε έλα, αλλά αυτό το πήγαινε έλα της αγάπης, όπως το λες, μου αρέσει πάαααααρα πολύ!
      Και ναι, κανείς και τίποτα δεν θα μας σταματήσει το χαμόγελό μας!
      Α και πού είσαι; Να μην κοκκινίζεις για αυτά που γράφουν τα κορίτσια από πάνω για σένα. Την αλήθεια γράφουν, γι αυτό να μην κοκκινίζεις!
      Φιλί τεράστιο σου στέλνω!

      Διαγραφή
  6. Θα ευχηθώ να ξαναχτυπήσει την πόρτα σου Αρτίστα μου ο ταχυδρόμος!
    Όσο περισσότερο, τόσο καλύτερο. Βέβαια σαν τη Ρούλα μας που κι ένα μικρό στολιδάκι να στείλει είναι τεράστια η χαρά που μας δίνει , δεν θα είναι , αλλά δεν πειράζει. Όλα καλοδεχούμενα! ☺☺☺ χοχοχοχο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι θα χτυπήσει και τρίτη φορά, αλλά δεν με μέλει!
      Αυτά που πήρα από εσένα και το Ρουλάκι, μου έδωσαν τόση χαρά που καλύφτηκα για μέχρι του χρόνου, τουλάχιστον!
      Το παθαίνεις κι εσύ αυτό με τη Ρούλα, ε; Τη μεγάλη χαρά εννοώ. Νομίζω ότι αυτή τη χαρά την παθαίνουν όλοι οι βλόγγερς που παραλαμβάνουν δωράκια από τη Ρούλα!
      Κίσιζ Αγιοβασιλίτσα μου!
      Καρδούλες.

      Διαγραφή
  7. Αν αφαιρέσεις το κάτω μέρος της ζωγραφισμένης μπάλας είναι σα δυο δίδυμα πρόσωπα που στραβώνουν το στόμα τους. ΔΕΙΑΔΩΣΤΑΙ!!1111111!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλειο; Είναι!
      Και ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα, απίστευτα όμως!
      Και γεια σου Πρόεδρε με τα ωραία σου!
      Σ' αφήνω τώρα.
      Βγαίνω στο παραθύρι να διαδώσω!

      Διαγραφή
  8. Αναρωτιέμαι πώς θα ήταν οι φετινές γιορτές χωρίς αυτά τα μοναδικά χειροποίητα δωράκια που μας έρχονται ταχυδρομικώς!
    Είδες αρτίστα μου, πόσο όμορφα και η Ρούλα μας, μάς δίνει απλόχερα χαρά;
    Καλές γιορτές, σε όλους!
    ΑΦιλάκια και να την φροντίζεις και εσύ την Αρτίστα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μουντές. Αυτό θα ήταν οι φετινές γιορτές.
      Καλές γιορτές Άιναφετς και για σένα και για όλο τον κόσμο, αν είναι δυνατόν...
      Κίσιζ μαγισσούλα μου και μην ανησυχείς, θα την προσέχω την αρτίστα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...