Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016

Τα έμαθες τα νέα...

...Νάσια; Πέρασε ο ταχυδρόμος και μου έφερε έναν κίτρινο φάκελο με χιονονιφάδες και σφραγίδα "Made with love ♥", από την Άιρις, γνωστή και ως Αγιοβασίλισσα! 


Αλλά, για να δούμε τι έχει μέσα...
Έναν λευκό φάκελο, που γράφει "Για την Αρτίστα μου"! Βλέπεις Νάσια; Για την Αρτίστα μου!
Δώσε βάση στο "μου", φίλτατη Νάσια! 
Μία υπέροχη κάρτα με ευχές σημαντικές, που ήταν μέσα στον λευκό φάκελο, ο οποίος έγραφε "Για την Αρτίστα μου"! 
Μία εκπάγλου καλλονής ντεκουπαρισμένη ταμπακιέρα, με βίντατζ θέμα, σε χρώμα που να ταιριάζει με όλα τα ρούχα μου! 
Έναν ντεκουπαρισμένο αναπτήρα, ναι καλά διαβάζετε, αναπτήρα, διότι η καλή ντεκουπατζού, όλα τα ντεκουπάρει, ο οποίος αναπτήρας ταιριάζει με την ταμπακιέρα, που ταιριάζει με όλα τα ρούχα μου! 
Και, φυσικά, ένα μοσχοσάπουνο, εννοείται ντεκουπαρισμένο, με χριστουγεννιάτικο θέμα, από τα καινούργια μοσχοσάπουνα της κολεξιόν Άιρις και όχι από τα περσινά! Από τα καινούργια, Νάσια! 
Αχ καλέ, θαυμάστε τα! 


Περιττό να πω το πόσο πολύ με χαροποίησαν αυτά τα δώρα!
Και πόσο, μα πόσο πολύ ευχαριστώ την Άιρις!

Ι ♥ Άιρις

15 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς αγάπη μου!!!
    Η πριγκιπέσα μας είναι μοναδική!!!!!

    φιλάκι που σ' αγαπά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη που ποιείς!
      Η πριγκίπισσα είναι και Αγιοβασίλισσα!
      Ανταποδίδω τα φιλάκια και τις καρδούλες!

      Διαγραφή
  2. (η αγιοβασιλίτσα σου σου στέλνει κι από δω φιλιά!
    Τώρα που ξέρω και τη φωνή σου έχω να πω ότι σούπερ γκομενάκι ;-) χοχοχοχο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *είσαι!
      Φτου από τη συγκίνηση τα γράφω μισά!

      Διαγραφή
    2. Τα φιλιά καλοδεχούμενα από όποια πλατφόρμα κι αν προέρχονται!
      Ναι, είμαι σούπερ γκομενάκι, αλλά μόνο από το τηλέφωνο! Στην πραγματικότητα είμαι κοντή, χοντρή και μεσήλιξ! Μουαχαχαχα!

      Διαγραφή
  3. Αρτιστα Μου ,πρόσεξε καλά ,με όλη την αγάπη μου θα το πω: Η Αριστέα ΔΕΝ σε αγαπά ,ουτε σε καταλαβαίνει, με την καλή έννοια ,ΓΙΑΤΙ : σου έστειλε ταμπακέρα και αναπτήρα ντεκουπαρισμένο;;;;;; !!!!!!!!
    Σαν να λέμε ''θάνατο ντεκουπαρισμένο'' ! Ειναι αγάπη αυτό;
    Εχεις προσέξει πώς φέρεται σε εμένα όταν ομιλώ για σοκολάτες και άσπρα άλευρα;και τηγανιτες πατατες;
    Δύστυχη Αρτίστα ,δεν ξέρετε το ''όποιος βιάζεται σκοντάφτει'';
    Σε λιγότερο απο εβδομάδα θα βρίσκομαι μέσα στο εργαστηριο της Άιρις,μαζί με δυο γλυκυτατα παιδάκια ,με το πιο ''αθώο'' βλέμμα και φιλοφρονήσεις που θα πέφτουν σαν χιονοστιβάδα από το στοματάκι τους!
    Τι κολεξιόν πιστεύετε πως θα κερδίσω εγώ τότενες;
    Ρητορική η ερώτηση,μην κουραζεστε να απαντησετε!
    Παρ΄'ολα ταυτα-είμαι γνωστή στην μπλογκογειτονιά για τα ευγενη αισθήματά μου προς όλους- σας εύχομαι να χαρειτε τα δωράκια σας και καλές γιορτές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαίωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
      Μαρή έλα με τα τρομερά δίδυμα και πάρτα ΟΛΑ!!!

      Διαγραφή
    2. @Νάσια
      Λυπάμαι Νάσια, αλλά ομιλείς χωρίς να γνωρίζεις!
      Η Άιρις με αγαπάει πάρα πολύ, διότι γνωρίζει ότι καπνίζω ελάχιστα και μόνο τα τσιγάρα της απόλαυσης και γι αυτά τα τσιγάρα μου έστειλε το σετ ταμπακιέρα-αναπτήρα!
      Όσο για τους δόλιους σκοπούς σου, δηλαδή να πάρεις τα δίδυμα και να την κοιτούν με τα αθώα τους ματάκια, ούτως ώστε να της αδειάσεις το εργαστήριο, ένα θα σου πω:
      Διαθέτω 4 ανιψάκια (παιδιά των ανιψιών του κ. Μήτσου), τα οποία έχουν καταγάλανα ματάκια και ανά πάσα στιγμή μπορώ να τα δανειστώ και να πάμε στην Άιρις και να την κοιτούν κι αυτά με το αθώο τους βλέμμα και τότε να δούμε τι θα μείνει για σένα στο εργαστήριο! Μουάχαχαχα!
      Παρόλα αυτά και επειδή είμαι μέσα στη καλοσύνη και είμαι και μελιστάλαχτη, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και σου εύχομαι με τη σειρά μου χαρούμενες γιορτές με την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
    3. @Άιρις
      Γιατί; Εγώ δεν κλαίω;
      Και ναι! Όλα για τα δίδυμα! Χαλάλι τους, γιατί είναι καταπληκτικά παιδιά!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς κι αυτά...όλα υπέροχα!!
    Φιλιά πολλά!

    Και η ίντριγκα εξαπλώνεται...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μεμαρία!
      Ότι μπορώ κάνω! Για την διατήρηση της ίντριγκας!
      Η οποία έγινε και στο φέισμπουκ, μεταξύ εμού, της Άιρις και της Νάσιας, σε σχετικό ποστ που έκαμα! Μη και δεν μας πάρουν χαμπάρι και στα σόσιαλ μύδια!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  5. Καλλα δεν υπαρχετε εσεις οι δυο η.. καλύτερα εσείς οι τρεις μαζι με την Νασιααααααααα!!!!! έχω πεσει κατω απο τα γελια...Νασια εδώ εισαι η εφυγες; τι λεω η γυναικα !! σε ξενο σπιτι ειμαι και φωναζω...χα.χα..
    Αρτιστα μου στο θεμα μας τωρα που ειναι τα ομορφα δωρακια τις Αγιοβασιλίτσας Αριστέας μας...τις καλυτερης ντεκουπατζους ...αχ εγω ποτε θα γινω τελεια σαν εκεινη;χα..χα.. με γιες... με γιες τα δωράκια σου ... βρε αμα λεω εγω κατι παιζει σ αυτην την γειτονια θελεις η αγαπη, .. θελεις ξανα η αγαπη...εεεε κατι έχω ξερω... Αρτίστα μου να περνας ομορφα .. καλες γιορτες..φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά πρέπει να είναι στα μέρη σας ακόμα η Νάσια, αλλά δεν είμαι και σίγουρη!
      Έλα τώρα Ρούλα κι εσύ τέλεια είσαι σε ότι φτιάχνεις!
      Ναι, κάτι παίζει σ' αυτή τη γειτονιά και είναι πολύ όμορφο και μου δίνει χαρά μεγάλη!
      Κι εσύ Ρουλάκι να περνάς όμορφα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  6. Γελάω και με τα σχόλια! 😂😂😂
    Να τα χαρείς, Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μη γελάσεις;
      Ευτυχώς που οι φίλοι, εδώ πέρα μέσα, έχουν χιούμορ και μειδιά λίγο το χειλάκι μας!
      Μιλ μερσί Γούμαν!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...