Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

Εμείς εφέτος...

...στο σπίτι που κατοικούμε, αντί για δέντρο ή καραβάκι ή τα κέρατά μας ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, στολίσαμε το πουλί μας. 
Παραθέτω φωτογραφίες, προς τέρψη των οφθαλμών σας!

Μακρινό πλάνο του πουλιού μας, 
με όλα τα φώτα του σπιτιού αναμμένα. 


Μακρινό πλάνο του πουλιού μας, 
με μόνο ένα μικρό φωτιστικό αναμμένο.


Κοντινό πλάνο, 
με το πουλί μας σε πόζα τριών τετάρτων. 


Κοντινό πλάνο του πουλιού μας, 
σε πόζα αν φας. 


Και τώρα, ήσυχη πλέον, μπορώ να αρχίσω να σκέφτομαι τι θα στολίσω του χρόνου!

ΥΓ. Προς ενημέρωση του Πανελληνίου Συλλόγου Εξωτικών και Παραδείσιων Πτηνών, της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, των Φιλοζωικών Οργανώσεων, των απανταχού ζωόφιλων, και των λοιπών ευαισθητοποιημένων συνομοταξιών, διευκρινίζω ότι ο στολισμός του κλουβιού, όπου διαμένει το πουλί μας, έγινε μόνο για τις ανάγκες της φωτογράφισης, η οποία κράτησε 3 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα, κατά τα οποία το πουλί μας ουδόλως ενοχλήθηκε, τουναντίον φαινόταν ξεκάθαρα ότι το διασκέδαζε. Αμέσως μετά τη λήψη των φωτογραφιών, ο στολισμός του κλουβιού αφαιρέθηκε.
Επίσης, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, να σημειώσω ότι τα φωτάκια που έχουν περιελιχθεί της βάσης του κλουβιού, δεν παραμένουν όλη τη νύχτα αναμμένα, ούτως ώστε να μην εμποδίζουν το πουλί μας να έχει τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ημερησίως και έτσι να παραμένει υγιές, ακμαίο και λαλίστατο.

50 σχόλια:

  1. Oh, Christmas bird, oh, Christmas bird
    your cage is all so brilliant,
    oh, Christmas bird, oh, Christmas bird
    your cage is all so brilliant.

    Covered with lights and ornaments,
    the joyful season never ends.
    Oh, Christmas bird, oh, Christmas bird,
    your cage is all so brilliant.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Πίπη
      Καλά, έχω μείνει σπίτσλες!
      Εν τω μεταξύ τραγούδησα το άσμα σου στο πουλί μας και ο Τζέρυ σαν να καταλάβαινε πως ήταν ειδικά διασκευασμένο για εκείνον, έπαιρνε πόζα χιλίων καρδιναλίων και σιγοκελαηδούσε!
      Και μη νομίζεις ότι όλα αυτά είναι ιδέα μου. Είναι πραγματικότης, διότι το πουλί μας είναι μπάτζι και, ως γνωστόν, τα μπάτζι έχουν μυαλό ίδιο με τρίχρονου παιδιού!
      Επίσης μου είπε να σου πω ότι σ’ ευχαριστεί για τη διασκευή και πως είναι βαθύτατα συγκινημένο που ασχολήθηκες μαζί του κατ’ αυτόν τον τρόπο!
      Όπως αντιλαμβάνεσαι, από την ώρα που είδαμε το σχόλιό σου, όλοι στο σπίτι τραγουδάμε το Oh, Christmas Βird! Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε καθ’ όλη την διάρκεια των εορτών! Κι έτσι θα σπάσουμε και τα νεύρα της θείας Φεβρωνίας!
      Πίπη, σ’ ευχαριστεί σύσσωμη η οικογένεια!

      ΥΓ. Του χρόνου λέω να στολίσω τον Σήφη. Τον σκύλο μας. Σου δίνω από τώρα χαρακτηριστικά, να έχεις όλη τη χρονιά μπροστά σου, για την περίπτωση που θα θέλεις να διασκευάσεις ένα χριστουγεννιάτικο άσμα και γι αυτόν.
      Είναι ράτσας Yorkshire, 4,5 χρονών, 2 κιλά, σνομπ, ισχυρή προσωπικότητα και ψωνάρα τελειωμένη.

      Διαγραφή
  2. (Πλάκα πλάκα είναι ωραίο!!!) Δεν θέλω να ξέρω τι θα στολίσεις του χρόνου... τρομάζω!
    Εγώ ξέρεις τι θα ήθελα; Να έχω ένα από αυτά τα... vintage ψυγεία και να το καλύψω όλο με χριστουγεννιάτικο αυτοκόλλητο!!!
    Και του χρόνου, λοιπόν! Προς το παρόν... merry christmas to your bird! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να το δεις από κοντά!
      Σκεφτόμουν τον Σήφη! Θα δω, έχω μια χρονιά μπροστά μου!
      Πολύ ωραία σκέψη! Αλλά, αν είχες ένα τέτοιο ψυγείο, που σου εύχομαι να το αποκτήσεις, να του βάλεις και φωτάκια!
      Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  3. μα μπορει να του αρεσει ,να του θυμίζει τα άστρα το βραδυ οταν ηταν ελευθερο,αν ηταν ποτέ....μα πού ειναι η Αριστεα να σας στειλει ένα χριστουγεννιατικο δεντρακι απο ξύλα που φτιαχνει; Μονο τη Μεμαρία συμπαθεί και τα στελνει εκει όλα!
    Αφου έσπειρα την ιντριγκα αποχωρώ και σας ευχομαι καλές γιορτες,αν δεν ξαναμιλησουμε...
    Πολλά φιλιά σας στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μου έστειλε καλέ...για να συνεχίσω όμως την ίντριγκα θα γίνω καρφί και θα καρφώσω πως άλλο ένα έχει στην κατοχή της η Πέτρα...χεχε!

      Διαγραφή
    2. Κάνε φίλες να δεις καλό!
      Θα σας τη σκάσω όμως!
      Και φέτος η αρτίστα είναι στις ευνοούμενες του Άγιου! Εσείς όμως Αρτέμηδες;;;;;;;;;;;
      Σας αφήνω να σκάτε και να αναρωτιέστε....
      Μάτσες μου! ☺☺☺

      Διαγραφή
    3. @Νάσια
      Δεν ήταν ποτέ ελεύθερο. Γέννα πουλιώνε σε κλουβί ήταν.
      Χμ... Το γνωρίζω ότι έχει φτιάξει δεντράκι και το έχει δώσει στη Μεμαρία, η οποία δεν χάνει ευκαιρία να μας το μοστράρει στο βλογ της. Κάνει ανάρτηση για τη βράβευση του «Παίζοντας με τις λέξεις» και βάζει φωτογραφία το δεντράκι! Που, πες μου τώρα, τι σχέση έχει το δεντράκι με το θέμα της ανάρτησης; Ουδεμία! Απλώς θέλει να μας κοκορεύεται ότι η Άιρις την αγαπάει περισσότερο από εμάς!
      Βέβαια, δεν θα το κάνω θέμα, ούτε για τη μία, ούτε για την άλλη, διότι είμαι μια κιουρία και δεν είναι και της τάξεώς μου αυτού του είδους οι κουβέντες!
      Καλέ ποια ίντριγκα, απλά επισήμανες ένα γεγονός! Κακό είναι;
      Φυσικά, εντελώς μεταξύ μας, είμαι πολύ ευχαριστημένη και δεν θα έπρεπε να μιλάω, διότι έχω σχεδόν όλη την υπόλοιπη κολεξιόν Άιρις, αλλά μια που το έφερε η κουβέντα, είπα κι εγώ το κάτι τις μου!
      ΥΓ. Κι εσύ να είσαι καλά εκεί που πήγες και θα περιμένουμε νέα σου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
    4. @Μεμαρία
      Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Και το λες έτσι ξεδιάντροπα; Έχει και η Μία Πέτρα δεντράκι;
      Νάσιααααααααααα, ακούς; Έχει και η Μία Πέτρα δεντράκι!

      Διαγραφή
    5. @Άιρις
      Είμαι ευνοούμενη αρκετά χρόνια τώρα και το αναγνωρίζω και το ξέρουν όλοι και ειδικά η Νάσια, η οποία ξεκάθαρα ζηλεύει, που έχω σχεδόν ότι έχεις ντεκουπάρει σ’ αυτή τη ζωή!
      Αλλά να έχουν δεντράκι η Μεμαρία και η Μία Πέτρα και να μην έχει η Νάσια;
      Και καλά να μην έχει η Νάσια, να το καταλάβω, διότι εμένα μ’ αγαπάς περισσότερο και μου έχεις στείλει όλη την κολεξιόν, αλλά να μην έχω εγώ δεντράκι; Και να μην έχω τι να στολίσω; Και να στολίζω το πουλί μας; Είναι σωστό αυτό; Είναι;
      Τέλος πάντων, δεν θα το κάνω θέμα, διότι μπορεί να μην έχω δεντράκι, έχω όμως από όλα τα υπόλοιπα και είμαι πανευτυχής!
      Καρδούλες!!!

      Διαγραφή
    6. Αχ ..μα.. να μην μπαινουν εδω φατσούλες!!!! εχω πεσει κατω απο τα γελια κοριτσια...χα..χα..

      Διαγραφή
    7. @Ρουλάκι
      Κι εγώ το ίδιο. Κλαίω γοερά! Από τα γέλια!

      Διαγραφή
  4. Είσαι ευφάνταστη τελεία και παύλα!!!!
    Του χρόνου τον ορνιθώνα να στολίσεις
    Την έχω μια μανία κι εγώ με τις κότες!!!

    φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη, δεν έχω φαντασία, βαρεμάρα είχα και δεν κατέβασα το δέντρο από το πατάρι!
      Κι εγώ τις αγαπώ τις κότες, ζωντανές ή μαγειρεμένες, καθώς και τα αβγά τους, αλλά ήλθε η ώρα να σου αποκαλύψω μια μεγάλη και πικρή αλήθεια. Δεν έχω κότες, ούτε ορνιθώνα. Ζω σε πολυκατοικία, στο κέντρο της πόλης του ειδυλλιακού Άργους. Η μόνη μου παρηγοριά είναι οι δυο κότες μου εδώ πέρα μέσα!
      Οπότε του χρόνου, σκέφτομαι να στολίσω τον σκύλο μας! Θα δω...
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  5. Με τας ευχάς των φιλόπτηνων και των λοιπών ζωωφίλων, θαυμάζω ταις φαντασίαις σας, εύχομαι μακροζωήαν εις το πτηνόν και εις εσάς υγείαν, όπως "του χρόνου" εις ντο στολισμό!
    Φτου... και ήμουν άριστη στα Αρχαία Ελληνικά!
    Ασπασμοί και ΑΦιλάκιαααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σας ευχαριστώ τα μάλα, φιλτάτη μαγισσούλα! Κι εσείς να είσθε πάντα καλά!
      Μόνο που φαντασία δεν διαθέτω, απλώς, όπως έλεγα και στην Ελένη που ποιεί πιο πάνω, βαριόμουν να κατεβάσω το δέντρο από το πατάρι κι έτσι στόλισα το πουλί μας!
      Καλέ μια χαρά τα γράφεις τα Αρχαία!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα τέλειο το πουλί σας!
    και τρία τέταρτα και αν φας, και με φως και χωρίς, φωτογράφιση που θα ζήλευε κάθε φτασμένος φωτογράφος. Ποιος τη χάρη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Είμαστε πολύ περήφανοι για το πουλί μας!
      Κι αυτό είναι ευτυχισμένο. Διότι εκτός από τον στολισμό του και τις φωτογραφίσεις, η Πίπη πιο πάνω, διασκεύασε χριστουγεννιάτικο άσμα, ειδικά γι αυτό!
      Εντάξει, οι φωτογραφίες είναι χάλια, αλλά τι περιμένεις από την κάμερα ενός Σάμσουνγκ; Διότι, όπως λέει και η φίλη μου η Καλυψώ Λάρα (διάσημη περσόνα στο φέισμπουκ) «Το Σάμσουνγκ δεν είναι μαγκιά, είναι αυτοταπείνωση»!

      Διαγραφή
  7. Κι αν στολίζατε το ίδιο το πουλί με ένα αγιοβασιλιάτικο σκουφί;

    (Έκανα ομοιοκαταληξία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου την πέφτανε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εξωτικών και Παραδείσιων Πτηνών και οι ευαισθητοποιημένες συνομοταξίες, για κακοποίηση πουλιού και δεν το έχω, βαριέμαι αφάνταστα.
      Γι αυτό και δεν στόλισα το ίδιο!
      Όχι για άλλο λόγο!

      (Άντε, μετά την ομοιοκαταληξία, σου εύχομαι να κάμεις και χαϊκού!)

      Διαγραφή
  8. Κι αν αλλάζατε το πουλί με την.......θεία;;;
    Είμαι πάρα πολύ κακιά; 11 μέρες.. Αγχώθηκα αφού!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαιμονία σε βρίσκω και μου αρέσεις!
      Εφέτος τελείωσα με τον στολισμό. Δεν θα τον αλλάξω.
      Του χρόνου όμως; Του χρόνου σκεφτόμουν μήπως να στολίσω τον Σήφη, τον σκύλο μας, αλλά τώρα, μπροστά στην πρότασή σου, θα το ξανασκεφτώ!

      Εντάξει, έχω κάνει εικόνα τη Φεβρωνία στολισμένη, με μπάλες να κρέμονται από τα αυτιά και φωτάκια γύρω της και κλαίω γοερά!
      Και θα την διατηρήσω την εικόνα, για όσο θα μείνει στο σπίτι και θα γελάω και θα περάσω μια χαρά τελικά, οπότε μην αγχώνεσαι!

      Διαγραφή
  9. Ω και του χρόνου να στολίσετε ό, τι θέλετε!!
    Το πουλί σας πάντως στολισμένο είναι ακόμα πιο ωραίο!
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά αν γιόρταζες προχτές...χρόνια πολλά δηλαδή ακόμα κι αν δε γιόρταζες...τι νόμιζες πως θα πάρω πίσω την ευχή...χαχα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκεφτόμουν τον Σήφη για του χρόνου, αλλά η Μία Πέτρα πιο πάνω, έδωσε λαμπρή ιδέα και λέω μήπως να στολίσω τη θεία Φεβρωνία! Θα δω…
      Όντως, είναι πανέμορφο το πουλί μας, όχι που να το παινευτώ, αλλά είναι!
      Αχ ναι, γιόρταζα και καλοδεχούμενη η ευχή, αλλά κι αν δεν γιόρταζα, πάλι καλοδεχούμενη θα ήταν κι ευχαριστώ τα μέγιστα!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  10. Ευτυχώς που διευκρίνισες. Έτοιμη ήμουν για τη σχετική καταγγελία ☺
    Πάντως εγώ εκτός του δέντρου, του τζακιού, του Μαξ, της πόρτας, του ποδηλάτου, του κεράτου που είμαι σίγουρη ότι κάπου έχω ...στολίζω ένα φωτιστικό στο σαλόνι! Άνευ κλουβιού-πουλιού όμως !
    Φιλί τεράστιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Να μην διευκρίνιζα και να είχαμε δράματα;
      Αααα, στολίζεις και τον Μαξ! Ωραία!
      Και το φωτιστικό, καλό μου ακούγεται, αλλά η Μία Πέτρα πιο πάνω, έδωσε λαμπρή ιδέα, για να στολίσω τη θεία Φεβρωνία! Ίσως το κάνω του χρόνου. Θα δω...
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  11. Έκτακτο είναι το κλουβί και το πουλί σας. Αστόλιστα εννοώ. Επίσης αυτές τις ξύλινες γατούλες τις έχω κι εγώ εδώ στο σαλόνι και προς στιγμή σκιάχτηκα ότι έχω και πουλί και δεν το ήξερα. Τόση ομοιότης!
    Αρτίστα μου χαίρομαι για τις διευκρινίσεις σου, γιατί το λυπήθηκα το ζωντανό να ξεπροβάλει απ' τον φωταγωγημένο κλωβό του. Μια χαρά η ιδέα σου για φέτος. Με το καλό να υποδεχτείς και τη θεία και όλα καλά θα πάνε, θα δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στολισμένα και αστόλιστα, υπέροχα είναι!
      Τις γατούλες, που λες, τις είχα πάρει από το Kiwi στα Χανιά, χρόνια τώρα. Διότι αγαπώ τις γάτες, αλλά δεν θα ήθελα να έχω ζωντανή γάτα στο σπίτι, επειδή μαδάνε και το μοχέρ με παχαίνει! Οπότε, προτιμώ τις ξύλινες!
      Μην το λυπάσαι το ζωντανό! Το προσέχουμε ως κόρη οφθαλμού, διότι μας το άφησε ο πρώην συνεργάτης του βλογ και φίλος μας, ο mitsopd, πριν μεταναστεύσει για το χωριό της συμβίας του, το Σικάγο! Και δεν θα θέταμε ποτέ την ψυχική και σωματική του υγεία σε κίνδυνο! Άρα, μείνε ήσυχη!
      Ναι, τελικά νομίζω ότι όλα θα πάνε καλά Μαρία Κανελλάκη!
      Εκτός απροόπτου, φυσικά!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό ρολόι... ε και στόλισμα ναι, ναι πολύ ωραίο το στόλισμα. Να χαίρεστε το πουλί σας. :)

    Υ.γ. Προτείνω να μπει κουμπί like στα σχόλια. :P
    Και ναι ξέρω ότι δε γίνεται, καταραμένε blogger. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι στ' αλήθεια πολύ ωραίο αυτό το ρολόι; Είναι!
      Εντάξει, το στόλισμα δεν λέει και πολλά, αλλά φωτάκια να υπάρχουν κι όλα τ' άλλα βρίσκονται!
      Αλλά, το πουλί μας είναι καταπληκτικό και ναι, όντως το χαιρόμαστε και σ' ευχαριστώ Εύζωνα δια τα καλά σου λόγια!

      ΥΓ. Αυτό θα ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί εδώ πέρα μέσα!
      Θα πρότεινα, εσύ που είσαι νέος και πιο κοντά στην τεχνολογία από ότι εγώ, να το ψάξεις το θέμα ενδελεχώς, μήπως και βρεις κάποια άκρη!
      Ή μήπως στο Γουόρδπρες έχουν κάτι τέτοιο; Ή κάπου αλλού;
      Στην ανάγκη, να αλλάξουμε πλατφόρμα βρε αδερφέ, αν υπάρχει κάποια άλλη που να δίνει δυνατότητα κουμπιού λάικ στα σχόλια!
      Βλέπεις, δεν έχω και κανένα φίλο χάκερ, μήπως και έκανε καμιά παρέμβαση!

      Διαγραφή
    2. Είχα ψάξει αρκετά στο παρελθόν για το λάικ στα σχόλια. Δεν βρήκα άκρη. Ίσως να ξαναασχοληθώ κάποια στιγμή. Τo wordpress έχει από μόνο τουυυυ. :P
      Βρές φίλο χάκερ και άστονε δε λένε; Τί όχι;

      Διαγραφή
    3. Πω πω! Έχεις δίκιο! Για το Γουορδπρες!
      Τώρα πήγα στης Μαρίνας και το είδα. Δεν το είχα παρατηρήσει τόσο καιρό.
      Λες να τα μαζέψω και να πάω εκεί;
      Αλλά σκέφτομαι και τη μετακόμιση. Πού να βρίσκω κούτες, πού να πακετάρω τόσα πράγματα, πού θα βάλω τις κότες μου εκεί μέσα; Μόνο που το σκέφτηκα κουράστηκα.
      Άσε που κι ο φίλος μου ο Ασημώνης, ενώ είχε πάει στο Γουόρδπρες, το άφησε και ξαναγύρισε στον Βλόγγερ.
      Άσε, θα το σκεφτώ πέντε-έξη χρόνια και θα δω...

      Ναι, έτσι ακριβώς το λένε! Θαρρώ πρόκειται περί παλιάς κινέζικης παροιμίας! Τι; Όχι;

      Διαγραφή
    4. xD Καλά ναι. Εγώ εδώ και καμπόσα χρόνια τα ζυγίζω. Να πάω να μην πάω. Δε πάω πουθενά όμως. Αγαπάμε Blogger και ας μην είναι noobfriendly :)!

      Διαγραφή
    5. Πήγα και το έψαξα λίγο με το Γουόρδπρες, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά του. Σου δίνει προεπιλεγμένα θέματα και δυο-τρία φόντα και πρέπει να βολευτείς με αυτά, αν θέλεις κάτι παραπάνω πρέπει να το πληρώσεις, οι γραμματοσειρές δεν με βόλευαν, δεν μπορούσα να βρω από πού στο διάολο καταργείται το διάστιχο στο κείμενο, σε κάθε σειρά έπρεπε να προεπιλέξω τον τρόπο γραφής, έκανα κάτι δοκιμαστικά ποστ και δεν έμεινα και τόσο ευχαριστημένη, κότες που πετάνε αυγά στον αέρα δεν βρήκα τον τρόπο να βάλω και γενικά το βρήκα πολύ ξένο από τις συνήθειές μου.
      Άσε, θα κάτσω στ' αβγά μου τελικά! Καλά είμαστε κι εδώ!
      Αφού, κατά βάθος, τον αγαπάω τον βλόγγερ!

      Διαγραφή
  13. Καλημερα και καλη εβδομαδα Αρτιστα μου!
    Κουκλι το πουλί σας και φυσικα όπου πρωτοτυπια, είσαι πρώτη και καλύτερη!
    Σωστες οι διευκρινησεις.
    Φιλι γλυκό και στο πουλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν μπορούσα να μην διευκρινίσω! Διότι θα είχαμε πολλά εγκεφαλικά στον Πανελλήνιο Σύλλογο Εξωτικών και Παραδείσιων Πτηνών!
      Μου αρέσει που τη βαριεμάρα μου να κατεβάσω το δέντρο από το πατάρι, την βαφτίζεις πρωτοτυπία!
      Μιλ μερσί για τα καλά σου λόγια, αλλά το χατήρι θα σου το χαλάσω. Το συγκεκριμένο πουλί, δεν το φιλάω! Φοβάμαι μην με τσιμπήσει!
      Καλή εβδομάδα Αριάδνη Στ.!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  14. Λες να πάθει καμιά ηλεκτροπληξία το πουλί απ' τα λαμπάκια; Μπα μωρέεε... Το κουνέλι μου 8 χρόνια που το 'χω, έχει φάει τόσες πρίζες και τίποτα δεν έχει πάθει. Ξανά βάλ' τα τα φωτάκια στο πουλί καλέ, κρίμα είναι το ζωντανό!!

    ΠΙ.ΕΣ. Τον Σήφη τον στολίσατε ή στο πηγάδι κατούρησε;;

    ΠΙ.ΕΣ.2 Μπορεί να έρθει η θεία Φεβρωνία και να μην προλάβουμε να τα πούμε... Καλά Χριστούγεννα, χρόνια πολλά, να περάσεις υπέροχα (ρίξε υπνωτικό στη θεία και βγεςνα το κάψεις :Ρ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, άμα πάθει ηλεκτροπληξία, θα το ξεπουπουλιάσω, θα το γεμίσω με κιμά, κάστανα και τα συναφή και θα το φάμε τα Χριστούγεννα, αντί για γαλοπούλα!
      Εννοείται πως τα φωτάκια δεν τα έβγαλα από τη βάση του κλουβιού! Μόνο τα στολίδια από το κλουβί έβγαλα, διότι δεν με βόλευαν για να το καθαρίζω, να του αλλάζω το νερό και να του βάζω τις τροφές του!

      ΥΓ. Τον Σήφη σκεφτόμουν να τον στολίσω του χρόνου! Θα δω...

      ΥΓ.2 Γεια σου Γιώτα με τις ωραίες ιδέες σου! θαρρώ θα της τρίβω υπνωτικά μέσα σε κάθε της γεύμα και στα δείπνα! Να γλιτώσω κι από τη μπιρίμπα!
      Πω πω! Πολύ μου άρεσε αυτή σου η ιδέα!
      Και ναι, καλά Χριστούγεννα, αν δεν τα πούμε πάλι!

      Διαγραφή
  15. Ποια φωτακια και ποιο πουλι.... πες μας οτι το καλοριφερ στον τοιχο ειναι ανοιχτο να βγαλουμε τις γλωσσες εξω σαν τα σκυλια που τους τρεχουν τα σαλια! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα πες το ψέματα ;)

      Διαγραφή
    2. @Μανόλο
      Ε ναι λοιπόν!
      Το καλοριφέρ είναι αναμμένο όοολο το 24ωρο, διότι εμείς στην πολυκατοικία, είμαστε όλες υπερβολικά πάρα πολύ πλούσιες και εξωφρενικά ενεργοβόρες και έχουμε συνέχεια ζέστη και κυκλοφορούμε με τα κοντομάνικα!
      Τι μας πέρασες; Τίποτα λούμπεν προλετάριους;
      Όχι αγάαααπη μου!

      Τι; Δεν πείθω;

      Εντάξει, αλλά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα το ανάψουμε!

      Διαγραφή
  16. Και πουλί και στολισμένο. Δεν έχω καλύτερο.


    Όχι έχω, το πουλί να είναι ψητό και γεμιστό στο φούρνο και στολισμένο αλλά οκ κι έτσι βολεύτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ σωστά δεν έχεις καλύτερο.
      Και το ίδιο το πουλί αισθάνεται αλλιώς, τώρα με τον στολισμό του! Κελαηδάει γεμάτο χαρά, τρώει με όρεξη, πετάει με ζωντάνια από πατήθρα σε πατήθρα, ανεβαίνει στην κούνια του και λικνίζεται ολημερίς! Άλλο να σου τα λέω κι άλλο να το βλέπεις! Είναι γεμάτο ενέργεια!
      Άλλωστε, όπως λέει κι ένα σύνθημα "πουλί στολισμένο, ποτέ βαριεστημένο"!

      Όχι ότι θα αργήσουμε να το γεμίσουμε και να το ψήσουμε, αλλά είπαμε να μην το κάνουμε εφέτος! Στάχτη στα μάτια του mitsopd, ότι προσέχουμε τον παπαγάλο που μας άφησε! Αντιλαμβάνεσαι...

      Διαγραφή
  17. Ευτυχως και εδωσες διευκρυνίσεις για το πουλί σας αρτίστα μου..αλήθεια πως το λενε;
    Σιγουρα με τον στολισμό του θα καμαρωνει ...και θα κελαιδαει περισσοτερο..γιατί πουλί ειναι αυτό θελει και κατι διαφορετικο.. να νιωσει το πνευμα των Χριστουγέννων...!
    Ααααα ιδέα... αφου ειναι παπαγαλος να τον μαθενες να μιλαει να κανει παρεα την θεία;
    Μαλλον πατατα σκεψη ειναι μετα θα μιλανε και οι δυο μαζι και αλοιμονο σου φιλεναδα... χα..χα. να περνας ομορφα μαζι με το στολισμενο πουλακι σου .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζέρι τον λένε. Γιατί πηγαίνει πέρα δώθε στις πατήθρες, τόσο γρήγορα όσο πηγαίνουν τα χέρια του Τζέρι Λι Λιούις στο πιάνο!
      Καμαρώνει ο άτιμος, καμαρώνει!
      Αυτό το είδος παπαγάλου δεν μαθαίνει να μιλάει και ευτυχώς να λέμε, διότι εάν μίλαγε την είχαμε βαμμένη!
      Αλλά τώρα που το λες, ίσως είναι μια καλή ιδέα να βάλω τη θεία Φεβρωνία να μάθει αυτή στον παπαγάλο να μιλάει! Να την πείσω ότι αυτοί οι παπαγάλοι μιλούν και να την βάλω να ασχοληθεί με την εκπαίδευση του Τζέρι, μήπως και γλιτώσουμε τη μπιρίμπα!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα Ρουλάκι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  18. Δυστυχώς, το κλουβί παραμένει κλουβί...

    ΥΓ. https://plus.google.com/+NegenTropist/posts/BeZ6XcrXskg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Και είναι άσχημη υπόθεση το κλουβί, είτε αφορά ανθρώπους ή πτηνά και ζώα.
      Αλλά κοίτα τώρα ένα περίεργο πράγμα που συμβαίνει: Από τότε που μου το άφησε ο κάτοχός του, ο οποίος πήγε μετανάστης με την οικογένειά του στο Σικάγο και δεν μπορούσε να πάρει το πτηνό μαζί του, έχω πειραματιστεί και του έχω αφήσει πολλές φορές την πόρτα του κλουβιού ανοιχτή, αλλά ο Τζέρι αρνείται να βγει. Δεν το έχει επιχειρήσει ούτε μία φορά. Και έχω παρατηρήσει ότι δεν πλησιάζει καν την ανοιχτή πόρτα, παρά πηγαίνει στην κάτω πατήθρα, που είναι πιο μέσα στο κλουβί και κάθεται με την πλάτη γυρισμένη προς την πόρτα.
      Πιθανολογώ ότι συμβαίνει αυτό, ίσως επειδή έχει γεννηθεί μέσα σε κλουβί και έχει μάθει αυτό τον τρόπο ζωής. Δεν ξέρω...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...