Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2016

Χθες το βράδυ...



...όπως κάθε βράδυ άλλωστε, έβγαλα τον Σήφη βόλτα. Ακολουθώντας το σύνηθες δρομολόγιό μας και κατά τη διέλευσή μας από την πλατεία, διασταυρωθήκαμε με δύο νεαρούς, περίπου 15 ετών έκαστος, οι οποίοι συνομιλούσαν. 
Επειδή, τόσο εγώ όσο και ο σκύλος μου, διακρινόμεθα από μία κοινωνική ευαισθησία, στήσαμε αυτί να ακούσουμε τι έλεγαν. Και πέφτουμε στην εξής στιχομυθία: 

-...και μετά μου την πέφτει ο τύπος για τσαμπουκά, αλλά εμένα με ξέρεις δεν μασάω και του χώνω μια μπουνιά και μην τον είδατε... 
-Έλαρεμαλακαληθεια; 
-Αλλά; Τι νόμιζες; Έχω κάκαλα εγώ... 

Κοιταζόμαστε με τον σκύλο βουβοί κι απορημένοι: Τι είναι τα "κάκαλα"; 
Όπως καταλαβαίνετε, με το που επέστρεψα σπίτι άρχισα την έρευνα της λέξης "κάκαλα". Και ιδού τι ανακάλυψα: 
Κάκαλα = Οι όρχεις , τα παπάρια., τα αρχίδια (αργκό), οι δίδυμοι (αρχ.), παραστάται (βυζαντ.), μήδεα (βυζαντ.), τα αμελέτητα, τα μπαλάκια, τα καρύδια, τα ούμπαλα, η οικογένεια, το μαλακό υπογάστριο. Από ότι έμαθα, τα κάκαλα είναι κλασική Ποντιακή λέξη. 

Προχωρώντας την έρευνα σε βάθος, βρήκα και την ουδόλως άσχετη λέξη: 
"Κακαλοπρήξας". Ο κακαλόπρηξας, σου λέει, είναι το άτομο το οποίο πρήζει παπάρια επίτηδες, από χόμπι ή επειδή δεν έχει τίποτα άλλο καλύτερο να κάνει στη ζωή του. Επιπροσθέτως, αντιλαμβάνεται ότι έχει φτάσει τον άλλον στα όριά του αλλά συνεχίζει μέχρι τελικής πτώσεως και στο τέλος βγαίνει και από πάνω, γιατί ο συνομιλητής του είναι μούχλας και δεν αντέχει τις κακαλοπρηξοεκφράσεις του. Τα άτομα αυτά συνήθως έχουν καιρό να έρθουν σε σεξουαλική συνεύρεση με το άλλο φύλο. 
Παράδειγμα: 
- Μαλάκα, τι θα κάνουμε μετά; (έκτη φορά συνεχόμενη η ίδια ερώτηση) 
- Ρε μαλάκα, μη γίνεσαι κακαλόπρηξας. 

ΥΓ. Η φωτογραφία είναι άσχετη της αναρτήσεως πλην όμως δεν το βρήκα πρέπον να βάλω κάκαλα. Οποιοσδήποτε θεωρήσει ότι υπάρχει σχέση μεταξύ του κειμένου και της φωτογραφίας, δεν ξέρει τι του γίνεται...

πηγές: Βικιπαίδεια, slang.gr

32 σχόλια:

  1. Πολύ ενημερωτική η ανάρτηση για κάκαλα, αλλά από τη φωτογραφία απουσιάζουν βρε συ...όλα για καφέ πήγαν πια?

    Ε ναι, δεν ξέρω τι μου γίνεται...αυτό είναι γνωστό!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα παρεξήγησες! Δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. Άλλη μία στο κλαμπ "δεν ξέρω τι μου γίνεται"! Αλλά τα κάκαλα τα γνώριζα, και κακαλόπρηξους έχω συναντήσει μπροστά μου, δεν γίνεται δυστυχώς στη ζωή σου να μην απαντήσεις τέτοιους! Ο Σήφης τι γνώμη έχει περί αυτού του θέματος;
    Καλημερούδια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Σήφης κοιτάζει τον Μάρκο, τον σκύλο του γιού μου, που μας τον αφήνει (ο γιος μου) για ντογκ σίτινγκ όταν φεύγει για τη δουλειά και σκέφτεται" Βρε καλώς τον Μάρκο τον κακαλοπρήξα"!
      Κατά τα λοιπά, παρεξήγησες! Δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι μου γίνεται (συνέδεσα τα κάκαλα με τη φωτογραφία.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιιιιιιιιιιιι κι εσύ παρεξήγησες!
      Δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!

      Τι; Δεν πείθω;

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σου για τη φιλομάθεια!!!
    Δεν ξέρω τι μου γίνεται; από την πείνα θα 'ναι. Πάω να φάω.
    ❤😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα από την πείνα θα είναι, διότι δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Φιλί και καρδούλα.

      Διαγραφή
  5. Xαχαχα... πολύ έξυπνη η λεζάντα της φωτογραφίας! Δεν την ήξερα τη λέξη και μου άρεσε πολύ. Και ο διάλογος των νεαρών, όλα τα λεφτά. Σαν κι αυτούς που ακούμε στο κτίριο της φωτογραφίας. Γιατί δεν τους κάνω πιο ώριμους εκεί μέσα. Μη σου πω πως οι πιτσιρικάδες τα έχουν μεγαλύτερα ορισμένες φορές.
    Κίσιζ Αρτίστα και τα δέοντα στο Σηφαλιό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί, αλλά μάλλον έχει γίνει κάποια παρεξήγηση, διότι δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Θα τα μεταφέρω δεόντως τα δέοντα!
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  6. Τί μαλώνουν για τζαμί όταν υπάρχει κακαλοναός;
    Και μια απορία:
    Γιατί δεν "έχουν" τα πετεινάρια;

    Μπον Ντιμάνς και bisous! (Κυριακάτικα φιλάκια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την αίσθηση ότι έγινε κάποια παρεξήγηση σχετικά με τη φωτογραφία!
      Διότι, όπως προείπα, δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Κίσιζ απογεύματος Τρίτης!

      Διαγραφή
  7. Μήπως θα έπρεπε να τους κάνει κάποιος φροντιστήριο ;
    Αυτούς ντε που λείπουν από τη φωτογραφία.
    Δεν έχουν σχέση με το κείμενο; Α, καλά , δεν ξέρω τί μου γίνετε τότε!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, όοοοχι! Νομίζω παρεξήγησες! Δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Καλή εβδομάδα Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  8. Εγώ ανέκαθεν δεν ήξερα τι μου γίνεται. Μα την Παναγία.
    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου ήταν κατατοπιστική. Και απολαυστική, αφού την έγραψες εσύ, αφού.
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί, αλλά τη μισή έχω γράψει εγώ. Η άλλη μισή είναι αντιγραφή από τις πηγές που αναφέρονται!
      Τώρα όσον αφορά τη φωτογραφία, πολύ φοβούμαι ότι έχει γίνει κάποια παρεξήγηση!
      Δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Καλή εβδομάδα και φιλί, Μαρίνα!

      Διαγραφή
  9. Παιζουν ακομα ξυλο οι πιτσιρικαριες... ευγε! :P

    Εγω παντως οταν τις "μαζευα" (ουκ ολιγες φορες, μια και ημουν "φυτιλι" μικρος), το εκανα παντα με στυλ, ετσι αγχωνοταν ο αλλος και μου εριχνε τζουφιες! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι εντάξει παιδιά οι έφηβοι στο Άργος! Και τις σφαλιάρες τους θα ρίξουν και τα μπινελίκια τους και γενικότερα είναι μια χαρά παιδιά!
      Δεν έχω παράπονο!

      Διαγραφή
  10. Δεν-ξέρω-τι-μου-γίνεται...
    Κακαλοπρήξαντες όμως ξέρω πολλούς!
    Κίσιζ μάι ντίαρ Αρτίστα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κακαλοπρήξες κυκλοφορούν παντού!
      Πάντως, έχω την αίσθηση ότι έγινε κάποια παρεξήγηση σχετικά με τη φωτογραφία!
      Διότι, όπως προείπα, δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      تقبيل الحجر!

      Διαγραφή
  11. Εγω παλι γιατί δεν ξερω τι μου γινεται; αφου εχει σχέση και μαλιστα μεγαλη η φωτογραφία με το κειμενο για τα κακαλα; χα..χα.. πάλι άσχετη είμαι;..χα..χα..
    Μορφωθηκαμε παλι..... βρε να μην ξέρουμε τα κάκαλα..!!! μπραβο Αρτίστα μου που μας ξεστραβωσες...γι αυτό σου στελνω ενα μεγαλο φιλι..!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι, τελικά, έχει γίνει μια τεράστια παρεξήγηση! Δεν έχει σχέση η φωτογραφία με το κείμενο!
      Μα θα ήμουν ικανή, η δόλια, να κάνω κάτι τέτοιο;
      Ζαμαί! Αφού είναι γνωστό τοις πάσι πόσο σέβομαι τους θεσμούς!
      Και ναι, θεωρώ πως δεν θα ήταν δυνατόν να συνεχίσουμε να ζούμε, δίχως να γνωρίζουμε τι είναι τα κάκαλα!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  12. Αντί να πάρεις τηλέφωνο να σε ενημερώσω έψαχνες στον άσχετο τον γκούγκλη χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε κουμπάρε... Πώς δεν το σκέφτηκα;
      Έχεις απόλυτο δίκιο!
      Και θα είχα γλιτώσει και τόσο πολύτιμο χρόνο!

      Διαγραφή
  13. Ειναι ωραία να διακρινόμαστε απο κοινωνικη ευαισθησία!
    Τα κάκαλα όντως ειναι Ποντιακή εκδοχή χαχαχαχα
    Καλα ασφαλώς και δεν έχει σχεση η εικονα με το κείμενο.
    Τα κάκαλα εργάζονται προ του οργασμού, οι καθημενοι στα εδρανα και εδρανα, δεν εργαζονται....ΜΑΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο!
    Φιλί γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους και κάποια που έρχεται στα λόγια μου και λέει ότι ουδεμία σχέση έχει η φωτογραφία με το κείμενο!
      Με συγκίνησες Αριάδνη Στ.!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σ' εσένα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  14. Καλα ενταξει! Ειχα κατι μερες να μπω, διαβασα τις 3-4 τελευταιες αναρτησεις σου και σε απολαυσα! αλλα αυτή ηταν το κατι αλλο
    Και ναι πιστευω οτι τη φωτο τη συσχετισες με τα κακαλα! και ΝΑΙ σε εχω ικανή για τετοια! Και ΝΑΙ πιστευω οτι στα κακαλα σου τους εχεις γραμμενους τους θεσμους!! οποτε... μην μου ζαμαις εμένα!!! :P :P :P
    Φιλακια Αρτιστακι μου αφασιακό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιι, με έχεις ικανή για όλα αυτά που λες;
      Α πα πα πα! Τελικά είμαι η πιο παρεξηγημένη της βλογόσφαιρας!
      Και θα σου ζαμαί, θα σου ζαμαί, θα σου ζαμαί!
      Κίσιζ Μαρία Κατ!

      Διαγραφή
  15. 'Ισως μπορούσες να βάλεις ανατομικής φύσης φωτγραφία για τα κάκκαλα, αλλά αυτή που έβαλες είναι πιο πετυχημένη... Μπράβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το κακαλοπρήξας βγαίνει και σε θηλυκό γιατι αν ναι,εχουμε μια στην οικογένεια! Να ξέρω ΄πως να την πω αλλη φορά.
    Εγω στη φωτογραφία κάτι θρανιάκια με σουπλά βλέπω,δε καταλαβαινω τη σύνδεση!
    --ΣαλιάγκιΤηςΓνωστήςΟικογενείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό σας θα απαντηθεί στην τρέχουσα ανάρτηση.

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...