Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

Ίσως δεν είναι ώρα...



...ακόμα, αλλά έπεσα στην παγίδα μίας τηλεοπτικής διαφήμισης, που προτρέπει να στολίσουμε πιο νωρίς. Οπότε, μάζεψα τις κότες και κάναμε μια ολομέλεια και συζητήσαμε τα του στολισμού του βλογ. Η σύσκεψη έγινε σε καλό, σχετικά, κλίμα. Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. 
Η Βιολάντω η τζαζλή (σ.σ. η κλώσα κάτω αριστερά) ήθελε Αγιοβασίληδες με έλκηθρα και τάρανδους, να πετάνε από τη μια μεριά του βλογ στην άλλη. Ήθελε και χιόνια να πέφτουν παντού, καμπάνες κουνιστές, διακοσμημένες με γκι και ου, ένα τεράστιο έλατο με 3.000 φωτάκια να αναβοσβήνουν, ακριβώς από πάνω της και μουσική υπόκρουση, σε χαμηλή ένταση, το "Ω Έλατο, ω έλατο, μ’ αρέσεις, πώς μ’ αρέσεις".

Η Δωροθέα η ηράκλω (σ.σ. η κότα με το αβγό δεξιά) ήθελε γκλίτερ παντού. Στις βλεφαρίδες της, στο αβγό της, στα πούπουλά της. Επίσης ήθελε καμπάνες με γκλίτερ και στις 4 γωνίες του βλογ, παντού αστέρια τίγκα στο γκλίτερ, να πέφτει γκλίτερ αντί για χιόνι, ένα τεράστιο έλατο, πασπαλισμένο με γκλίτερ και 3.000 φωτάκια ακριβώς από πάνω της και μουσική υπόκρουση, στη διαπασών, το "Last Christmas". 
Μετά την κατάθεση των απόψεών τους, ξέσπασε καβγάς ανάμεσα στις δύο κότες, για το έλατο: "Όχι, από πάνω μου το θέλω" να λέει η Βιολάντω, "Τρελός παπάς σε βάφτισε" να της απαντάει η Δωροθέα, "Άκου να σου πω κυρά μου, για μαζέψου γιατί θα βγάλω στη φόρα τις πομπές σου" να απειλεί η Βιολάντω, "Τι είπες μωρή μουρόχαβλη, που δεν ντρέπεσαι που κοιμάσαι όλη μέρα, θα με πιάσεις και στο στόμα σου" να ουρλιάζει η Δωροθέα. 
"Για σιλάνς και οι δυο σας" είπα και σταμάτησαν. 
"Επειδή τσακώνεστε για τη θέση του έλατου, δεν θα βάλουμε έλατο". 
Σκύψανε κι οι δυο τα κεφάλια και συγκατένευσαν. 
Και μετά άρχισαν τον καβγά για το τραγούδι. Δεν διήρκεσε πολύ αυτή η διαφωνία, διότι συμφώνησε η Βιολάντω, ότι αφού δεν θα υπήρχε έλατο, δεν ήταν τόσο απαραίτητο το σχετικό άσμα. 
Τότε πήρα τον λόγο και τους είπα, ορθά-κοφτά ότι με ζαλίζουν τα πέρα-δώθε των Αγιοβασίληδων, οι καμπάνες που κουνιούνται και ότι σιχαίνομαι το γκλίτερ και, κυρίως, το "Last Christmas". 
"Να βάλουμε άλλο άσμα" είπαν κι οι δυο. 
"Ξεχάστε το. Εφέτος άσμα δεν μπαίνει, που να χτυπιόσαστε κάτω" τους απάντησα. 
Και κατόπιν τούτου, τους ανακοίνωσα πως θα βάλω ότι θέλω, για να μάθουν να φέρονται. 
Και έτσι ολοκληρώθηκε η σύσκεψη, με την απόφαση να έχει παρθεί, σύμφωνα πάντα, με δημοκρατικές διαδικασίες. 

Τι εννοείς Βίρνα όταν λες ότι δεν ήταν δημοκρατικές οι διαδικασίες;  Μίλα ξεκάθαρα Βίρνα...

44 σχόλια:

  1. Όχι που θα σε κάνουν οι κότες ό,τι θέλουν. Να εύχονται να μην βρεθούν στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι που έχουν και άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, δεν φτάνει που έχω τον κ. Μήτσο, τη μητέρα και τη θεία Φεβρωνία, που με κάνουν ότι θέλουν, να έχω και τις κότες, πάει πολύ!
      Στο τσακ είμαι να τις μαγειρέψω, πάντως. Θα κριθεί από την περαιτέρω συμπεριφορά τους!

      Διαγραφή
  2. Με την πεπατημένη μέθοδο καλά τα κατάφερες και πάλι
    Λαμπεις....


    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Τι αρτίστα θα ήμουν αν δεν έλαμπα;
      Βέβαια, την άλλαξα λίγο τη διακόσμηση, διότι μου φαινόταν παραφορτωμένο το βλογ και την έκαμα πιο μίνιμαλ!
      Λες ις μορ, που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  3. Με την πεπατημένη μέθοδο καλά τα κατάφερες και πάλι
    Λαμπεις....


    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Τι αρτίστα θα ήμουν αν δεν έλαμπα;
      Βέβαια, την άλλαξα λίγο τη διακόσμηση, διότι μου φαινόταν παραφορτωμένο το βλογ και την έκαμα πιο μίνιμαλ!
      Λες ις μορ, που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  4. απαπα! Πού έμπλεξες κι εσύ με τόσα πτηνά!
    καλά τους έκαμες όμως!
    Μόνο ένα έχω να αναφέρω: δεν με άφηνε να σχολιάσω! Μου άνοιγε διαρκώς το σάιτ που ψώνισες τους στολισμούς σου :(
    Πολλά φιλιά κι ευχές για καλή εβδομάδα Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαύρη η ώρα που έμπλεκα με τα κωλόπουλα (συγγνώμη, με τα κοτόπουλα ήθελα να γράψω)! Δεν φτάνει που τα ταΐζω και τα ποτίζω, έχουν και άποψη κι όλο φασαρία είναι...
      Εντάξει είναι τώρα. Έβαλα μια φίλη μου, δεν την ξέρεις, και το τσεκάρισε!
      Καλή εβδομάδα Άιρις!

      Διαγραφή
  5. Τελικά για να καταφέρω να σχολιάσω μίκρυνα την οθόνη μου!!!!
    Πρόσεξέ το ...Ίσως δυσκολέψει κι άλλους αρτίστα μου!
    Έφαγα 10 λεπτά εδώ μέσα, μεχρι που μου έκοψε να το μικρύνω για να ξεφύγω από τα αστεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο 10 λεπτά;
      Αααααα, λίγο είναι. Του χρόνου θα βάλω κάτι πιο πολύπλοκο για να τη δυσκολέψω την πίστα! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  6. Ξερεις ποτε ξεκινησαν ολα αυτα ε; Τοτε που εκεινος ο κρετινος ο George Michael τραγουδησε το "Last Christmas"! :P

    Ακου, ακου κοτα να μαιθαινεις!

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, κλαίω!

      Καλά, το πόσο το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι, αδυνατώ να στο περιγράψω!
      Φλύκταινες βγάζω. Από την πρώτη νότα!

      Και τώρα, ας συνεχίσω να γελάω και με το άκου κότα να μαθαίνεις!

      Διαγραφή
  7. Πάντως εμένα μου άρεσε και το περσινό εορταστικό header. Ήταν κομψότατο. Χαμούλης έγινε δηλαδή για τον στολισμό του blog! Ε το λέει και ο λαός, όπου λαλούν πολλές κοτούλες, αργεί να στολιστεί. Αλλά εσύ, Αρτίστα καθώς είσαι και δεν άργησες και στόλισες ωραιότατα!
    Να είσαι καλά, πάντα λαμπερή και να ξαναστολίσεις Αρτίστα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ήταν, αλλά έκανα μια βλακεία και έχασα όσα header είχα φτιάξει κατά καιρούς. Νόμιζα ότι τα είχα περάσει στον εξωτερικό σκληρό, μα τελικά δεν...
      Ο χαμούλης γίνεται, επειδή οι κότες μου έχουν πάρει πολύ αέρα και πρέπει να τους τον κόψω σιγά-σιγά...
      Βλέπεις έχουν την πρώτη θέση εδώ πέρα μέσα, ειδικά η Δωροθέα, και νομίζουν ότι έχουν πιάσει το Πάπα, δεν θυμάμαι από πού, από κάπου τέλος πάντων...
      Μιλ μερσί Μαρίνα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  8. Τεστ ένα-δύο!
    Ήρθα να τσεκάρω ότι όλα βαίνουν καλώς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά όλα βαίνουν καλώς. Αφού έβαλα μια φίλη μου που είναι και βοηθός του Άγιου Βασίλη, δεν την ξέρεις, να το ελέγξει και το έκανε και το διευθέτησα!

      Διαγραφή
  9. αν πατήσεις πάνω σε αστεράκι...την έβαψες! Περίμενα στη γωνία για να πατήσω δημοσίευση ( αναρωτιέμαι...μόνο εγώ έχω πρόβλημα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό κι εγώ άλλαξα το ντεκόρ και το έκαμα πιο μίνιμαλ, οπότε να μην υπάρχει πρόβλημα! Αρκετά διάσημο το έχω κάνει το μαγαζί που ψωνίζω στολισμούς. Φτάνει πια!

      Διαγραφή
  10. Καλέ σβήσε κανένα σχόλιό μου! Σου έκανα ζημιά ...πάνε τα αστεράκια και ήταν τόσο όμορφα!
    Δεν πρόλαβαν να τα δούνε κι άλλοι!!!
    πολλά φιλιά αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην τα σβήσω!
      Και να χαθεί όλο αυτός ο σουρεαλισμός;
      Δηλαδή το να μιλάμε εμείς οι δύο για αστεράκια που αναβοσβήνουν και δυσκολεύουν την πρόσβαση στα σχόλια κι αυτά να μην υπάρχουν;
      Όοοοοοχι Άιρις! Δεν αφήνω να χαθούν αυτές οι ομορφιές!
      Κίσιζ δίαρ και μιλ μερσί δια την ενημέρωση!

      Διαγραφή
  11. Αστεροταλαιπωρημένη μου Αρτίστα, του χρόνου πρώτα ο Πανάγαθος, μπορείς να στολίσεις ένα απλό καραβάκι και να καθαρίσεις. Ούτε γιρλάντες, ούτε έλατα, ούτε κοτοσυσκέψεις κορυφής. Κι αν τολμήσουν οι Δωροθέες να προβάλουν αντίρρηση, θύμησε τους πόσο ωραίο ζουμί βγάζουν οι θαλασσόκοτες.
    Και του χρόνου να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι! Δεν είναι σωστό. Οφείλω να θέτω το θέμα του στολισμού στην ολομέλεια. Δεν είμαι μόνη μου εδώ πέρα μέσα! Είναι κι οι κότες! Και για όσο είναι ακόμα οι κότες, θα γίνεται σύσκεψη!
      Από την άλλη, δεν μου αρέσουν τα καραβάκια, γιατί μπορεί να κουνιούνται και να πάθω ναυτία.
      Οπότε, θα ακούσω και πάλι προσεκτικά τις κότες και τις αντιρρήσεις τους και μετά θα αποφασίσουμε δημοκρατικά, όπως κι εφέτος άλλωστε!
      Στο παλιό μου βλογ, που δεν είχα κότες, μια χρονιά θυμάμαι είχα στολίσει τα κέρατά μου! Σου παραθέτω το λινκ, μήπως και θέλεις να δεις: http://oladepalabras.blogspot.gr/2011/12/blog-post.html
      Τώρα το θέμα μου είναι τι θα στολίσω στο σπίτι. Εννοείται πως όταν αποφασίσω, θα σας δείξω φωτογραφίες!
      Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη!
      Κι εσείς να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  12. Ήρθα χτες από το κινητό και ήταν αδύνατο να γράψω, στο πλάι δυο μπάρες κάλυπταν όλο το ιστολόγιο. Και σήμερα αστεράκια ακούω και αστεράκια δεν βλέπω... κλαψ! Μήπως να έφτιαχνες κάτι;;;;
    Υ.Γ.: Μου αρέσει που είσαι δημοκρατική, Αρτίστα και μάλιστα συνοπτική δημοκρατική!
    Φιλώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καλό μου, τι έπαθες!
      Τα αστεράκια που είχα βάλει στα πλάγια, απευθυνόντουσαν σε υπερβολικά πάρα πολύ πλούσιους, που έχουν τεράστιες οθόνες στα πι σιά τους και όχι σε οθόνες κινητώνε!
      Πού να το φανταστώ ότι δεν έχουν όλοι σ' αυτή τη ζωή, οθόνες υπερβολικά πάρα πολλών ιντσών; Κι έτσι έβαλα τα αστεράκια στα πλάγια. Αλλά κατόπιν ήλθε η αλήθεια και μου χτύπησε την πόρτα και με προσγείωσε στην πραγματικότητα, ότι δηλαδή υπάρχουν και λιγότερες ίντσες από τις δικές μου κι έτσι τα έβγαλα τα αστεράκια από τα πλάγια.

      Τι να φτιάξω καλό μου παιδί;
      Κοτζαμάν κατασκευή έχω κάμει στην κορυφή του βλογ.
      Ένα αστέρι ίσα με το μπόι σου και βάρος μου έχω βάλει!
      Δεν το βλέπεις;
      Ούτε της Βηθλεέμ να ήταν δηλαδή!
      Κίσιζ Γούμαν!

      ΥΓ. Διακρίνομαι γι αυτή μου τη χάρη. Το επιβεβαιώνει και ο κ. Μήτσος!

      Φιλώ σε; Φιλώ σε; Καλέ, από την Κύπρο είσαι;

      Διαγραφή
    2. Από το κινητό που το βλέπω μου αρέσει! Το απόλυτο τζέρτζελο, υπερβάλω βέβαια, γιατί το απόλυτο είμαι εγώ!

      Διαγραφή
    3. Το ωραίο στην υπόθεση είναι πως κανείς δεν μπορεί να μας πει ότι μόνο εμείς οι δύο λείπουμε!

      Διαγραφή
  13. Αντε καλα Χριστουγεννα με το καλο Αρτίστα μου ... ωραια το στολισες το κοτετσι σου..συγνωμη το μπλοκ σου ήθελα να πω... εμ τόσες κοτούλες εδώ.. ευτυχώς που το έκανες με συνοπτικες δημοκρατικες ..διαδικασιες..φιλεναδα..χα..χα!! που τα βρηκες τα στολιδια σου.. τα δαχτυλίδια σου και οπου βγεί... ααα αυτο ειναι τραγουδακι παρασύρθηκα καλε; σταματήστε με
    οδηγιες για αστερακια που δεν βλέπω και θέλω... !!! τα γιορτινα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Η δημοκρατικότητα είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά μου! Έχουν να το λένε όλοι στο σόι μου μέσα!
      Τα στολίδια μου τα έφτιαξα στο φώτοσοπ.
      Τα αστεράκια που ακούς και δεν βλέπεις, αλλά θέλεις, μπαίνουν μόνο στα πλάγια του βλογ και φτάνουν μέχρι την ανάρτηση και δημιουργούν προβλήματα σε όσους θέλουν να αφήσουν ένα σχόλιο και γι αυτό τα έβγαλα! Παρόλα αυτά, η διεύθυνση του μαγαζιού που μπορείς να τα βρεις είναι αυτή: http://widgetindex.blogspot.gr/
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  14. Ξεκίνησα να πω για το Last Christmas που, απροπό, εμένα είναι το αγαπημένο μου χριστουγεννιάτικο τραγούδι! (βαράτε τώρα!) ...και έφτασα να ψάχνω κι εγώ να δω αστεράκια, αλλά που τέτοια τύχη! Με γεια ο στολισμός και καλές γιορτές Αρτίστα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το αγαπημένο σου το Last Christmas;
      Καλά δεν με πειράζει, αρκεί να μην το ακούω εγώ.
      Οπότε αν κάνεις χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν και καλέσεις όλη τη βλογογειτονιά, να μου πεις τι ώρα θα το παίξει ο ντι τζέι, για να έρθω αργότερα!
      Τα αστεράκια είχαν πρόβλημα στις οθόνες λίγων ιντσώνε και τα έβγαλα!
      Μιλ μερσί Μία Πέτρα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Ξεκάθαρα θα μιλήσω Βίρνα!
    Ναι, Βίρνα, θα σε στενοχωρήσω.
    Βίρνα, λυπάμαι, αλλά πρέπει να στο πω έξω από τα δόντια.
    Βίρνα κάτσε κι άκου με προσεκτικά!
    Βίρνα πριν καθήσεις, πιάσε κι ένα ποτήρι νερό.
    Μπράβο Βίρνα...
    Στο λέω λοιπόν Βίρνα.
    Είσαι έτοιμη να το ακούσεις Βίρνα;
    Κοίτα με στα μάτια Βίρνα...
    Τι θα πει αλλοιθωρίζω Βίρνα;
    Μια χαρά τσακίρικα μάτια έχω Βίρνα.
    Βίρνα άκου με επιτέλους...
    Βίρνα, ξέχασα τι ήθελα να πω!

    Με γεια ο στολισμός!
    Η Βιολάντω η τζαζλή θα δει στον ύπνο της όποιο στολισμό θέλει, δεν με απασχολεί αυτή...από τα σύννεφα με έριξε η Δωροθέα η ηράκλω..δεν της το είχα πως ήταν του γκλίτερ...με προβλημάτισε!
    Παίρνω τον προβληματισμό μου και φεύγω...και του χρόνου με υγεία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή χθες αργά έπαιξα λάθος ρόλο, αντιγράφω την απάντηση και διορθώνω πάραυτα!

      Ξεκάθαρα θα μιλήσω Γιάγκο!
      Ναι, Γιάγκο, θα σε στενοχωρήσω.
      Γιάγκο, λυπάμαι, αλλά πρέπει να στο πω έξω από τα δόντια.
      Γιάγκο κάτσε κι άκου με προσεκτικά!
      Γιάγκο πριν καθήσεις, πιάσε κι ένα ποτήρι νερό.
      Μπράβο Γιάγκο...
      Στο λέω λοιπόν Γιάγκο.
      Είσαι έτοιμη να το ακούσεις Γιάγκο;
      Κοίτα με στα μάτια Γιάγκο...
      Τι θα πει αλλοιθωρίζω Γιάγκο;
      Μια χαρά τσακίρικα μάτια έχω Γιάγκο.
      Γιάγκο άκου με επιτέλους...
      Γιάγκο, ξέχασα τι ήθελα να πω!

      Με γεια ο στολισμός!
      Η Βιολάντω η τζαζλή θα δει στον ύπνο της όποιο στολισμό θέλει, δεν με απασχολεί αυτή...από τα σύννεφα με έριξε η Δωροθέα η ηράκλω..δεν της το είχα πως ήταν του γκλίτερ...με προβλημάτισε!
      Παίρνω τον προβληματισμό μου και φεύγω...και του χρόνου με υγεία!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, δεν υπάρχουν αυτά που ζούμε εδώ πέρα μέσα! Ειδικά με αυτόν τον ρόλο! Κλαίω γοερά!

      Βίρνα, δεν μου τα λες καλά!
      Τι πάει να πει "ξέχασα τι ήθελα να πω";
      Κάτι μου κρύβεις Βίρνα, αλλά ας είναι.
      θα το σεβαστώ προς το παρόν, Βίρνα.
      Όμως, θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου Βίρνα και τελικά θα μου πεις αυτό που ήθελες και τάχα μου ξεχνάς!

      Μιλ μερσί!
      Και όμως, είναι αλήθεια.
      Η Δωροθέα η ηράκλω αγαπάει το γκλίτερ, διότι είναι κολλημένη με τα έιτις που ήταν τότε πολύ της μόδας και της έχει μείνει κουσούρι!
      Να φανταστείς, όταν πρωτοήρθε στο βλογ, τότε που έκανα οντισιόν για κότες, είχε γκλίτερ και στο μακιγιάζ της και στα μαλλιά της.
      Αλλά, ήθελε πολύ τη θέση κι έτσι έκανε την καρδιά της πέτρα και το εγκατέλειψε!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα στις απανταχού κλώσσες! Γουσταρω Δωροθέα για το attitude.
    Φυσικα και θα κανεις οτι θες εσυ...Εσυ εισαι η αρτίστα άλλωστε!
    Φιλι γλυκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά, θέλει ψήσιμο η Δωροθέα, αλλά ας όψεται που έρχονται ημέρες αγάπης!
      Χαίρομαι που συμπίπτουν οι απόψεις μας!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  17. Θα σου στείλω στολισμό από Μαρία Βογιατζάκη Ντούζα, που είναι σικ, λιτός και απέριττος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Πώς δεν το σκέφτηκα από την αρχή;
      Εν τω μεταξύ, ξέρεις ότι δέχεται και παραγγελίες για να φτιάξει ότι θέμα θέλεις;
      Και δεν είναι πλάκα αυτό που σου λέω! Το έκανε γνωστή μου, δεν θα σου πω ποια (η Λεκάνα ήταν). Της παρήγγειλε μέσω ίνμποξ, ένα εξωφρενικά λιτό κι απέριττο, που λες κι εσύ, για να το βάλει στο χρονολόγιο μιας φίλης της κι εκείνη της το έφτιαξε!
      Μαρία Βογιατζάκη Ντούζα, απλά θεά!

      Διαγραφή
  18. Δύσκολα μου βάζεις Αρτίστα μου...
    Υπάρχουν και χειρότερα, Αγιοβασίληδες που πέφτουν με αλεξίπτωτα κατά μήκος της οθόνης και διασταυρώνονται με έλκηθρα, αεροπλανάκια, χιονάκια, αστεράκια... και όλα αυτά φυσικά με χιλιοακουσμένα τραγούδια που πρέπει να κάνεις ακροβατικά για να δεις από που έστω χαμηλώνουν...
    Ευτυχώς άκουσες τη φωνή του καλού γούστου και το αποτέλεσμα διακριτικότατο!

    ΑΦιλάκια πασπαλισμένα μόνο με χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου λες τώρα; Υπάρχουν και τέτοιοι Αγιοβασίλιδες; Με αλεξίπτωτα; Έχω μείνει σπίτσλες!
      Μιλ μερσί δια τα καλά σου λόγια, αλλά δεν το λες και πολύ διακριτικό το στόλισμα! Μέχρι και άβαταρ της Γούμαν και δικό μου έχω βάλει πάνω στην καμπύλη του άστρου!
      Τώρα, αυτό που μένει είναι να αποφασίσω τι θα στολίσω στο σπίτι!
      Φυσικά, θα βάλω φωτογραφία, να το δείτε κι εσείς!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  19. Ορθώς επιβλήθεις Αρτίστα μου ( ή μήπως καθόσουν; :Ρ )
    Όπως και να έχει ο στολισμός είναι κομψότατος.
    Καλές γιορτές να έχεις και του χρόνου με υγεία.
    Το τι με έχεις βοηθήσει σε δύσκολες στιγμές με την κορυφαία γραφή σου δεν λέγεται... φιλιά πολλά σ'αφήνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν καθόμουν απλώς. Κάνε εικόνα: Ξαπλωμένη σε ανάκλιντρο ήμουν, με την μεταξωτή μου ρομπ ντε σαμπρ και ένα μποά τυλιγμένο γύρω από τον ψηλό λαιμό μου και οι κότες απέναντί μου, καθισμένες σε χαμηλά σκαμνάκια! Για να φαίνεται ποιος κάνει κουμάντο εδώ πέρα μέσα!
      Καλά, ο στολισμός γι αλλού ξεκίνησε και αλλού ή ζωή τον πήγε, αλλά ας είναι... Δεν τον λες και άσχημο!
      Κορυφαία γραφή; Εγώ; Όχι καλέ, δεν έχω τέτοια πράγματα. Απλώς γράφω ότι μου συμβαίνει ή ότι κάνω ή ότι με ενοχλεί κι αυτό είναι όλο. Κι αν με αυτό καταφέρω κάποιους να μειδιάσουν, τότε είμαι πανευτυχής!
      Όμως, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Εύχομαι κι εσύ να έχεις όμορφες γιορτές, γεμάτες αγάπη!
      Κίσιζ Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου!

      Διαγραφή
  20. Α τα άτιμα τα πουλερικά. :)
    Καλώς επιβλήθειν.
    Κλαίω με βιρνογιαγκο συζητήσεις. :D
    Χαιρετώ σας και από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτιμα. Άτιμα κι αχάριστα τα πουλερικά μου, που μαύρη ή ώρα που τα μάζευαν κι ασχολήθηκα μαζί τους και τις έκανα κυρίες, για να μου έχουν και άποψη!
      Ναι, σιγά μην άφηνα τις κότες να αποφασίσουν!
      Είναι να μην κλαις;
      Και θα σου πω ένα μυστικό: Σ' αυτό το βλογ, το καλό το κλάμα, το γοερό, γίνεται με τα θεϊκά σχόλια των φίλων που έρχονται και όχι με τις αναρτήσεις μου!
      Σε καλωσορίζω με μεγάλη χαρά εδώ πέρα μέσα Εύζονα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.