Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

Όταν ξεκίνησα...

...να καπνίζω, το πακέτο των τσιγάρων μου ήταν έτσι:


Μετά από λίγα χρόνια, κάποιοι ενδιαφέρθηκαν για την καλή μου υγεία και άρχισαν, εκτός από το να αυξάνουν την τιμή του, να με ενημερώνουν για το πόσο βλαβερό είναι και το πακέτο μου έγινε έτσι: 


Αργότερα και εφόσον έβλεπαν ότι δεν το έκοβα, αύξησαν εκ νέου την τιμή, αλλά και το ενδιαφέρον τους και έβαλαν στο πακέτο μου κηδειόσημο και το έκαναν έτσι: 


Αγνοώντας τους επιδεικτικότατα, πήρα ταμπακιέρα και συνέχιζα να καπνίζω μέχρι που το αύξησαν και πάλι, πάντα λόγω ενδιαφέροντος για την καλή μου υγεία, οπότε μετά την τελευταία αύξηση, άρχισα να ατμίζω, διότι είναι πιο οικονομικό και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να περιορίσω τον αριθμό των τσιγάρων που καπνίζω. Όμως αυτοί οι κύριοι, εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την καλή μου υγεία και άρχισαν τις απειλές και έκαναν το πακέτο μου έτσι: 


Ότι δηλαδή, εγώ τώρα κατατρόμαξα που θα μου μειωθεί η γονιμότητα. Μπουάχαχαχαχα! 
Που έχω να δω περίοδο εδώ και δεκαπέντε χρόνια! Μπουάχαχαχαχα! 
Σε καλό μου, γέλασα και πάλι σήμερα! 

Άντε, ας ακούσουμε κι ένα άσμα, για να ξαλεγράρουμε… 

42 σχόλια:

  1. Ήθελα να ήξερα θα κάνουν το ίδιο σε οτιδήποτε βλαβερό κυκλοφορεί στο εμπόριο;;; Νευρίασα λέμε. Και ερωτώ.. γιατί μόνο στα τσιγάρα και όχι και στο ποτό που και αυτό ευθύνεται για πολλά.. γιατί όχι στη coca cola.. Ααααχχ συμφέροντα.
    Η κότα στα δεξιά είναι όλα τα λεφτά, πάω να φύγω γιατί με κοιτάει τόση ώρα χαχαχα
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Ελεάνα! Τόσα βλαβερά για την υγεία προϊόντα υπάρχουν, το τσιγάρο μας μάρανε! Λες και ο αέρας που αναπνέουμε ή τα νερά που πίνουμε, ειδικά όλοι όσοι μένουμε στην επαρχία, είναι καλύτερα!
      Να, κάτι τέτοια σκέφτομαι και νευριάζω κι εγώ και μετά πώς να μην ανάψω ένα τσιγάρο για να διώξω τα νεύρα;
      Την κότα δεξιά ονομάζεται Δωροθέα η ηράκλω και είναι κότα με πολύ έντονη προσωπικότητα. Κοιτάει επιμόνως και υπό γωνία όποιον μπει εδώ πέρα μέσα, αλλά κατά βάθος είναι πολύ καλή κότα και γενικά ακίνδυνη!
      Καλό βράδυ Ελεάνα!

      Διαγραφή
  2. Αυτό ήταν το πακέτο και του άνδρα μου
    Παρά τις προειδοποιήσεις συνεχίζω το κάπνισμα
    Εθισμοί και μικρή αυτοπεποίθηση
    πως να το εξηγήσεις αλλιώς...
    Τον χαρακτήρα μου μέσα!!!

    Καλημερούδια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ήταν ωραίο πακέτο. Είχε και χώρο να γράψεις ότι ήθελες! Τώρα δεν έχουν αφήσει ούτε ένα πόντο άδειο για να κάνεις έστω ένα σχεδιάκι ή να σημειώσεις κάτι! Αίσχος!
      Άφησέ τους να προειδοποιούν. Εμείς θα κάνουμε ότι μας αρέσει. Με μέτρο, πλέον, φυσικά! Λόγω της τιμή τους! Λόγω τιμής!
      Εθισμός ναι, το δέχομαι, αλλά χαμηλή αυτοπεποίθηση δεν το πιστεύω. Απλά μας αρέσει η γεύση του!
      Καληνυχτούδια! Κι από εμένα καρδούλα!

      Διαγραφή
  3. επειδή οι γονεις μου έχουν μπακάλικο στο χωριό και πουλάνε και τσιγάρα ,εχω δει αρκετούς να φοβούνται και να διαλέγουν το πακέτο που γράφει το ''μικρότερο κακό'' στην υγεία τους! Τι να πεις; Και οι ταμπακιέρες κάνουν θραύση! Όπως και η πωληση τσιγάρων με το κομματι (απο ανοιχτά πακετα )...
    Καλημέρααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έχουν κυκλοφορήσει και κάτι πολύχρωμες ταμπακιέρες, πανέμορφες! Άλλο πράγμα σου λέω!
      Πάντως το πρόβλημά μου δεν είναι ο φόβος της αρρώστιας που μου θυμίζουν ότι θα πάθω, αφού καπνίζω εν γνώσει των συνεπειών, αλλά με ενοχλεί που μου έκαναν το πακέτο μου χάλια!
      Με το κομμάτι; Αυτό δεν το ήξερα...
      Καλό σου βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  4. Γέλασα πρωϊνιάτικο αγαπητό ανεκπλήρωτο, ασπασμούς (επίσης δεν παθαίνετε τίποτα εσείς... συνεχίστε το αγαπημένο σας σπορ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάθω δεν πάθω, τελείως δεν το κόβω!
      Και τι να πάθω, άραγε, περισσότερο από αυτό που έπαθα όταν σε είδα; (Πού είσαι Λεκάνα να μας βρίσεις...)
      Αυτόν τον έρωτα τον ανεκπλήρωτο που έπαθα; (Πού είσαι Λεκάνα να λυσσάξεις...)
      Φιλί...

      Ααααααααααααααχ.

      Διαγραφή
    2. Ααααααααααααααχ αυτά λέτε και πως να σας ξεχάσω...

      Διαγραφή
    3. Μα δεν ξεχνιέμαι η αρτίστα, έτσι κι αλλιώς. Έστω κι αν μόνο τα λέω. Πόσο μάλλον να τα πραγματοποιούσα κιόλας! (Πού είσαι Λεκάνα να κόψεις τις φλέβες σου;)
      Καρδούλες. Πουά.

      Διαγραφή
  5. "Οι στεναχώριες μου, με κάνουν να καπνίζω"... όπα όπα όπα φςςςςςςςςςς!!!
    Το άσμα, όλα τα λεφτά (για αυτόν που θ' αντέξει να το ακούσει μέχρι τέλους!)
    Ο α΄σύζυγος ως Γάλλος κάπνιζε πολλά Gitanes, έτσι και η αφεντιά μου κάπνιζε και αυτή Gauloise αλλά 3 την μέρα, μέχρι που γνώρισε τον β' Έλληνα σύζυγο που κάπνιζε αυτά της φωτό από 14 ετών και άφιλτρα(!) και μάλιστα 4 πακέτα την μέρα, όταν γνώρισε όμως την αφεντιά μου και αποκτήσαμε και μαζί παιδί, το έκοψε μαχαίρι ήταν 42 ετών, αυτό είναι ένα από τα + που τον ανέβασε στην εκτίμηση μου!
    Τώρα Αρτίστα μου, να προσέξεις γιατί όταν έρχονται τα ζόρια, όλοι (εκτός από σένα), κινδυνεύουμε να λυγίσουμε, αλλά δεν σε φοβάμαι!!!

    ΑΦιλάκιααααααα ακάπνιστα και πάντα χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, εγώ το άκουσα μέχρι το τέλος το άσμα, διότι έτσι όφειλα να κάνω, για να γνωρίζω τι βάζω εδώ πέρα μέσα! Αλλά αν το άκουσες όλο κι εσύ, τι να πω; Μπράβο σου!
      Gauloise θυμάμαι κάπνιζε ένας γνωστός μου και πήρα να δοκιμάσω ένα. Με την πρώτη ρουφηξιά με έπιασε ένας βήχας που κράτησε κανένα πεντάωρο! Μη σου πω και παραπάνω!
      Τα ζόρια είναι αυτά που είναι ίσως έρθουν και μεγαλύτερα, αλλά δεν θα με κάνουν να αλλάξω την απόφασή μου. Θα κρατήσω μόνο τα τσιγάρα της απόλαυσης! Λόγω της τιμής τους! Λόγω τιμής!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  6. Πάλι καλά που δεν καπνίζω... Και πάλι καλά που δε βάζουν τέτοιες εικόνες και στις σοκολάτες. Δε θέλωωωωωω
    Κίσιιιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Φαντάσου τώρα να είχε πάνω στις σοκολάτες φωτογραφίες ασθενειών που προκαλεί η ζάχαρη που περιέχει η σοκολάτα! Με κλειστά τα μάτια θα την αγόραζες, θα την ξετύλιγες και θα την έτρωγες! Δηλαδή, θα έχανες, σχεδόν, τη μισή απόλαυση! Φρίκη!
      Εσύ, πάντως , πολύ καλά κάνεις που δεν καπνίζεις και μπράβο σου που δεν μπήκες στον πειρασμό να το ξεκινήσεις!
      Κίσιζ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  7. Σεβασμός στους παλαίμαχους καπνιστές των Καρέλια και στον ίδιο τον καπνοβιομήχανο που είναι υπόδειγμα εργοδότη.
    Τη γονιμότητα δε, υπάρχουν και σοβαρότεροι λόγοι που τη μειώνουν, αλλά δεν το κάναμε μαρκίζα. Ας είχαμε σύστημα υγείας, παιδικούς σταθμούς, δικαιώματα μητρότητας και κίνητρα για να τεκνοποιήσουμε και θα το είχα κάνει εγώ το σπίτι... "Οι Γουώλτονς".
    Που για να πάρω μια ρημαδοάδεια να πάω στο σχολείο των παιδιών, έπρεπε να το φέρω προς συζήτηση στη βουλή και να αγωνιώ αν θα ψηφιστεί ή θα πάει άπατο.
    Γι αυτό σου λέω, κάνε το τσιγαράκι σου με μέτρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Σεβασμός στους παλαίμαχους, αλλά και στους νεώτερους, που καπνίζουν την άσπρη κασετίνα και είναι άξιοι συνεχιστές των παλαιότερων!
      Αχ κι εγώ η αρτίστα, είμαι και παλαίμαχος είμαι και από την εποχή του βωβού κινηματογράφου! Νομίζω πιο παλιά από μένα δεν υπάρχει άλλη! (Καλά, τι άσχετο ήταν αυτό τώρα;)
      Τώρα που είπες καπνοβιομήχανο, την εποχή που απεβίωσε ο παππούς Καρέλιας, ήμουν στην Καλαμάτα, φιλοξενούμενη ενός ευυπόληπτου λαδέμπορου της πόλης, ο οποίος ήταν νυμφευμένος με μία ωραιότατη, ψηλή, ξανθιά, καλλίγραμμη κυρία, η οποία κάπνιζε κι αυτή Καρέλια και αυτό το ζευγάρι, εκτός από οικογενειακοί φίλοι των γονιών μου, ήταν και πολύ φίλοι με την οικογένεια των καπνοβιομηχάνων. Και, θυμάμαι, πήγαμε όλοι μαζί στην κηδεία του παππού Καρέλια. Ωραία χρόνια!
      Και όπως αντιλαμβάνεσαι, από τότε δέθηκα και συναισθηματικά με τα τσιγάρα μου. Τα οποία δεν τα έχω αλλάξει ποτέ, μα ποτέ. Και τα καπνίζω από τότε που έβγαινε το μικρό πακέτο με τα δέκα τσιγάρα, το επονομαζόμενο και φοιτητικό. Ωραία χρόνια!
      Και, φυσικά, πολύ σωστά τα λες για τη γονιμότητα!
      Ναι, θα κάνω τα τσιγάρα μου με μέτρο. Καπνίζω μόνο τα τσιγάρα της απόλαυσης. Λόγω της τιμής τους, πρωτίστως. Λόγω τιμής!
      Καληνύχτα Τζον Μπόι...
      Ουπς! Συγνώμη! Μαρία Κανελλάκη ήθελα να γράψω!

      Διαγραφή
  8. Τέτοια αγόραζα στο θείο μου, μικρό κοριτσάκι του δημοτικού!
    Βέβαια, πρόλαβα και τα χύμα, γιαυτό μη κοκορεύεσαι ότι είσαι η πιο μεγάλη εδώ μέσα!!!!!
    Όλα για το συμφέρον γίνονται!
    Πιο επικίνδυνα από τα εμβόλια , υπάρχουν; Δεν υπάρχουν κι όμως μας δηλητηριάζουν από γεννησιμιού μας!!!!
    Καληνύχτα Σου Έλεν, είπαμε κι εγώ με το μικρό σπίτι στο λιβάδι μεγάλωσα, ωραία χρόνια, όχι αηδιαστικά χελωνονιτσάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Δεν είμαι η πιο μεγάλη; Τζάμπα κοκορεύομαι η αρτίστα; Η αλήθεια είναι πως τα χύμα δεν τα πρόκανα! Καλά, ας είναι...
      Α να γεια σου, πού τα πας τα εμβόλια; Αμ κι αυτά που τρώμε; Με όλα τα φυτοφάρμακα; Αλλά όπως λες, είναι πολλά τα συμφέροντα.
      Τα χελωνονιτσάκια ήταν χάλια και υπέφερα όταν ο γιος μου ήταν μικρούλης και ήθελε να τα βλέπει!
      Καλό βράδυ Λώρα Ίγκλς!

      Διαγραφή
  9. χα..χα. Χελωνονιντσάκια γραφει η Ρένα απο πανω και μολις τα εβλεπα σε μια ταινια για πρωτη φορα..είχα μια περιεργεια για αυτά τι να ήταν..!!! μαζοχίστρια λεμε..χ.χ. και τωα στο θεμα του τσιγαρου Αρτίστα μου.. καλε; κανε οτι σου αρεσει και ασε τους να λενε... τουλαχιστουν απολαμβανεις αυτό που θέλεις γιατι να το στερίσε φιλεναδα; εεε μια ζωή ειναι αυτή αν δεν την απολασυουμε τι θα καταλαβουμε; θα συμφωνησω με το Κανελλακι μς πιο πνω όλ με μετρο εεεεε και αν ξεφύγουμε και καμια φορα οκ.. δεν πειραζει.!!να περνας καλα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χελωνονιτσάκια ήταν απαίσια και δεν ήθελα καθόλου να τα βλέπει ο γιος μου όταν ήταν μικρός, αλλά εκείνος δεν με άκουγε!
      Έκανε του κεφαλιού του! Ακριβώς όπως κάνει η μάνα του η αρτίστα!
      Γι αυτό δεν το κόβω και κρατώ μόνο τα τσιγάρα της απόλαυσης!
      Με μέτρο όπως λέει και το Κανελλάκι μας!
      Κίσιζ Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  10. Και στα Gauloises βαλανε τετοιες φωτογραφιες, φαινεται ειναι πιο ωραιες αυτες οι φωτος απο τα φτερα της "Νικης της Σαμοθρακης" που εχουν σαν σημα. Το χαρμανι ομως τοσα χρονια ευτυχως παραμενει το ιδιο, καλα οχι ιδιο ιδιο οπως παλια, αλλα τουλαχιστον ποιοτικο σε σχεση με την πλειοψηφια που πηρε την κατω βολτα και ειναι σαν αχυρα.

    Και καλυτερα να μας κοπει η γονιμοτητα παρα να κανουμε παιδια στην Ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, αίσχος το έκαναν το πακέτο σου λέω! Δεν έχουν αφήσει λευκό ούτε ένα τόσο δα κομματάκι, να κάνεις ένα σχεδιάκι με το μολύβι βρε αδερφέ! Φυσικά στα Gauloises θα είναι το απόλυτο σοκ.
      Αλλά, όπως λες κι εσύ, το χαρμάνι είναι αυτό που μετράει και ευτυχώς στα Καρέλια δεν έχει αλλάξει κάτι!

      Θα συμφωνήσω και θα συμπληρώσω ότι σε μερικές συνομοταξίες ανθρώπων, θα έπρεπε να τους γίνεται στείρωση. Εντός ή εκτός επικράτειας.

      Διαγραφή
  11. Και άμα αυτό που κάνουν στα τσιγάρα το έκαναν και στην πολιτική, τύπου να βγαίνει η αφίσα με την φάτσα του εκάστοτε πολιτικού και από κάτω "Η ψήφος σου σε αυτόν θα σε καταστρέψει" ή "η πολιτική του βλάπτει σοβαρά την υγεία". Ή γνωρίζεις κάποιον και τον βλέπεις ερωτικά και σου σκάει με προειδοποίηση , σκέψου ρε συ Αρτίστα πόσο θα είχαμε σωθεί; Πόσο όμως;
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω Αρτίστα μου!!!!!!♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά δεν το κάνουν! Δεν τους συμφέρει, βλέπεις. Αλλιώς, ωραίο θα ήταν! Που και πάλι, παίζεται αν θα είχαμε σωθεί!
      Καλή εβδομάδα και σ' εσένα!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  12. Μην το θεωρείς ασήμαντο το θέμα της γονιμότητας, Αρτίστα! Πρέπει να γεννάμε για να έχουν πελατάκια πολλά οι έμποροι ναρκωτικών.
    Με κάθε μας ανάσα αναπνέουμε δηλητήριο και ξαφνικά τα τσιγάρα μας σκοτώνουν...
    Συγκινήθηκα με τα Καρέλια... τέτοια κάπνιζε κι ο πατέρας μου... Τελικά, όλοι έχουμε ιδιαίτερες αναμνήσεις από αυτά τα πακέτα! Νομίζω σε κάποια φάση είχαν και σκίτσα του Αρκά.
    Κεντάς με τα άσματα τελευταία!!!!
    Φιλιά να γλυκάνουν όλα τα ντέρτια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σκίτσα είχαν και γελοιογραφίες και μετά συνταγές μαγειρικής και άλλα διάφορα, που δεν τα θυμάμαι όλα! Το χαρτάκι αυτό υπάρχει ακόμα μέσα, αλλά αυτή την εποχή έχει μόνο το λογότυπο της εταιρείας.
      Ευχαριστώ δια το κομπλιμέντο! Δυσκολεύομαι, βέβαια, να τα ανακαλύψω αυτά τα άσματα-διαμαντάκια, αλλά χαλάλι σας! Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορώ να βάζω ότι κι ότι μουσικές εδώ πέρα μέσα! Έχομεν και κάποιο επίπεδο!
      Αχ μη λες τη λέξη ντέρτια, διότι ψήνομαι να βρω σχετικά άσματα με το "ντέρτι" και μετά, ζήτω που καήκατε!
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  13. Λοιπόν, επειδή εγώ όχι μόνο δεν καπνίζω, αλλά είμαι "φανατικιά" ορκισμένη εχθρός των βλαβερών συνηθειών κλπ κλπ θα πηδήξω τον πόνο σου και θα αναρωτηθώ η καλλιτέχνης: ω πώς δεν το σκέφθηκα να αρχίσω να ντεκουπάρω ταμπακιέρες; Όχι τίποτα άλλο, έχεις κι όλη την κολεξιόν airis κι αν κερδίσεις στο μέλλον σε καμιά κλήρωσή μου, δεν θα έχω κάτι άλλο να στείλω. Οπότε κατάλαβες...μου μπήκανε βαθιά..ιδέες!
    Φιλιά Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έχω ξετρελαθεί με την ιδέα της ντεκουπαρισμένης ταμπακιέρας! Φυσικά θα μπορούσες να ντεκουπάρεις και αναπτήρες, για να το σετάρουμε το θέμα!
      Μη σου πω ότι ίσως μπορείς να φτιάξεις και σετάκια κρακελέ, όχι τίποτε άλλο, μα για να αβγατίσει κι η κολεξιόν δηλαδή!
      Άντε με το καλό να ξεκινήσεις!
      Κίσιζ δίαρ Άιρις!

      Διαγραφή
  14. Απόλαυση να μπορείς να καπνίζεις για την απόλαυση!!
    Τι είπα ε?
    Φυσικά εννοώ να κάνουμε λίγα τσιγάρα λόγω τιμής που λες κι εσύ, γιατί η τιμή τιμή δεν έχει, αλλά το τσιγάρο έχει δυστυχώς!
    Για το άσμα, αφού πω, πωπωπω! έχω να δηλώσω υπεύθυνα πως ο πατέρας μου ποτέ δεν έβαλε τσιγάρο στο στόμα του και κάνα δυο φορές παλιότερα του είχαν πει οι γιατροί να το κόψει...χαχαχα!
    Ούτε παθητικά δεν κάπνιζε, γιατί καφενείο δεν πήγαινε και το σπίτι μας ήταν άκαπνο γενικά...τω καιρώ εκείνο δηλαδή, γιατί αργότερα το έκανα εγώ καπνιστό μια χαρά!!
    Το θέμα με το τσιγάρο είναι να μη σου αρέσει...ή να μην το δοκιμάσεις ποτέ για να μην ξέρεις αν θα σου άρεσε τελικά...
    Αν δοκιμάσεις και σου αρέσει, ή θα ζεις λαχταρώντας το, ή θα το ανάψεις τελικά!
    Κι αφού φιλοσόφησα κι απόψε, καληνυχτίζω!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα το σπουδαιότερο...οι εικόνες πάνω στα πακέτα σκοτώνουν την αισθητική...και μόνο αυτή, αλλά η τιμή εξολοθρεύει το κάπνισμα!
      Ας αρχίσουν να αποχαιρετάνε τους φόρους που μαζεύανε από δαύτο, γιατί πιο πολλά έπαιρνε το κράτος, παρά οι καπνοβιομηχανίες από όσα δίναμε!

      Διαγραφή
    2. Μα κι εγώ, μη νομίζεις, για τους φόρους και για τη στήριξη του κράτους και της Δημοκρατίας κάπνιζα πολύ και η αύξηση της τιμής ήταν η αιτία που κύλησα στο άτμισμα! Λόγω τιμής!
      Και τέλος πάντων, άντε να τα δεχτώ όλα αυτά, αλλά να μου κάνουν τσίρκουλο το πακέτο; Ήταν βαρύ το χτύπημα!
      Βέβαια τώρα που η Άιρις σκέφτεται να ντεκουπάρει ταμπακιέρες, ο καημός μου θα λιγοστέψει κάπως!
      Δεν βαριέσαι, έτσι κι αλλιώς θα κρατήσω μόνο τα τσιγάρα της απόλαυσης κι ας πάει να βρει από αλλού λεφτά το κράτος. Άλλωστε δεν ανησυχώ, οσονούπω θα έρθει κι η ανάπτυξη!
      Το άσμα, αχ το άσμα, είδα κι έπαθα να το βρω, αλλά, δεν μπορείς να πεις, το πέτυχα!
      Επίσης να προσθέσω ότι στις 12:21 π.μ. κάνεις εξαιρετικά φιλοσοφημένες σκέψεις!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  15. Κόλπο τών καπνοβιομηχανιών: "εγώ γράφω ότι το κάπνισμα σε σκοτώνει κι εσύ κόψε το λαιμό σου". Κανείς και ποτέ δεν θα ζητήσει από τις καπνοβιομηχανίες "τα ρέστα" επειδή έπαθε καρκίνο από το κάπνισμα, αφού εκείνες είναι καλυμμένες με τις λεζάντες τού κ@... Σε ένα μήνα κλείνω 4 χρόνια ως μη καπνίστρια! Η μεγαλύτερη νίκη μου απέναντι στον (άλλο) εαυτό μου :))

    Υ.Γ Οκ, το σχόλιο τού κουκλοβαφτιστηρονίουμου (Μαρίνα) όλα τα λεφτά! Αχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο που το έκοψες! Και στων κορτσιώνε μας, διότι και στα δικά μου δεν το βλέπω!
      Όσο για τη βαφτιστήρα, φαίνεται ότι η νονά της τής έβαλε από το καλό το λάδι!

      Διαγραφή
  16. Στη δουλεια που ειμαι (ως outsourcing) απαγορευεται το καπνισμα -πολυ μεγαλη εταιρεια κλπ κλπ- εκτος απο το γραφειο μου. Μπαινει ο προεδρος μια μερα και μου λεει: "Βρε Μανωλο κοφτο, κανεις τοσα πακετα τη μερα, εισαι μικρος και κανεις κακο στην υγεια σου!" και του απανταω... " Αν σταματησετε να με πρηζετε ολοι εδω μεσα και με αφησετε στην ησυχια μου, 5 πακετα τη μερα να κανω, αλλα 300 χρονια θα ζησω!" ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά του είπες. Οι αρρώστιες προέρχονται, πρωτίστως, από τις πιέσεις που δεχόμαστε από τους γύρω μας και κυρίως από τα αφεντικά!

      Διαγραφή
    2. Αφεντικό καλό,μόνο νεκρό!
      Ασχετο αλλα ήθελα να πω τη μαλακία μου,με ξέρετε άλλωστε τι άνθρωπος είμαι!

      Διαγραφή
  17. χαχαχαχαχαχα θα με πεθανεις!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι όταν ξεκίνησες το τσιγάρο είχες προβλέψει πως τα καρέλια είναι τόσο ρετρό που αργότερα τα πακέτα θα γίνονταν συλλεκτικά; Τι λες τώρα; Τώρα άμα σου πω πως είμαι φανατική αντικαπνίστρια αλλά με βάζουν στο σπίτι να στρίβω 80 τσιγάρα την ημέρα γιατί τα στρίβω τέλεια θα το πιστέψεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν το είχα προβλέψει!
      Θα το πιστέψω, διότι και η μητέρα δεν κάπνισε ποτέ της, αλλά ξέρεις να στρίβει εκπληκτικά τσιγάρα. Τώρα το γιατί και το πώς δεν το γνωρίζω, αλλά ξέρει!

      Διαγραφή
  19. Οταν ημουν στη σχολή,ένας καθηγητής μας είχε πει οτι για να μας πάρουν στα σοβαρά οταν πάμε να αναλάβουμε μια δουλειά και να δωσουμε μια προσφορά,σε πρώτη φάση θα γράφουμε τη προσφορά μας πάνω στο πακέτο των τσιγάρων μας. Γιατί σου λέει έτσι θα φανούμε και πάρα πολυ αλάνια και μαστόρια της πιάτσας,όχι τίποτα φλώροι που ξερουν μονο να λύνουν ολοκληρώματα!

    ΄Πιστευω να νιώθεις το πρόβλημα μου τώρα...Πως θα το παίζω αλάνι εγω τώρα στους υποψηφιους πελάτες? Με τι θα αντικαταστήσω το σημειωματάριο? Μη μου πεις κινητό,ήδη ξενερώνω με τη χλεχλεδίλα που βγάζει!

    --ΣαλιάγκιΤοΜαΓιατίΑγχώθηκαΑφουΕτσιΚιΑλλιωςΚαπνόΕκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό σας θα απαντηθεί στην τρέχουσα ανάρτηση.

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.