Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

Δεν πάνε...



...πολλές ημέρες, που άφησα ένα σχόλιο στο καινούργιο βλογ της πρώην διπλανής και νυν Marina Tsardakli, στο οποίο έγραφα, μεταξύ άλλων, πόσο αγαπώ τη δουλειά μου. 
Και ιδού τώρα, εντελώς ξαφνικά, βρίσκομαι χωρίς τη δουλειά, που τόσο πολύ αγάπησα. 
Και εντάξει, το ότι έκλεισε ο ραδιοφωνικός σταθμός που εργαζόμουν (σ.σ. η άλλη δουλειά μου που αγαπούσα πάρα πολύ), το πήρα απόφαση κάποια στιγμή, τη χρονιά που πέρασε, και αποδέχτηκα ότι ύστερα από εννέα χρόνια καθημερινής δίωρης ενημερωτικής εκπομπής, δεν θα ξαναβγώ στον "αέρα". 
Και είχα αποκούμπι και παρηγοριά την εφημερίδα, για την οποία εργαζόμουν. Μέχρι που, την Παρασκευή, ο εκδότης μού ανακοίνωσε ότι η συνεργασία μας σταματά, διότι η εφημερίδα αναγκάζεται να μειώσει τον αριθμό των φύλλων της, λόγω οικονομικών δυσχερειών (σ.σ. να σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη μείωση μέσα στον ίδιο χρόνο) και ότι την ύλη της θα την παίρνει, πλέον, εξ ολοκλήρου από το διαδίκτυο και ως εκ τούτου δεν με χρειάζεται για να κάνω καμία επιμέλεια κειμένου εκεί πέρα μέσα και ότι οσονούπω βλέπει να της βάζει ένα ωραιότατο, γυαλιστερό λουκέτο.  Της εφημερίδας.
Και τώρα θα με ρωτήσετε: Δεν το είχες καταλάβει; Δεν υπήρχαν κάποιες ενδείξεις; 
Και θα σας απαντήσω: Ναι, φυσικά το είχα καταλάβει. Η δουλειά μου είχε μειωθεί κατά πολύ το τελευταίο χρονικό διάστημα, αλλά πίστευα ότι θα τα καταφέρει τελικά ο εκδότης και θα τα διατηρήσει όλα όπως είχαν. Και την εφημερίδα και εμένα. Αλλά, παρά το γεγονός ότι αγωνίστηκε σκληρά, δεν τα κατάφερε. 

Και τώρα είμαι άνεργη. 

Και μεσήλιξ. 

Και έχω κόψει και τα γλυκά. 

Και έχω περιορίσει και το τσιγάρο. 

Και η υπερήλικη μητέρα μου, προχθές μού είπε πέντε φορές καλημέρα και χθες πήγε στην κουζίνα και άναψε ένα μάτι, χωρίς λόγο, έτσι, για να περάσει την ώρα της. 

Και ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), δεν θέλει να φύγουμε από το ειδυλλιακό Άργος και να γυρίσουμε στο πατρικό μου, στην Αθήνα. Δηλαδή "Να ζεις στη μαύρη ξενιτιά και να μην έχεις και δουλειά", που άδει και η Καίτη Γκρέυ σε σχετικό άσμα.

Και δεν λέει να αρχίσει και ο τέταρτος κύκλος επεισοδίων της σειράς "Peaky Blinders". 

Και έμειναν μόνο εβδομήντα ημέρες, μέχρι να ξανάρθει η θεία Φεβρωνία. 

Και, γενικώς, άστα να πάνε στο διάολο. 

Όμως, μην σας πρήζω με τα δικά μου...
Εσείς; Τι άλλα νέα;

48 σχόλια:

  1. Πείσε το στεφάνι σου να πάτε Αθήνα! Εκεί είναι περισσότερες οι ευκαιρίες, μπορεί να βρεις δουλειά, έχεις και προϋπηρεσία!
    Εγώ ξεκινάω πρακτική σε κανάλι εδώ στο Ηράκλειο.. Βρε παιδί μου, ελάτε και Ηράκλειο άμα λάχει! Θα βάλω μέσον να δουλέψεις εδώ... Γιατί έχω μεγάλη επιρροή στα κανάλια εγώ, η wannabe δημοσιογράφος!
    Μην απελπίζεσαι, δεν μπορεί, δε θα μείνεις έτσι!
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα το Ηράκλειο! Αλλά πολύ δύσκολο να κατέβουμε Κρήτη μόνιμα... Βέβαια αν έχεις επιρροή, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά! Φυσικά, θα με χωρίσει ο κ. Μήτσος, αλλά τώρα που είναι ελεύθερος ο Μπραντ ο Πιτ, ας με χωρίσει!
      Από την άλλη, έχε υπόψιν σου ότι δεν είμαι δημοσιογράφος. Επιμέλεια κειμένου έκαμα στην εφημερίδα! Και βασικά είμαι ραδιοφωνατζού!
      Δεν απελπίζομαι με τίποτα!
      Το πολύ-πολύ να κάνω από δω και μπρος μόνιμες διακοπές!
      Ευχαριστώ δια την συμπαράσταση Γιώτα Αρ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε αρτιστάκι μου.... τι να σου πω.. Δυστυχως έπεσες κι εσύ θύμα της μάστιγας της εποχής μας.
    Θα συμφωνησω με τη Γιώτα για την Αθήνα. Για το δικό σου επάγγελμα είναι πολλές οι ευκαιρίες. Δες ομως και τι μπορεις να κάνεις εξ αποστάσεως στην ΑΘήνα. Πολλοι ζητούν επιμέλειες κειμένων και συγγραφή άρθρων εξ αποστάεσων πια μέσω ίντερνετ. Ρίξε μια ματιά ποτέ δεν ξέρεις!
    Όλα θα πανε καλα μην απελπιζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να σου πω ότι μετά από πάααααααρα πολύ κόπο, κατάφερα να βρω το βλογ σου! Άφησα κι ένα σχόλιο, αλλά δεν είμαι και σίγουρη ότι το κράτησε!
      Θα το ψάξω αυτό το εξ αποστάσεως, αν και δεν με χαλάει που σήμερα το βράδυ θα είμαι ελεύθερη να πάω όπου θέλω και δεν θα είμαι υποχρεωμένη να πάω στη δουλειά! Θα είναι μια ενδιαφέρουσα αλλαγή, τουλάχιστον για τις δυο-τρεις πρώτες Κυριακές της ανεργίας!
      Φυσικά η επιστροφή στο πατρικό, θα ήταν η καλύτερη λύση από πολλές απόψεις, αλλά ο κ. Μήτσος ούτε που να το ακούσει! Αλλά, πιστεύω, ότι κάποια στιγμή θα το αποφασίσει! Όταν του μειώσουν κι άλλο τη σύνταξη και δεν θα μας παίρνει να πληρώνουμε ενοίκιο στο Άργος, θα το αποφασίσει!
      Δεν απελπίζομαι. Το μόνο που με τρομάζει είναι η επικείμενη έλευση της θείας Φεβρωνίας σε 70 ημέρες!
      Ευχαριστώ δια την συμπαράσταση Μαρία Κατ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  3. Τι άλλο θα δούμε κορίτσι μου
    Που είναι αυτό το κουμπί που
    το πατάς κι αλλάζει η κατάσταση;
    Μήπως είναι στα χέρια μας ...λέω τώρα

    Εύχομαι κάτι καλό να προκύψει...φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα υπήρχε τέτοιο κουμπί, θα το πάταγα και θα έχανα 40 κιλά!
      Αλλά, κουμπί δεν υπάρχει!
      Στο χέρι μας είναι όλα ή σχεδόν όλα!
      Τώρα, ίσως προκύψει κάτι άλλο, ίσως και όχι. Θα δείξει.
      Μέχρι τότε θα είναι σαν να κάνω παρατεταμένες διακοπές!
      Ευχαριστώ δια την συμπαράσταση Ελένη που ποιείς!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  4. σίγουρα το είχες καταλάβει αλλά ''η ελπίδα πεθαίνει τελευταία''.Δεν ξέρω πολλά ,αλλά στην επαρχία είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα για δουλειές σαν τη δική σου.Εχω γνωστό που τελικά πήγε Αθηνα ,σε εφημεριδα...
    Εμείς μόνο τη θετική μας σκέψη μπορούμε να σου στείλουμε και τις ευχές να βρεθεί κάτι άλλο σύντομα.
    Πολλά φιλιά και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ έχω έναν γνωστό που πήγε σε εφημερίδα στην Αθήνα, αλλά εκείνος είναι δημοσιογράφος!
      Παραλαμβάνω την θετική σκέψη και κανονικά θα έπρεπε να έρθω εκεί για να παραλάβω και τα 10 κιλά οικογενειακό παγωτό που μου χρωστάς. Συ είπας Νάσια!
      Ευχαριστώ πολύ δια την συμπαράσταση!
      κίσιζ!

      Διαγραφή
  5. Welcome to the club δεν θα σου πω, γιατί δεν είναι χαρούμενο αυτό το κλαμπ, άσχετα αν εγώ χόρευα πολλές φορές (γιατί ως γνωστόν ήμουν και χαζό παιδί χαρά γεμάτο) στη διάρκεια της συμμετοχής μου στο κλαμπ(ακόμα είμαι βεβαίως!). Αλλά τελευταία έχουν σφίξει άγρια πολύ οι μέρες κι άρχισε πολύ να με βασανίζει και το τι μέλλει γενέσθαι, και η ηλικία δεν βοηθάει παναθεμά την (δεν είναι τυχαίο που το γκρουπ αυτό ονομάζεται 45 άνω!) και τι έλεγα...α! ότι δεν έχω και λόγια παρηγοριάς ρε αδερφάκι μου πρόχειρα.... εγώ που κάποτε ήμουνα χαζό παιδί κλπ κλπ! Αλλά εδώ θα πω ότι ο Μαξ κάνει τα αδύνατα δυνατά να μου φτιάξει τη διάθεση όλο αυτόν τον καιρό με τις άγριες μέρες.
    Πέρα από τις πλάκες, πέρα από κάθε ευχή για άλλη δουλειά κλπ κλπ θέλω κι εύχομαι ολόψυχα το σύστημα υποστήριξης δίπλα σου να σε βοηθήσει όπως κάνει το δικό μου.(ένα από τα μέλη του ή κυρία που σχολιάζει από πάνω μου!) Κι έτσι είμαι σήμερα εδώ να σου γράφω ...
    Πολλά φιλιά.... ενσυναίσθησης Αρτίστα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εγώ είμαι στο γκρουπ 55 και άνω!
      Γνωρίζω, μέσες-άκρες και τα δικά σου, από αυτά που γράφεις κατά καιρούς στο βλογ σου. Και ναι, είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά δεν θα αφήσουμε τίποτα να μας σπάσει ή να μας τσακίσει.
      Γιατί, όπως κι εσύ λες, έχουμε τους ανθρώπους μας, που μας αγαπάνε και μας στηρίζουν κι έχουμε εσύ τον Μαξ κι εγώ τον Σήφη!
      Όσο για την κυρία από πάνω, δεν μου προξενεί καμία εντύπωση που σε στηρίζει, διότι από ότι έχω αντιληφθεί, το κάνει σε πολύ κόσμο, αλλά και σε γονείς που έχουν παιδάκια στην Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού!
      Και σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την συμπαράστασή σου, ειδικά αυτή την περίοδο, που είναι δύσκολη για σένα!
      Κίσιζ δίαρ Άιρις! Καρδούλα.

      Διαγραφή
  6. Μήπως, λέω, μήπως θα βοηθούσαν λίγο οικονομικά κάποιες διαφημίσεις στο μπλογκ;
    Δεν ξέρω. Εμείς θα μπαινοβγαίνουμε συνέχεια πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νέφοσις Α! Δεν είναι οικονομικό το θέμα, διότι είμαι πάρα πολύ πλούσια! Τη δουλειά την είχα για να μην πλήττω!
      Καλά, ας σοβαρευτώ τώρα.
      Θα το ψάξω αυτό με τις διαφημίσεις, αν και δεν μου αρέσει και τόσο σαν ιδέα, να έχω διαφημίσεις πλάι στις κότες μου!
      Από την άλλη, σκέφτομαι ότι πιθανόν να μου αποφέρουν περισσότερα χρήματα από αυτά που έπαιρνα στην εφημερίδα, ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια. Βλέπεις, πληρωνόμουν με τη σελίδα. Τρίχες έπαιρνα δηλαδή, με το συμπάθιο κιόλας!
      Θα την ψάξω πάντως την ιδέα σου!
      Ευχαριστώ δια την συμπαράσταση Νέφοσις Α!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Λυπάμαι πολύ, Αρτίστα μου, και λυπάμαι πολύ περισσότερο που η δουλειά σου σου άρεσε κιόλας! Και εγώ θα σου έλεγα να δεις τι μπορείς να κάνεις εξ'αποστάσεως σε πρώτη φάση και ίσως να δεις και κάποιες περιοδικές συνεργασίες. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και εγώ το μόνο που μπορώ να σου προσφέρω είναι θετική ενέργεια. Σίγουρα, η θετική ενέργεια δεν φτάνει, αλλά ίσως βοηθάει, τουλάχιστον στην ψυχολογία.
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά και σύντομα να επανέλθεις δριμύτερη.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι και η θετική ενέργεια, καθώς είμαι γενικότερα κατ' εξοχήν ενεργοβόρο άτομο!
      Θα το ψάξω σίγουρα το εξ αποστάσεως, θα δω και δύο ακόμα εκδότες της περιοχής μήπως χρειάζονται κάποιον, ποτέ δεν ξέρει κανείς!
      Πάντως, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, όσον αφορά την ψυχολογία μου! Αυτήν μόνο η Φεβρωνία καταφέρνει και μου την τσακίζει!
      Ευχαριστώ δια την συμπαράσταση Πίπη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  8. Δουλειά μικρή τεμπέλα έχεις. Πιάσε μικρόφωνα και σε περιμένουμε. Την πρόταση την έχεις εδώ και χρόνια!!!!!!!!!

    ΥΓ βέβαια θα πρέπει να έρθεις Αθήνα, οπότε μήπως είναι καλύτερα να έρθω εγώ πρώτα Άργος, να πείσουμε (δέσουμε, βασανίσουμε κλπ) τον κο Μήτσο να τσακιστείτε να έρθετε στον κόσμο πίσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Με τιμά ιδιαιτέρως η πρότασή σου, η οποία, όντως, έχει γίνει εδώ και χρόνια!
      Η τεμπέλα δεν είναι πια μικρή. Είναι μεσήλιξ!
      Καλέ να ερχόμουν, αλλά δεν έχετε αληθινή κονσόλα! Βλέπεις δεν έχω δουλέψει με virtual κονσόλα και φοβούμαι ότι δεν θα τα καταφέρω!
      Όπως και να έχει, ευχαριστώ δια την συμπαράσταση πρώην αρραβωνιαστικέ της Λεκάνας!
      Κίσιζ!

      ΥΓ. Αχ ναι, ναι! Έλα να τον δέσουμε και να τον βασανίσουμε! Κι αν δεν τον πείσουμε τελικά, δεν πειράζει!

      Διαγραφή
    2. Έχουν αλλάξει πολλά από την τελευταία φορά που ήρθες ... πες το ναι εσύ κι εγώ θα σου έχω κονσόλα της εποχής σου ...

      Διαγραφή
    3. Να σε δω να βρίσκεις κονσόλα του προπερασμένου αιώνα και τι στον κόσμο!
      Προς το παρόν, όμως, άσε με να τεμπελιάσω!

      Διαγραφή
  9. Τι να πω τώρα;
    Εύχομαι να βρεις κάτι γρήγορα και να αρχίσει κι ο 4ος κύκλος της σειράς που δεν ήξερα κι ευχαριστώ για την πρόταση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα να μην πεις. Εγώ θα σου πω: Η σειρά είναι καταπληκτική. Εξαιρετική σκηνοθεσία, εκπληκτικό το παίξιμο των ηθοποιών, οι μουσικές που ακούγονται φοβερές, η ατμόσφαιρα της εποχής εκείνης δοσμένη άριστα. Και το κυριότερο; Το κομμάτι των τίτλων της αρχής, αλλά και του τέλους, είναι το Red Right Hand του Nick Cave! Δηλαδή, τι άλλο να ζητήσει κανείς μετά από αυτό; Τίποτα!
      Να την δεις οπωσδήποτε!
      Ευχαριστώ δια την συμπαράσταση Μεμαρία!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  10. Ήθελα από καιρό να στο πω,αλλά δίσταζα. Σ' αυτή την ανάρτηση μου έδωσες την ευκαιρία να το εκφράσω. Λύσεις και μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν σ' αυτές τις κακοτυχίες. Θαυμάζω απεριόριστα όμως τον τρόπο που τα εκφράζεις και τα χειρίζεσαι. Η αίσθηση του χιούμορ δεν σ' εγκαταλείπει ποτέ και ξορκίζεις το κακό με χαλαρή διάθεση και ψυχραιμία. Μπορεί να κάνω και λάθος. Αλλά έτσι το νιώθω και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σου.
    Άνθρωποι σαν και σένα δεν χάνονται ποτέ Αρτίστα μου. Δεν σε φοβάμαι. Θα την πιάσεις απ' τα μαλλιά τη ζωή σου (και τον κ. Μήτσο ενδεχομένως) και θα τις βρεις τις λύσεις σου. Εννοείται πως αν ο δρόμος σας φέρει Αθήνα, θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω.
    Κάτι μου λέει πως μετά από λίγο καιρό, θα υπάρχει μια αντίστοιχη ανάρτησή σου, με οδηγίες προς ναυτιλομένους "Πώς να αντιμετωπίζετε τις φουρτούνες στη ζωή σας".
    Σκέψη, ευχές και μια τεράστια νοερή αγκαλιά, μακρόθεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Μαρία Κανελλάκη, δεν κάνεις λάθος!
      Έτσι ακριβώς προσπαθώ τα αντιμετωπίζω όλα. Να τα βλέπω από μια άλλη γωνία και να τα διακωμωδώ.
      Το μόνο που σου έχει διαφύγει, αλλά και πώς να το ξέρεις άμα δεν στο πω, είναι κάποιες στιγμές, λεπτά ή ώρες, αναλόγως το μέγεθος της συμφοράς, πριν τη διακωμώδηση.
      Εκείνες τις στιγμές που αιφνιδιάζομαι με το οποιοδήποτε κακό συμβεί.
      Είναι εκείνες οι στιγμές που παθαίνω ένα "Αγιούτε χριστιανοί, δεν μπορώ να ανασάνω, τι συμφορά είναι αυτή που με βρήκε τη βαριόμοιρη".
      Είναι εκείνες οι στιγμές που παθαίνω ένα "Πεθαίνω η δόλια, δεν με βλέπετε;".
      Είναι εκείνες οι στιγμές που παθαίνω ένα "Καλέ γιατροπορέψτε με, μου έρχεται το εγκεφαλικό σας λέω".
      Κοινώς, έναν πανικό τον παθαίνω!
      Μετά όμως, δεν περνάει λίγη ώρα και έχω αρχίσει να τακτοποιώ τις σκέψεις μου και να διακωμωδώ το θέμα, πολλές φορές μέχρι ξεφτιλισμού!
      Και δεν σταματώ να το κάνω, μέχρι το θέμα να γυρίσει σπίτι του κλαίγοντας!
      Και τότε έρχομαι στα ίσα μου!
      Τώρα τη ζωή να την πιάσω από τα μαλλιά, αλλά έτσι και πιάσω από τα μαλλιά τον κ. Μήτσο, τι μαλλί θα του μείνει;
      Αλλά δεν ανησυχώ. Δουλεύουν άλλοι για μένα. Ακόμα μια μείωση συντάξεων να κάνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και τακτοποιήθηκε η επιστροφή στο πατρικό μου!
      Διότι εδώ είμεθα με ενοίκιο. Το οποίο στην επόμενη μείωση εισοδήματος, δεν θα δυνάμεθα να το πληρώνουμε.
      Άρα τι μένει; Οίκαδε!
      Και μετά θα πίνουμε καφέδες παρέα!
      Ευχαριστώ θερμώς δια την συμπαράσταση Μαρία Κανελλάκη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. Και μου αρέσει που εγώ εχθές χωρίς να έχω δει το κείμενο σου, σου απάνταγα στο σχόλιο σου, με περίσσια χαρά!
    Αρτίστα μου πολύ στεναχωρήθηκα για την δουλειά σου, ειδικά γιατί την αγαπούσες! Βέβαια, σε "γνώρισα" λίγο καλύτερα μέσα από το κείμενο σου αυτό, και κατάλαβα πως είσαι ένας άνθρωπος που τα δύσκολα δεν σε λυγίζουν γιατί έχεις ασπίδα το χιούμορ και την τσαχπινιά σου!
    Δες μήπως μπορείς να ασχοληθείς επαγγελματικά με το blogging, δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο αυτό στην Ελλάδα βγάζει χρήμα, αλλά δεν χάνεις τίποτα να το ψάξεις!
    Πάντως ο κυρ Μήτσος μας τα χαλάει, θα ήταν ωραία να ήσουν Αθήνα, να έβρισκες και μια δουλειά (γιατί λογικά εδώ θα υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες)και να σε γνωρίζαμε και από κοντά! :)
    Εύχομαι ότι καλύτερο Αρτίστα μου, σου στέλνω την αγάπη και την θετική μου σκέψη! :)
    Καλή εβδομάδα ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαρίνα μου πώς τα φέρνει η ζωή καμιά φορά;
      Καλά, για το χιούμορ μου δεν ξέρω, αλλά από τσαχπινιά σκίζω η ρουφιάνα!
      Το βλόγινγ στην Ελλάδα δεν φέρνει χρήμα, τουλάχιστον τα βλογς που έχουμε εμείς, δηλαδή με λιγότερο από 100.000 επισκέψεις ημερησίως!
      Αλλά δεν πειράζει. Λέω να προσποιηθώ ότι είμαι σε διακοπές με την ευκαιρία της ανεργίας!
      Δεν είναι και λίγο να είμαι εδώ πέρα μέσα τέτοια ώρα, αντί να δουλεύω!
      Όσο για τον κ. Μήτσο, δεν ανησυχώ. Θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου που θα ζητήσει από μόνος του να γυρίσουμε Αθήνα!
      Καλή εβδομάδα και σ' εσένα και ευχαριστώ πολύ δια τη συμπαράσταση!
      Κίσιζ Μαρίνα!

      Διαγραφή
  12. "Παρατα τη δουλεια, παρατα την τη σκροφα και κοιτα πως εσυ θ' αποφασιζεις πρωτα. Χιλιαδες σουπερ μαρκετ γεματα πραματα γιατι δεν τα βουταμε για τα γεραματα;"

    Στον κοσμο τον αφεντικων ειμαστε ολοι δουλοι δεν ειναι αριστερο τσιτατο, αλλα η πραγματικοτητα. Τα αφεντικα πτωχευουν τις επιχειρησεις τους για να μην γινουν φτωχοι οι ιδιοι.

    Και να το καλαμπουρισουμε λιγο, οπως λεει και ο φιλος μου ο "Πουλιος"... "Να υπηρχαν δουλειες να εψαχνα, αφου δεν υπαρχουν γιατι να ψαξω;" :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά τα έλεγε ο Νικόλας, μόνο που δεν συμμορφωνόμουν στις υποδείξεις του όταν έπρεπε και κοντεύουν να με βρουν τα γεράματα, χωρίς να έχω προκάνει να βουτήξω πράγματα!

      Καλέ όχι, ο εκδότης ήταν καλό αφεντικό, δεν έχω παράπονο. Ψίχουλα πλήρωνε βέβαια, αλλά είναι καλό άτομο γενικά. Όσο καλός μπορεί να είναι ένας εκδότης εφημερίδας δηλαδή!

      Δεν ξέρω τι θα κάνει ο "Πούλιος", εγώ πάντως έκλεισα με συνεργείο να πάω να μαζέψω ελιές όταν ξεκινήσει η συγκομιδή, ύστερα θα πάω για τη συγκομιδή πορτοκαλιού και μετά βλέπουμε.

      Ενδιαμέσως λέω να σφετερίζομαι τη σύνταξη του κ. Μήτσου!
      Καιρός είναι να το κάνω κι αυτό! Χο χο χο!

      Μανόλο7, σ' ευχαριστώ θερμώς για τη συμπαράσταση!
      Πάρε κι εσύ ένα φιλί!

      Διαγραφή
  13. Όχι βασανιστήρια στο Μήτσο!!! Αν τον νάρκωνες και τον μετέφερες...
    Όταν θα μετακομίζετε, κάντε μια στάση να με δείτε!
    Την αγάπη για τη δουλειά μπορείς να την ξαναβρείς, Άννα μου. Το διαδίκτυο έχει τόσες δυνατόητες...
    Το χιούμορ μας σώζει, ε;
    Στέλνω όλη μου τη λατρεία... (και είναι μεγάλη! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, τα βασανιστήρια στον κ. Μήτσο, θα τα κάνω έτσι κι αλλιώς, διότι με κάτι πρέπει να γεμίσω τον χρόνο μου η άνεργη!
      Όσο για τη μετακόμιση, όπως έγραφα και στη Μαρία Κανελλάκη πιο πάνω: "Δεν ανησυχώ. Δουλεύουν άλλοι για μένα. Ακόμα μια μείωση συντάξεων να κάνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και τακτοποιήθηκε η επιστροφή στο πατρικό μου!
      Διότι εδώ είμεθα με ενοίκιο. Το οποίο στην επόμενη μείωση εισοδήματος, δεν θα δυνάμεθα να το πληρώνουμε.
      Άρα τι μένει; Οίκαδε!".
      Οπότε θα κάνουμε στάση να σε δούμε!
      Δεν ξέρω τι κάνει το διαδίκτυο, αλλά λέω προς το παρόν να το παίξω ότι είμαι σε διακοπές. Μετά έκλεισα με συνεργείο να πάω να μαζέψω ελιές όταν ξεκινήσει η συγκομιδή, ύστερα θα πάω για τη συγκομιδή πορτοκαλιού και μετά βλέπουμε.
      Στο ενδιάμεσο, θα βάζω χέρι στη σύνταξη του κ. Μήτσου!
      Σατανικό;

      Ευχαριστώ θερμώς, τόσο δια τη λατρεία, όσο και δια τη συμπαράσταση Γούμαν!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  14. Είναι αρκούντως λυπηρό ως εξέλιξη αλλά πιστεύω ότι πρέπει να έρθετε προς τα μέρη μας... (και δεν ομιλώ ιδιοτελώς βεβαίως, είναι θέμα λογικής)... ασπασμούς και κρατάτε γερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω κι εγώ. Είναι θέμα λογικής.
      Αλλά κωφεύουν!
      Φυσικά, από ξεκάθαρη ζήλια. Διότι, σου λέει, έτσι και πάμε Αθήνα, πού θα τη χάνεις, πού θα τη βρίσκεις, όλο με το ανεκπλήρωτό της θα είναι!
      Δεν ξέρω για πόσο θα κρατήσω ακόμα γερά, αλλά θα σε σκέπτομαι και πιστεύω να τα καταφέρω!

      Δεν έρχεται κι εκείνη η Λεκάνα πλέον εδώ πέρα μέσα, να μας τα ψάλλει λίγο, να κάνουμε κι εμείς γούστο βρε παιδί μου...

      Ααααααααααααααααααχ.

      Διαγραφή
  15. Έχω τις επιφυλάξεις μου για το αν η πρωτεύουσα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες προσφοράς εργασίας, αφού σαφώς και υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση, αντίστοιχα.. Από την άλλη, ειλικρινά Αρτίστα μου, δεν βρίσκω τα σωστά λόγια για να τα πω, δεν ξέρω καν ποια είναι τα "σωστά" λόγια... Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος που (φαίνεται πως) αντιμετωπίζεις τα πράγματα (το χιούμορ), πάντα βοηθά σε κάθε στιγμή τής ζωής.. Θα ευχηθώ τα καλύτερα (πω πω, πόσο τετριμμένο μού ακούγεται;), και θα περιμένω -όπως και κάθε άλλος φίλος εδώ μέσα- να μας πεις ευχάριστα, όσο το δυνατόν πιο σύντομα.. Πολλά γλυκά φιλιά! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι και στην Πρωτεύουσα είναι το ίδιο δύσκολα τα πράγματα. Αλλά άσχετα από την ανεργία μου θα ήθελα να γυρίσω στο πατρικό μου. Έχω τις, από χιλιάδων χρόνων, φίλες μου εκεί και, όσο να πεις, μου έχουν λείψει!
      Κρατάω την ευχή για τα καλύτερα και ευχαριστώ πολύ δια τη συμπαράσταση!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  16. Αν κατάλαβα καλά Αρτίστα μου εσύ θέλεις άσχετα απο την ανεργία σου να γυρίσεις στο πατρικο σου....οπότε ισως να ήρθε στην καταλληλη στιγμή και το πλήρωμα του χρόνου να κανεις ένα όνειρο σου πραγματικοτητα...να απολαυσεις για λίγο το καθησιό..να ξεκουραστείς..και ας σε ταίζει το στεφάνι σου..(κυρ Μήτσος) γι αυτό είναι τα στεφάνια να μας ταίζουν οταν χρειάζεται... εμενα το κανει 50 χρόνια...(κυρ Γιώργος) αυτή ειναι η θετική σκεψη που κάνουμε ναι φιλενάδα;δεν χάνουμε το κυριότερο το χιούμορ μας.. θα μου πεις αυτό θα μου βρει δουλεια;.. οχι κορίτσι μου όμως μας σώζει στα δυσκολα..!!
    Και που είσαι; μας ενημερωνεις παραυτα αν προκειψει κατι σε ραδιοφωνο να σε ακουμε..!
    Οτι και να κάνεις να είναι για σένα το πιο καλο...Αρτιστα μου !!!φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θέλω, άσχετα με την ανεργία μου, να γυρίσω στο πατρικό μου, θέλω, αλλά ούτε ο κ. Μήτσος συμφωνεί, ούτε η μητέρα μου. Έχουν κάνει κόμμα γαμβρός και πεθερά!
      Άσε, αισθάνομαι λίγο παράξενα, διότι από τότε που παντρευτήκαμε, δεν είχα ζητήσει ποτέ χρήματα από το στεφάνι μου. Πάντα εργαζόμουν. Όχι ότι το σπίτι περίμενε από εμένα να συντηρηθεί οικονομικά, αλλά δεν είχα επιβαρύνει κανέναν για τα ατομικά μου έξοδα, π.χ. τσιγάρα, καμιά κρέμα να μη σταφιδιάσει η μούρη από νωρίς, βιβλία, κανένα ρούχο, κανένα παπούτσι, το λογαριασμό του τηλεφώνου με το ίντερνετ και κάποια άλλα, ήταν ζητήματα που τα διευθετούσα με τα μισθά μου!
      Τώρα τι θα κάνω; Θα λέω στον κ. Μήτσο να μου πάρει τσιγάρα; Και πώς θα το ζητήσω; Αν και χθες το ζήτησα με μεγαλύτερη άνεση από ότι προχθές! Και άσε αυτά τα καθημερινά, αλλά στις 26 του μήνα που γιορτάζει τι θα του πω Ρούλα; Δώσε Μήτσο κανένα φράγκο να πάω να σου πάρω δώρο για τη γιορτή σου; Πάει; Δεν πάει!
      Τώρα θα μου πεις, μπορώ να του φτιάξω ένα γλυκό και να του πω: "Ιδού το δώρο σου μωρό μου! Να σε χαιρόμαστε!"
      Τέλος πάντων, θα κάνω αναγκαστικές διακοπές, προς το παρόν και βλέποντας και κάνοντας!
      Εννοείται ότι θα σας πω αν βρω κάποια δουλειά!
      Τώρα που είπες ραδιόφωνο, εσύ θυμάμαι άκουγες τη Χριστίνα τις Τρίτες το βράδυ, στον Ανατολικό fm. Στον ίδιο σταθμό ήμουν κι εγώ, μόνο που είχα εκπομπή τα πρωινά, 10-12.
      Να, τώρα το θυμήθηκα και με έπιασε ένα παράπονο που έκλεισε ο σταθμός. Ας είναι, θα μου περάσει...
      Ευχαριστώ πάρα πολύ δια τη συμπαράσταση Ρουλάκι!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια είναι ότι ενα δικιο τόχεις σ αυτό με τα χρήματα ..γιατι το περασα και εγω εκανα δουλεια στο σπιτι.. εραβα για χρόνια ξένα και απο εκει εκανα και την προικα των κορων.. εδώ ομως και πεντε χρονια σταματησα γιατί με ποναν τα δάχτυλα απο τα αθριτικα..χα..χα.. αλλα μυαλο δεν βαζω ακομα πλεκω.. μου κανει καλό... και τωρα στα περι χαρτζιλικίου..ευχομαι να ειναι για λιγο αυτό.. σε καταλαβαινω απόλυτα..προς το παρόν θα πεις του κυρ Μήτσου.. οτι εχουμε μνημόνια τώρα και τα δωρα κομμενα αν θελει δώρο δώσε του μια μεγάλη αγκαλίτσα που δεν στοιχίζει και τιποτα.. και ειναι το καλήτερο δώρο που θα έχει παρει.. πες του..!!
      Ναι καλα θυμασαι ακουγα την Χριστίνα στο ραδιοφωνο..και ηξερα οτι και εσύ εκανες ραδιοφωνο καπου το διαβαζα... εχει χαθει και εκεινη απο το προσκηνιο εγω δεν έχεω φεης μπουκ και για αυτό δεν μαθαινω γεγονοτα.. μονο οτι κυκλοφορεί στα μπλοκ...!1
      χαιρομαι που τα είπαμε .. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
    3. Ναι, σιγά που δεν θα έπλεκες! Κι αν δεν έπλεκες, όλο και κάτι άλλο θα έβρισκες να κάνεις! Σε έχω καταλάβει τι είσαι Ρούλα! Είσαι από τις γυναίκες που δεν μπορούν να κάτσουν λεπτό άπραγες και με τα χέρια δεμένα και που καταπιάνονται συνέχεια με κάτι κι ας πονάνε τα έρμα τα χεράκια τους!
      Τώρα, για το περί χαρτζιλικιού, μετά από μία εβδομάδα ανεργίας, διαπίστωσα ότι δεν είναι δα και τόσο τραγικό να σου παίρνει τσιγάρα ο καλός σου! Στη γιορτή του, πάντως, θα τη βγάλει με γλυκό χειροποίητο! Ένα ραβανί λέω να κάνω, που του αρέσει κιόλας!
      Η Χριστίνα, που λες, έχει χαθεί, διότι ήταν στον ίδιο σταθμό με εμένα, δηλαδή αυτόν που έκλεισε. Και δεν κάνει πουθενά αλλού εκπομπές. Και έχει παρατήσει και το βλόγινγκ, διότι το βαρέθηκε. Αφού ούτε εδώ πέρα μέσα δεν μπαίνει πια. Γι αυτό και δεν έχεις νέα της! Πάντως είναι πολύ καλά και εργάζεται ως ντι τζέι σε τρία πολύ καλά καφέ και τη ζητάνε να παίζει μουσική σε γάμους, αλλά και σε βαφτίσια!
      Αχ, κι εγώ χάρηκα που είπαμε κάτι παραπάνω!
      Φιλιά Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  17. Χμμ... υπάρχουν και χειρότερα... αλλά φαντάζομαι ότι ποτέ δε μας περνάνε απο το μυαλο κάτι τέτοιες στιγμές...
    Προσωπικά... η μαμά για το τσακίρ κέφι καίει 3 φορές τη βδομάδα τα καπάκια της κουζίνας και όλο θέλει να αγοράζουμε καινούργια... ο σύζυγος μετά απο 24 χρόνια γάμου ζητά διαζύγιο (χμμ μάλλον αυτό είναι το καλό της υπόθεσης, η μικρή μου θέλει να μείνει με το μπαμπά της... και γω θα πρέπει να μετακομίσω σε άλλο δικο μου χώρο και το σκυλί μου σε δυο βδομάδες μου αφήνει χρόνους...
    Ααα! Ετσι για να έχει και πιο σασπένς η ζωή μου είμαι άνεργη...
    Παρόλα αυτά θεωρώ ευλογημένο τον εαυτό μου γιατί έχω φίλες και φίλους δίπλα μου που με στηρίζουν. Το ίδιο θα έπρεπε και εσύ που έχεις τον Μήτσο σου.
    Φιλιά κι εύχομαι γρήγορη έξοδο απο το λούκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά υπάρχουν και χειρότερα και φυσικά περνάνε από το μυαλό! Όλα τα νοσοκομεία, για παράδειγμα, είναι γεμάτα.
      Αλλά κι εσύ, από ότι διαβάζω, μέσα στη τρελή χαρά ζεις!
      Τι να πω; Υπομονή και θα τα καταφέρεις σε όλα τα επίπεδα!
      Με τη βοήθεια των φίλων, που είναι πολύτιμοι!
      Όλα θα πάνε καλά! Θα το δεις!
      Ευχαριστώ δια τη συμπαράσταση Λιακάδα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. Εγώ νομίζω ότι φταίει η θεία η Φεβρωνία. Είναι η πηγή του κακού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όφου! Τι μου τη θύμισες τώρα; Έμειναν μόλις 64 ημέρες μέχρι τον ερχομό της!
      Αυτήηηηη, αυτή η κάργια φταίει για όλα! Από τότε που άρχισε να έρχεται, τα πάντα πάνε κατά διαόλου!
      Ευχαριστώ θερμώς δια τη συμπαράσταση Πρόεδρε!
      Πάρε κι εσύ ένα φιλί!

      Διαγραφή
  19. Πού ήταν η αφεντιά μου, όταν η Αρτίστα (και καθόλου βουβή), τράβαγε τα πάνδεινα και ας υπάρχουν χειρότερα, αυτό καθόλου δεν παρηγορεί...
    Δεν μας γράφεις αν το "στεφάνι" σου που θέλει ν' αφήσεις το Άργος, τις συνήθειες της μανούλας, το πουλί, το σκυλί και μια ζωή σίγουρα πιο υποφερτή και ανθρώπινη απ΄της Αθήνας, μπορεί να σε/σας ζήσει στην Αθήνα;
    Αν ναι, να μετακομίσετε, γιατί όπως λέει και η Μ. Κανελλάκη, δεν σε φοβάμαι γιατί άνθρωποι που έχουν χιούμορ δεν χάνονται...
    ΑΦιλάκια καρδιάς, κατανόησης και Αγάπης! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έννοια σου και η αφεντιά σου εδώ ήταν. Με έναν τρόπο μαγικό που σου επιτρέπει να είσαι εδώ, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική σου παρουσία! Αλλά είναι αυτονόητο, καθότι είσαι μαγισσούλα!
      Όχι, το στεφάνι μου δεν θέλει να φύγει από το Άργος, εγώ είμαι αυτή που θέλω να φύγω και να πάω στο πατρικό μου στας Αθήνας!
      Και είμαι σίγουρη ότι θα είναι καλύτερα εκεί, διότι το πατρικό μου σπίτι είναι ιδιόκτητο, ενώ εδώ, στο ειδυλλιακό Άργος, μένουμε με ενοίκιο! Οπότε άμα πάμε στο πατρικό μου, θα μας μένουν τα χρήματα που δίνουμε εδώ για ενοίκιο! Άρα καλύτερα!
      Η μανούλα, έτσι κι αλλιώς, βρίσκεται, πλέον, τον περισσότερο καιρό στο κρεββάτι της, οπότε για εκείνην δεν θα κάνει κάποια διαφορά. Άσε που θα είναι κοντά και με τη θεία Φεβρωνία, αλλά και με τα αδέρφια της. Άρα καλύτερα!
      Τώρα, ο Τζέρυ (το πουλί), τρώει σαν πουλάκι, δεν έχει πολλά έξοδα, αλλά και ο Σήφης (το σκυλί), επίσης τρώει σαν πουλάκι, διότι είναι δύο κιλά και δεν πρέπει να καταναλώνει περισσότερο από 40 γραμ. τροφή την ημέρα και φυσικά του Σήφη (του σκυλιού) του αρέσει στην Αθήνα, γιατί εκεί που είναι το σπίτι μας, απέναντι έχει ένα τεράστιο άλσος! Άρα καλύτερα!
      Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι εκεί θα είμαστε καλύτερα!
      Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι όλοι μας οι φίλοι, κουμπάροι, ξαδέρφια κ.λπ. είναι εκεί γύρω ή σε κοντινές γειτονιές!
      Ένυγουέη, θα δείξει το πράγμα!
      Κι εγώ σου αποστέλλω ασπασμούς αγαπημένη Άιναφετς και σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως δια τη συμπαράσταση!

      Διαγραφή
  20. Χμμμ Δυσκολάκι το πράμα, αλλά καθώς έχεις μεγάλη έφεση στη σάτιρα μήπως να έστηνες μία δική σου on line εφημερίδα;;; ε; ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηλεκτρονική εφημερίδα; Μπαααα... Βαριέμαι. Απίστευτα όμως! Τις ηλεκτρονικές εφημερίδες. Όπως και τα ιντερνετικά ραδιόφωνα. Όχι να τα ακούω, αλλά να κάνω σ' αυτά εκπομπές...
      Άσε, θα καθίσω λίγες μέρες ακόμα. Έτσι κι αλλιώς στις 31 του μήνα θα με πάρουν σ' ένα συνεργείο να μαζέψω ελιές! Ε, μετά είναι το πορτοκάλι κι ύστερα θα δούμε...

      Διαγραφή
  21. Θα φάμε τη σύνταξη του Κυριου Μήτσου! Δεν υπάρχει πρόβλημα! Που ένα παλτουδάκι του ζήτησες περσι τον χειμώνα και θυμάσαι που σου πήρε εκείνο που οταν το έβγαζες ήσουν σαν τον Λουμουμπα! Και λίγα θα του φας μπορώ να σου πω! Και το επικουρικό και το ΕΚΑΣ! Τίποτα να μη του αφήσεις!
    Η θεία Φεβρωνία που μένει? Αν μενει Αθηνα,μείνετε στο Αργος! Αν μενει στα πέριξ,ελάτε Αθήνα! Αν μένει αλλού ,δε ξέρω!
    Μήπως η μητέρα ήθελε να παίξει το κοριτσακι με τα σπίρτα αλλα ελλείψει σπίρτων άναψε ο,τι είχε εύκαιρο? Επίσης μπορει κατα βάθος να ορέχτηκε να καπνίσει μελιντζάνες για μελιντζανοσαλάτα ή να ψήσει κάστανα! Δε ξέρεις τι παιχνίδια παίζει η λιγούρα του καθενός!

    --ΣαλιάγκιΠουΚαρβέλιαΟνειρευεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό σας θα απαντηθεί στην τρέχουσα ανάρτηση.

      Διαγραφή
  22. Ζητείται εργοδότης με προϋπηρεσία, μόνο σοβαρές προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...