Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2016


47 σχόλια:

  1. xaxaxa Για τον εικονιζόμενο κύριο έχεις πολύ δρόμο ακόμα μπροστά σου για κανά μποτοξάκι όμως είσαι ταμάμ! Χιλιόχρονη αρτίστα μας! Χιλιόχρονη να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρητικά, ίσως έχω πολύ δρόμο για τον εν λόγω κύριο, αλλά άνθρωποι είμεθα και ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χτυπήσει την πόρτα!
      Για μπότοξ και τέτοια μην με υπολογίζετε, διότι είμαι της άποψης ότι εάν, κατά καιρούς, σε πονάνε η μέση, τα γόνατα, ο γοφός και τέλος πάντων είσαι "πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος του πονεί", να το βράσω το τσιτωμένο δέρμα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά, Αρτίστα μου! Να είσαι πάντα γερή, και πάντα να γεννούν οι κότες σου αυγά, δηλ. πάντα να γεννάει το μυαλό σου ιδέες, ήθελα να πω...
    Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και να σε χαίρονται και εκείνοι. Και του χρόνου!
    Πολλά, εορταστικά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είθε να εισακουστεί η ευχή σου και να γεννάνε και οι κότες μου αβγά και το μυαλό μου ιδέες, που δεν το βλέπω για πολύ ακόμα, διότι γερνάμε. Κι εγώ κι οι κότες μου!
      Τους χαίρομαι αυτούς που αγαπώ, αλλά φοβούμαι ότι αυτοί δεν βρίσκουν και πολλούς λόγους για να με χαίρονται!
      Και του χρόνου ελπίζω να μην είμαι σε τόσο αυστηρό περιορισμό των γλυκών και να σας κεράσω κανένα e-φοντάν, διότι εφέτος δεν τρώω εγώ γλυκά, δεν τρώει και κανένας άλλος εδώ πέρα μέσα! Μιλάμε για τεράστια καλοσύνη η αρτίστα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Πίπη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά ατίθασο κορίτσι
    Όσο για το σκίτσο μόνο εσύ
    θα ανέβαζες κάτι ανάλογο!!!!
    Να είσαι υγιής κι ωραία πάντα

    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Με συνεπήρε το σκίτσο! Το βρήκα στον ιστό και του πρόσθεσα μερικά, του διόρθωσα άλλα και το έβαλα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Ελένη που ποιείς!
      Κίσιζ!
      Και καρδούλα!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Χμ... Για το πολύχρονη, ελπίζω. Για το χαρούμενη, δεν ξέρω... Αυτές τις ημέρες είμαι κάπως. Δεν ξέρω πώς, αλλά κάπως!
      Ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς Νέφοσις!
      Κίσιζ!
      Και χαμόγελο!

      Διαγραφή
  5. δηλαδή ίσον με δυο 28άρες!!!Νεοτάτη και ωραιοτάτη!!
    Να τα εκατοστήσεις και ό,τι επιθυμείς να το αποκτήσεις σύντομα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με δύο 28άρες. Ναι δεν λέω, αλλά θα προτιμούσα να είμαι αμιγώς 28άρα. Μία!
      Επίσης, δεν θα ήταν άσχημο να πάθω ένα Μπέντζαμιν Μπάτον. Αλλά γίνεται; Δεν γίνεται!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Νάσια!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  6. https://media.giphy.com/media/3otOKqh3vmwVwuthHq/giphy.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, έχω εκστασιαστεί! Θα το βάλω ως φόντο στην επιφάνεια εργασίας!
      Μιλ μερσί δια το δώρο Μαίσα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Να ζήσεις Αρτίστα μας και χρόνια πολλά, μεγάλη να γίνεις με κότες με αυγά, παντού να σκορπίζεις την τσαχπινιά σου το φως και όλοι να λένε τι Αρτίστα κόμματος είναι αυτός;!
    Να σε χαιρόμαστε όλοι! Και να χαίρεσαι και εσύ πάντα την ζωή και τις στιγμές σου! Ότι καλύτερο σου εύχομαι :)
    Να ομορφοπεράσεις!
    Φιλάκι γλυκό και εορταστικό!!!!!!💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου! Δεν το πιστεύω! Έφτιαξες γενεθλιακό άσμα ειδικά για μένα; Με κότες και με αβγά; Πόσο όμορφο!
      Εφέτος, που δεν τρώω γλυκά, δεν είχα τούρτα, ούτε έσβησα κεράκια, οπότε δεν μου τραγούδησαν, αλλά του χρόνου θα τους πω να μου τραγουδήσουν αυτό το γενεθλιακό άσμα!
      Το αντιγράφω και το βάζω πάραυτα στον πίνακα ανακοινώσεων του σπιτιού!
      Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ, τόσο δια τας ευχάς, όσο και δια το άσμα!
      Κίσιζ Μαρίνα!
      Και καρδούλα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Αρτίστα και καλά!Να σε χαιρόμαστε, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και σε εκτιμούν! Και να χαίρεσαι τη ζωή και να χαμογελάς :)) Φιλιά πολλά💋💋💋 και όμορφη Κυριακή να έχετε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέφτι μου! Πολύ χαίρομαι που θέλετε να με χαιρόσαστε! Και, εδώ που τα λέμε, καλά κάνετε, διότι τέτοια μελιστάλαχτη πού αλλού θα βρείτε; Πουθενά!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Λέφτι!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Καλά πόσο ακόμα θα το τραβάτε εσείς οι ζυγίνες, μου λες; 23 πήγε ο μήνας, ακόμα ο ζυγός παίζει ;
    Εγώ θα σου ευχηθώ ένα: να είσαι καλότυχη στα δρώμενά μου ως τα βαθιά γεράματα! καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα τώρα να δεις τι γίνεται με το θέμα του ζωδίου: Ο αείμνηστος ο Μάνος ο Χατζιδάκις, που είχε γεννηθεί στις 23 Οκτωβρίου του 1925, ήταν Ζυγός.
      Για εμένα που γεννήθηκα στις 23 Οκτωβρίου του 1960, όλοι στο σόι μου μέσα αποφάσισαν ότι είμαι Σκορπιός.
      Προσωπικά πιστεύω ότι είμαι βροντόσαυρος με ωροσκόπο φλαμίνγκο.
      Αχ ναι, πολύ καλό! Να είμαι καλότυχη στα δρώμενά σου και να μου έχεις ντεκουπαρισμένη ταμπακιέρα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς δίαρ Άιρις!
      Καρδούλα!

      Διαγραφή
  10. Πολύχρονη αρτιστάρα. Και 56 και 156 το θέμα είναι να παραμένεις οξυδερκής και αυτό, δίχως αμφιβολία, το καταφέρνεις επικότατα. Συνέχισε να φέρνεις τους μοναδικούς σχολιασμούς σου στην ζωή, ευχαριστούμε για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την οξυδέρκεια δεν ξέρω, για τα 156 δεν ελπίζω, για τους μοναδικούς σχολιασμούς κρατώ μια επιφύλαξη, αλλά για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ένα: Ναι, είμαι αρτιστάρα η ρουφιάνα!
      Όχι, όχι. Όχι εσύ. Μην ευχαριστείς εσύ Άρθονυ (σ.σ. δεν ξεύρω πώς προφέρεται το όνομά σου, αλλά αποφάσισα να σε αποκαλώ Άρθονυ).
      Εγώ ευχαριστώ, για τις ευχές σου και για το δώρο της παρουσίας σου εδώ πέρα μέσα, στα γενέθλιά μου ανήμερα!

      Διαγραφή
  11. Είναι η ηλικία που περνάς πίστα και αναβαθμίζεσαι: απ' το "Σιγά τ' αβγά" στο "Σιγά μη κλάψω"...
    Σιγά μη σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά μόνο. Γερά με τσαμπουκά και πάμε για τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω κάποτε να μπορέσω να περάσω και στην πίστα "Σιγά μη φοβηθώ"!
      Σιγά μη σ’ άφηνα να με ξεπετάξεις μόνο μ’ ένα χρόνια πολλά!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Μαρία Καννελάκη!

      Διαγραφή
  12. Είστε τόσο; μπα, δεν σας φαίνεται... Πολύχρονη ανεκπλήρωτο, όλα καλά και κατά πως τα ποθείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου φαίνεται...
      Μάλιστα...
      Καταρράκτης;

      Και που τα ποθούμε, ανεκπλήρωτα μένουν... (Πού είσαι Λεκάνα να τα διαβάζεις αυτά και να τραβάς τις κοτσίδες σου, αν όχι τίποτε άλλο...)
      Σ’ ευχαριστώ αγαπημένε δια τας ευχάς σου!
      Ααααααααααααααχ και καρδούλες. Πουά.

      Διαγραφή
  13. Ααααααααααααα χρόνια πολλά και καλάαα!!! Ζυγός εε;; Εγώ τους αγαπάω τους Ζυγούς, μπράβο σου! :P
    Σου εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν από 'δω και πέρα! Ηλικιακά μια χαρά είσαι, μην το σκέφτεσαιιιι...
    Άντε, σε περιμένω Ηράκλειο να φέρεις παστίτσιο (μην πας στον Πρόεδρο) και να σου βρω εγώ δουλειά!
    Κίσιιιιιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ζυγός, όχι. Όπως έλεγα και πιο πάνω στην Άιρις, κοίτα πώς έχουν τα πράγματα με το θέμα του ζωδίου μου:
      "Ο αείμνηστος ο Μάνος ο Χατζιδάκις, που είχε γεννηθεί στις 23 Οκτωβρίου του 1925, ήταν Ζυγός.
      Για εμένα που γεννήθηκα στις 23 Οκτωβρίου του 1960, όλοι στο σόι μου μέσα αποφάσισαν ότι είμαι Σκορπιός.
      Προσωπικά πιστεύω ότι είμαι βροντόσαυρος με ωροσκόπο φλαμίνγκο".
      Τώρα, ηλικιακά πάω κατά διαόλου, αλλά δεν θα το κάνω και θέμα!
      Όσο για το παστίτσιο, δεν θέλω τσακωμούς.
      Ας επιτρέψουν οι συγκυρίες να κατέβω Κρήτη και θα φτιάξω ένα στα Χανιά, για τον Πρόεδρο κι ένα για σένα στο Ηράκλειο!
      Δουλειά μην μου βρεις ακόμα. Άσε με να χαρώ λίγο την ανεργία μου! Την ανεργία μου μέσα!
      Ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς Γιώτα Αρ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
    2. Το νου σου μην μάθω πως ήρθες με παστιτσιο στο Ηρακλειο και δεν σφύριξες κλέφτικα να βρεθούμε γιατι διεκδικώ κι εγω μαζι με την Γιωτα μερίδα.. ναι;
      οι ευχες παρακατω....χα..χα..

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      Θα βρεθούμε. Στη δική σου κουζίνα θα φτιάξω το παστίτσιο για τη Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  14. Κοριτσάκι είσαι ακόμα Αρτίστα μου... και αυτό γιατί σε κάποιο σχόλιο θεωρούσες "μεγάλο" τον εαυτό σου!
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως η ηλικία κάνει ρυτίδες στο σώμα μας. Το να παρατάς τα όνειρα σου, κάνει ρυτίδες στη ψυχή!
    Εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα τα όνειρα σου!

    ΑΦιλάκια άπειρα με ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καρδιάς!

    Τραγουδάκι;
    https://www.youtube.com/watch?v=M4qjVuCq9O0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κοριτσάκι που σε 4 χρόνια θα μπει στην τρίτη ηλικία!
      Από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι έχω ρυτίδες στο πρόσωπο. Αλλά έχω μια χαλάρωση, άλλο να σου λέω κι άλλο να την βλέπεις! Φυσικά, εγώ δεν τη βλέπω, διότι εστιάζω μόνο στα μάτια μου, οπότε ατέλειες πάνω μου που τις αγνοώ, δεν με ενοχλούν κιόλας!
      Ένα όνειρο μόνο έχω, αλλά δεν ξέρω αν είναι ικανό να μου κρατήσει την ψυχή αρυτίδωτη.
      Είθε, με ένα τρόπο μαγικό, να πιάσει η ευχή σου, γιατί αν πραγματοποιηθεί το όνειρό μου, θα είμαι, ίσως, ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη Γη!
      Σ' ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς Άναφετς, αλλά και για το επετειακόν άσμα, το οποίο έχει από τα καλυτερότερα βίδεο κλιπ που έχω δει έβα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Αμάν! Τι έχασα! Αγαπημένη, πολυαγαπημένη, χρόνια σου πολλά και όμορφα κι όπως τα ποθείς. Ελπίζω, όταν γυρίσω σπίτι, να ευχηθώ (ξανά) πιο... πιο!!!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, δεν έχασες και τα καλύτερα! Άλλωστε, δεν είναι να πεις ότι κερνάω και γλυκά! Απέχω εγώ από αυτά; Θα απέχουν όλοι! Θέλουν δεν θέλουν!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Γούμαν, αι οποίαι ευχαί είναι αρκεταί και φρονώ ότι δεν χρήζουν συμπληρώματος!
      Κι εγώ καρδούλες. Δώδεκα!

      Διαγραφή
  16. Να ζήσεις Αρτίστα του βωβού
    και χρόνια πολλά
    μεγάλη να γίνεις κ.λ.π. κ.λ.π.

    Σβήσε τα κεράκια τώρα...όλα ε?...μην ξεχάσεις την ευχή!
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σου εύχομαι...να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!
    Και φυσικά να σε χαιρόμαστε και όλοι εμείς!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, να γίνω μεγάλη! Σαν τα ψηλά βουνά. Ή άμα δεν γίνεται τόσο μεγάλη, να γίνω όσο κι ο Επίτιμος (σ. σ. ας φτύσουμε τον κόρφο μας με την ανάγνωση της λέξης Επίτιμος).
      Σκέφτηκα προς στιγμήν να σβήσω κεράκια, μα είναι τόσα πολλά που ήθελα να δανειστώ μανουάλι από την Εκκλησία για να τα τοποθετήσω, αλλά καθώς δεν πατάω ποτέ εκεί πέρα μέσα, λόγω απουσία πίστης, ο παπάς αρνήθηκε να μου δανείσει!
      Την ευχή την κάνω τρία χρόνια τώρα, σβήνοντας και κεράκια, αλλ' εις μάτην. Δεν εκπληρώνεται με τίποτα η ρημάδα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς και δια το τραγουδιστική εισαγωγή σου Μεμαρία!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  17. Εμ είχα τόσο καιρό να μπω σε μπλόγκ και είδα 6 αναρτήσεις σου μαζεμένες, εμ βλέπω είχες γενέθλια. Χρόνια πολλά Κουμπαρούλα. Κάθε καλόοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω κουμπάρε μου η βαριόμοιρη μεσήλιξ; Κάνω αναρτήσεις σε μια έσχατη προσπάθεια να βοηθήσω να διατηρηθεί η πλατφόρμα του βλόγγερ ανοιχτή! Διότι άμα κλείσει, πού θα λέω το μακρύ μου και το κοντό μου;
      Θα μου πεις να τα λέω στο φέισμπουκ. Εντάξει, αλλά το βλογ έχει μια άλλη γλύκα τελικά!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς κουμπαρούλη μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. Εγω σε εναν φιλο χρονια τωρα για να μην το παιρνει κατακαρδα οτι μεγαλωνει και να προσαρμοζεται ευκολα του βαζω τα νουμερα απο τα κερια αναποδα να τα σβησει. :P

    Πολυχρονη, ολοι μεγαλωνουμε το θεμα ομως τι μυαλα εχουμε -και δεν εννοω πριν τα χασουμε- γιατι ο μαλακας ειτε 15, ειτε 25, ειτε 35 ειτε 105 μαλακας θα παραμεινει. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το παίρνω κατάκαρδα. Απλώς είναι που κάνω ακόμα ένα βηματάκι προς τον θάνατο και μου κακοφαίνεται λίγο!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Μανόλο7!
      Πάρε κι ένα φιλί!

      Διαγραφή
  19. Ερχομαι εδώ και βλεπω μια ταμπελα που γραφει κάτι και μια φιγούρα.. που δεν την έλεγα και χαρουμενη... το μονο που καταλαβα ηταν ο αριθμος 56 ...και παρακατω τιποτα....!!! λέω απο μεσα μου αμαν τι συμβαινει; επαθε κατι η Αρτίστα μας; ας διαβάσω τα σχόλια να καταλαβω..η γυναικα...και παθαίνω πλακα..!! εμ βάζε αγαπη μου και καμιά μεταφραση..!!το ξερω οτι είμι η μονη μη αγγλομαθουσα εδώ .. αλλα τοτενες ματια μου που.... τα αγγλικα αν δεν είσαι τουλάχιστον η Ωναση..!!!
    Δεξου τις ευχες μου εστω και δυο μερες αργότερα... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά φιλενάδα να περνας καλά...να σε χαιρονται που σ αγαπανε και εμεις μαζι τους.. γιατί αν δεν σε εχουμε εδώ πως θα τα λεμε για οσοι δεν εχουμε φεης μπουκ; και που είσαι;αααααα και μην ξεχασεις το παστιτσιο....χα..χα...να περνας ομορφα με αγαπη γυρω σου...φιλακιαααα
    ❤❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα εχθες να σου ευχηθώ και για τον κυρ Μητσο σου..να τον χαρεστε και εκεινον γενικα να χαιρεστε ο ενας τον αλλον Αρτίστα μου να είναι όλα καλα .. και να περνατε ομορφ μαζί... φιλακια ξανα...

      Διαγραφή
    2. Δεν χρειάζεσαι μεταφράσεις εσύ! Έχεις μια έμφυτη ικανότητα και τα καταλαβαίνεις όλα!
      Ευχαριστούμε πολύ Ρουλάκι για τις ευχές σου, τόσο εγώ όσο και ο κ. Μήτσος!
      Πολλά φιλιά και από τους δυο μας!

      Διαγραφή
  20. Σήμερα του Αγίου Μήτσου (και αν θυμάμαι καλά!), γιορτάζει το στεφάνι- κολόνα -στήριγμα- φως των ματιών σου και όπως θέλεις δες το!!!
    Να τον χαίρεσαι υγιή, χαμογελαστό και πάνω απ΄όλα αυτός να σε χαίρεται!
    Και για να ξέρουν οι εορτάζοντες:
    Το όνομα προέρχεται από το αρχαιοελληνικό Δημήτριος, «αφιερωμένος στη Δήμητρα», τη θεά των γεωργικών εργασιών, της γονιμότητας και του γάμου στην αρχαιοελληνική μυθολογία. Σύμφωνα με το Online Etymology Dictionary.

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα γιορτινά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κ. Μήτσος σε ευχαριστεί θερμώς δια τας ευχάς!
      Ήθελε να σου το πει ο ίδιος, αλλά δεν θυμόμαστε τον κωδικό του λογαριασμού του, ούτε και το μέιλ του, οπότε ανέλαβα να γράψω τις ευχαριστίες εκ μέρους του!
      Ανταποδίδουμε τους ασπασμούς!

      Διαγραφή
  21. Χρονια πολλα!!! Η φρεσκαδα του μυαλου σου δεν συμβαδιζει με την ηλικια σου! Μπραβο!!!! Χωρις να εννοω οτι εισαι γρια ή κατι τετοιο!!!! Σε θαυμαζω!!! (Ελπιζω να μην πεις καλυτερα να μασαω...) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μασάς, καταλαβαίνω τι εννοείς!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και κυρίως για το γεγονός ότι δεν με ξεχνάς!
      Κίσιζ Μπάλανς!

      Διαγραφή
  22. Καλέ,είχαμε γιορτή στο σπιτικό μας κι εγω το μαθαίνω τώρα? φτού μου η παλιοσουρτούκω!
    Happy new year,Αθηνά ή Αννα ή Αρτίστα του βωβού ή γυναίκα αράχνη με τα ανεκπλήρωτα ή γυναίκα δηλητήριο ως μελιστάλαχτη!
    Με τοσους ρόλους που έχεις αναλάβει και λίγα που έκλεισες,γιαυτό εγω ευχομαι να τα χιλιάσεις,διοτι θα τα χιλιάσω κι εγω κι έτσι θα περνάμε φίιιιινα στην αιωνιότητα!
    --ΣαλιάγκιΠουΣτελνειΦιλιάΠαντού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό σας θα απαντηθεί στην τρέχουσα ανάρτηση.

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...