Κυριακή, 24 Ιουλίου 2016

Πότε είχε...



...πει ότι θα έλθει; Τον Αύγουστο. 
Πότε ήλθε; Στις 14 Ιουλίου. 
Πότε είπε ότι θα φύγει; Όταν δροσίσει. 
Πότε δροσίζει στο ειδυλλιακό Άργος; Τέλος Σεπτεμβρίου και βλέπουμε...
Κοινώς, τη βάψαμε! 

Ο λόγος για τη θεία Φεβρωνία, η οποία κατέφθασε νωρίτερα από ότι είχα ονειρευτεί. 
Έφερε μαζί της, εκτός από την γκαρνταρόμπα της, και δύο καινούργιες τράπουλες, για τις νυχτερινές μπιρίμπες. 
Ήλθε και με πλάνα για την κάθε ημέρα, τα οποία τηρούνται με ευλάβεια. 
Εγερτήριο στις 7.30, μαγείρεμα, μπάνιο στη θάλασσα 9.30 με 11.00, γεύμα στις 13.00 ακριβώς, σιέστα μεσημεριανή έως τις 17.30, καφές απογευματινός στις 18.00 με θέμα συζήτησης την πολιτική επικαιρότητα, κυνήγι Pokémon από τις 20.30 έως τις 21.30, ελαφρύ δείπνο στις 21.45 και μπιρίμπα μετά μουσικής υποκρούσεως σε χαμηλή ένταση, από 22.30 έως 00.00, οπότε αποσύρεται για ύπνο. 
Ναι. Καλά διαβάσατε πιο πάνω. Η θεία Φεβρωνία ανακάλυψε το Pokémon Go! 
Τι να κάνω κι εγώ; Κατέβασα την εφαρμογή και παρέα με τη θεία Φεβρωνία και το μπαστούνι της, περιπλανόμαστε στους δρόμους της πόλης, προς άγραν Pokémon! 

Σε αυτό το σημείο θέλω να καταγγείλω ότι ουδείς με στηρίζει στο σπίτι. Ούτε ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), ούτε η μητέρα μου. Έχουν κάνει κλίκα με τη θεία Φεβρωνία. 

Και όπως αντιλαμβάνεστε, πάλι σιγοψιθυρίζω "Τιζωπαλιρεπούστημου", ελπίζοντας να δροσίσει σύντομα, ούτως ώστε να φύγει η θεία Φεβρωνία γρηγορότερα. 
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, σας εύχομαι! 

#fevrwnia
#tivapsame
#tizwpalirepoustimou

42 σχόλια:

  1. Αχ αυτή η θεία δεν την βαλσαμώνεις
    να την στείλεις πακέτο πίσω
    Κάποιος ειδικός θα τη δεχτεί προς έρευνα....
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, όχι...
      Καλέ κρίμα είναι να τη βαλσαμώσω...
      Δεν είναι κακή, κατά βάθος...

      Έχεις το τηλέφωνο κανενός καλού ταριχευτή; Αν ναι, άφησέ το εδώ να τον καλέσω!!!

      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  2. Αναθεωρώ: καλύτερα να το παρακάνετε στο χορό της βροχής, μπας και πέσει και κανένα χαλάζι και ξεκουμπιστεί η θεία!
    Τι να σου ευχηθώ; Να βρεις όσο περισσότερα Pokemon μπορέσεις (πώς παίζεται το παιχνίδι;)
    Καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το παρακάνουμε.
      Ολημερίς κι ολονυχτίς τον χορό της βροχής θα χορεύουμε!
      Να έρθει να δροσίσει μια ώρα αρχύτερα και να φύγει η λαίλαπα Φεβρωνία!

      Οδηγίες παιχνιδιού εδώ: http://mpaoulo.gr/blog-posts/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B5%CE%BF-pokemon-go/

      Ευχαριστώ Πίπη, θα το χρειαστώ το κουράγιο!

      Διαγραφή
  3. Γιατί τώρα της αφεντιάς μου αυτό το πρόγραμμα μού φαίνεται άψογο, μήπως όλοι μας χρειαζόμαστε μια θεά Φεβρωνία να μας στρώσει μπας και γίνουμε άνθρωποι;
    Όσο κάνει ζέστη=καλοκαιράκι, μια Θεά Φ. θα είναι μια κάποια λύση (αλά Καβάφη!)και δροσιά να κάνει, πάλι θα σας "κάτσει"!
    Το pokemon είναι όλα τα λεφτά γι αυτούς που αγαπούν τα video games για τους υπόλοιπους είναι κόλαση!!! ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=bIe7GfaYXoA

    ΑΦφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφιλάκια ποκεμονικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμ, κι εσύ με την κλίκα της Φεβρωνίας βλέπω...
      Ναι, καλά είναι όλα αυτά, αλλά θα μπορούσαμε να ξυπνάμε λίιιιιγο αργότερα!
      Το παιχνίδι, πλάκα πλάκα μου αρέσει πολύ.
      Άσε που περπατάμε κάθε μέρα και μου κάνει καλό.
      Σήμερα βέβαια, πήρα ειδική άδεια να μην βγούμε για να μπορέσω να έρθω εδώ πέρα μέσα. Τώρα, τρέχα γύρευε πότε θα με ξαναφήσει!

      Ολίγον καταπιεσμένα και ελαφρώς εξουθενωμένα φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Αχ και πάνω που σκεφτόμουν μετά από ένα τηλεφώνημα που δέχθηκα εχθές να κατέβαινα κάποιες μέρες ... τι κρίμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατέβα. Θα την κοπανήσουμε και θα πάμε να μείνουμε σε ξενοδοχείο.

      Και για πες... Από ποιον ήταν το τηλεφώνημα;

      Διαγραφή
  5. λογικό... αφήσατε το δικό μου κυνήγι και αρχίσατε με τα Πόκεμον... τι να πω; κουράγιο; τι τραβάτε κι εσείς οι αρτίστες όμως - ασπασμούς και μακάρι να δροσίσει σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λόγος είναι προφανής: Έχω αρχίσει και απογοητεύομαι.
      Τόσα χρόνια σε κυνηγάω και δεν έχω καταφέρει να σε πιάσω.
      Πέντε ημέρες κυνηγάω πόκεμον και ήδη έχω φτάσει στο έβδομο επίπεδο, έχω πιάσει 30 πόκεμον, έχω εξελίξει 3, έχω ενδυναμώσει 1, το οποίο ετοιμάζομαι να το πάω αύριο στο γυμναστήριο και έχω επωάσει 2 αβγά.
      Αντιθέτως, με εσένα δεν έχω καμία εξέλιξη. Έλα, λοιπόν, στη θέση μου!

      Αααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  6. Ωωωω, το πρόγραμμα περιλαμβάνει και αθλοπαιδιές!!
    Τέτοια ώρα θα έχει αποσυρθεί η θεία Φεβρωνία, αλλά αύριο να της δώσεις τους εγκάρδιους χαιρετισμούς μου!
    Υπομονή, θεία είναι θα περάσει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν το συζητώ... Η μισή θα μείνω από το περπάτημα!
      Λυπάμαι Μεμαρία. Σ' αγαπάω, σ' εκτιμάω, αλλά χαιρετισμούς στη Φεβρωνία δεν θα δώσω.
      Μην επιμένεις σου λέω, είναι πάνω από τις δυνάμεις μου.
      Εγώ αυτηνής τέτοια χαρά, ότι είναι διάσημη στους βλόγγερς και ότι της στέλνουν και χαιρετίσματα, δεν θα της τη δώσω.
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  7. Στέλνω θετική ενέργεια να δροσίσει άμεσα μπας και φύγει η θεία. Αλήθεια η γραία παίζει κανονικά Πόκεμον Γκόου ή απλά πατάει κουμπιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τι τη στέλνεις τη θετική ενέργεια για να δροσίσει; Όχι, το ρωτάω διότι αργεί και είχαμε περισσότερη ζέστη σήμερα.
      Κοίτα πώς έχουν τα πράγματα: Η γραία περπατάει κρατώντας το μπαστούνι της με το ένα χέρι και με το άλλο κρατάει εμένα, για καλύτερη ισορροπία. Οπότε δεν της μένει ελεύθερο χέρι. Άρα, το κινητό το κρατάω εγώ και κάνω όλη τη χαμαλοδουλειά με τα πόκεμον!
      Κι αν αστοχήσω καμιά φορά και δεν το πετύχω με την πρώτη, με καθυβρίζει η γραία και μου λέει ότι "τζάμπα χάσαμε την πόκεμπολ".
      Λες και την έχουμε πληρώσει δηλαδή... Λες και δεν τις μαζεύουμε δωρεάν από τα πόκεστοπς...
      Αλλά πού θα πάει; Δεν θα έρθει το τέλος του Σεπτέμβρη; Θα έρθει! Κι αυτή θα φύγει! Και θα ησυχάσω!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Έτσι την έχω η ρουφιάνα. Με τον ανεμιστήρα πάνω στα μούτρα την έχω. Τίποτα. Πάει και τον κλείνει η άθλια.
      "Ψύξη θα πάθουμε" μου λέει.
      Άισιχτιρ πια... Δεν μπορώ άλλο...

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Δεν παντρεύτηκε ποτέ και δεν θυμάμαι να είχε ποτέ σχέση με κάποιον ή κάποια. Τώρα είναι ογδόντα δύο ετών.
      Τα συμπεράσματα δικά σου!

      Διαγραφή
    2. Αν θες για τη θεια εχω αντρα 75αρι κοτσονατο, χηρο, με συνταξη καλη, του αρεσουν τα ταξιδια, ειναι γλεντζες και κραταει ακομα σεξουαλικα (παιρνει και χαπι)!

      Οποτε μου πειτε του λεω να βαλει κοστουμι να ερθει με λουλουδια και ενα μεγαλο κουτι σΟροπιαστα να γινει το κονε. Γρηγορα ομως γιατι εχω και αλλες προτασεις.

      Κιμπαρης, αρσενικος, εγγυωμαι εγω.

      Διαγραφή
    3. Μανόλο, με σώζεις!
      Θα της το ρίξω σήμερα το απόγευμα, την ώρα του καφέ και θα σε ενημερώσω για την εξέλιξη, το πολύ μέχρι αύριο.
      Οπότε τον βάζεις στην άκρη μέχρι αύριο τη νύχτα και άμα τσινίσει η δικιά μου και δεν θέλει, μετά τη 1:00 π.μ. τον δίνεις αλλού!

      Να είσαι καλά αγόρι μου που με σκέφτεσαι!

      Διαγραφή
    4. Σα δε ντρεπεστε!χρυσο κουφετο το καταντησατε! Τς τς τς
      --Σαλιαγκι

      Διαγραφή
    5. @Μανόλο7
      Της το είπα.
      Δεν θέλει.
      "Ούτε να το συζητάς" μου είπε.
      "Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου, γιατί είσαι αρνητική; Ας έλθει ο άνθρωπος να τον γνωρίσουμε κι αν δεν σου αρέσει, δεν πειράζει, θα μας μείνουν τα σιροπιαστά" της είπα.
      Τίποτα η Φεβρωνία. Αγύριστο κεφάλι.
      Οπότε, τον δίνεις αλλού τον θείο.
      Πάντως, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την συμπαράσταση!

      Διαγραφή
    6. @Ρόζα
      Τι είναι παιδί μου το χρυσό κουφέτο; Γιατί γράφεις κωδικοποιημένα;

      Διαγραφή
  10. Το πρωινό ξύπνημα με τσάκισε και μόνο που το διάβασα...
    Τελικά όλοι κυνηγάνε πόκεμον εκτός από μένα!!!! Εγώ κυνηγάω τη σκόνη στις βιβλιοθήκες... πιάνεται;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα έχω χαρά, διότι ξυπνήσαμε στις 8.30, διότι η Φεβρωνία έχει τα λουμπάγκα της και δεν θα πάμε για μπάνιο!
      Δεν πιάνεται η σκόνη στις βιβλιοθήκες, εκτός κι αν η βιβλιοθήκη σου έχει μήκος 2 χλμ. τουλάχιστον!
      Καρδούλα κι από εμένα!

      Διαγραφή
  11. Τους συντροφικούς μου χαιρετισμούς στο πολύπαθο και δοκιμαζόμενο Άργος!
    Στείλε καμιά αναμνηστική με τον Πίκατσου άμα τον πιάσετε ε;
    Φιλιά Αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πίκατσου είναι δυσεύρετος, από ότι ακούω γύρω τριγύρω!
      Αλλά εάν τον βρούμε, όχι φωτογραφία, ολόκληρη ανάρτηση θα κάνω, με τουλάχιστον 250 λέξεις!
      Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση. Αυτή με κρατάει ακόμα και δεν τα έχω παίξει τελείως!
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  12. #tivapsate κυριολεκτικά! ☺
    Υπομονή. Καλοκαίρι είναι, θα περάσει ( να πω το ίδιο και για τα πόκεμον;)
    Φιλούρες αρτίστα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι αν κάτι αξίζει τον κόπο σε όλη την ιστορία, είναι το κυνήγι των πόκεμον και η επώαση των αβγών του παιχνιδιού, η οποία για να γίνει πρέπει να περπατάς αρκετά κάθε μέρα.
      Ένα θα σου πω: Αυτές τις 2 εβδομάδες, που παίζουμε το παιχνίδι με τη θεία, έχασα 2,5 ολόκληρα κιλά, χωρίς δίαιτα, χωρίς στερήσεις. Μόνο από το περπάτημα για την επώαση των αβγών. Έχουμε διανύσει στο σύνολο 9,5 χλμ.
      Μόνο με τα θαλάσσια μπάνια, δεν είχα απώλεια βάρους πάνω από 300 γραμ. την εβδομάδα, αλλά τελικά το περπάτημα με έχει βοηθήσει πάρα πολύ!
      Άρα, εδώ μου εύχεσαι το κυνήγι των πόκεμον να μου μείνει κουσούρι και αφού φύγει η θεία!
      Κίσιζ ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  13. Ειναι απο αυτα τα κλασσικα τα νορμαλ που μας συμβαινουν! Παντως εμενα μαρεσει το προγραμμα σας,λιγο αυτο το 7 το πρωι να διωχναμε και να αφηναμε και μια ελευθερια στην επιλογη παιχνιδιων το βραδυ,ανετα θα ερχομουν κι εγω!
    --ΣαλιαγκιΤοΜεςΤηνΤαλαιπωριαΚαιΠαλι
    Υ.γ φετος ηρθαμε με το πλυντηριο αντιπαρο αλλα επειδη φτασαμε μια μερα νωριτερα,ειμαστε αστεγες! Ετσι αυτη κοιμαται σε εναν καναπε μιας καφετεριας κι εγω διαβαζω τις ιστοριες σου! Ιστοριες και μπλογκ στα οποια επιστρεφω καθε φορα που νιωθω την αναγκη ενος γλυκου πατ πατ στη πλατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φανταστείς, τα είπα κι εγώ αυτά, αλλά έπεσα σε τοίχο.
      "Αυτό είναι το πρόγραμμα και σ' όποιον αρέσει" είπε η Φεβρωνία και κ. Μήτσος και μητέρα συμφώνησαν, οπότε ήμουν η μειοψηφία και καθώς μας διέπει ως οικογένεια μια δημοκρατική συμπεριφορά, το απεδέχθην και ακολουθώ το πρόγραμμα.
      Φιλιά σ' εσένα και στο πλυντήριο και να περάσετε τέλεια!

      ΥΓ. Δεν έχω πάει Αντίπαρο. Έχω πάει Πάρο και βρήκα αμέσως στέγη.
      Άμα θέλεις πατ πατ στην πλάτη, να έλθεις μια μέρα να σου κάνω.

      Διαγραφή
  14. Βρε τι βρίσκω εδώ μετα απο τόσο καιρό ακουσίας απουσίας..!!επιστροφη της θείας.. !! καλέ; εσεις εχετε εξωκύλει με την Φεφρωνια... τι προγραμμα !!! το έχει τοιχοκολήσει κι όλας;.. !!Αρτίστα μου πες μου οτι κοινυγά και πόκεμον η 80αρα Φεβρωνια...( αλήθεια τι ειναι αυτό) ...να πεσω κατω η γυναικα..!!
    Μα να μην ξερεις το χρυσό κουφετο βρε αγαπη μου;...(αυτό το ξερω χα.χα) εκπομπή που εκανε η Ανιτα..και παντρεύε μεγαλοκοπελες οπως η Θεία...!!!
    Να της δώσεις ενα φιλί.... και σε σενα πολλα για την υπομονη σου...οπου να ναι ο καιρός κρυώνει !!
    Σε ευχαριστω για το καρπουζάκι...χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξαναήρθα γιατι πατησα οχι μπανανοφλουδα αλλα το λινκ που ειχες πιο πανω απο περιεργεια... μανούλα μου ήντα ηταν τούτο;..χα..χα.. παρακατω διαβασα και για αυγα ... εχει καμια σχεση η κότα η Μαγδάλω; κατι μου λέει το βλεμμα της..!!!

      Διαγραφή
    2. Όλα τα κάνει η Φεβρωνία και το κυριότερο είναι πως προσπαθεί να με εξοντώσει!
      Έμαθα τι είναι το χρυσό κουφέτο και ποια είναι αυτή η Αννίτα. Ας είναι καλά το δίκτυο!
      Το λινκ... Χμ... Είναι ένα παιχνίδι της μόδας.
      Εν τω μεταξύ, η Φεβρωνία είναι ακόμα εδώ. Βλέπεις, δεν λέει να δροσίσει ακόμα...
      Φιλί!

      Διαγραφή
  15. Παντως εδω εχει δροσισει...
    --σαλιαγκιΠουΗρθεΓιαΜιαΑγκαλιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησαπέρα σου αγαπη΄τη μου φίλη.
    Μόλις επέστρεψα από διακοπές. Πέρασα καλά έστω και χωρίς να έχω μαζί μου κάποια...θεία. Τυχερή εσύ.
    Απόλαυσα τα όσα γράφεις τόσο υπέροχα όπως πάντα.
    Νάσαι καλά και καλό Φθινόπωρο . Ενημέρωσέ μας όταν και αν φύγει η θεία Φεβρφωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν το συζητώ! Από τύχη, βουνό!
      Η Φεβρωνία έφυγε στις 15 Σεπτεμβρίου και οσονούπω θα επανέλθω. Ελπίζω δηλαδή!
      Καλό Φθινόπωρο κ. Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  17. Δηλαδή Αρτιστα μου θελεις να πεις οτι είσαι δύο μερες χωρις την θεια;..ο μαιν γκότ... θα σου λειψει φιλεναδα.. είμαι σιγουρη δεν κόβονται γρήγορα τέτοιες συνηθειες.. περιμενουμε νέα σου να μας γραψεις εδω σημερα 17 του μηνα καναμε μπανιο οχι στην μπανιεςρα στη θαλασσα....ακομα να δροσισει...ευτυχως που δεν έχουμε θεια.. την φιλησεις απο όλους μας όταν έφυγε;... καλο φθινόπωρο φιλεναδα.. ελπίζω να έρθει συντομα..η Μαγδαλω ενταξει; να περνας ομορφα ..φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μου λείψει η θεία. Να είσαι σίγουρη! Άλλωστε θα έλθει πάλι για τα Χριστούγεννα!
      Εδώ σήμερα θα έχει 35 βαθμούς!
      Καλό Φθινόπωρο Ρουλάκι!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  18. Μα δε δροσίζει ο κ@*#!καιρός! Άμα πια! Ρε θεια τι θα γίνει να ούμε; Το ξεπουπούλιασες το κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε στο διάολο. Μου έβγαλε την πίστη μέχρι να φύγει...

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...