Σάββατο, 2 Ιουλίου 2016

Είναι κάποιες...



...γυναίκες, που επιμένουν να τρέφουν αυταπάτες. Φαντάζονται τη ζωή τους πασπαλισμένη με χρυσόσκονη και με αγάπες του τύπου "Γλυκιά μου συμφιλίωση με το γλυκό πιγούνι, ας ήταν να μας έδενε ένας μικρούλης έρως, σαν κι αυτόν μες τα καδράκια, με λουλούδια και πουλάκια", όπως αναφέρει ο Δ. Σαββόπουλος στους Αχαρνής.
Και νομίζουν ότι θα έχουν την ικανότητα να απωθούν εσαεί τις δυσκολίες και τις ασχήμιες. Χο χο χο! 
Πόσο, μα πόσο βαθιά νυχτωμένες είναι!
Θα μου πείτε, είναι και κάποιοι κύριοι που επίσης τρέφουν αυταπάτες, διαφόρων ειδών, αλλά δεν είναι αυτοί το θέμα μου τώρα.
Αυτά...
Τι άλλα νέα;

37 σχόλια:

  1. Τι άλλα νέα?
    Χμμμ...κάτσε να σκεφτώ...α δεν μπορώ να σκεφτώ!
    Απογοητεύτηκα λίγο η αλήθεια είναι...
    Μα τι θες να πεις τέλος πάντων Βίρνα?
    Γίνε ξεκάθαρη!
    Εννοείς πως υπάρχουν γύρω μας ασχήμιες και δυσκολίες και δεν είμαστε σε καδράκια με λουλούδια και πουλάκια, Βίρνα?
    Πες μου Βίρνα μη με αφήνεις να περιφέρομαι ωσάν την άδικη κατάρα στο κάδρο και μου έρθει καμιά κουτσουλιά κατακέφαλα!
    Λένε πως είναι τύχη Βίρνα, αλλά δεν είναι...ξέρω τι σου λέω!

    Πάρε στραγάλια για να πετάξεις αν δε σου αρέσει η ιστορία μου, αλλά εγώ θα στην πω έτσι κι αλλιώς!

    Αργοστόλι σωτήριον έτος 1995, άντε να ήταν 1996, δεν ενθυμούμαι επακριβώς, αλλά ήτο
    (μισό να βγω από το κάδρο, γιατί μου άφησε κουσούρι στην ομιλία κι επανέρχομαι)...
    Μια ωραία καλοκαιρινή μέρα, που λες, περπατούσα ανάμεσα στον Κούταβο και στη Λεωφόρο Βεργωτή κάτω από ψηλά δέντρα...ξαφνικά νιώθω έναν απίστευτο πόνο στο κεφάλι...ωχχχχ κάνω και κοιτάζω αγριεμένη τριγύρω να δω ποιος μου πέταξε πέτρα. Ταυτόχρονα φέρνω και το χέρι στο πονεμένο κεφαλάκι μου και τι πιάνω?...
    Και το σημαντικότερο...πόσο πιάνω?? Τι διάολο αναφωνώ, αγελάδα πετούσε?
    Ευτυχώς έμενα ακριβώς στη λεωφόρο κι έτρεξα σπίτι και με πέρασα σαράντα κύματα και λίγα λέω..

    Νέα δεν είχα τελικά, αλλά δεν μπορείς να πεις, είχα κάτι παλιά μοσχομυριστά!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιιιιιιι...το σχόλιο είναι μεγαλύτερο από την ανάρτηση...συμπάθα με!

      Διαγραφή
    2. Τι δεν καταλαβαίνεις Γιάγκο;
      Πιο ξεκάθαρη δεν μπορώ να γίνω!
      Αυτό ακριβώς που κατάλαβες λέω, Γιάγκο.
      Και μη μου το παίζεις κινέζος. Ξέρεις πολύ καλά τι γίνεται εκεί έξω! Άλλο αν εσύ δεν εννοείς να βγεις από το κάδρο.
      Αλλά, πες το μας κι αυτό. Το ότι, δηλαδή, τη Τζάιαντ την έφτιαξες επειδή ήρθαν επάνω σου κουρούνες και σε κουτσούλησαν και όχι επειδή πάτησες επί πτωμάτων!

      Στραγάλια δεν έχω, μισό να πάω να πάρω λίγα κεράσια.

      Διαβάζω την ιστορία και σιγά-σιγά, όπως εξελίσσεται, δάκρυα στα μάτια μου έρχονται από τα γέλια!
      "Τι διάολο αναφωνώ, αγελάδα πετούσε?": Έγραψες Μεμαρία! Έγραψες!!!

      Τα λες ξεκάθαρα νέα αυτά που μου έγραψες, διότι, μπορεί για σένα να ήταν παλιά, αλλά αφού δεν το είχα ξανακούσει το στόρι, είναι νέα για μένα!
      Και νέα και μοσχομυριστά! Δύο σε ένα!
      Και μη σε μέλει για το μέγεθος του σχολίου σου! Για κάτι τέτοια σχόλια είμαι ακόμα εδώ και όχι για τις αναρτήσεις μου.
      Ας φάω τώρα τα κεράσια, μιας και τα έφερα. Πάρε κι εσύ, είναι τραγανά και γλυκά!
      Καλό μήνα Μεμαρία μου και μένυ κίσιζ σου στέλνω!

      Διαγραφή
  2. Συμπάθα με αλλά μετά το σχόλιο της Μεμαρίας έμεινα σπιτσλες!
    Φεύγω τρέχοντας μην με κουτσουλίσει και τίποτα εδώ μέσα με τόσα πτηνά εδάφους και αέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Άιρις. Το έπιασα το υπονοούμενο.
      Θα βάλω άνθρωπο στην πύλη, να σας μοιράζει παρασόλια, για να αποφεύγετε τις κουτσουλιές από τα πετούμενα!
      Κερασάκια να πάρεις πριν φύγεις. Έφαγα κι εγώ λίγα, διαβάζοντας το σχόλιο της Μεμαρίας.
      Κίσιζ και καρδούλα κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. Αυτές οι κυρίες φοράνε συνήθως φτερά ...όχι αγγέλων βρε
    παρά φτερά γαλοπούλας γλου γλου,...δεν τις έχεις ακούσει πως κάνουν!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε κάνουν γλου γλου; Χμ... Δεν το έχω παρατηρήσει, αλλά θα δώσω προσοχή την επόμενη φορά!
      Τώρα που είπες γαλοπούλα, αναρωτήθηκα: Γιατί να έχω μόνο κότες εδώ πέρα μέσα; Γιατί να μην πάρω και μια γαλοπούλα; Διότι, άνθρωποι είμεθα, ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα μας χρειαστεί μια γαλοπούλα!
      Κοίτα, τρώγω κάτι κεράσια τώρα, οπότε θα το σκεφτώ τρώγοντας! Μα πάρε κι εσύ λίγα κεράσια, είναι γλυκά και τραγανά! Έλα, να τα τελειώσουμε, μην τα ξαναβάζω στο ψυγείο...
      Κίσιζ Ελένη που ποιείς!

      Διαγραφή
  4. Αχ κοίτα να δεις, δεν θα μας καταστρέψεις εσύ τα όνειρα!! έχουμε και κάποια στάνταρ, καταρρακώθηκα τώρα.. Δηλαδή δεν θα υπάρξει πότε σωτηρία; ασχημία και δυσκολία- δυσκολία και άσχημα, και εγώ δεν θα γίνω ποτέ σαν την διαφήμιση του Βιτάμ που κάθονται όλοι χαρούμενοι γύρω - γύρω από το τραπέζι.. Να σκάσω ειμαι!!
    Παίρνω το μαντίλι μου και φεύγω.. ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι Ελένη.
      Δεν φταις, βέβαια, εσύ που δεν γνωρίζεις πράγματα για μένα, αλλά οι φίλοι μου λένε ότι είμαι ισοπεδωτική και ότι τους χαλάω από όνειρα μέχρι και φαντασιώσεις!
      Δεν είναι ότι θέλω να σου καταστρέψω το όνειρο, μα ως φιλαλήθης που είμαι και ως μελιστάλαχτη επίσης, ένα θα σου πω: Δεν θα γίνεις ποτέ σαν τη διαφήμιση του Βιτάμ, αλλά και κανενός άλλου βουτύρου ή μαργαρίνης, στερεάς ή ρευστής!
      Πάρε, λοιπόν, το μαντήλι σου, αλλά μη φύγεις ακόμα.
      Δώσε μου την μια του άκρη και κράτα εσύ την άλλη κι έλα να σύρουμε έναν καλαματιανό, να πάνε κάτω τα φαρμάκια!
      Να κάτσεις ύστερα να φάμε και μερικά κεράσια και μετά φεύγεις!

      Διαγραφή
  5. Σε άλλα νέα αυτές οι γυναίκες βλέπουν καθυστερημένες ταινίες τύπου notebook και περιμένουν να συμβούν τα ίδια στη δική τους ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Πρόεδρε! Και, δυστυχώς, δεν ξέρω αν απλά το περιμένουν ή είναι απολύτως σίγουρες ότι έτσι θα είναι τα πράγματα.

      Και το Νotebook και το Notting Hill. Μην ξεχνάμε και το Notting Hill!
      Αλλά, υπήρξαν τόσες που χάνει κανείς το μέτρημα. Και κυκλοφορούν άλλες τόσες και ποτέ δεν θα σταματήσει η βιομηχανία του κινηματογράφου να παράγει τέτοιου είδους επιστημονικής φαντασίας ταινίες!

      Να κεράσω κερασάκια; Πάρε όσα θες, έμειναν πολλά από τα παραπάνω σχόλια! Τώρα, που είναι ακόμα κρύα!

      Διαγραφή
    2. Θέλω καρπούζι :(

      Το νόττινγκ χιλλ και να το έχω δει δεν το θυμάμαι, έτσι κι αλλιώς ελάχιστες τέτοιες έχω δει στη ζωή μου.

      Το θέμα είναι όταν βλέπουμε εμείς το Ράμπο, ξέρουμε ότι είναι ταινία, και δε θα πάρουμε ένα ούζι να πάμε να σκοτώσουμε κακούς. Κάποτε πρέπει να καταλάβουν οι γυναίκες ότι και αυτά που βλέπουνε αυτές είναι απλά ταινίες!

      Διαγραφή
    3. Έλα, τυχερός είσαι! Πριν λίγο έκοψα ένα καρπουζάκι! Και είναι παγωμένο και ζουμερό! Κάτσε να φέρω και πιρουνάκια και ξεκινάμε...

      Τώρα, όσο για το Notting Hill, άμα δεις μία τέτοια ταινία, τις έχεις δει όλες.

      Ε ναι, τουλάχιστον οι άνδρες δεν έχουν τέτοιου είδους αυταπάτες. Ορισμένοι, έχουν άλλου είδους, αλλά είπαμε, δεν είναι αυτοί το θέμα μου τώρα!

      Διαγραφή
    4. Συμφωνω για Notting Hill και Notebook, αν ειχατε γραψει ομως για Love Actually και PS I Love you θα ειχαμε κοντρα... μπορει σαν ιστοριες να ηταν γλυκαναλατες αλλα σκηνοθετικα ηταν πολυ καλοφτιαγμενες!

      Διαγραφή
    5. Το ότι τις θάβω δεν σημαίνει ότι δεν τις βλέπω! Όλες τις έχω δει! Απλά τις κατατάσσω στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας!
      Πάρε λίγο καρπούζι, που έκοψα για τον Πρόεδρο κι αν θες έχει κι άλλα κεράσια!

      Διαγραφή
  6. Δηλαδή εγώ για να καταλάβεις Αρτίστα μου, απ' όλο το κάδρο με τα λουλουδάκια και τα πουλάκια, μόνο το πανέρι διαθέτω. Που με βλέπω να γυρνάω στους δρόμους σαν την Φανίτσα στην "Κάλπικη λίρα" και να πουλάω λουλουδάκια απ' το νεκροταφείο της περιοχής. Και το ξέρω το σενάριο... θα σκάσει μύτη μπροστά μου μια κυρία τσιριμπίμ-τσιριμπόμ και θα μου πετάξει στα μούτρα λίγα "κερασάκια" για να με ταπεινώσει...
    Ισοπεδωμένα φιλιά και καλό μήνα να έχουμε στο κοτέτσι!

    Υ.Γ. Σε Αριστοφάνη έχουμε και κάτι πιο επίκαιρο, τους "Όρνιθες". Με τόσο κλωσσαριό γύρω μας, νομίζω μας ταιριάζει γάντι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή, θες να πεις ότι έχεις εσύ φιλάργυρο και σκληρό σπιτονοικοκύρη που τον λένε Βασίλη Μαυρίδη και σου ζητάει τα νοίκια, αλλιώς θα σου κάνει έξωση; Σαν τη Φανίτσα; Μον ντιέ!
      Δεν θα μπορούσα να το φανταστώ ποτέ!
      Τέλος πάντων, κάνε την καρδιά σου πέτρα κι έλα να φάμε λίγα κερασάκια που περίσσεψαν από το παραπάνω σχόλιο. Είναι γλυκά και τραγανά σαν καραμέλα (ναι, αυτό είναι από άλλη ταινία και είναι άλλο φρούτο, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες)!
      Έλα καλέ, πάρε κερασάκια, μη ντρέπεσαι!
      Κίσιζ Μαρία Κανελλάκη και εύχομαι και σ' εσένα καλό μήνα!

      ΥΓ. Ναι. Σίγουρα θα ταίριαζε καλύτερα, αλλά ο δίσκος του Σαββόπουλου με τους Αχαρνής μου έκλεισε το μάτι, την ώρα που έβαζα στη θέση του έναν δίσκο του Dizzy Gillespie, που μόλις είχα ακούσει!

      Διαγραφή
  7. Εγω παλι προτιμω να τις αποφευγω αυτες, ή να ελκυω (και να ελκομαι ταυτοχρονα) απο κατι γυναικες, με υγρα ματια και νικοτινη στα δαχτυλα.... Γυναικες με προδιαγραφες θανατου που ειχε πει και ενα "κουρελι".

    Καθε φορα που πινω γιατι πρεπει να πιω, πινω στην υγεια της Βερας, εκεινης της γυναικας που κηνυγουσαμε και παντα ετρεχε μακρια μας. Σε καποια Βερα λοιπον... γιατι η Βερα δεν υπηρξε ποτε, ειναι το ονομα μιας ολοκληρης γενιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο απο πάνω όλο μαλακίες είναι, τόσο καιρό του την πέφτω και ακόμη να μου κάτσει

      Διαγραφή
    2. @Μανόλο7
      Σε καταλαβαίνω. Γιατί όπως είχε πει σε μία συνέντευξή του: "H γυναίκα που δεν είναι παιδί, η γυναίκα άγγελος εξολοθρευτής, αδύναμη και συγχρόνως μέσα στην αδυναμία της σου βάζει και το μαχαίρι στην πλάτη και την ώρα που το κάνει σε αγαπάει πραγματικά -αμύνεται όμως γιατί πρέπει να επιβιώσει- ε, αυτό είναι το απόλυτο θηλυκό".

      Κάθε φορά που αναφέρεσαι στα "κουρέλια", καταφέρνεις και με συγκινείς. Κι αυτό γιατί από τη μια δεν βρίσκει κανείς εύκολα άτομα της ηλικίας σου να που να γνωρίζουν τόσο καλά αυτή την ιστορία και να έχουν πλήρη συναίσθηση του τι ήταν η Βέρα κι από την άλλη γιατί και η ίδια ανήκω σ' αυτή τη γενιά.
      Κάτσε να φάμε λίγα κεράσια...

      Διαγραφή
    3. @Λίζα
      Ο από πάνω μια χαρά τα λέει! Εσύ μην πτοήσαι. Συνέχισε να του την πέφτεις, διότι τώρα που ξέρεις ότι οι γυναίκες που του αρέσουν είναι αυτές που έχουν προδιαγραφές θανάτου, μπορείς να το διαχειριστείς αλλιώς το θέμα και να κιτρινίσεις τα δάχτυλά σου με νικοτίνη και να του την ξαναπέσεις! Ρίξε και τίποτα σταγόνες δακρύων στα μάτια, να έρθουν να υγράνουν και πού ξέρεις, μπορεί και να σου κάτσει τελικά!

      Διαγραφή
  8. εγώ ξέρω αυτές περνάνε πολύ καλύτερα και ποτέ δεν τους συμβαίνει τίποτα κακό.....έχω κουραστεί με δαύτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, δεν ξέρω καμία. Έχω μια φίλη που νομίζει ότι ζει το όνειρο, αλλά απλώς είναι χαζό παιδί, χαρά γεμάτο και δεν αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα!
      Έλα τώρα να φάμε λίγα κεράσια, να πάνε κάτω τα φαρμάκια...

      Διαγραφή
  9. Βρε φιλεναδα μηπως λες για μενα; χαζο παιδι χαρα γεματο είμαι... και ναι απεχω συνηδητα απο οτι γινεται γυρω μου..τι ωραιο το όνειρο..!!!!μην κανετε θορυβο και ξυπνησω..χα..χα.. κεράσια δεν θελω μηπως περισεψε λίγο καρπουζι;..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; Είσαι εσύ χαζό παιδί χαρά γεμάτο; Δεν νομίζω. Είσαι πολύ πιο συνειδητοποιημένη από κάποιους άλλους, που το παίζουν κι εγώ δεν ξέρω τι! Η αλήθεια είναι ότι είχα κάποια στο νου μου όταν έγραφα το κειμενάκι, αλλά δεν την ξέρεις, κανείς δεν την ξέρει, δεν είναι στην παρέα των βλόγγερς!
      Φυσικά και περίσσεψε καρπούζι και είναι και παγωμένο! Κάτσε να φέρω και δύο πιρουνάκια, να φάμε λίγο να δροσιστούμε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  10. Για εμένα έχει συνωμοτήσει το Σύμπαν κι όλα κυλούν ροζ και συννεφουλί. Κάθε βράδυ καντάδες κάτω από το παράθυρό μου, κάθε μέρα και παντού εκδηλώσεις άγριου θαυμασμού.
    Εσείς οι άλλες, όχι οι κάποιες, κάτι έχετε κάνει και το Σύμπαν σας το κρατάει μανιάτικο.
    (Δεν υπάρχει το σχόλιο της Μαρίας, κλαίω!!!!)
    Αυτά τα υπέροχα νέα μου, ζήλεψες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καντάδες;
      Συννεφουλί;
      Άγριος θαυμασμός;
      Και έχεις το θράσος να με ρωτάς αν έχω ζηλέψει;
      Η λέξη "ζήλια" δεν είναι ικανή να περιγράψει αυτό που νιώθω!
      Έχω λυσσάξει από το κακό μου!
      Τραβάω τις κοτσίδες μου και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο!
      Και άντε τώρα να μην πω τίποτα για το σύμπαν. Και πάρει η μπάλα και τον Κοέλιο μαζί!
      Συγχύστηκα τώρα. Έλα να φάμε λίγα κεράσια.

      Διαγραφή
  11. Ναι! Μ αρεσει το νοουτμπουκ κ θα ηθελα (νομιζω) να το ζησω. Αυτα λεω κ μετα απογοητευομαι με την πραγματικοτητα. Και τελικα ζω ενα δραμα ή κι εγω δεν ξερω. Και δεν σ φτανει που εχεις να αντιμετωπισεις τα θεματα σου με τη σχεση σου, ερχεται και η αλλη η καργι(ολ)α, πρωην φιλη/φιδι και (εξακολουθει) φιλη της σχεσης σου να εχεις να αντιμετωπισεις κι αυτη την πανουργα!!! Και ο αλλος να μην καταλαβαινει χριστο! Και τελικα να χωριζεις...ουτε εγω ξερω γιατι τσακωνεσαι τελικα. Για τα προβληματα σας, γι αυτη? Τουρλουμπουκι ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, δεν θέλω να σε πικράνω, αλλά το Notebook δεν νομίζω να το ζήσεις! Οπότε, άσε το τουρλουμπούκι, έτσι κι αλλιώς τα προβλήματα δεν τελειώνουν ποτέ κι έλα να φάμε λίγα κεράσια, να πάνε κάτω τα φαρμάκια!

      Διαγραφή
  12. Τουλάχιστον κατι θρεφουν μωρε. Βρισκονται σε δουλίτσα και απασχολούνται καπως!
    Φιλια πολλά αγαπημενη μου βλόγγερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά θα μπορούσαν να μην τρέφουν αυταπάτες, αλλά να εκτρέφουν κότες, ξέρω 'γω... Πιο εποικοδομητικό θα ήταν!
      Κίσιζ Αριάδνη και πάρε και λίγα κερασάκια! Είναι φρεσκότατα! Χθες τα έκοψα από το δέντρο!

      Διαγραφή
  13. Τελικά πολλά χάνεις ή χάβεις αν σου χαλάσει το pc... τσ τσ τσ!
    Τώρα που επανήλθα ρωτώ:
    Γιατί απομυθοποιείς τα "κοριτσάκια" που ονειρεύονται χρυσόσκονες, καρδούλες, πουλάκια, λουλουδάκια ή έστω μουσάτους κυρίους ή κοιλαράδες πλούσιους και βασικά παντρεμένους;
    Οι καιροί είναι δύσκολοι και μόνο με μια χούφτα κεράσια που ακόμα είναι ακριβά θα γλυκαθούμε!
    Όταν φιλοξενήσεις γαλο-πούλα να με ειδοποιήσεις!
    Πολλά γαλλικά bisous σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα σου είχε χαλάσει το πι σι; Εμένα δεν χάλασε, αλλά έχει έρθει ο τυφώνας-Φεβρωνία και έχω χαθεί παντελώς από παντού!
      Τα κεράσια μου δεν είναι ακριβά. Για να ακριβολογώ, δεν τα πληρώνω καν! Μου τα φέρνει, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ένας εξάδελφος του κ. Μήτσου, που έχει κερασιές σ' ένα χωριό έξω από την Τρίπολη!
      Ούτε συζήτηση. Θα είσαι η πρώτη που θα το μάθεις, εάν φέρω γαλοπούλα!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  14. Η μεγαλύτερη αυταπάτη των γυναικών είναι πως αν δεν έχουν κυτταρίτιδα θα πιάσουν τον καλύτερο γκόμενο και η μεγαλύτερη αυταπάτη των ανδρών είναι πως υπάρχουν γυναίκες χωρίς κυτταρίτιδα. αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...