Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

Το κείμενο...

...που ακολουθεί περιέχει τοποθέτηση προϊόντος. 

.................
Αρτίστα του βωβού: -Μα σου λέω, γέμισε υγρό το στόμα μου. 
Top Dog: -Κάτι δεν λειτούργησε καλά. Βάλε του από κάτω μια χαρτοπετσέτα, για να μην γίνουν όλα χάλια γύρω και τίναξέ το, για να φύγουν τα υγρά που έχουν μείνει μέσα. Και μετά ξαναρούφα να δούμε πώς θα πάει. 
Αρτίστα του βωβού: -Εντάξει, το τίναξα, το ρούφηξα, αλλά μου ήρθαν πάλι υγρά στο στόμα. 
Top Dog: -Ε τότε έχει πρόβλημα η κεφαλή. Άλλαξέ την και ξαναδοκίμασε. 
Αρτίστα του βωβού: -Μισό να την αλλάξω. 
.................
Αρτίστα του βωβού: -Έλα, εντάξει. Τώρα δουλεύει κανονικά. Τελικά είχε πρόβλημα η κεφαλή! Πού να το φανταστώ; 
Top Dog: -Εντάξει, μην έχεις θέμα, είσαι καινούργια ακόμα στο σπορ. Θα το μάθεις σιγά-σιγά! 

Φοβούμαι ότι ο παραπάνω διάλογος, ο οποίος, προσφάτως, διημείφθη μεταξύ εμού και του Top Dog, πιθανόν να ακούστηκε κάπως περίεργος, γι αυτό θα σας εξηγήσω τι ακριβώς συνέβη. 
Πήρα έναν Nautilus Mini με 1.8 Ohm κεφαλή και τον σετάρισα με ένα iStick TC 40W και του βάζω Very Cherry 6άρι και μιλάμε για άλλη κατάσταση! Αλλά δεν ήξερα κάθε πότε πρέπει να αλλάζω αντίσταση. Και την πάτησα. Καταλάβατε;

46 σχόλια:

  1. εντάξει, μέχρι την εξήγηση πήγε αλλού το μυαλό μου (αδίκως...), τι να πω; ότι κι ο ατμισμός έχει την σεξουαλικότητά του; ότι είναι καλό υποκατάστατο; ότι τι;
    αχχχχ, ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ πού μπορεί να πήγε ο νους σου αγαπημένο ανεκπλήρωτο, πέραν του ότι ξεκίνησα να ατμίζω, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να μειώσω το τσιγάρο...

      Ω, πόση ζέστη...

      Σε φιλώ.
      Ααααααααααααχ...

      ΥΓ. Γιατί τον λένε Top Dog; Ποιος του το έδωσε το παρωνύμιο;

      Διαγραφή
  2. Τι παθαίνει ο άνθρωπος...ουφ
    το μυστήριο λύθηκε!!!

    φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ελένη, ευτυχώς μου έλυσε το πρόβλημα ο Top Dog, αλλιώς θα ήμουν ακόμα με τα υγρά στο στόμα μη ξέροντας τι να κάνω. Άγιο είχα που τον πήρα τηλέφωνο και με έσωσε!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  3. Aααα...όλο απορίες είσαι...να κατέβεις Αθήνα να σου πει από κοντά! Κατέβεις/ανέβεις σχετικό.

    Καλή αρχή με το μαραφέτι. Φιλιά πολλά και να μου είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να τον επισκεφθώ τον Top Dog, διότι καμμιά φορά μου έρχονται κάτι πιτσιλιές στο στόμα και φοβούμαι μήπως κάτι δεν κάνω σωστά!
      Εμείς από το ειδυλλιακό Άργος ανεβαίνουμε, εσύ κατεβαίνεις!
      Μιλ μερσί! Πού θα μου πάει, θα το μάθω!
      Κίσιζ Λέφτι!

      Διαγραφή
  4. Το μονο που καταλαβα, ειναι πως έχει πρόβλημα η κεφαλή! αχχαχαχαχαχα

    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που κατάλαβες δεν είναι απλά το μόνο, όπως λες. Είναι το κυριότερο! Το πιο σημαντικό κατάλαβες! Διότι, σου λέει, η κεφαλή είναι αναλώσιμη και πρέπει να την αλλάζουμε περίπου μετά από χρήση 25ml υγρού αναπλήρωσης!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ!

      Διαγραφή
  5. Χμμμμμ.....

    https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13267935_10154176559156585_1093175619663375129_n.jpg?oh=c1df054f965d04ecaf21dbc19eaae8de&oe=57F9A1F5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω... Μήπως δεν είναι βολικό; Είναι που κάνει και ζέστη... Άσε, θα το δοκιμάσω από τον Οκτώβριο και μετά...
      Ευχαριστώ πάντως!

      Διαγραφή
  6. Κοίτα τι μπορεί να συμβεί στα καλά του καθουμένου!!! χαχα
    Φιλί γλυκό Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μη χειρότερα να λέμε!
      Σε πεθύμησα. Περιμένω να πέσει λίγο η νύχτα και να περάσω από το βλογ σου. Έτσι, για ένα γεια!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  7. Βρε Αρτίστα μου, άμα είναι ν' αλλάζεις λάδια-μπουζί και τακάκια κάθε φορά, μήπως είναι πιο χαλαρωτικό το παραδοσιακό τσιγαράκι με μέτρο; Άσε που πολύ αμφιβάλλω αν είναι όντως αθώα όλα αυτά τα χημικά που περιέχουν τα ηλεκτρονικά.
    Καλές ρουφηξιές να ευχηθώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πλατίνες Μαρία, μην ξεχνάμε και τις πλατίνες!
      Αυτό το μέτρο προσπαθώ να καταφέρω, που ποιος το έχασε για να το βρω, και είπα μήπως δουλέψει ο ατμός.
      Τώρα όσο για την επικινδυνότητα των υγρών, τα Πανεπιστήμια Κρήτης και Θεσσαλίας με διαβεβαιώνουν ότι είναι καλύτερα από την πίσσα που περιέχουν τα τσιγάρα μου! Οψόμεθα...
      Καλά ατμίσματα θα ευχηθείς!

      Διαγραφή
  8. Μη μου λες τέτοια, μη μου λες τέτοια, γιατί είμαι ένα βήμα από το αρχίζω να αφρίζω...ε να ατμίζω εννοώ, αν και η Μαρία παραπάνω είναι μέσα στο μυαλό μου...είμαι και της παράδοσης βλέπεις...χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως τα υγρά αναπλήρωσης έχουν πολύ ωραίες γεύσεις. Κι αν δεν το ξεκινήσεις ποτέ, πήγαινε να τα δοκιμάσεις!
      Βέβαια, δεν είναι το άτμισμα μέσον διακοπής του καπνίσματος, αλλά προσωπικά έχω μειώσει τα τσιγάρα που κάπνιζα στο 1/3!
      Όσο για την επικινδυνότητα των υγρώνε, ένα θα σου πω: Έχω κάποιον φίλο που ατμίζει από το 2011 και ζει ακόμα! Και είναι και σε πολύ καλή φυσική κατάσταση!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  9. Ηδη ανοιξα το τριτο πακετο Gauloises! Aμα κανεις σωστο χαρμανι δεν χρειαζεσαι υποκαταστατα. :P

    Ειναι αυτο που λενε "πες μου τι καπνο φουμαρεις"... βλεπω κατι χαζουλες να μου κρατανε στο ενα χερι τσιγαρο slim και θελουν να μου εκφρασουν και την αποψη τους. Σοβαρα τωρα με slim;

    Kαι αν αρχισετε ολοι να κανετε ηλεκτρονικα τσιγαρα εγω σε ποιον θα δινω το ενα απο τα δυο τσιγαρα που βαζω στο στομα μου και αναβω ταυτοχρονα οταν κανουμε σοβαρες συζητησεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπνίζω Καρέλια κασετίνα, την παλιά, την άσπρη.
      Δεν έχω αλλάξει ποτέ μάρκα, από τότε που ξεκίνησα. Και πάνε 40 χρόνια από τότε. Και φυσικά δεν θέλω να το κόψω.
      Κανένας ατμός δεν μπορεί να συγκριθεί με τη γεύση του τσιγάρου μου.
      Απλά το μείωσα ατμίζοντας.
      Αλλά, έτσι κι αλλιώς, δεν θα πάρω το ένα από τα δύο τσιγάρα σου όταν θα κάνουμε σοβαρές συζητήσεις, εκτός κι αν ανάψεις Καρέλια!

      Διαγραφή
  10. Εμείς οι της ξενιτιας δεν θα τα πιάνουμε αυτά. Και ο μεταφραστής μη σου πω τι λέει...κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Εντάξει, κλαίω!
      Αλλά δεν ξαναλλάζω όνομα πάλι για χάρη σου.
      Θα το κρατήσω στα ελληνικά καλιαρντά, έτσι για να σου θυμίζω την πατρίδα, καραβοτσακισμένη μου Κωλκάνα!

      Διαγραφή
  12. Ο διάλογος ΔΕΝ υπάρχει!
    Και πώς όλοι κατάλαβαν ότι πήρες ηλεκτρονικό τσιγάρο, τελικά;;; Από το τσέρυ θα υπέθετα ότι πρόκειται για αποσμητικό χώρου.
    Τέλος πάντων... Τώρα θα κάνεις σετ με το σίδερο ατμού.
    Αν θολώσει η ατμόσφαιρα από τσέρυ, δεν θα σε μαρτυρήσω!
    Καλές ατμίσεις στη δροσιά εύχομαι, Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει αποσμητικό χώρου με την ονομασία Very Cherry, γι αυτό όλοι κατάλαβαν ότι αναφέρομαι σε e-τσιγάρο!
      Αν και λειτουργεί και σαν αποσμητικό χώρου! Δύο σε ένα.
      Σετ με το σίδερο ατμού. Ναι. Όποια ζάρα δεν ισιώνει το σίδερο, θα φυσάω τον δικό μου ατμό πάνω της και θα γίνεται θαύμα.
      Οπότε θα λειτουργεί και ως αρωματικό ρούχων!
      Ο διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός!
      Μιλ μερσί Γούμαν!

      Διαγραφή
  13. Η αλήθεια είναι πως ξέροντας πως ατμίζεις το κατάλαβα από την αρχή. Αλλά και πάλι φτου σας που μιλάτε με τέτοια υπονοούμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σου κουμπάρε μου. Ποια υπονοούμενα; Αφού είχε γεμίσει υγρό το στόμα μου. Πώς να το εξέφραζα η δόλια;
      Και αφού έπρεπε να το πιάσω και να το τινάξω. Πώς να μου το έλεγε ο Παύλος;
      Αλλά εσύ φτύνε μας, έτσι κι αλλιώς, για να μην μας ματιάζουν!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  14. Η φρίκη, του ατμού, της πίσσας και της ταλαιπωρίας!
    Τώρα κατάλαβα γιατί η προτελευταία μου ανάρτηση σου φάνηκε "κάπως"!
    Η τωρινή όμως με το μελωμένο κοτοπουλάκι, ταιριάζει άψογα με το e-smoking σου!

    https://ainafetst.wordpress.com/2016/06/15/%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%88%ce%af%ce%b1/

    ΑΦιλάκια αρωματικά με βανίλιες και τριαντάφυλλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τωρινή ανάρτησή σου ήταν χάρμα! όλη μέρα χάιδευα τα κοτόπουλα ενώ παράλληλα χάζευα το φυτόν φίκος, ελλείψει ανθέων!
      Φιλάκια με μια εσάνς από φασολάκια που μαγειρεύονται αυτή την ώρα!

      Διαγραφή
  15. χαχαχα τι τραβας και συ με την τεχνολογια βρε παιδι μου
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά κάθε μέρα τα πάω και καλύτερα! Δεν ξαναγέμισε υγρά το στόμα μου!
      Κίσιζ Έλενα!

      Διαγραφή
  16. Τελικά αρτίστα μου έχω πολύ βρώμικο μυαλό!
    τςςςς!
    Σόρρυ για την καθυστέρηση αλλά αυτές τις μέρες είμαι... αδερφή!
    Νοσοκόμα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς, το έπαθαν κι άλλοι!
      Κάτι πήρε το μάτι μου φευγαλέα, για το θέμα. Ελπίζω όλα να βαίνουν καλύτερα και να είναι σύντομα περαστικά!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Νομίζω, σ' αυτή την περίπτωση, η σιωπή είναι το πιο σωστό πράγμα...

      Διαγραφή
  18. Τωρα να πω οτι καταλαβα; θα πω ψεματα.. και δεν θελω.. πηγα και απο τα σχολια μηπως και μπω στο θεμα .. μπερδευτηκα περισσοτερο..χα..χα.. και είπα αστο .. οτι καταλαβες καταλαβες Ρουλα... και ειμαι εν ταξει.. χα..χα.. τα φιλια μου Αρτίστα μου.. και σε αλλα με το καλο οτι και να ειναι αυτά..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν είναι τίποτα! Έχω πάρει ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο, σαν της φωτογραφίας που σου στέλνω, αλλά σε μαύρο, αντί για ασημί: http://www.e-shop.ie/images_upd/products/upIko1TaR64g.jpg
      Ε, και μου κάηκε η αντίσταση!
      Απλά πράγματα!
      Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω για την επεξήγηση..χα..χα.. φιλί..

      Διαγραφή
    3. Αλίμονο, δική μου η ευχαρίστηση Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά τα λέει ο Iggy! Αλλά τι να κάμω η μεσήλιξ, που με κυνηγούν καρδιολόγοι και συναφείς ειδικότητες, για να κόψω το κάπνισμα; Πράγμα το οποίο δεν παίζει, οπότε είπα να βρω έναν τρόπο να το μειώσω.
      Θα δείξει πόσο θα διαρκέσει το πείραμα κι αν θα αποδώσει!

      Διαγραφή
  20. Καλέ τι έγινε; Όλοι έτοιμοι να παρεξηγήσουνε. Μα κι΄εσύ αδελφούλα μου πες τα λίγο πιο....ομαλά. Όλο ανωμαλία είναι όλα.
    Τελικά να σου πω κι΄εγώ ζήτησα την παρέμβαση των σχολίων.
    Στ΄αλήθεια υπέροχο.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Είμαι και βαριόμοιρη και παρεξηγημένη, η δόλια!
      Αλλά είδατε τι με βρήκε ξαφνικά κ. Κονταρίνη; Να μην ξέρω τι μου γίνεται! Ευτυχώς, κάτω από την καθοδήγηση του Top Dog, τα πηγαίνω καλύτερα και μπορώ να καταλάβω πλέον πότε πρέπει να αλλάζω αντίσταση!
      Κι έχω μειώσει το κάπνισμα κατά το 1/3, πράγμα που για μένα θεωρείται άθλος.
      Ευχαριστώ πολύ.
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  21. Πάντως για μένα ήταν όλα ξεκάθαρα, μέχρι που άρχισες τα Εγγλέζικα....Εκεί μπερδεύτηκα...
    Μα τί τις θέλετε αυτές τις χύτρες;;;;
    Υπάρχει υποκατάστατο της απόλαυσης; Μέτρο χρειάζεται, Αρτίστα μου, οχι ατμός....
    Και κάπου εδώ μου ήρθε η ατάκα "Όλα είναι ατμός...." Θυμάστε την ταινία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις δίκιο Ερμίνα! Είναι υπέροχες οι γεύσεις των υγρών αναπλήρωσης! Να φανταστείς, σήμερα δοκίμασα ένα με γεύση καφέ και ήταν σαν να έχω στο στόμα έναν κόκκο καφέ και τον μασάω! Τέλειο είναι! Καλά, για το τσέρι, δεν το συζητώ! Άλλη κατάσταση!
      Και ναι, θα συμφωνήσω για το μέτρο, όμως αφορά τους ανθρώπους που έχουν μέτρο στη ζωή τους κι εγώ δεν είμαι τέτοια! Άρα, όπως αντιλαμβάνεσαι, το άτμισμα με έχει βοηθήσει να μειώσω το κάπνισμα κατά το 1/3! Και θα συνεχίσω να ατμίζω και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις!
      Άλλωστε, όλα είναι ατμός, όπως έλεγε και ο Θρασύβουλος!

      Διαγραφή
  22. Εγώ η ξανθιά κατάλαβα αρχικά ότι ήσουν στον οδοντίατρο...
    Μετά άρχισα να μπερδεύομαι και λέω κάτι πήρε κι έκανε ζημιά στην κεφαλή...
    Ευτυχώς που είδα το πρώτο σχόλιο σκόπιμα κατάλαβα...χα χα χα!
    Καλό άτμισμα αν σε βοηθάει να ελαττώσεις το απολαυστικό τσιγαράκι, καλή δύναμη και υπομονή όσον αφορά την προσπάθεια!

    Να έχεις ένα χαρούμενο και γελαστό μήνα απολαυστική Αρτίστα!
    Φιλάκιααααααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον οδοντίατρο, ε; Δεν είχες κι άδικο!
      Καλά έκανες Μαίρη και είδες το πρώτο σχόλιο. Θα σου πρότεινα, όποτε περνάς, να βλέπεις όλα τα σχόλια. Είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα από τις αναρτήσεις μου και αυτά είναι που αξίζουν εδώ πέρα μέσα!
      Που λες, Μαίρη, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ το άτμισμα. Από 33 τσιγάρα που κάπνιζα ημερησίως, τώρα κάνω μόνο 10 και ούτε κι εγώ η ίδια το πιστεύω! Οπότε, θα το συνεχίσω το σπορ! Κι όπου με βγάλει!
      Κι εσύ να έχεις έναν όμορφο μήνα Μαίρη!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...