Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

Ατάκτως ειρημένα S04E04



Παζάρι αλληλεγγύης (blogaki). Για την ενίσχυση της κοινωνικής κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος". Αλλά ήδη το ξέρετε. Όμως, σε περίπτωση που κάτι σας έχει διαφύγει, περισσότερα εδώ!

Έκανα μία παύση τριών ημερών από τη αποχή των γλυκών και πήρα τρία κιλά και τώρα δεν ξέρω με ποιο ρούχο να τα συνδυάσω... 

Οκτώ στις δέκα Ελληνίδες, απατούν τον σύντροφό τους. Ενώ, ας πούμε, οι άντρες είναι τα πιο πιστά όντα του πλανήτη, ε; 

Άσχετο, αλλά ξέρει κανείς πώς βγαίνουμε στη σύνταξη; 

Την περασμένη εβδομάδα, η Πορτογαλία έζησε και κινήθηκε μόνο με καθαρή ενέργεια, από ανανεώσιμες πηγές. Και εμείς ακόμη συζητάμε για τα φωτοβολταϊκά. 

Φώφη, έχεις καταλάβει ότι πας να γίνεις ηρωίδα σε λαϊκό σίριαλ; 

Ακολουθεί ρομαντικός διάλογος μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Αχ μωρό μου, να 'ξερες πόσο σ' αγαπώ! 
Εκείνη: Κι εγώ, ψυχή μου! 
Εκείνος: Πλάκα μου κάνεις...
Εκείνη: Εσύ άρχισες !

47 σχόλια:

  1. Αυτός ο ρομαντικός διάλογος θα μπορούσε να είναι μεταξύ συζύγων που απατούν ο ένας τον άλλον!
    Αλλά το ποσοστό μου φαίνεται υπερβολικό...μα τόσο υψηλό?
    Σιγά μην είναι έτσι...σιγά μην είναι έρευνα αυτή εδώ που τα λέμε...σιγά και τα ζευγάρια που πήραν μέρος, μην είναι ζευγάρια..αν ισχύει έστω και το μισό ποσοστό της "σιγά της έρευνας", κάτι μου λέει πως νομίζουν πως είναι ζευγάρια!
    Η Φώφη τι έκανε πάλι? Βρε λες να πήρε μέρος στην έρευνα, να το ανακάλυψε ο σύζυγος και να τη σφάξει στο γόνατο σα ζαγάρ'?...πάντως αυτή ξέρει και για τη σύνταξη, μια και είναι νέα συνταξιούχος...νέα στα χρόνια, όχι στη σύνταξη δηλαδή, που εδώ το υψηλή άνετα χωράει..
    Γιατί να μην μπω στο δημόσιο να είμαι σήμερα συνταξιούχα ετών 39? η ηλικία τόσο αληθινή όσο και στην ταινία!
    Και όσο αυτοί τα τρώνε με συντάξεις και όχι μόνο, εμείς ας επικεντρωθούμε στο παζάρι, γιατί με αυτούς χαΐρι δε βλέπουμε!
    Και με κάτι τέτοια ζευγάρια γύρω μας, πρέπει να πηγαίνουμε και τοίχο τοίχο συνεχώς!
    φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα έγραψα?....δεν το κατάλαβα καν!..

      Διαγραφή
    2. Ωραία τα έγραψες!
      Αλλά έκανα προχθές καταμέτρηση ενσήμων και μου λείπουν πάαααααρα πολλά, οπότε δεν θα πάρω ποτέ σύνταξη!
      Κι έτσι, έκανα την καρδιά μου πέτρα και πήγα και δοκίμασα τα ρούχα μου και βρήκα δύο που μπορώ να τα συνδυάσω με τα τρία κιλά που πήρα, έως ότου να τα χάσω!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει μετά το σχόλιο υπερπαραγωγή της Μεμαρίας τι μένει να γράψω εγώ;
    Καλημέρα και φιλί!

    ΥΓ: Όλη η σκέψη μας στο Παζάρι!
    Να πάει καλά Παναΐα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά θα πάει το Παζάρι! Θα δεις!
      Καλό μεσημέρι και φιλί!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα
    ενταξει ο σημερινος επιλογος με τον διαλογο σουπερ

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, στάζει μέλι ο διάλογος!
      Καλό μεσημέρι Κική!

      Διαγραφή
  4. Λατρευω τους ρομαντικους διαλογους ζευγαριων. Στοπ
    Λιγα ειναι τα 3 κιλάκια, μη μου αγχωνεσαι! Στοπ
    Πιο πιστο ον απο τον αντρα δεν υπάρχει χαχαχαχα σα συνεχεια του ρομαντικου διαλόγου! Στοπ
    Σα βγεις στο πηγεμό για τη συνταξη στρίψε αριστερά, μετά δεξια, μετα ξανα αριστερα, ευθεία, αριστερα και ντουγρού (οπως λεμε οι Βόρειοι) στο αδιεξοδο!
    Ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγα είναι, αλλά είμαι μεσήλιξ και χάνονται πάρα πολύ αργά και δύσκολα!
      Αδιέξοδο! Ακριβώς! Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχω συμπληρώσει τα ένσημα, οπότε δεν με βλέπω να παίρνω!
      Δεν πειράζει, θα το πιω κι αυτό το ποτήρι!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  5. Ωραίο ανέκδοτο, έτσι γίνεται συνήθως ανάμεσα
    σε "ζευγάρια" :) Καλό σ/κ Αρτίστα του βωβού!

    Υ.Γ Εκτός από το "πως" αναρωτήσου και για το "πότε"..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλειος διάλογος; Είναι!
      Άστα, ποτέ δεν θα πάρω σύνταξη. Μου λείπουν πολλά ένσημα!
      Δεν πειράζει, άλλη φορά σε μιαν άλλη ζωή!
      Καλό μεσημέρι Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  6. Οκτώ στις δέκα, την κάμουν την κουτσουκέλα τους; Βάλε με το μυαλό σου και πόσοι στους δέκα, το ασκούν επίσης το χόμπι. Και μετά, έρχεσαι και μνημονεύεις τον στίχο που λέει πως "Με τόσα ψέματα που γέμισαν οι λέξεις, πώς να στο πω το σ'αγαπώ, να το πιστέψεις". Δύσκολοι καιροί για εμπιστοσύνες και ειλικρίνιες.
    Δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνό! Τι ευχάριστη έκπληξη αυτή σου η επίσκεψη!

      Αμ δεν το πιστεύεις το "σ' αγαπώ"! Κι όσο για την εμπιστοσύνη, δυστυχώς, τείνει να χαθεί πανταχόθεν! κι από συντρόφους κι από συγγενείς, μη σου πω κι από ορισμένους φίλους!

      Διαγραφή
  7. Σύνταξη; Τι είναι αυτό; Πάω να ανοίξω το λεξικό!
    Όλα τα λεφτά, όχι λουλούδια, αλλά κοτόπουλα στην κοπέλα της εικόνας.
    Οι 8 στις 10 Ελληνίδες με ποιους απατούν; Με Βέλγους;
    Με τι να τα συνδυάσεις!!!! Πάλι γελάω μόνη μου σαν τη χαζή! Κι από κάτω το ανέκδοτο για να με αποτελειώσει!
    Να είσαι καλά, Αρτίστα!
    (Ευχαριστώ και για τη στήριξη στο παζάρι!!!♥)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ανοίξεις λεξικό, θα δεις ότι είναι κάτι που δεν θα το πάρω ποτέ, διότι κάποιοι εργοδόται δεν ήταν καθώς πρέπει. Και φώναζα η δόλια "Μάνα δεν μου κολλάν τα ένσημα", αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω η Αρτίστα!
      Καλέ τι ευχαριστείς; Αλίμονο... Σιγά τη στήριξη! Ούτε λόγος!
      Καλό μεσημέρι Γούμαν!

      Διαγραφή
  8. Παλιά σου λεει με τα φωτοβολταικά θέλαν να κάμουν τη Κρήτη την φυσική μπαταρία της Ευρώπης,τόσο φωτοβολταϊκό θα εβαζαν! τελικά ουτε αναπτήρας δεν έγινε!

    Ωστόσο αυτό με την απιστια των γυναικών που ελυσσιαξαν παναγιά μου όλοι,αν διαβασουν την έρευνα λέγει και το ποσοστό των ανδρων οτι ειναι 84%. Δε καταλαβαινω γιατί το σοκαριστικό συμπέρασμα είναι οτι οι γυναίκες απατούν και όχι οτι ανεξαρτήτως φύλου οι άνθρωποι κοροιδευουν ο ένας τον άλλον μέσα σε μια σχέση ,γιατί έχουν μεγαλώσει ως μεγάλες κότες που φοβουνται να πουν την όποια αλήθεια: σε βαριέμαι,πνίγομαι,με κουράζεις,δεν αντέχω άλλο,δεν είμαι χαρούμενη! Αι σιχτίρι με συγχισαν πάλι που τα θυμήθηκα!
    --ΣαλιάγκιΤοΤσαντισμένοΑλλαΘαΤουΠερασει
    ΥΓ.δεν εννοουσα τις δικες σου κότες φυσικά! για κάτι άλλες ελεγα,που ειναι απο το χωριό δε τις ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη συγχύζεσαι καλό μου, κάνει κακό στο δέρμα!

      ΥΓ. Αυτό σου έλειπε να πεις κουβέντα για τις κότες μου!

      Διαγραφή
  9. ας μην σχολιάσω τα περί απιστίας καλύτερα...
    έναν ασπασμό πέρασα να δώσω αγαπητό ανεκπλήρωτο, να είστε καλά (και κόψτε τα γλυκά... είστε ζαχαρωτό από μόνη σας, δεν έχετε ανάγκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω ότι δεν μας παίρνει εμάς τους δύο να σχολιάζουμε ή έστω να αναφερόμαστε στις απιστίες!
      Αυτό το ζαχαρωτό από μόνη μου με πέθανε!
      Πού είναι η Λεκάνα να το δει και να της έρθει ταμπλάς! Πού;
      Φιλί.
      Αααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  10. Νάσαι καλά αγαπητή μου φίλη αλλά με έκαμες και γέλασα πολύ με όλα όσα γράφεις.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η χαρά να σας κάμω να μειδιάτε!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  11. Φώφη. Μα δεν σε εμπνέει όταν τη βλέπεις στο έδρανο, να φωνάζεις "Φώφη" την κότα σου την τσουπωτή στο κοτέτσι; Όχι πες!
    Θα πάρεις κι εσύ μια φωτοβολταϊκή σύνταξη σαν και μένα και μας βλέπω να μας κάνουν μπαζάρ ενίσχυσης οι φίλες βλόγκερς στο εγγύς μέλλον.
    Για την απιστία συμφωνώ αναφανδόν! Αι γυναίκαι είναι τα πιο άπιστα πλάσματα (Ζήκος μουστάκια). Σε αντίθεση με τους άντρες που φημίζονται για τη μονογαμία και τη σταθερότητα στις σχέσεις τους (την εβδομάδα). Αυτές οι "έρευνες" με ξεπερνούν πάντως. Απορώ πώς τις κάνουν, με τι δείγμα και πόσο ασφαλή είναι τα συμπεράσματα που βγάζουν.
    Ο διάλογος εκείνης και εκείνου πώς ολοκληρώθηκε; Γιατί τον αποπαίρνεις μωρέ τον άνθρωπο; Είναι τόσο τρυφερό αυτό που σου είπε...
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ της Αλεξάνδρας μας κι αν σε βγάζει ο δρόμος, πέρνα μια βόλτα απ' τον Χολαργό να γνωριστούμε. Πολύ θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κότες μου πρέπει να έχουν και κάτι από καλιαρντά στην ονομασία τους, άρα θα μπορούσα να πάρω μία και να την ονομάσω Φώφη η πριμάτσα, επειδή η Φώφη θα ήθελε να γίνει πρωθυπουργός και Πριμάτσος σημαίνει πρωθυπουργός (Ηλίας Πετρόπουλος, Καλιαρντά, σελ. 128, εκδ. Νεφέλη).
      Σύνταξη γιοκ. Αυτό θα λέω σε λίγα χρόνια!
      Πώς ολοκληρώθηκε ο διάλογος; Εκείνη έφυγε για την εφημερίδα και εκείνος έμεινε αποσβολωμένος, να κοιτάει τον τοίχο απέναντί του!
      Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι έγινε, ένα ανεκδοτάκι τύπου ήταν και πέρασε! Εκείνος και εκείνη δεν είναι πάντα η Αρτίστα και ο κ. Μήτσος (το στεφάνι της)!
      Κι εγώ θα το ήθελα να καταφέρω να έλθω, αλλά πέρα από τα 156 χλμ. που με χωρίζουν από τον Χολαργό, είναι και η υπερήλικη μητέρα μου ένα θέμα, που μου δυσκολεύει τις μετακινήσεις!
      Ένυγουέη, θα δείξει...
      Καλό βράδυ Μαρία Καννελάκη!

      Διαγραφή
  12. Με τρελαίνουν τα καπέλα σου που συμπάσχουν με το κείμενο "τούτι φρούτι" που ακολουθεί!
    Να είσαι καλά που ξέρεις πάντα να βοηθάς να σκάσει το χαμόγελο στο χειλάκι μας, ειδικά αν είναι η ώρα των ειδήσεων! ;-)

    Πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω, άνευ "κόφτη"! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σωστά, η λέξη κόφτης θα είναι πλέον στο καθημερινό μας λεξιλόγιο!
      Άσε, γιατί δυσκολεύομαι πλέον να βρίσκω καπέλα με κότες και μου φαίνεται ότι θα συμπεριλάβω και καπέλα και με άλλα πτηνά!
      Όλοι εσείς να είστε καλά, που κρατάτε ζωντανό αυτό το ιστολόγιο, διότι χωρίς εσάς δεν θα είχα λόγο να γράψω τα Ατάκτως ειρημένα!
      Φιλί με κραυγή "Μάνα δεν μου κολλάν τα ένσημα"!

      Διαγραφή
  13. Στη σύνταξη βγαίνεις μέχρι τα 45. Αν δεν τα έχεις καταφέρει μέχρι τότε με γνωστούς τρόπους μάλλον δε θα βγεις ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πάρω ποτέ. Είμαι 55 χρονώνε και 7 μηνώνε.
      Άρα, το παίρνω απόφαση και αποχαιρετώ την σύνταξη που χάνω, όπως θα έλεγε κι ο ποιητής...

      Διαγραφή
  14. Το δρόμο προς τη σύνταξη τον ψάχνει και η καημένη η μάνα μου αλλά ακόμα να τον βρει. Ομοιοπαθούσα, της λείπουν πολλά ένσημα..
    Οι γυναίκες απατούν τους άντρες τους, το πιστεύω γιατί ξέρω πολλές από δάυτες, αλλά και τούμπαλιν επίσης. Απατείς με απατώ σε δηλαδή, της απάτης το κάγκελο. Και άντε αμα είναι μια αρπαχτή, λες να πάει στο διάλο, αν είναι παράλληλος έρως, τότε την κάτσαμε την βάρκα.
    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου αρτίστα με τα ωραία ρούχα σου να ταιριάζουν στα καινούρια κιλά (μ΄ άρεσε αυτό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβούμαι ότι τόσο η μητέρα σου, όσο κι εγώ, δεν θα τον βρούμε ποτέ τον δρόμο προς τη σύνταξη!
      Κοίτα, οι μικρές απιστίες δεν είναι κακές, αλλά εάν κάποιος εμπλακεί συναισθηματικά και η μικρή απιστία εξελιχθεί σε κάποιο είδος σχέσεις, τότε κλάφτα Χαράλαμπε!
      Έραψα ένα τζην φόρεμα πέρυσι, που μια χαρά ταιριάζει στα τρία παραπάνω κιλά μου!
      Φιλί Μπι μου!

      Διαγραφή
  15. Ε, οχι! Δεν το δέχομαι... Με πιάνει κατάθλιψη με όλες αυτές τις απατήσασες... Μα είναι δυνατόν να απατάνε οι 8 στις 10 τυχάρπαστες κι εγώ, ποιά, εγώ! να είμαι ακόμα πιστή στο Βύρωνα;;;;; Γιατί, κυρία μου, εγώ δηλαδή στο πηγάδι κατούρησα; Ααα, Βυρωνάκο μου, να με συμπαθάς, αλλά, τα βλέπεις... έχω γίνει μειοψηφία...εγώ κι η Φώφη που μιλάει στα έδρανα μείναμε...Οχι πες, θες να με δείς κι εμένα έτσι; Να περιφέρομαι στα έδρανα με βλέμμα άμπερ αλέρτ; Θα ξαμοληθώ, και θα γίνει το κοτέτσι...γής Μαδιάμ!
    Αρτίστα μου, σ' ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια... Πάω να τα βγάλω το συντομότερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ο Βύρωνας θα δείξει την πρέπουσα κατανόηση! Άλλωστε, θα τον πείσεις ότι μια τόση δα απιστία, εκ μέρους σου, θα δώσει άλλη διάσταση στη σχέση σας! Ο Βύρωνας από την άλλη, ούτε να διανοηθεί να κάνει κάτι τέτοιο. θα του πεις να κάτσει στ' αβγά του!
      Οπότε, ναι, πήγαινε να βγάλεις τα μάτια σου (τι γράφουμε και δεν μας μαζεύουν;), διότι δεν μπορεί, για να το κάνουν 8 στις 10, κάτι καλό θα είναι!
      Καλό βράδυ Ερμίνα! Αλήθεια, Ερμίνα μεταφράζεται το Hermine;

      Διαγραφή
    2. Ερμιώνη θα ήτο πιό ακριβές... Πάντως ωραιότατο είναι και το Ερμίνα, μ' αρέσει...
      Βέβαια είναι κάτι μέρες που και Μπάμπη να με φωνάξεις, γυρίζω....
      Σε φιλώ!
      ΥΓ. Αμ, αυτό φοβάμαι, οτι θα μαζέψουν εμάς που τα γράφουμε...Γι' αυτούς που τα κάνουν...ούτε λόγος...

      Διαγραφή
    3. Ωραίο το Ερμιώνη, είχα και μια συμμαθήτρια με αυτό το όνομα, αλλά θα κρατήσω το Ερμίνα!
      Όχι, Μπάμπη δεν θα σε πω!
      Και συγγνώμη που άργησε αυτή η απάντηση, αλλά είχε τόση ζέστη που απέφευγα εντελώς το πι σι!
      Κίσιζ Ερμίνα!

      Διαγραφή
  16. Υπέρμετρα ρομαντικός ο διάλογος και με συγκλόνισε. Την σύνταξη μόνο η Νικολούλη μπορεί να την βρει, εμείς όχι. Απευθύνσου εκεί!
    Όσο για το κέρατο χλωμό το κόβω. Και μόνο τι πληρώνεις σε φόρους να δεις σου κόβεται η όρεξη για σεξ με τον άντρα σου πόσο μάλλον και για ερωτικές περιπτύξεις με άλλους άντρες.
    Καλό σου βράδυ Αρτίστα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μη συγκλονιστείς;
      Με βλέπω κάποια στιγμή στην εκπομπή της, να τρέχουν τα δάκρυά μου ποτάμι και με τρεμάμενη φωνή να ρωτώ "Μήπως είδατε τη σύνταξή μου;"!
      Κι εγώ με το κέρατο δεν τα πάω και τόσο καλά. Μα είναι δυνατόν από τη μια να μετρώ τα ένσημα και να μη μου φτάνουν κι από την άλλη να χαζολογάω τα τεκνά; Δεν γίνεται!
      Καλό Σαββατοκύριακο διπλανή!

      Διαγραφή
  17. Μα 8 στις 10; πω..πω.. βρες λες να είναι έτσι και εμεις βρισκομαστε ακομα στο 1 στις 100;..πόσο πίσω είμαστε Αρτιστα μου..!!!!μπααααα αυτοί που έκαναν την ερευνα ή ήθελαν να κρύψουν τις πομπές τους και να τα ρίξουν σε εμας..η δεν ζουνε στην Ελλαδα να τους φορολογουν ακομα και το σεξ... και αντε μετα να το κανεις κι όλας.!!οσο για την συνταξη δεν ξερω να σου πω καρντιά μου ακομα με ταίζει ο σύζυγος.. οικιακα βλεπεις δουλεια χωρις αμοιβή..τι είναι η σύνταξη είπαμε;....καλο σου βραδυ φιλεναδα.. έχεις καιρό μπροστα σου .. ακομα υπομονη..κοιτα να περνας καλά και γράψε τους.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε πάρα πολύ πίσω! Είμαστε ντεμοντέ!
      Αχ κι εγώ μία από τα ίδια. Με τη σύνταξη του κ. Μήτσου θα ζούμε σε λίγο καιρό που θα κλείσει η εφημερίδα που δουλεύω!
      Καλό Σαββατοκύριακο Ρουλάκι!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  18. μη μιλάς για σύνταξη. πονάει...
    καταγγελία! μέχρι και ο σκύλος της αρτίστας με αγαπάει περισσότερο. ολο το βράδυ ήταν στα πόδια μου και καθόταν να τον χαϊδεύω!
    ευχαριστώ φιλενάδα για την παρέα και την ξενάγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν θα ξαναμιλήσω για σύνταξη!
      Το επιβεβαιώνω. Αυτό για τον Σήφη!
      Κι εμείς ευχαριστούμε για το υπέροχο γεύμα στο Φουγάρο και σε περιμένουμε πάλι σύντομα!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα Αρτίστα μου !
    Ολα τα λεφτά η ανάρτηση... ένα έχω να πω - σιγά μη με τόσες έννοιες που έχουν οι Έλληνες τώρα δα άνδρες και γυναίκες, που δουλειά δεν έχουν, χρέη έχουν και μήτε χαρτί για φτύσιμο που λέμε δεν υπάρχει να έχουν στο νου τους και το ξενοκοκο... ειδικά η δόλια μάνα που θέλει τρεις ώρες να δει τι θα φάμε σήμερα και αν βγαίνουν τα λεφτά για δεύτερη φραντζόλα ψωμί. Οβερ και κλείνω
    ΦΙΛΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά τα λες αγαπητή Σταυρούλα!
      Εδώ και δύο ημέρες προσπαθώ να απαντήσω στο σχόλιό σου και δεν έβρισκα χρόνο, φαντασου να χρειαζόταν να βρω ώρα δια να κερατώσω τον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου)!
      Κίσιζ και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Το κέρατο υπερλατρεμένη μου είναι υπερτιμημένο. Όλοι έχουμε φάει, όλοι έχουμε ρίξει, 10 στους 10 να έλεγε και πάλι θα το πίστευα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αρτίστα μου; εισαι καλα; η μπηκες στην συνταξη και εγκατεληψες το σπιτι σου; .. να σου πω αν ειναι αυτό καλα εκανες φιλεναδα.. εγω παντως; ηρθα να ταίσω τις κοτούλες σου.. γιατι μου λειψανε οπως και εσύ..δες το βλεμμα της της ολο παραπονο ειναι .. εσενα θελει ..ελπιζω να έχεις παρα πολλες δουλειες...και να περνας καλα αφηνω την εννοια μου με φιλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου!
      Είμαστε όλοι καλά, απλώς κάνει τρομερή ζέστη και αποφεύγω τον υπολογιστή, καθώς δεν έχουμε κλιματιστικό στο σπίτι!
      Καλά κάνεις και ταΐζεις τις κότες και σ' ευχαριστώ πολύ γι αυτό!
      Παρόλα αυτά, με ξεσήκωσες και θα κάνω μια ανάρτηση αργά τη νύχτα, που μπορεί να δροσίσει λίγο!
      Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ που μ' έχεις έννοια!

      Διαγραφή
  22. Α εμένα μου αρέσει το 8 στις 10 άρπα την Ελληνάρα φαλλοκράτη που νομίζεις πως είσαι κελεπούρι και πως οι άνδρες είναι τα πολυγαμικά όντα και οι γυναίκες αισθηματικές. χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.