Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Αυτό ήταν...



...έφυγε επιτέλους η θεία Φεβρωνία! Και εις άλλα με υγεία! 
Περάσαμε υπέροχα. Έφτιαξα πασχαλινά κουλουράκια, ενώ εκείνη επέβλεπε. Έφτιαξα τσουρέκια, ενώ εκείνη επέβλεπε. Έβαψα αβγά, ενώ εκείνη επέβλεπε. 
Τα πρωινά, γενικώς, ενώ εκείνη έπινε τον καφέ της μετά της μητρός μου, με έβαζε να κάνω μαγειρέματα και εργασίες στο σπίτι, τα μεσημέρια παίζαμε σκραμπλ, για να κρατά σε καλά επίπεδα το μυαλό της, τα απογεύματα με έσερνε σε διάφορα μοναστήρια της ευρύτερης περιοχής για να παρακολουθήσω το Θείον δράμα, και τα βράδια, ως συνήθως, παίζαμε μπιρίμπα. 
Αυτά συνέβησαν κατά την Μ. Εβδομάδα. 
Η επόμενη εβδομάδα κύλησε σε πιο ήπιους ρυθμούς, αφού είχαμε τελειώσει με τις επισκέψεις στα μοναστήρια, οπότε τα απογεύματα τα είχα ελεύθερα για να της φτιάχνω φρουτοσαλάτες με μπανάνες, φράουλες, ακτινίδια και ανανά. 
Μέχρι που ήλθε η πολυπόθητη στιγμή, δηλαδή το απόγευμα της Κυριακής 8 Μαΐου 2016, και την συνόδευσα στο λεωφορείο! Δεν είπε πότε θα επανέλθει, αλλά, θέλω να ελπίζω, αυτή η ώρα να μην είναι νωρίτερα από τον Αύγουστο. 
Τώρα προσπαθώ να περισυλλέξω τα κομμάτια μου και να βρω τους ρυθμούς μου μετά από τη λαίλαπα-Φεβρωνία και να μπορέσω κάποια στιγμή, σ’ αυτή τη ζωή, να φερθώ όπως πρέπει σ’ αυτό το βλογ και να περάσω, ελπίζω σύντομα, και από τα δικά σας. 
Και σε αυτό το σημείο, νιώθοντας να με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου και έχοντας την αίσθηση ότι βιώνω καταθλιπτικό επεισόδιο από την κούραση, θέλω να κλείσω αυτό το κείμενο ευχαριστώντας θερμά όλες και όλους εσάς που, όσο διάστημα έλειπα, ερχόσασταν και φροντίζατε τις κότες μου και τις βρήκα σε άριστη κατάσταση. 

Καλή εβδομάδα!

ΥΓ. Μου λείψατε...

32 σχόλια:

  1. Καλώς την ξαπόστειλες τη θεία και καλώς επέστρεψες, και εμάς μας έλειψες!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Πίππι!
      Ανταποδίδω τους ασπασμούς!

      Διαγραφή
  2. Ουφ, επιτέλους έφυγε η θεία. Να μπορούμε να σε πάρουμε κι ένα τηλέφωνο για κατινάζ με την ησυχία μας. Καλημέρα και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο μου έχει λείψει το κατινάζ μαζί σου, δεν φαντάζεσαι!
      Καλημέρα κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  3. Χαχα...το έχει πάντως με την επίβλεψη η θεία ε?
    Κι εσύ μας έλειψες!!
    Ανασυντάξου με την ησυχία σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σατραπία έπρεπε να την βαφτίσουν και όχι Φεβρωνία!
      Ανασυντάσσομαι, ανασυντάσσομαι! Αργά, αλλά σταθερά!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  4. Στο πιτς φιτίλι θα την στρώσεις ξανά την καθημερινότητα σου και μια και είναι εποχή απεργιών θα σε συμβούλευα ν' απεργήσεις ως προς τις σπιτικές δουλειές και να κάνεις τα εντελώς απαραίτητα, όπως πχ απλή τροφή στη κολόνα-Μήτσο και στο παπαγάλο!

    ΑΦιλάκια μόνο και πάντα χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή η ιδέα σου Άιναφετς!
      Ένα φαγητό περιποιημένο θα κάνω μόνο, διότι είμαι της παλιάς σχολής και πιστεύω πως ο έρωτας περνάει από το στομάχι και δεν μου πάει να ταΐζω ένα απλό φαγητό ή παπαγαλίνη τον κ. Μήτσο και με ξεερωτευτεί τώρα στα στερνά κι έχουμε άλλα!
      Ένα μαγείρεμα και τίποτε άλλο!
      Κίσιζ μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  5. Η θεία κάνει να πιεί; Αμα είναι την επόμενη φορά να την ποτίζεις να πέφτει ξερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίνει κρασί ή μπύρα με το φαγητό της, αλλά δεν την πιάνει τίποτα! Θα δοκιμάσω όμως να της βάλω ταβόρ στη μπύρα και στο κρασί! Ίσως να είναι μία κάποια λύση!

      Διαγραφή
  6. Κι εσύ μας έλειψες!!!!
    Εγώ πάντως απολαμβάνω τις μέρες σου με τη θεία σου!!!!! Ναι, απολαμβάνω! Ακόμα και τα καταθλιπτικά επεισόδια δεν με συγκινούν, κι εύχομαι να ξανάρθει σύντομα!!!!!
    Χρόνια πολλά, ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντομα; Δεν θα το αντέξω!
      Θα της κρύβομαι τουλάχιστον μέχρι τον Αύγουστο!
      Δεν θα σηκώνω το τηλέφωνο όταν θα βλέπω το νούμερό της και θα αποφύγω παντός είδους επικοινωνία μαζί της.
      Και θα κάνω συνεργό σε όλο αυτό και τον κ. Μήτσο (το στεφάνι μου) και εάν τύχει να σηκώσει εκείνος το τηλέφωνο, θα του έχω πει να της πει ότι λείπω ταξίδι για δουλειές!
      Τέτοια αισχρά πράγματα σκοπεύω να κάνω προκειμένου να καθυστερήσω την επόμενη άφιξή της!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  7. Συνοπτικά.. γουέλκαμ μάι ντίαρ...
    Έχει γιουροβίζιον απόψε... δεν προλαβαίνω περισσότερα, καταλαβαίνεις !
    Κίσιζ!

    Κρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω Άιρις!
      Και καταλαβαίνω, το ίδιο έκανα κι εγώ. Παρακολούθησα τον ημιτελικό!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  8. Ωραίααααααα!!!! τωρα χαλλλλαρά που λέμε και στην Σαλλλονίκη.. χα..χα.. Αρτίστα μου και πού είσαι φιλεναδα...δεν είναι ωρα για δουλειες... μετα απο καμια εβδομαδα και βλέπεις σε ευχαριστουμε για την ενημερωση την επόμενη φορα να της πεις οτι θα λείπεις..
    βρε την θεία τι μας εκανε; καλη ξεκουραση τωρα να την απολαυσεις να περασεις ομορφα... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ρουλάκι! Ένα μαγείρεμα κι έξω απ' την πόρτα!
      Μιλ μερσί, θα ξεκουραστώ! Ήδη αισθάνομαι άλλος άνθρωπος!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  9. Δουλάκι σε είχε η θεία. Μόνο με τη θεία είσαι έτσι ή με όλους τους επισκέπτες; Κάτι αντίστοιχο έχω πάθει κι εγώ από τότε που μετακόμισα Εδιμβούργο. Τα γκρουπ των επισκεπτών έρχονται σε κύματα. Τουλάχιστον μία εβδομάδα τον μήνα έχω 4 άτομα, να τους πάω στα αξιοθέατα και στα καλά φαγάδικα. Εχω ξεποδαριαστεί, έχω γίνει ξεναγός, έχω πάρει κιλά και δεν μου μένει δίφραγκο. Και δεν είναι μόνο αυτά. Να καθαρίσεις και να κάνεις σούπερ σουπερμάρκετ πριν έρθουν. Να καθαρίσεις και να πλύνεις αφού φύγουν. Και πάνω που λες, οκ, τώρα θα χαλαρώσω και θα βρω χρόνο να κάνω τα δικά μου, σκάει τηλέφωνο "έλα, ερχόμαστε, να έρθει και ο Μπάμπης με την δικιά του; Χωράμε;". Αυτό έχει συμβεί 5 φορές μέχρι τώρα και προχθές έμαθα ότι έρχονται κι άλλοι αρχές Ιουνίου. Θα τους δολοφονήσω. τουλάχιστον είναι μόνο για 3 μέρες και είναι μόνο κορίτσια (έχει διαφορά).
    Όταν έμενα στο Γουλβερχάμπτον, που έχει ψηφιστεί 5η χειρότερη πόλη του κόσμου και δεν κυκλοφορείς με το που πέφτει ο ήλιος, δεν είχε έρθει να με επισκεφθεί κανείς! Τα είπα και ηρέμησα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δουλάκι; Και λίγα λες. Σαν νέγρα δούλα του 1830 σε σπίτι της Λουιζιάνα με είχε!
      Ευτυχώς δεν είμαι έτσι με όσους έρχονται σπίτι για διαμονή. Μόνο με τη Φεβρωνία ισχύει αυτό. οι άλλοι αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και τις δουλειές που τους αντιστοιχούν! Αλλά οι άλλοι είναι φίλοι και τους έχω αλλιώς μαθημένους.
      Αλλά κι εσύ, απ' ότι διαβάζω, δεν τραβάς και λίγα!
      Και πολύ καλά έκανες και τα παρέθεσες! Να έρχεσαι να λες τον πόνο σου, όποτε νιώθεις την ανάγκη! Έχω κατανόηση και είμαι και εχέμυθη!
      Όσο για τον Ιούνιο, κάνε υπομονή. Αφού θα έρθουν μόνο κορίτσια, δώσε τόπο στην οργή. Μπορεί να περάσεις και καλά!

      Εδιμβούργο, ε;
      Δεν έχω πάει ποτέ.
      Ποια είπαμε είναι ακριβώς η διεύθυνσή σου;

      Διαγραφή
  10. Και μας μας έλειψες! Χρόνια πολλά λοιπόν και όλα με το καλό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς τη Φεβρωνία μπάστακα, όλα είναι καλύτερα!
      Μιλ μερσί Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  11. Τυφώνας είναι θεία, πως λέγαμε Κατρίνα ε θα λέμε Θεία Φεβρωνία γιατί στο πέρασμα της σκορπά τις δυνάμεις σου!!!
    Καλή επιστροφή στην blogoγειτονιά μας γειτόνισσα! Μας έλειψες!
    Σε φιλώ γλυκά και το comeback, όχι της Άντζελας, το δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς όμως!
      Καλώς σας βρήκα και πάλι!
      Σωστά, εδώ έκανε καμ μπακ η Λαίδη, δεν θα έκανε η Αρτίστα; Χο χο χο!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αρτίστα μου, καλώς σε βρίσκω στο σπιτικό σου. Χριστός Ανεστη και χρόνια πολλά. Ήρθα να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια στην ανάρτηση της Μαρίας για το αραξοβόλι μου και τα ρόδια του θείου. Αποθήκευσα και το μπλογκ να έρχομαι συχνότερα. Φεύγω τώρα γιατί κομμάτι κουρασμένο σε είδα και θα τα πούμε σύντομα. Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου!
      Είναι πολύ ευγενικό εκ μέρους σου που ήλθες τόσο δρόμο, αλλά μην ευχαριστείς, διότι δεν είπα κάτι που δεν ισχύει. Έχεις ένα πολύ ενδιαφέρον βλογ, άσχετα αν δεν περνάω διότι δεν είμαι και πολύ της ποιήσεως, αλλά και ο θείος, όντως, φτιάχνει καταπληκτικά ρόδια!
      Παρόλα αυτά, λέω να βάλω κι εγώ στο βλογρολ μου το βλογ σου και πού ξέρεις, ίσως μια μέρα να τολμήσω να αφήσω και σχόλιο!
      Η αλήθεια είναι ότι τις πρώτες τρεις μέρες από την αποχώρηση της θείας, ήμουν κομμάτια, αλλά τώρα όλα καλά! Επανήλθα!
      Κίσιζ Σταυρούλα (δεν το γράφω το υπόλοιπο, διότι είναι μεγάλο) και πάλι καλώς ήλθες!

      Διαγραφή
  13. Τοσο καιρο τη θεια νομιζα πως την ελεγαν "Φρενοβια" και το ονομα εβγαινε απο το φρενοκομειου! :P

    Η Θεια σιγουρα εχει υπαρξει βασιλικια ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, το όνομα είναι Φεβρωνία, αλλά η ίδια είναι, μάλλον, φρενοβλαβής!

      Είμαι σχεδόν σίγουρη γι αυτό που λες, αν και εκείνη δεν το έχει αποδεχτεί σε σχετικές κουβέντες που έχουν γίνει και δηλώνει βασιλοκομμουνίστρια, ότι μπορεί να σημαίνει αυτό!

      Διαγραφή
  14. Ο καθένας σήκωνε τον σταυρό του τη Μεγάλη εβδομάδα! Τι να λέμε!
    --ΣαλιάγκιΤοΑσωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα μου πεις... Δεν τα ξέρω θαρρείς; Στην ίδια χώρα ζούμε...
      Πού είσαι μαρή άσωτη; Εχάθης πάλι...

      Διαγραφή
    2. Αναζητούσα τη dolce vita ,αυτο που λεν γλυκειά ζωή! Μα τι τα θες...αυτά βγαίνουν μόνο σε ταινία με τον Μαστρογιάννη,οποιαδηποτε άλλη ομοιότης με πρόσωπα ή καταστασεις σε βεβαιώνω οτι είναι εντελώς συμπτωματική!
      --ΣαλιάγκιΤοΕχωΠιει100mlΡακηΚιΕχωΦτιαχτείΠαλιΗΡουφιάναΚαιΠοιοςΜεΜαζευει

      Διαγραφή
    3. Ναι. Πίνε εσύ ρακές και πάνω που έφτιαξες τη χολή σου, να τρέχεις να φτιάχνεις και το συκώτι σου!

      Διαγραφή
    4. Το συκωτάκι μου είναι σε αρίστη κατάσταση,οι τρανσαμινάσες μου ζηλευτές! Εκανα καβάτζα με τις σόδες το περσινό μου καλοκαίρι!
      --ΣαλιάγκιΤοΧωριςHangOverΓιατίείχεΠρόγραμμα

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...