Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016

Ατάκτως ειρημένα S04E03



Η αγαπημένη μου Βίκυ Δερμάνη, εξέδωσε νέα ποιητική συλλογή, υπό τον τίτλο "Ο πόνος μαύρος σκύλος π’ αλυχτά", από τις εκδόσεις ΑΩ. Και όχι, δεν είναι ο Σήφης, αυτός ο μαύρος σκύλος που αλυχτά. Μου το επιβεβαίωσε η ίδια η ποιήτρια. 

Επιτέλους έφυγε η θεία Φεβρωνία. Με την υπόσχεση-απειλή, ότι θα έλθει πάλι για το Πάσχα.

Είναι λίγος καιρός που με βρήκε η Erisadesu. Βλόγγερ από το 2007, διαθέτουσα το βλογ Another Mess Another Blog, το οποίο είναι ένα messy blog for messy minds, άρα ότι πρέπει για εμένα. Επίσης διαθέτει και ένα βλογ συνεργατών, το εξαιρετικό "Άθλιες Κόρες". Η Erisadesu , ονειρεύεται να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία. Δεν διευκρινίζει αν αναφέρεται στην ελληνική ή την ιαπωνική ορθογραφία. Η Erisadesu δεν δείχνει να έχει αντίρρηση που αποφάσισα, επειδή έτσι ήθελα, να την προσφωνώ Λίζα. Φρονώ ότι αξίζει τον κόπο να γνωρίσετε την Erisadesu.

Διαπιστώνω, όλο και συχνότερα, ότι δεν θυμάμαι κάποιους/ες που συναντώ στον δρόμο και με χαιρετούν. Με τόση τεχνολογία τριγύρω, γιατί δεν έχουν βγάλει και μια εφαρμογή "Από πού την ξέρω, από πού την ξέρω;", για όλους εμάς που δεν συγκρατούμε πρόσωπα; 

Ο Πάνος Καμμένος, σύμφωνα με δήλωσή του, έχασε 19 κιλά. Αδυνάτισε μέχρι κι ο Καμμένος. Αυτό ήταν. Θα αυτοκτονήσω.

Το νέο κόμμα του Καρατζαφέρη και του Μπαλτάκου ονομάζεται "Εθνική Ενότητα". Τώρα θα μου πείτε ότι υπάρχει και η "Λαϊκή Ενότητα" και ότι ίσως κάποιος μπερδευτεί με τις πολλές "Ενότητες"... Αλλά τι να κάνουμε; Αφού η ενότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του λαού μας. Όχι;

Ακολουθεί ρομαντικός διάλογος μεταξύ συζύγων. 
Εκείνη: Τα χάλια σου έχεις σήμερα. 
Εκείνος: Ναι, είμαι κρυωμένος. 
Εκείνη: Α μπα; Είσαι ΚΑΙ κρυωμένος; Δεν το αντελήφθην... 

Καλή εβδομάδα!

ΥΓ. Ο ρομαντικός διάλογος μεταξύ συζύγων, είναι αφιερωμένος εξαιρετικά στην Γιώτα Αρ!

43 σχόλια:

  1. Πολλές οι πληροφορίες και ζαλιστηκα
    Η Φεβρωνια ειναι αγάπη χωρις όρια να μου την προσέχεις...σας βλεπω να τσουγκριζετε αυγά και να πετάτε λοξές ματιές σκετο δηλητήριο
    Οι μεγάλες αγάπες εμπεριεχουν ολα τα στοιχεια!!!!

    Σε καληνυχτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεία Φεβρωνία, είναι μεγάλος μπελάς, αλλά ας όψεται που είναι η τελευταία εν ζωή αδελφή του πατρός μου και την συμπαθεί και η μητέρα μου!
      Καληνύχτα Ελένη!

      Διαγραφή
  2. Αδυνάτισε ο Καμμένος;
    Έφυγε η θεία;
    Πόσα νέα μαζεμένα!
    Και ο ρομαντικός διάλογος, εξαιρετικός!
    Αχ, συγκινήθηκα (κυρίως για την εθνική ενότητα)!
    Πάω να πάρω χαρτομάντηλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδυνάτισε, πανάθεμά τον. Ελπίζω να μην κάνει το ίδιο και ο Πάγκαλος, διότι κινδυνεύω να μείνω η μόνη χοντρή σ' αυτή τη χώρα. Φυσικά, έχει και ο Φίλης τα κιλά του, αλλά δεν παρηγορούμαι με αυτόν!

      Έφυγε, με το απογευματινό λεωφορείο. Επιτέλους! Βέβαια, σε καμιά δεκαπενταριά μέρες θα είναι πάλι εδώ. Προλαβαίνω δεν προλαβαίνω να πάρω μια ανάσα!

      Αχ κι εγώ με τρεμάμενο χέρι σου γράφω. Από τη συγκίνηση. Για την Εθνική Ενότητα.

      Διαγραφή
  3. Κάηκε ο εγκέφαλος μου με τα κιλά που έχασε ο Καμμένος..
    Απόλαυσε τώρα τις μέρες μέχρι το Πάσχα γιατί δεν είναι πολλές χαχαχ (μ' αρέσει πολύ το όνομα της θείας Φεβρωνίας)
    Για την αφιέρωση δηλώνω συγκινημένη και να πω πως είναι απ' τους πιο ωραίους σου διαλόγους!
    Καλή εβδομάδα Αθηνά μουυ <3 (εγώ Αθηνά θα εξακολουθήσω να σε λέω.. δεν μπορώ να συνηθίσω τα άλλα δύο, συγχώρα με! :P )
    Κίσιιιιιιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κατάλαβες βρε φιλενάδα από ποιους πάνε και φεύγουν τα κιλά; Αδικία, μεγάλη αδικία!

      Τι να προλάβω να απολαύσω η δόλια; Περνάει πολύ γρήγορα ο καιρός κάποιες φορές! Ειδικά όταν πρόκειται να ξανάρθει η θεία Φεβρωνία...

      Μα αφού στο παρελθόν είχες εκφράσει την προτίμησή σου σε αυτούς τους διαλόγους! Είπα κι εγώ ότι από τούδε και στο εξής θα τους γράφω μόνο για σένα! Να το ξέρεις, διότι δεν θα γράφω επεξηγηματικά υστερόγραφα κάθε φορά!

      Λέγε με όπως σου αρέσει! Δεν βλέπεις κι εμένα; Την Erisadesu τη λέω Λίζα!

      Κίσιζ δίαρ Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  4. Το 'πε και το 'κανε!
    Διακριτικός άνθρωπος, η θεία!...

    19; Δεν τα στρογγύλεψε; Κακό αγόρι!

    Αυτό το κόμμα (τελεία, whatever) είχα ακούσει/διαβάσει ότι θα λεγόταν... ΕΘΝ.Ο.Σ. (και καλά, Εθνικός Ορθόδοξος Συναγερμός), εν συνεχεία το συνέπτυξαν σε Ο.Σ. και τώρα, μαθαίνω ότι του άλλαξαν -εκ νέου- τα μητρώα;
    Έχεις δίκιο, όμως. Ως έθνος μας χαρακτηρίζει η ενότης, ενώ, επίσης είμεθα και του αυτονόητου, άρα ένα κι ένα κάνουν δύο και τα δυο ενότητα ή κάτι παρεμφερές.

    Καλό βράδυ, Αρτίστα!
    Τους ασπασμούς μου!

    ΥΓ. Πάρε μπόλικες ανάσες, το Πάσχα είναι προ των πυλών (και τη θεία τη βλέπω να γυρίζει τα πίσω μπρος με το ίδιο ΚΤΕΛ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. Όπως επίσης θα κρατήσει την υπόσχεση-απειλή και οσονούπω θα έλθει εκ νέου! Ελπίζω μόνο να αρκεστεί στη μαγειρίτσα το βράδυ της Ανάστασης και να μην ζητά, όπως και πέρυσι συκωτάκια τηγανιτά! Μα 80 χρονών να τρώει τηγανιτά συκώτια, μέσα στην άγρια νύχτα και να μην παθαίνει τίποτα; Ούτε χοληστερίνες, ούτε τριγλυκερίδια, ούτε τίποτα!

      Αν είχε χάσει 20, θα είχα πέσει σε κατάθλιψη ήδη!

      Αιώνες τώρα μας διακρίνει η ενότης ως έθνος...

      Καλημέρα Νατάσα Ν.!
      Κίσιζ!

      ΥΓ. Αυτό θα κάνω! Και θα περάσω κι ένα σουίφερ στα βιβλία, καλού κακού!

      Διαγραφή
    2. Δεν θα αρκεστεί στη μαγειρίτσα, κάτι θα της λείπει, άκου με που σου λέω!

      Διαγραφή
    3. Λες; Τότε, ζήτω που καήκαμε!
      Εγώ πάντως, εφέτος τσουρέκια δεν φτιάχνω!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Καλή επιτυχία στην Βίκυ μας.
    Αν δεν κανω λάθος μετράει έξι ποιητικές συλλογές.
    Ειναι εξαιρετική, την έχω γνωρίσει και απο κοντά και σαν προσωπικότητα είναι υπέροχη.
    Της αξίζουν τα καλύτερα.

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλεια η γραφή της;
      Κι εσύ είσαι τυχερή που τη συνάντησες εκ του σύνεγγυς!
      Καλημέρα Κική!

      Διαγραφή
  6. Μετα τη σοβαρη Χρυση Αυγη η Ελλαδα χρειαζοταν και αλλη μια σοβαρη ακροδεξια οργανωση.

    Τους περιμενουμε και αυτους στον Πειραια να τους υποδεχτουμε οπως καναμε και την περασμενη Παρασκευη τα χρυσαυγουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ να προσέχεις εκεί που πας και κυνηγάς τις ακροδεξιές και τις εγκληματικές οργανώσεις. Να φοράς μια ζακετούλα, ένα κράνος, μια πανοπλία, ένα κάτι προστατευτικό τέλος πάντων βρε αδερφέ, διότι όλοι αυτοί δεν έχουν μπέσα.

      Διαγραφή
    2. To κρανος ειναι παντα μεσα στο αυτοκινητο. Καποτε με ρωτησε μια παλια γκομενα οταν με ειχε πρωτογνωρισει, γιατι εχω κρανος στο αυτοκινητο αφου δεν οδηγω μηχανη!

      Αντε να της εξηγησεις!:P

      Διαγραφή
    3. Άσε και που αν της εξηγήσεις, ενδεχομένως να μην κατανοήσει...
      Ή ακόμα χειρότερα να διαφωνήσει με τις θέσεις σου...
      Οπότε, λέγε τους ότι το ξέχασε ένας φίλος σου...

      Διαγραφή
  7. Αν αδυνατίσει κι ο Πάγκαλος, θα βάλω υποψηφιότητα, άλλη λύση δεν βλέπω...
    Πολλά τα νέα σήμερα, Αρτίστα μου! Κουδούνισα.
    Αλλά δεν ανησυχώ πια... νε το νέο κόμμα η χώρα έχει ελπίδα...
    Καλή εβδομάδα χωρίς θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αδυνατίσει κι ο Πάγκαλος, θα μεταναστεύσω. Θα δω ποια ήπειρος έχει τους περισσότερους χοντρούς και εκεί θα πάω να ζήσω!

      Έτσι πρέπει. Να κουδουνίζεις. Τα κουδουνίσματα ταιριάζουν με την Άνοιξη. Σαν να είσαι στην εξοχή, ένα πράμα, και ακούς τις κουδούνες των αιγοπροβάτων που βόσκουν το χλωρό χορτάρι, εκεί παραπέρα!

      Ναι βρε! Έχουμε πήξει στην ελπίδα ως χώρα!

      Δεν ξέρω αν θα είναι καλή η εβδομάδα, αλλά σίγουρα τα βράδια δεν θα παίζω μπιρίμπα!
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  8. Από τότε που βγήκαν οι "ενότητες", χάθηκε το φιλότιμο..
    Ναι, το βιβλίο τής Βικάρας είναι θαυμάσιο, το επιβεβαιώνω!
    Καλή εβδομάδα Αρτίστα του Βωβού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φιλότιμο; Χμ, ακόμα ένα χαρακτηριστικό του λαού μας, το οποίο, προσωπικά, σπανίως το έχω συναντήσει...
      Το βιβλίο δεν το διάβασα ακόμα. Αλλά θα το κάνω οσονούπω!
      Καλημέρα Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  9. Κούκλος ο Σήφης, αλλά και τα βιβλία πίσω του πεντακάθαρα!!!!
    Μήπως να μου στείλεις τη θεία Φεβρωνία επειγόντως, γιατί δε βλέπω να έρχεσαι εσύ?
    Καλή επιτυχία στο βιβλίο της Βίκυς! Το έβαλα πάνω πάνω στη λίστα και θα μου το κάνω δώρο μόλις μου δώσουν το δώρο το Πάσχα!
    Μόλις φύγω από δω πέρα μέσα, θα πάρω πτι φουρ και θα πάω στην Erisadesu...ένα κουτί λέω να πάρω, ή το πρέπον είναι ένα για κάθε μπλογκ?...χμμ θα δω!
    Το νέο κόμμα πάντως δε θα το κεράσω τίποτα...ίσως έναν εξορκισμό!
    Φιλιά πολλά Αρτίστα μου με τους ρομαντικούς διαλόγους και καλή ρομαντική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Θα της κάνω πρόταση να έλθει να περάσετε Πάσχα μαζί! Αν πιάσει, έπιασε!
      Θαρρώ ένα κουτί είναι καλό και για τα δύο βλογ. Διότι δεν γνωρίζω και εάν είναι γλυκαντζού η Erisadesu.
      Σοφή η σκέψη σου για το νέο κόμμα!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. αν είναι για φαγητό δεν λέω ποτέ όχι, εμάς τους Πόντιους αν θες να τους κάνεις δικούς σου απλά τους ταίζει, αυτή τη μαρία τη συμπάθησα ήδη

      Διαγραφή
    3. Είναι αξιαγάπητη η Μεμαρία και κάνει και ωραιότατο ραβανί!
      Εάν ποτέ μας βγάλει ο δρόμος στο μαγευτικό Αγρίνιο, σίγουρα θα μας φτιάξει ένα ταψάκι!

      Διαγραφή
  10. "Νέο" κόμμα με Καρατζαφέρη-Μπαλτάκο, δεν το λες... Ναφθαλίνη μυρίζει.
    Το βέβαιο είναι ότι θα δημιουργηθεί "πασχαλινή ενότητα" με τη θεία Φεβρωνία στην ηγεσία & εντολή σχηματισμού μαγειρίτσας.
    Ο Καμμένος είναι όντως κομμένος τελευταίως. Αλλά κι εσύ μη σκας Αρτίστα μου. Δεν είναι που πήραμε βάρος, είναι που τα ρούχα μας είναι στενά.
    Βίκυ λατρεμένη!
    Μπόνα νότε Αρτίστα μας!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναφθαλίνη και μούχλα μαζί.
      Μη μου τη θυμίζεις τη θεία, μη μου τη θυμίζεις. Θα μου ανέβει καμιά πίεση και θα τρέχουμε!
      Ναι Μαρία! Αυτό είναι. Στένεψαν τα ρούχα. Δεν έπρεπε να τα πλύνω στους 40 βαθμούς και με στύψιμο. Δεν έπρεπε!
      Καλημέρα Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη η Βίκυ Δερμάνη όντως και αν ο σκύλος δεν είναι ο Σήφης μήπως είναι η Σούση που είναι και μαύρη. Η θεία Φεβρωνία ελπίζω να μη μας διαβάζει μόνο, διότι θα παρεξηγηθεί νομίζω, αλλά ακόμα δεν έφυγε και γυρνάει πίσω, ας όψεται η μαμά που της έχει συμπάθεια. Τα φιλιά μου αγαπημένη μου Αρτίστα! Μου έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν είναι η Σούση. Την ρώτησα για όλα τα μαύρα σκυλάκια που ξέρω!
      Ευτυχώς είναι άσχετη με την τεχνολογία γενικότερα, οπότε από αυτό είμαι ήσυχη!
      Και η μαμά τη συμπαθεί και είναι η μόνη εν ζωή αδελφή του μπαμπά μου, οπότε κάνω την καρδιά μου πέτρα και τη δέχομαι!
      Παραλαμβάνω τα φιλιά και ανταποδίδω Μπι μου!

      Διαγραφή
  12. Καλέ υπάρχει τέτοια εφαρμογή και μάλιστα την έφτιαξαν κάτι καρντάσια από Σαλόνικα σίτυ. Σκάναρει τη φάτσα του άλλου από μακριά και σε πετάει στο προφίλ του, μιλάμε για τρελό φακέλωμα, άστα. Ντάξει με Κούλη πρόεδρο ΝΔ τυχαίο που άνοιξε καινούριο κόμμα για να πάρει τη θέση της ΧΑ που δεν τραβάει πλέον... εξάλλου η ΧΑ ήταν του Αντωνάκη του Σαμαρά να μην έχει και ο Κούλης τα σκυλάκια του;

    Τώρα δηλ θες να μας πεις ότι το Φεβρωνία είναι το τρου όνομα της θείας; Δεν είναι συνθηματικό; Καλή ξεκούραση όσο προλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τέτοιο χρειάζομαι, διότι βλέπω διάφορους που με χαιρετάνε, τους χαιρετώ κι εγώ, φροντίζω να μιλήσω περί ανέμων και υδάτων σε τυχόν κουβέντα που θα μου πιάσουν και μετά σπάω το κεφάλι μου από πού τους ξέρω, πού τους έχω ξαναδεί και πώς τους λένε!
      Ναι, το Φεβρωνία είναι το πραγματικό της όνομα! Ήταν της αδερφής του πατέρα του πατέρα μου και τη βάφτισαν έτσι.
      Μιλ μερσί Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  13. Η αλήθεια είναι πως αφού έχασε μέχρι και ο Καμένος κιλά, έχουμε σχεδόν ξεφτιλιστεί...Όσο για την Erisadesu, αγάπη μεγάλη! Καλημέρα κουμπάρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε ξεφτιλιστεί από τότε που μερικοί βάζουν ανακοινώσεις στα ασανσέρ τους για το βάρος που αυτοί μπορούν να μεταφέρουν!
      Αααααα ναι, εσύ την ήξερες την Erisadesu! Σωστά. Αφού ασχολείσαι με το βλογγινγ πιο πολλά χρόνια από εμένα!
      Καλημέρα κουμπαρούλη μου!

      Διαγραφή
    2. τι φάση ρε μαχλέρα κουμπαριάζουμε και με βλογκερς τώρα; γλυκούληδες

      Διαγραφή
    3. Επειδή ο κουμπάρος ετοιμάζει την εκπομπή του και δεν βλέπω να περνάει για να σου απαντήσει, θα σου πω εγώ για την κουμπαριά.
      Πριν από τρία με τέσσερα χρόνια, σε ένα παράλληλο σύμπαν, τον πάντρεψα και του βάφτισα και τα παιδιά. Όλα. Δεν ξέρουμε πόσα ακριβώς είναι τα παιδιά, αλλά τα έχω βαφτίσει όλα!

      Διαγραφή
  14. Τα περισσότερα νέα ήταν καλά, καλημέρα με ασπασμούς ανεκπλήρωτο (προσπαθώ να είμαι φειδωλός γιατί διαφορετικά θα αρχίσω τα "μου λείψατε", "που είστε;" "δεν έχετε ανάγκη να χάσετε κιλά" κ.ά τέτοια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα που είσαι φειδωλός, διότι αν άρχιζες αυτά που σκόπευες, πιθανόν να έπαιρνες απαντήσεις που να μην σου άρεσαν.
      Σε φιλώ αγαπημένε...
      Αααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  15. Βρε αθεόφοβη; την ξαπόστηλες την θεια Φεφρωνία; να μου πεις Πασχα ερχεται παλι εδώ θα ειναι...και σηκωτάκια τηγανιτά ε; γι αυτο την αγαπω δικιά μου ειναι...!!
    οσο για τον Καμενο γιαυτο τον βλεπω .. κομένο τωρα τελευταία; τα υπολοιπα τα προσπερνω φιλεναδα.. δεν ειναι το μυαλο μου για τόσα πολλα ..
    Θα δωσω τις ευχες μου στην βικη Δερμάνη για το βιβλιο της να είναι καλοταξιδο..και εσύ να περνας ομορφα και με την θεία και μονη .. ολα μπορεις να τα καταφερεις .. τι οι αλλοι (ποιοι άλλοι μην με ρωτάς δεν ξερω)...καλυτεροι ειναι;
    Αααα ο Σηφης ειναι κούκλα...!!! χι.χι φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ξαπέστειλα, αλλά κοντός ψαλμός αλληλούια, περνούν γρήγορα οι μέρες και θα ξανάρθει!
      Άσε, με έχει πιάσει ζήλια που αδυνάτισε ο Πανοκαμμένος. Πάω να σκάσω!
      Αχ ναι, είναι μία θεά ο Σήφης μου! Μερσί!
      Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  16. Καλημερα!!!!! Φιλια στην αξιαγαπητη θεια Φεβρωνία αχχαχαχαχα
    Καλοταξιδη νεα ποιητική συλλογή της Βίκυς μας!
    Απο που εχασε κιλά μωρε ο Πάνος;;;; Τα μαγουλα είναι τσίτα και η κοιλίτσα του ανταγωνίζεται σιγα σιγα αυτες των Παγκαλου-Βενιζέλου!
    Καλη συνέχεια στη μερα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή. Μεγάλη Δεύτερα θα καταφτάσει και θα τις τα δώσω τα φιλιά!
      Καλέ, αφού το λέει ο ίδιος ότι έχασε κιλά!
      Εκτός κι αν το είπε επίτηδες, για να μου σπάσει τα νεύρα!
      Καλό Σαββατοκύριακο Αριάδνη Στ. μου!

      Διαγραφή
  17. Ωχ... δεν περίμενα τέτοιο introduction...και είχα και την απορία γιατί έρχονται τόσοι αναγνώστες από το blog σου. Ευχαριστώ πολύ για την εισαγωγή και την τιμή που μου κάνεις.
    Θέλω να συμφωνήσω απόλυτα με αυτό
    "Διαπιστώνω, όλο και συχνότερα, ότι δεν θυμάμαι κάποιους/ες που συναντώ στον δρόμο και με χαιρετούν. Με τόση τεχνολογία τριγύρω, γιατί δεν έχουν βγάλει και μια εφαρμογή "Από πού την ξέρω, από πού την ξέρω;", για όλους εμάς που δεν συγκρατούμε πρόσωπα;
    "

    Από το 2011-2015 δούλευα σε κεντρικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, έχει περάσει όλη η πόλη από μπροστά μου πλέον δεν θυμάμαι αν κάποιον τον ξέρω ως πελάτη από εκει ή ως πελάτη από το γραφείο που δουλεύω τώρα, ή από τις εκλογές ή από τους συλλόγους ποντίων...διχάζομαι και δυσκολεύομαι και δεν ξέρω αν πραγματικά με νοιάζει η όχι.

    Τις Αθλιες Κόρες δεν τις εχω με συνεργάτες αλλά με τις ξαδέρφες μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, τι ευχαριστείς; Μία Λίζα την έχουμε εδώ πέρα μέσα...
      Άσε, με τα πρόσωπα έχω γίνει ρεζίλι ουκ ολίγες φορές!
      Κι όχι τίποτε άλλο, μα με περνάνε για σνομπ. Πράγμα που είμαι, όπως διατείνονται κάποιοι, αλλά το συγκεκριμένο δεν το κάνω από σνομπισμό, ούτε από ξινίλα (ναι, ορισμένοι λένε ότι είμαι και ξινή), μα είναι ξεκάθαρα πρόβλημα του μυαλού!

      Ω! Ξαδέρφες! Ωραία γράφετε στο σόι σας. Εύγε!

      Διαγραφή
  18. Μοναδική έχεις γίνει Αρτίστα- Αθηνά μας, στο να ανακατεύεις ό,τι πιο άσχετο... αν και αμπελοφιλοσοφώντας το, έχουν όλα κάτι κοινό, την τρέλα σου!
    ΑΦιλάκιαααααααααααα πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.