Κυριακή, 24 Απριλίου 2016

Ο καιρός γαρ εγγύς...

...με το Πάσχα να βρίσκεται προ των πυλών και όπως αντιλαμβάνεστε, καταφθάνει αύριο Μ. Δευτέρα, χαράματα με το πρώτο λεωφορείο, εκ νέου, η θεία Φεβρωνία. 
Πράγμα που σημαίνει ότι θα απουσιάσω για μερικές ημέρες, ελπίζω όχι πολλές. Εν τω μεταξύ, θα ήθελα να σας ζητήσω μία χάρη. Να προσέχετε τις κότες μου. Να τους ανοίγετε να βγαίνουν και να τις ταΐζετε. 
Είναι σημαντική η τροφή, για να μην έχετε καμιά απώλεια και μετά αναρωτιέστε "Με τον ήλιο τα μπάζω, με τον ήλιο τα βγάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;". Διότι δεν είναι ο ήλιος που τρέφει τις κότες μου, αλλά το καλαμπόκι. 
Τα σακιά με το καλαμπόκι, θα τα βρείτε πίσω από τον τίτλο του βλογ, μέσα στην αποθήκη. 
Αβγά δεν θα βρείτε, διότι τα μάζεψα όλα, για να φτιάξω κουλουράκια, τσουρέκια και να βάψω και μερικά κόκκινα. Εάν, παρ’ ελπίδα, οι κότες γεννήσουν αβγά όσο θα λείπω, μπορείτε να τα κρατήσετε. 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Σε άλλα νέα και επειδή η θεία Φεβρωνία, αλλά και η μητέρα, έχουν αμφότερες υψηλή χοληστερίνη, αλλά και επειδή οικογενειακώς συμπαραστεκόμαστε εις τα σκληρά δοκιμαζόμενα αμνοερίφια της χώρας, ως ένδειξη αλληλεγγύης, αντί για αρνί, θα σουβλίσουμε και εφέτος κοτόπουλο.

Σας εύχομαι εκ βάθους καρδίας
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

34 σχόλια:

  1. Θα τις ταϊζω εγώ τις κοτούλες σου. Αρνάκια κατσικάκια ούτε εμείς σουβλίζουμε. Καλή δύναμη με τη θεία το κομάντο. Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Να τις ταΐζεις!
      Εμείς δεν τα σουβλίζουμε, αλλά εμένα, επειδή μου αρέσουν, θα πεταχτώ μέχρι μια φίλη μου που σουβλίζει και θα δοκιμάσω μια πετσούλα!
      Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  2. Και τις κότες σου θα φροντίζουμε καλή μου φίλη και τα αυγά - αν γεννήσουν - θα τα μαζέψουμε και θα τα παραδώσουμε στη θεία Φεβρωνία.
    Καλό σου Πάσχα και καλά να περάσεις, που πολύ το αμφιβάλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα όχι, να τα κρατήσετε τα αβγά!
      Κι εγώ αμφιβάλλω. Είμαι λίγο τρομοκρατημένη! Καλού κακού, σήμερα άλλαξα και χώμα στους κάκτους μου, μη βρει κανένα ψεγάδι η θεία και με βάζει μεγαλοβδομαδιάτικα να φτιάχνω τις γλάστρες!
      Ευχαριστώ πολύ κ. Κονταρίνη!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κι εσείς Νάσια μου!
      Τα δέοντα στον σύζυγο και να μου φιλήσεις τα παιδιά!

      Διαγραφή
  4. Καλό κουράγιο, αγαπητή μου, και καλό Πάσχα! Όσο για τις κότες σου, μην ανησυχείς, Θα τις φροντίζουμε σαν να ήταν δικές μας.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το χρειαστώ το κουράγιο. Από τη μία η μητέρα, από την άλλη η θεία και η μία να κόβει κι η άλλη να ράβει, δεν το λες και την ιδανικότερη συνθήκη για καλό Πάσχα!
      Ευχαριστώ που θα φροντίζεις τις κότες μου!
      Κίσιζ Πίππι!

      Διαγραφή
  5. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση! Εύχομαι να περάσετε όμορφα ακομη και με τη θεία Φεβρωνία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί, επίσης!
      Χλωμό το βλέπω, αλλά ελπίζω να γίνει η ευχή σου!
      Κίσιζ Μπάλανς!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χαίρομαι που δεν σουβλίζετε αρνάκια, κατσικάκια, γουρουνάκια... εύχομαι να έρθει αυτή η ευλογημένη και πραγματική ημέρα Αγάπης που θα αντιληφθούμε τον παραλογισμό αυτής της φριχτής παράδοσης!
    Μόνο που την κοτούλα που θα φάτε μαζί με την θείτσα, πολύ την λυπάμαι και ελπίζω να μην είναι απ΄ αυτές που θα σου προσέχουμε!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλά να περάσετε αυτές τις "Άγιες" μέρες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σουβλίζουμε, αλλά εμένα μου αρέσουν τα αρνάκια και περνάω από μία φίλη που σουβλίζουν και κλέβω καμιά πετσούλα.
      Σε στεναχώρησα τώρα, αλλά δεν μπορώ να σου πω και ψέματα!
      Η κότα δεν είναι από τις δικές μου. Είναι της κυρά-Χρίσταινας, που ζει σ' ένα χωριό εδώ πιο πέρα κι έχει κοτέτσι μεγάλο και τρανό!
      Σε ασπάζομαι και σου εύχομαι να περάσεις κι εσύ όμορφα!

      Διαγραφή
  7. Εγώ δεν το τρώω καν το αρνί ...οπότε θα σου ευχηθώ Καλό Πάσχα και καλή επάνοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άιρις!
      Θα επανέλθω μετά τις εορτές εδώ πέρα μέσα! Ελπίζω να πέφτει νωρίς η θεία για ύπνο, ούτως ώστε να μπορέσω να κάνω καμιά βόλτα από τα γειτονικά βλογς!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  8. Να συντονιστούμε παιδιά να μην ταΐζουμε όλοι μαζί τις κότες κι έρθει η Αρτίστα και δεν τις γνωρίζει!

    Αρτίστα μου σου εύχομαι καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
    Να περάσετε υπέροχα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μην έχεις θέμα! Είναι φαγούδες οι κότες μου! Να τις ταΐζετε όλοι!
      Ε, κι αν πάρουν κιλά, θα κάνουν δίαιτα!
      Ευχαριστώ πολύ Μεμαρία και εύχομαι να περάσεις εσύ πολύ όμορφα! Για μένα, δεν το βλέπω!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Ένα δεν κατάλαβα, αφού τρώτε κοτόπουλο, πως και θα την γλιτώσει η κότα σας; Κατά τα άλλα, καλό Πάσχα Αρτίστα του Βωβού! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σουβλίζουμε δικές μας κότες! Μας φιλεύει η κυρα-Χρίσταινα, που ζει σ' ένα χωριό εδώ πιο πέρα κι έχει κοτέτσι μεγάλο και τρανό!
      Μιλ μερσί και αντεύχομαι Μία πέτρα!

      Διαγραφή
  10. Αυτό που έχουμε συνδυάσει το Πάσχα με το ξεκλήρισμα ολόκληρων κοπαδιών, δεν το χωνεύω.
    Σήμερα είδα στην Εθνική ένα φορτηγό με φορτωμένη την καρότσα του, με τα μελλοθάνατα.
    Ούτε σούβλες, ούτε αρνιά, ούτε κοκορέτσια. Κοτοπουλάκι και πολύ μας είναι.
    Για τις κοτούλες σου όπως βλέπω, βρέθηκαν εθελοντές να τις φροντίζουν, οπότε μην ανησυχείς καθόλου. Ευχές στη θεία Φεβρωνία και σ' όλη την ομήγυρη!
    Καλά να περάσετε Αρτίστα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι, αν και θα σε στεναχωρήσω, μα δεν μπορώ να σου πω ψέματα, μου αρέσουν τα σουβλιστά και τα ψητά, γενικώς. Και μπορεί στο σπίτι να μην φτιάχνουμε, αλλά κάθε χρόνο, γύρω στις 12.30 μ.μ., περνάω από μια φίλη μου που σουβλίζουν και τσιμπάω λίγη πετσούλα!
      Μένω ήσυχη για τις κότες μου!
      Θα δώσω σε όλους εδώ τις ευχές σου!
      Κι εσύ να περάσεις όμορφα Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  11. Κουμπαρούλα μου να περάσετε τέλεια! Φιλιά άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες μου, πώς θα είναι τέλεια μαζί με τη θεία Φεβρωνία;
      Κουμπάρε με δουλεύεις, αλλά χαλάλι σου!
      Ανταποδίδω τους ασπασμούς και εύχομαι κι εσύ να περάσεις τέλεια!

      Διαγραφή
  12. Καλά να περάσεις, Αρτίστα μου! Όπως θες, με όποιους θες να φτιάξεις όμορφες αναμνήσεις!
    Πασχαλινλά φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εσύ το χόντρυνες πιο πολύ από τον κουμπάρο μου πιο πάνω!
      Όπως θέλω; Με όποιους θέλω; Χο χο χο!
      Να φτιάξω όμορφες αναμνήσεις; Τι όμορφες αναμνήσεις θα φτιάξω με τη θεία Φεβρωνία;
      Για πες; Όχι, πες...
      Που θα μου λέει ότι δεν ζυμώνω καλά τα κουλουράκια ή που θα χάνω στη μπιρίμπα;
      Ευτυχώς, να λέμε, που πρόλαβα κι έκανα μια γενική καθαριότητα και δεν θα με βάλει να φέρω το σπίτι τα πάνω κάτω!
      Αλλά, ας είναι! Μέρες αγάπης έρχονται, ας μη γκρινιάζω για τη θεία!
      Άλλωστε, κατά βάθος, την αγαπάω! Οπότε, ναι! Καλά θα περάσουμε!
      Σε φιλώ κι εγώ με τη σειρά μου Γούμαν και σου εύχομαι να περάσεις κι εσύ όμορφα!

      Διαγραφή
  13. Kαι χωρις χοληστερινη λογω Συριζα παλι κοτες θα σουβλισει ο λαος... που λεφτα για αρνι! :P

    Καλο Πασχα και καλη Ανασταση, ερχεται και η αναπτυξη, ολα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς να λέμε που υπάρχουν και τα γύρω χωριά, που έχω γνωστούς που έχουν αρνιά και τσιμπάω καμία πετσούλα!
      Πέρασε εν τω μεταξύ κι αυτό το Πάσχα αλλά ανάπτυξη δεν βλέπω στον ορίζοντα. Μπορεί να έχει καθυστέρηση το αεροπλάνο...

      Διαγραφή
  14. Καλέ ποια κότα θα σουβλίσετε; :O Έλπίζω να 'ναι ξένη!!!!
    Εν τω μεταξύ ο τίτλος του άρθρου θα μπορούσε να ήταν "μαγευτικό Πάσχα με την θεία Φεβρωνία". Οκ, φεύγω πριν μου φέρεις τα αυγά στο κεφάλι και δεν μείνει τίποτα να βάψεις!
    Καλό σου Πάσχα Αρτίστα μου! Να περάσεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου ανθρώπους!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε ο καιρός και ήδη τη σουβλίσαμε! Ήταν ξένη. Τις δικές μου δεν τις τρώω. Είμαι συναισθηματικά δεμένη μαζί τους!
      Σόρυ για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά ή Φεβρωνία δεν με έχει αφήσει σε ησυχία. Τα πρωινά δουλειές, τα απογεύματα με έτρεχε στις εκκλησίες και τα βράδια μπιρίμπα!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  15. Τι τυχερη που εισαι φιλη μου;;; Όλοι ειμαστε προθυμοι να ταϊσουμε τα πουλερικα σου! Όσο για τη θεια χαχαχαχαχα καλα να περασετε, γιατι ηρθα και αργοπορημένη στην αναρτηση τουτη και σιγουρα θα χει φτασει!
    Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φωτιση στις ψυχες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τις ταϊζετε λίγο καιρό ακόμα, μέχρι να φύγει η θεία! Ή οποία είναι εδώ και απειλεί ότι θα μείνει μέχρι την Κυριακή του Θωμά!
      Πολλά φιλιά Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  16. κουράγιο αδερφή μου κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο κουράγιο να κάνω πια η καραβοτσακισμένη; Πόσο;

      Διαγραφή
  17. Να υποθεσω οτι ακομα ειναι εκει η ΘΕΙΑ; οοοοο!!!τι χαρα σιγουρα θα αναφωνείς καθε φορα που την βλεπεις το πρωί να πινετε τα καφεδακια σας . αυριο το ξερεις οτι είναι η κυριακη του Θωμα ε;... προσεχε μην σε τουμπαρει η θεια φιλενάδα..... αν και οι θειες ειναι καλες βρε παιδι μου πως την πήρες εσύ ετσι στραβα; δεν πιστευω να τα διαβάζει αυτα η θεία σου και να μην μου μιλαει μετα; να της πεις οτι εγω ειμαι με το μερος της μεχρι να φυγει..!!
    ηρθα αργα για πασχαλινες ευχες ... θα αφησω ομως τις Αναστασιμες Αρτιστα μου που κρατουν 40 μερες για να είμαι μεσα...χι..χι. τις κοτουλες σου τις ταχτοποιησες οπως ειδα αλλιως θα σου ελεγα να τις φερεις εδώ να κανουν παρεα με τις δικες μας.. τις κορης μου δηλαδή. .. οποτε να την κανω εγω...με ελαφρα πηδηματάκια..να μου προσεχεις την θεία.. χρονια πολλα Χριστός Ανέστη...!!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόοοοοολις πριν λίγο την έβαλα στο λεωφορείο!
      Είμαι πτώμα!
      Δεν σε βλέπω από την κούραση!
      Αλλά, θα κάνω μια ανάρτηση για να σας πω πώς πέρασα με τη θεία!
      Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!
      Σου στέλνω πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.