Κυριακή, 17 Απριλίου 2016

Αγαπώ πολύ...

...τις παροιμίες. Ιδιαιτέρως τις πολύ παλιές κινέζικες παροιμίες. 
Όπως αυτή που λέει "Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρώνε οι κότες" και που σημαίνει ότι, όποιος, εκουσίως ή ακουσίως, μπλέξει με πράγματα αμφιβόλου ποιότητος και ηθικής, μπορεί να ζημιωθεί ανεπανόρθωτα, και η οποία μου ήλθε προσφάτως στο μυαλό, λόγω ενός περιστατικού. 
Το οποίο περιστατικό με εκνεύρισε τόσο πολύ, που αμέσως σκέφτηκα να κάνω μία ανάρτηση ξεμπροστιάσματος, έτσι, για να ξεδώσω λίγο η ρουφιάνα, αλλά από την άλλη πρόσεξα το ύφος της κότας μου στα δεξιά του βλογ, της Δωροθέας της ηράκλως, είδα και την κότα στα αριστερά του βλογ, τη Βιολάντω τη τζαζλή, που μπορεί να παριστάνει τον ψόφιο κοριό, αλλά είναι πάντα σε εγρήγορση και σκέφτηκα "Έχει γούστο να με φάνε...", οπότε αποφάσισα να μην κάνω την ανάρτηση. 
Άσε που όταν θίγω ένα θέμα το ξεφτιλίζω τόσο πολύ που γυρνάει σπίτι του κλαίγοντας. Και δεν είναι εποχή για κλάματα. 
Αντ’ αυτής (σ.σ. της αναρτήσεως ξεμπροστιάσματος) παραθέτω gif εξαιρετικής ποιότητος, στο οποίο εικονίζεται κόκορας καβαλήσας ξυλοπόδαρα και ουχί καλάμι, όπως ενίοτε καβαλούν ορισμένες κότες. 
Και μια και το έφερε η κουβέντα, κάποια στιγμή κοίτα με την ψυχολόγο σου το κόμπλεξ κατωτερότητας, υπάρχουν λύσεις, λίγη δουλίτσα θέλει... 

Ουφ, τα είπα και ξεθύμανα... 

Το gif 


47 σχόλια:

  1. Ω Παναΐα μου ..για μένα τα λες που έχω χαθεί!
    Έχω λόγο όμως ... Δεν προλαβαίνω ..
    Και τώρα ένα διάλειμμα έκανα η καψερή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις εσύ γυναίκα ψυχολόγο να σε κουράρει; Έχεις; Όχι. Μένεις στο ειδυλλιακό Άργος; Όχι. Άρα, δεν λέω για σένα!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Διαγραφή
  2. Αρτίστα με απογοήτευσες σήμερα...στο λέω κατάμουτρα και δεν πάει να με τσιμπήσει η Δωροθέα η ηράκλω και να αλλάξει πλευρό η Βιολάντω η τζαζλή, το ίδιο μου κάνει!

















    Είναι δυνατόν να μας εξάπτεις την περιέργεια και να μην την ικανοποιείς?

    Ποιος ψυχολόγος θα μας κάνει καλά εμάς τώρα?

    Καλά τέλειο το gif!!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην παίρνεις αψήφιστα τα τσιμπήματα των πουλακίδων μου Μεμαρία! Είναι κότες αλανιάρες και σε άγρια κατάσταση!
      Το πόσο μου αρέσει αυτό κενό, αυτή η σιωπή, μέχρι την επόμενη φράση σου, δεν λέγεται!
      Μην επιμένεις! Δεν λέω τίποτα!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχεις κι άδικο...έχει κι ένα ράμφος η ηράκλω άλλο πράγμα...κι έχει και ώρα που με κοιτάει κάπως!
      Πεθαίνω με τα σχόλια!
      Ειδικά με εκείνα που θα μας έλεγες, αλλά...
      Αν είναι να κλείσουμε σπίτια πάντως ας μη μάθουμε..κατά βάθος δεν είμαστε περίεργοι, απλά λίγο κουτσομπόληδες..χαχα!

      Διαγραφή
    3. Ναι, άσε καλύτερα, ας μη μάθετε...
      Άλλωστε δεν είναι ούτε πολιτικό, ούτε οικονομικό σκάνδαλο!
      Είναι ένα περιστατικό στον εργασιακό μου χώρο, που ξεκίνησε όταν...
      Όχι, δεν θα πω τίποτε άλλο!

      Διαγραφή
  3. συμφωνώ με Μεμαρία!Ειδικά εμένα που μερικοί στο μπλόγκινκγ με αποκαλούν ''Κατίνα'' με απογοητευσες τρελά!
    Λες να ξεμπροστιασω εγω αυτους που με λενε έτσι ως Ανωνυμοι πάντα ,αλλά που εγω ξερω ποιοι ειναι και μου σχολιαζουν με τα καλυτερα λόγια με το όνομά τους στο μπλογκ μου!
    Να τους κανω και δωρεάν ψυχανάλυση,γιατί θα χρειαστουν πολλές συνεδρίες και θα τους κοστίσει! Εκτός απο Κατινα ειμαι και ψυχοπονιαρα(λιγες φορες δυστυχώς)
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νάσια μου, σε καταλαβαίνω, αλλά μην επιμένεις... Δεν θα πω κουβέντα!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  4. "όπως ενίοτε καβαλούν ορισμένες κότες. " το αγαπημένο μου σημείο....
    Άντε,πες τώρα το περιστατικό, μη σε παρακαλάμε! χαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμένα! Και ξέρω και πολλές από δαύτες!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα σου.
    Εγώ δεν προσθέτω τίποτα στα όσα οι προλαλήσαντες λένε.
    Απλά περιμένω.
    Κι΄ελπίζω να ακούσεις τη φωνή.....του λαού.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτάξτε κ. Κονταρίνη μου, θα σας έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπετε, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κι εσείς να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  6. ψιτ.. καλέ.. εδώ.. κάτω.. ΚΑΤΩ ΛΕΜΕ.. κι εγώ .. περιμένω.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το περίμενε θα μείνεις Τζίνα Βαρότσι!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Διαγραφή
  7. Κουμπάρααααααα άσε τις κότες και έλα να πιάσουμε τα αυγά ;) http://fmag.gr/node/6029

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα μου κάνεις!
      Κανονικά θα έπρεπε να πάμε κουμπάρε!
      Αυτό το αβγό με τον διακόπτη οφείλει κάπως να κοσμήσει το βλογ μου. Ίσως το βάλω στο σάιδμπαρ!
      Πάντως, σ' ευχαριστώ που δεν με ρωτάς τι έχει γίνει.
      Βέβαια, ευχαρίστως θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Διαγραφή
  8. Ε όχι να μας πάρουν και τις παροιμίες οι Κινέζοι. Μας πήραν τα λιμάνια, μας πήραν και τα σώβρακα αλλά οι παροιμίες έχουν προστατευόμενη ονομασία προέλευσης, τελεία και παύλα!
    Επί της ουσίας βέβαια δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι, αλλά το γκιφ είναι όλα τα αυγά!
    Θα συμφωνήσω με τον κουμπάρο πάντως. Άσε τις "κότες" κι άντε να πιάσετε τα αυγά!
    Να τα βάψετε κιόλας μέρες που έρχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Μαρία Κανελλάκη, μπορεί η συγκεκριμένη να είναι ελληνικής καταγωγής, αλλά έχουν και οι Κινέζοι ωραίες παροιμίες!
      Δεν είναι ωραία αυτή που λέει "Αν θες να χορτάσεις έναν άνθρωπο για μία μέρα δώσ'του ένα ψάρι. Αν θες να τον χορτάσεις για μια ζωή μάθε του ψάρεμα"; Ή η "Ο πιο σύντομος δρόμος, είναι αυτός που γνωρίζεις"; Ή η "Σπουδαία γεγονότα θα προέλθουν από ταπεινές καταστάσεις"; Δεν είναι;

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Τα αβγά τα βάφω τη Μ. Πέμπτη!

      Διαγραφή
  9. Α όλα κι όλα, πες ποιος σε ενόχλησε να γίνει του χαμού... Είπαμε να κρατάμε ένα επίπεδο αλλά εώς ενός σημείου, ασπασμούς ανεκπλήρωτο (και μην τα κρατάς μέσα σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω! Αποφασισμένο και τσαμπουκαλεμένο, έτοιμο να αψηφήσεις όλους τους κινδύνους προκειμένου να υποστηρίξεις το ανεκπλήρωτό σου! Εμένα!

      Κοίτα ανεκπλήρωτό μου, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Με ξέρεις δα...

      Φιλί.
      Αααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  10. καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου
    με πολλές ευχάριστες στιγμές να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xμ..
    Ποιος σε πείραξε να τον κανονίσω..θα μου πεις..τζαζεμένοι πολλοί..
    Καλή εβδομάδα Αρτίστα,φιλώ σας σταυρωτά και να μου είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τζαζεμένοι αυξάνονται και πληθύνονται! Δυστυχώς...

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κίσιζ Λέφτι!

      Διαγραφή
  12. Ψιτ, Αρτίστα, άμα παίξει πρόβλημα ερχόμαστε για συμπαράσταση! Γενικά να τα λες να ξεθυμαίνεις. Γιατί αν κρατήσουμε μέσα μας τα όσα βιώνουμε σε αυτή την τρελή κοινωνία we side the boat all together :P
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί για καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γι αυτό τα έγραψα, για να ξεθυμάνω! Και ξεθύμανα!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  13. Αυτή η παροιμία είναι από τις αγαπημένες μου, αλλά δεν ήξερα ότι ήταν κινέζικη...
    Το gif είναι τέλειο!!!!
    Τελευταία αφιερώνω περισσότερο χρόνο στο να σκεφτώ τα "γιατί" μιας συμπεριφοράς που με ενόχλησε και μ' έχει βοηθήσει.
    Καλή κα χαλαρή εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, με έπιασες! Ελληνική είναι, αλλά μου αρέσει να τις βαφτίζω όλες τις παροιμίες κινέζικες! Δεν ξέρω για ποιο λόγο!
      Όχι, όχι, όχι, δεν έχω να σκεφτώ τίποτα! Το περιστατικό ήταν, αντικειμενικά, ειδεχθές και επονείδιστο!

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
    2. Χι, χι! Μην σκεφτείς, εγώ με σένα είμαι, εντελώς υποκειμενικά!

      Διαγραφή
  14. Ε, λοιπόν, ναι, δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις! Μας ανοίγεις την όρεξη και ύστερα μας σερβίρεις ένα άδειο πιάτο, αφήνοντάς μας με τα σάλια να τρέχουν στην μπλούζα, αφού δεν είμαστε μωρά να φοράμε σαλιάρα! Τι είναι αυτά τα πράγματα; Θα χρειαστώ ψυχολόγο!
    Έχε χάρη που και εμένα μου αρέσουν οι παροιμίες, είτε από την Κίνα, είτε από την Φρουτοπία!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!
    ΥΓ: Πάντως, αν αλλάξεις γνώμη, τα αυτιά και τα μάτια μας είναι στη διάθεσή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω βρε Πίππι μου, αλλά έλα στη θέση μου! Είναι μια μικρή κοινωνία το ειδυλλιακό Άργος και έχω και ντόπιους που κρυφοδιαβάζουν το βλογ και θα γίνει χαμός και δεν θα 'θελα...

      Κοίτα, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Κίσιζ Πίππι!

      Διαγραφή
  15. Σεβνταδες εχεις; Πες κανα κουτσομπολιο να γουσταρουμε και ασε τις ηθικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω σεβντάδες, ούτε είμαι πλέον θυμωμένη. Τα είπα και ξεθύμανα!
      Καλό το κουτσομπολιό, δεν λέω και θα θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Διαγραφή
  16. Ούτε εγώ ξέρω σε τι αναφέρεσαι.
    αλλά μετά την εικόνα, το χάος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χάνεις και τίποτα που δεν ξέρεις!
      Βέβαια, θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Διαγραφή
  17. Χαμένη κι εγώ και δεν το 'χα σκοπό, αλλά τέλος πάντων!
    Όχι, μην μου πεις σε ποιαν αναφέρεσαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εσένα, αλλά έτσι και μιλήσεις θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να σε βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
    Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνεις την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

    Η Βιολάντω η τζαζλή είναι η αδυναμία μου, την παίρνω αγκαζέ απ' τη φτερούγα, και πάμε να χαζέψουμε τον κόκορα τον σουλατσαδόρο!

    Τους γλυκούς ασπασμούς μου, Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Νατάσα, στα λόγια μου έρχεσαι!
      Ότι ετοιμαζόμουν να σου πω ότι θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Ωραία σκέψη, πηγαίνετε να χαζέψετε, να αλλάξει κι αυτή παραστάσεις, διότι πλήττει η κακομοίρα!
      Κίσιζ Νατάσα Ν.!

      Διαγραφή
  18. Χα..χα.. και λεω να κανω μια περασαδα απο τις Αρτιστας.. και τι βλέπω η γυναικα; παροιμία σωστη και ελληνικη..η μας την πήραν και αυτη και δεν το πήραμε ειδηση καλέ; οφου.. οφου.. !!! τα αλλα φιλεναδα .. κατι για ...ξεμπροστιασματα διαβασα...τι θελει να πει η ποιήτρια;
    Εκει ομως που καταλαβα τα παντα ήταν ο πετεινος με τα ξυλοπόδαρα....χι..χι..χι. να μου ζήσεις Αρτιστα μου..!!φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που λες Ρουλάκι, συνέβη ένα περιστατικό και ήθελα να το βγάλω στη φόρα, αλλά δεν το έκανα τελικά!
      Φυσικά, εσένα θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  19. Τζάμπα αυτοπροσφωνείσαι ρουφιάνα... Γιατί απογοητεύεις μετά εμένα (την κουτσομπόλα) και μένω με την απορία "τι έκανε εκείνη η κομπλεξικιά"!!
    Και είχα διάθεση να διαβάσω οτιδήποτε θα με έκανε να γελάσω. Αλλά επειδη συνειδητοποίησα οτι και μόνο ο τρόπος που τα γράφεις, με κάνει να χαμογελώ, έμεινα απολύτως ικανοποιημένη με αυτό που διάβασα και σε ευχαριστώ. (Εκανε ρίμα ή ιδέα μου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με με την κομπλεξικιά!
      Και ευχαρίστως θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Ω μα ναι! Έκανες μια ωραιότατη ζευγαρωτή ομοιοκαταληξία!

      Εγώ ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς!

      Διαγραφή
  20. Α ωραία είσαι του λόγου σου, ανάνεις φωτιές και μετά την κάνεις γυριστεί. Κι εμείς οι κουτσομπόλες τι θα απογίνουμε μου λες; Δε θα μας δώσεις ένα κάποιο στοιχείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου ετοιμάζω όμως σπέσιαλ πασχαλινή ανάρτηση με πολλές κότες και αυγά!

      Διαγραφή
    2. Όχι, όχι, δεν θα δώσω κανένα στοιχείο!
      Βέβαια, ευχαρίστως θα σου έλεγα σε ποιαν αναφέρομαι και τι έκανε σε κάποιους, όχι σ' εμένα, αλλά έτσι και μιλήσω θα κλείσουν σπίτια και το μισό ειδυλλιακό Άργος θα μείνει ακατοίκητο. Πράγμα που, ίσως, να με βόλευε, αλλά δεν είναι και σωστό...
      Είναι, βλέπεις, και που δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο, η δόλια...

      Θα περιμένω εναγωνίως την πασχαλινή ανάρτηση! Ελπίζω μόνο να την δω εγκαίρως, διότι από Δεύτερα καταφτάνει πάλι η θεία Φεβρωνία!

      Διαγραφή
    3. Θα σου την ετοιμάσω μετά τη θεία! Σε μιλάω υπερπαραγωγή! Μόνο αυγά και κότες!

      Διαγραφή
    4. Θα περιμένω! Αλλά έχε υπόψιν σου ότι η θεία θα φύγει μετά το Πάσχα.
      Κάνε εσύ την ανάρτηση όποτε θέλεις κι εγώ θα έχω το νου μου!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...