Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

Ένα τηλεφώνημα...



...από τον αγαπημένο μου κουμπάρο, με έκανε να θυμηθώ ότι έχω ένα ιστολόγιο, το οποίο, λόγω των συγκυριών, το έχω παρατήσει εδώ και αρκετό καιρό. 
Ίσως κάποιοι φίλοι αναρωτιόνται για την αιτία της απουσίας μου, ίσως κάποιοι ανησυχούν, όπως για παράδειγμα η αγαπητή μου Ανάποδη Κάλτσα, αλλά πιστέψτε με, δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος. Απλώς ήλθε η θεία Φεβρωνία για δυο-τρεις ημέρες, για να δει την μητέρα μου και κοντεύει να περάσει μήνας και ακόμα εδώ είναι. 
Δύσκολος άνθρωπος η θεία Φεβρωνία και απαιτητική. Θέλει και τις βόλτες της, θέλει και τα ουζάκια της σε παραθαλάσσια ταβερνίδια, θέλει να παίζουμε και μπιρίμπα τα βράδια! Διέκρινε δε μία υποψία σκόνης επάνω στα βιβλία μου και με έβαλε να τα κατεβάσω όλα και να τα ξεσκονίσω ένα προς ένα. 
Τρεις ημέρες έκανα να τελειώσω με τις βιβλιοθήκες, υπό την επίβλεψή της πάντα, για να είναι σίγουρη ότι τα φτιάχνω σωστά! 
Δοθείσης ευκαιρίας, τακτοποίησα τα χιλιάδες σιντί μου, κράτησα όσα έπρεπε να κρατήσω, ξεχώρισα ορισμένα για τον νεαρό απόγονό μου, άλλα για τα ανίψια του κ. Μήτσου και μερικά για τη φίλη μου τη Μαίρη. 
Όπως ήταν επόμενο, το ίδιο έγινε και με τα εκατοντάδες ντι βι ντι, που είχα μαζέψει κατά καιρούς από εφημερίδες, την εποχή που δεν ήμουν στην παρανομία και δεν κατέβαζα από τα τόρεντς! 
Και μέσα σε όλα αυτά, θυμήθηκα να φτιάξω και τα βινύλια, διότι ο φίλος μου ο Δημοσθένης μού έκανε δώρο ένα πικάπ, επειδή το παλιό μου τα είχε φτύσει (θαυμάστε το εδώ). 
Και τώρα, κάθε βράδυ, παίζουμε μπιρίμπα μετά μουσικής από το καινούργιο πικάπ και άντε ύστερα να ξεκολλήσει η θεία Φεβρωνία! 
Όμως, πιστεύω ότι κοντοζυγώνει ο καιρός που θα θελήσει να επιστρέψει σπίτι της, όχι τίποτε άλλο, μα θα πάθω κανένα αυχενικό από την πολύ μπιρίμπα! 
Οπότε, θα έχω καιρό να έρχομαι εδώ πέρα μέσα, αλλά και να περνάω και από άλλα αγαπημένα ιστολόγια! 

Αααααααααααα, παραλίγο να το ξεχάσω: 
Σήμερα συμπληρώνω 5 (πέντε) χρόνια ενασχόλησης με το βλόγγινγ! 
Σαν ψέματα μου φαίνεται! 

Καλό μήνα!

49 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου, Αρτίστα μου, και να προσέχεις μην πάθεις αυχενικό. Ύστερα από την τενοντίτιδα που είχες πάθει την άλλη φορά, δεν θα ήτο πρέπον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πίππι!
      Αν δεν φύγει η θεία Φεβρωνία σύντομα, με βλέπω με κολάρο και με το χέρι δεμένο!
      Αίσχος!

      Διαγραφή
  2. Aρτίστα να σε χαιρόμαστε εσένα και το βλογ σου, φιλιά πολλά και όμορφο Σκ να έχετε

    Αυχενικόοο? Μα είσαι τρελή?.. Πάρε ένα τηλέφωνο τα ξαδέρφια σου πως την χρειάζονται τα μάλα για να επαναπατριστεί..σε λίγο θα προκύψει και η μέση προβληματική απ τις τόσες δουλειές και θα πρέπει να σου αγοράσουμε καινούργια καρέκλα αναπαυτική, ανατομική ευάερη και ευήλια να κάθεσαι για να γράφεις στο βλογ καλά εμάς δεν μας σκέφτεσαι καθόλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά ξαδέρφια; Η θεία Φεβρωνία είναι ανύπαντρη!
      Έχει δυο ανίψια μόνο, τα οποία είναι διατεθειμένα να πληρώσουν αδρά για να την κρατήσω όλο τον Απρίλιο και το Πάσχα! Δεν μένει μαζί τους, αλλά τους επισκέπτεται συχνά για τριήμερα, τετραήμερα και βάλε!
      Άσε Λέφτι μου, ένα δράμα ζω, ένα δράμα!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά για το βλογ σου Αρτιστα μου.
    Αχ αυτηςη μπιριμπα, σπίτια κλείνει.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα Χριστοδούλου!
      Στην προκειμένη, κόντεψε να μου κλείσει το ιστολόγιο η μπιρίμπα!
      Για το σπίτι δεν το βλέπω, καθώς ο τέταρτος είναι το στεφάνι μου!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  4. Ακόμα χρόνια πολλά εύχομαι να βρίσκεις χρόνο για το blog σου γιατί... με κάνεις και γελάω!
    Έχω κι εγώ το παλιό πικαπ χαλασμένο κι ακόμα τρόπο να το φτιάξω δεν έχω... Τι ωραία αίσθηση να ακούς μουσική από το δίσκο!
    Και καλό μήνα, ξεκούραστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γούμαν! Μακάρι να μπορώ να σε κάνω να γελάς και τα επόμενα πολλά χρόνια!
      Κάπως πρέπει να φτιάχνεται το παλιό πικάπ! Δεν μπορεί, θα υπάρχει τρόπος. Αν δεν φτιάχνεται, πάρε ένα σαν αυτό της φωτογραφίας. Κοστίζει 69,89 ευρώ.
      Μμμμμμμ, καταξοδεύτηκε ο φίλος μου ο Δημοσθένης...
      Τέλος πάντων, σταματώ, μη με πούνε ξινή και αχάριστη, τέτοια μελιστάλαχτη που είμαι!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  5. Μπήκα με τα χίλια ζόρια να κάνω ανάρτηση για το παχνίδι και να βγω να πάω να ξεραθώ...δεν μπόρεσα να αντισταθώ όμως όταν είδα στο πλάι δική σου ανάρτηση...από πότε έχουμε να τα πούμε?
    Επειδή μπιρίμπα έχω καιρό να παίξω, τόσο πολύ που θα χρειαστώ λίγο φροντιστήριο για να τη θυμηθώ, λέω μετά τη θεία Φεβρωνία να σου κουβαληθώ να περνάμε ωραία..ή μάλλον όχι...εσύ να έρθεις, γιατί έχουν και τα δικά μου βιβλία μια υποψία σκόνης΄...χαχα..
    Να φέρεις και το πικ απ, γιατί το δικό μου θέλει φτιάξιμο!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!
    Πάω να ξεραθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά ξέχασα να πω χρόνια πολλά!!
      Να γίνει Μαθουσάλας το μπλογκ σου και να ζούμε όλοι να το καμαρώνουμε να μεγαλώνει!!!
      Τώρα πάω να ξεραθώ!

      Διαγραφή
    2. Χμμ... Είχα να μπω στο βλογ από τις 16 Μαρτίου. Ξαναμπήκα μία γρήγορη στις 27, για να απαντήσω σε δύο σχόλια και βγήκα τρέχοντας διότι είχα τάξει στη θεία Φεβρωνία ότι θα την πήγαινα στο Ναύπλιο για καφέ και έπρεπε να κρατήσω την υπόσχεση. Πέρασε ο καιρός...
      Κοίτα, τώρα που είμαι ζεστή από τις τακτοποιήσεις και τα ξεσκονίσματα, λέω να έρθω εγώ, να σου φτιάξω και τα βιβλία.
      Φυσικά, μπορώ να σου στείλω τη θεία Φεβρωνία, η οποία φέρει και τον τίτλο της καθηγήτριας στην μπιρίμπα. Σκέψου το και πες μου!

      Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  6. Το Φεβρωνία είναι όνομα ή συστατικό για το μαγικό ζωμό του Δρυίδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Φεβρωνία είναι όνομα και ουδεμία σχέση έχει με μαγικό συστατικό.
      Αλλά εάν κρίνω από την ενέργεια που έχει η ογδοντάχρονη θεία Φεβρωνία, είμαι σίγουρη ότι, όταν ήταν μικρή, έπεσε μέσα στη μαρμίτα με τον μαγικό ζωμό!

      Διαγραφή
  7. Έτη πολλά στο εορτάζον ιστολόγιο και, φυσικά, σ' εσένα!

    Η θεία Φεβρωνία να έρθει πάραυτα σπίτι μου για τα δέοντα (= ξεσκόνισμα και τακτοποίηση βιβλίων). Δεν παίζω μπιρίμπα, μία φορά πήγαν να μου δείξουν, στύλωσα πόδια - χέρια, έκλεισα σφιχτά τα μάτια και τους έπεισα! Να της το πεις, να μην έχει απαιτήσεις. -.-
    Επίσης, Φεβρωνία λένε την οφθαλμίατρό μου! (Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας).

    Τους ασπασμούς μου, Αρτίστα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λησμόνησα να γράψω ότι μου έλειψαν τα γραπτά και η παρουσία σου στη blog-o-γύρα!...

      Διαγραφή
    2. Μιλ μερσί Νατάσα Ν.!
      Πρόσεξε τι ζητάς, διότι η θεία Φεβρωνία δεν κάνει δουλειές. Απλώς στρώνει τους άλλους να τις κάνουν!
      Όσο για τη μπιρίμπα, τι να κάνω; Αφού δεν βρίσκουμε τέταρτο, αναγκαστικά κάθομαι και παίζω!
      Νιώθω πολύ καλύτερα τώρα που έμαθα το όνομα της οφθαλμίατρού σου!
      Κι εσείς μου λείψατε Νατάσα Ν.!

      Απορία: Αληθεύει αυτό που διάβασα κάπου, δεν θυμάμαι πού, ότι στην προηγούμενη βλογοζωή σου ήσουν η Ρούλα δε κατ;

      Διαγραφή
    3. Αληθεύει, Αρτίστα μου! ^.^
      "Συστήθηκα" στον κουμπάρο σου (ίσως το είδες εκεί) αλλά έχω banner-άκι του alter ego μουκαι στην αριστερή στήλη του blog μου.

      Διαγραφή
    4. Καλά λες! Στον κουμπάρο το είδα!
      Και το μπανεράκι το είχα δει, αλλά δεν πήγε ο νους μου!
      Ωραία λοιπόν! Χαίρομαι!

      Διαγραφή
  8. Βρε τη θεία, να χαρώ ενέργεια. Κι αυτή η τελειωμανία πια με το νοικοκυριό χαρά στην υπομονή σου! Αφού είσαι καλά όμως ποιος το λογαριάζει το βλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε στο διάολο. Ντούρασελ η θεία!
      Ευτυχώς, είπε ότι την επόμενη εβδομάδα θα φύγει. Ελπίζω να μην αλλάξει γνώμη!
      Καλά είμαι Χριστίνα Ανδρομέδα! Προς το παρόν τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  9. Κλαπ, κλαπ, κλαπ, να τα χιλιάσεις!
    Επίσης, χαρά στο κουράγιο σου που φιλοξενείς συγγενείς. Εγώ θα τους σκότωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί δε ράιτερ!
      Κι εγώ θα μπορούσα να την πνίξω με ένα μαξιλάρι την ώρα που κοιμάται, αλλά η ιστορία θα είναι αυτό που λέμε "χωρίς κέρδος κέρατα". Θα έχω μόνο τις ενοχές, χωρίς καμία απολαβή για να τις απαλύνει. Βλέπεις η θεία έχει κάνει διαθήκη και τα αφήνει όλα στα δύο άλλα της ανίψια!
      Άρα, άμα θέλουν, ας την πνίξουν αυτά!

      Διαγραφή
  10. Καλή σου μέρα, καλό σου μήνα.
    Ακόμη μια απολαυστική ανάρτηση με το χιούμορ της και πολλά άλλα.
    Να σου ευχηθώ τα χρόνια πολλά για το Blog σου. Να είσαι πάντα καλά και μέσα από αυτό να μας χαρίζεις το γέλιο.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλα κ. Κονταρίνη!
      Μακάρι να μπορώ να γράφω γελαστικά για πολλά χρόνια ακόμα!
      Να είσθε κι εσείς καλά, εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. Ε ρε μια Φεβρωνία μου χρειάζεται και μένα για να καθαρίσω τα βιβλία μου...
    Βλέπεις δεν έχω και πεθερά πια για να αγχώνομαι....
    Χρόνια πολλά στο βλογ σου Αρτίστα μου!
    Συνομίληκο σχεδόν με το δικό μου! οκ Εμένα θα πάει νωρίτερα στην πρώτη γιατί εσένα χάνει χρονιά ☺ (βρε συ δεν πιστεύω να είναι πρωταπριλιάτικο αστείο!!)

    Πολλά φιλιά και καλό μήνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ.. Κι εμένα απεβίωσε η πεθερά μου, η οποία ουδέν πρόβλημα είχε με τη σκόνη και τα συναφή, αλλά μου έμεινε αμανάτι η θεία Φεβρωνία!
      Ευχαριστώ δια τας ευχάς!
      Όχι, δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο! Ήταν Παρασκευή, 1η Απριλίου του 2011, όταν ξεκίνησα επισήμως το προηγούμενο βλογ μου, το "ola de palabras"!
      Αν έχεις χρόνο, δες εδώ: http://oladepalabras.blogspot.gr/2011/04/ola-de-palabras.html

      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  12. Γιατί πρέπει να ξεσκονίζουμε βιβλία;
    Εδώ τρελαινόμαστε με το απλό ξεσκόνισμα, τα βιβλία θα ξεσκονίσουμε; απαπα! δεν είναι καθόλου πνευματικό! Εξάλλου όλες οι θείες μου, την έκαναν για την πάνω γειτονιά και ότι κάνω πια το κάνω μόνη ή δεν το κάνω ποτέ!
    Μπιρίμπα δεν θυμάμαι να έχω παίξει, αυτό όμως που με τρέλανε (στη ζήλια), είναι το πικ-απ σου με τα δισκάκια... αχ!
    Καλό μήνα χαλαρό θα σου ευχηθώ και μη τολμήσεις να ξαναπουσιάσεις!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και να τα εκατοστήσει το μπλογκόσπιτο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να ξεσκονίζουμε τα βιβλία για να μην μας χαλάσουν, λέει η Φεβρωνία με βροντερή φωνή!
      Εμένα από το σόι της μαμάς ζούνε όλοι οι θείοι και οι θείες. Από το σόι του μπαμπά, ζει μόνο η θεία Φεβρωνία. Η θεία Ευανθία και ο μπαμπάς έφυγαν νωρίς...
      Είναι χαριτωμένη η μπιρίμπα, πιο ενδιαφέρουσα από το κουμκάν!
      Ω ναι! Το πικάπ με έχει κατενθουσιάσει!
      Είθε να πηγαίνουν όλα ρολόι και να μπορώ να έχω πιο συχνή παρουσία εδώ πέρα μέσα!
      Αποστέλλω ασπασμούς και ευχαριστίες δια τας ευχάς!

      Διαγραφή
  13. Βρε την θεία Φεβρωνία πω..πω..ήντα σουκανε Αρτίστα μου!!δεν μου λες; είπαν της θείας τα βιβλια πως ηθελαν ξεσκονισμα;...η μόνη της το καταλαβε; αντε να σε συγχωρεσουμε για την απουσια ο λόγος σοβαρος ήταν.. μια θεια Φεβρωνία την εχουμε.. να της χαλασουμε χατήρι;
    χαρήκαμε που σου εμεινε λιγος καιρός για επισκεψεις.. τουλαχιστον πέρασες ωραια με την θεία.. τις βολτουλες σας... τα ουζακια σας..το ξεσκόνισμα..πω..πω.. πόσα πραγματα είχες να κανεις..!!!
    Και τωρα οι ευχουλες μου για τα πεντάχρονα του βλογ σου να το δεις μεγάλο και εκοτόχρονο και να είμαστε ακομα εδώ παρεούλα... να έχεις ενα χαρουμενο και χαλαρό μηνα!! σου αφηνω Ανοιξιατικα φιλακια..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκατόχρονο ήθελα να γράψω αν και το λανθάνον πλήκρο κοντά στην κότα έπεσε...χα..χα

      Διαγραφή
    2. Όφου κι όφου! Πολλά της έχω μαζεμένα της Φεβρωνίας, αλλά ας όψεται που ήταν η αγαπημένη αδερφή του μπαμπά μου!
      Αλλά δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Λέει, θα φύγει την άλλη εβδομάδα! Άντε να δούμε...
      Σήμερα το απόγευμα, μου είπε ότι πρέπει να ταξινομήσω τις αποδείξεις για την εφορία! Όλο δουλειές μου βγάζει, η αθεόφοβη!
      Ευχαριστώ δια τας ευχάς Ρουλάκι και μην έχεις πρόβλημα, γιατί νομίζω ότι η λέξη "εκοτόχρονο", ταιριάζει καλύτερα εδώ πέρα μέσα!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  14. Ωραία η θεια με τα γουστα της, αλλα ειμαστε και εμεις εδω καλε και παθαινουμε στερητικό!
    Καλη συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Θα της το πω της Φεβρωνίας για το στερητικό, μήπως και συγκινηθεί και συντομεύσει την αναχώρησή της!
      Καλημέρα Αριάδνη Στ!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Α! Να τα εκατοστήσει το βλοκ σου καλέ! :)
    Ζήλεψα πολύ το πικ απ! Αλήθεια πόσο κάμει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί!
      Το πικάπ κοστίζει 69,89 ευρώ. Ήθελα ένα άλλο, που είχε και θύρα usb και έπαιζε και cd, αλλά τον έπιασαν οι τσιγγουνιές του τον Δημοσθένη! Τέλος πάντων, ας μη γίνομαι αχάριστη, κομμάτια να γίνει, καλό είναι κι αυτό!

      Διαγραφή
  16. Να τα χιλιάσει (το μπλογκάκι σου βρε όχι η Φεβρωνία σε μήνες επίσκεψης) αγαπητό ανεκπλήρωτο (θα έχεις γίνει μετρ στην μπιρίμπα), ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το βλογ δεν ξέρω, αλλά η Φεβρωνία θα μας θάψει όλους. Ακόμα και τον Επίτιμο!
      Ναι, έγινα πολύ καλή στη μπιρίμπα. Να μαζευτούμε να παίξουμε...
      Ασπασμοί από μακριά; Τι να τους κάνω; Τέλος πάντων... Ας είναι...
      Αααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  17. Α, έχεις και γενέθλια! Να τα 1000άσεις :) Πάντως τόσα σιντί, ντιβιντί έδωσες κάτι για τον κουμπάρο ούτε για δείγμα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί κουμπάρε μου!
      Εσένα, σου έχω φυλαγμένα τα καλύτερα!
      Έχε υπομονή!

      Διαγραφή
  18. Καλοπερνάς βλέπω Αρτίστα. Μίλαγες για την θεία Φεβρωνία, έβλεπα και εγώ κάτω δεξιά να ανεβοκατεβάζει το αυγό με ύφος και έλεγα μωρ λες;
    Happy birthday στο blog σου. Εύχομαι να κλείσεις ακόμα περισσότερα χρόνια blogging και πάντα τσαχπίνικα και ευχάριστα.
    Σου στέλνω ένα εορταστικό φιλί και ένα για καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της μοιάζει. Η κότα. Η Δωροθέα η Ηράκλω. Όχι στα μάτια ή τις βλεφαρίδες, αλλά έχουν το ίδιο μαλλί και το ίδιο ύφος. Το μαλλί της Φεβρωνίας είναι άλλο χρώμα φυσικά. Λουλακί. Αίσχος!
      Ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς, διπλανή!
      Παραλαμβάνω το φιλί και ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  19. Πωπω με ζάλισε το αβγό πάνω-κάτω εκεί στο πλάι.
    Ξέχασα τι ήθελα να γράψω...
    Α ναι, μας έλειψες.
    Ελπίζω η επόμενη ανάρτηση να μη γίνει σε βάθος πενταετίας ε;
    Λοιπόν, καλά μπιριμπάκια να έχετε με τη θεία, με το καλό να σας αδειάσει την ξεσκονισμένη γωνιά, να δούμε κι εμείς κανένα αβγουλάκι απ' τα χεράκια σου...
    Και το μπλογκ σου να αξιωθείς να το δεις μεγάλο και τρανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με ζαλίζει. Και με αγχώνει, επίσης. Αλλά μου αρέσει το ύφος της και γι αυτό την αφήνω!
      Άμα προσπαθήσεις, μπορείς να την βγάλεις από το οπτικό σου πεδίο. Αγνόησέ την παντελώς. Σαν να μην υπάρχει! Και να κοιτάς στο άλλο πλάι, την Βιολάντω τη τζαζλή, που κοιμάται συνέχεια και είναι πιο χαλαρωτική εικόνα!
      Κι εγώ το ίδιο ελπίζω. Να πάει σπίτι της να ησυχάσουμε και να επιστρέψουμε στις συνήθειές μας! Εντάξει, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, αυτή η εβδομάδα έμεινε!
      Μιλ μερσί δια τας ευχάς Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή
  20. 5 χρόνια και έχεις τόσα πολλά comment και εγώ 10 χρόνια με 2 blogs και εχω μάξιμουμ 5...
    μήπως πρέπει να γράφω και τελικά σαν κάτι κότες που κυκλοφορούν στα ιστολόγια;
    τι κάνω λάθος; να δείξω λίγο βυζί;

    Συνέχισε έτσι μέχρι να τα χιλιάσεις, και τα blogs είναι σαν το σεξ, αν σιγά σιγά το παραμελείς μετά δεν θα θες να το κάνεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν είναι τίποτα, είναι που είμαι μελιστάλαχτη, δεν σπέρνω την ίντριγκα για κανένα λόγο και γενικά είμαι καταδικασμένη να πετύχω ως βλόγγερ.
      Μεταξύ μας, στο παλιό μου βλογ έκανα και 150 σχόλια. Τώρα η κρίση με έχει τσακίσει κι εμένα, όπως τους περισσότερους.
      Ευχαριστώ Λίζα δια τας ευχάς και για τη συμβουλή, αλλά αν δεν παραμελήσω το βλογ, δεν θα βρίσκω χρόνο για σεξ!

      Διαγραφή
    2. πω ρε φίλε και κάνεις σεξ και είσαι και πετυχημένη blogger Πάω να πέσω σε κατάθλιψη.

      Διαγραφή
    3. Καλά, μην φανταστείς... Κάνω σεξ επειδή έκοψα τα γλυκά από τις 7 Ιανουαρίου. Αλλιώς δεν το είχα ανάγκη. Αλλά κάπου πρέπει να ξεδώσω η βαριόμοιρη...
      Μην πέσεις σε κατάθλιψη. Φάε ένα γλύκισμα καλύτερα!

      Διαγραφή
    4. ....θα το πω στην άλλη Άθλια Κόρη της Θεάς Καφροδίτης μπας και αυτός είναι ο λόγος, ίσως έσωσες τη σεξουαλική ζωή ενός νέου ζευγαριού...ευχαριστώ

      Διαγραφή
    5. Καλέ τι ευχαριστείς; Αλίμονο! Στη διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...