Παρασκευή, 22 Απριλίου 2016

Ήταν 19 Απριλίου...

...όταν η Άιρις, σε μία συνομιλία μας, προδόθηκε λέγοντας "Τώρα θα έχεις και σελιδοδείκτη"! 
Την επόμενη ημέρα της απάντησα "Θα πάω να πάρω καινούργιο βιβλίο, για να τον εγκαινιάσω όπως του πρέπει". Όπερ και εγένετο! 
Πήγα και αγόρασα το καινούργιο βιβλίο και περίμενα. Δεν το άνοιξα καν. Το άφησα πάνω στο τραπέζι και περίμενα. Ήξερα ότι ήταν θέμα χρόνου να καταφτάσει ο φάκελος! 
Ήμουν σίγουρη ότι θα καταφτάσει, διότι γνωρίζω ότι η μεγαλύτερη χαρά της είναι η προσφορά. 
Οπότε, δεν είχα παρά να περιμένω τον ταχυδρόμο να μου φέρει τον φάκελο! Και ήλθε. 
Ο φάκελος! 


Που, φυσικά, δεν ήταν ένας απλός φάκελος, 
αλλά είχε και λουλουδάκι ροζουλί λαμπυρίζον και ανοιξιάτικο! 


Και μέσα στον φάκελο ήταν μια πράσινη καρό κάρτα και 
κάτι τι τυλιγμένο σε πράσινο μαλακό χαρτί! 
Πράσινα, διότι η Άιρις αγαπά την άνοιξη! 


Και μέσα στο πράσινο χαρτί ήταν τυλιγμένος ο σελιδοδείκτης! 


Και μέσα στην κάρτα είχε μια ευχή! 


Και όλα αυτά, με έκαναν πολύ χαρούμενη! Γιατί είχα από τα γυάλινα και από τα βιβλία και από τα σαπούνια της Άιρις και τώρα έχω και σελιδοδείκτη! 
Α ναι, παρά λίγο να το ξεχάσω... Ποιο; 
Το καινούργιο βιβλίο που θα υποδεχθεί τον σελιδοδείκτη! 


Άιρις, πολλά, πολλά, πολλά ευχαριστώ 
για το όμορφο δώρο! 

I Άιρις
 

24 σχόλια:

  1. Ω!
    Μόλις επέστρεψα σπίτι και είσαι η πρώτη μου επίσκεψη!
    Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
    όπως σου ευχήθηκα...καλές αναγνώσεις!
    Και ό,τι σου λείπει ... καλά να'μαστε... ξέρεις εσύ! :)))
    (εγώ δεν μου έχω σελιδοδείκτη ... όλο λέω αυτό θα το κρατήσω για μένα.... στο τέλος πάλι όλα τα δίνω!)

    Κίσιζ ντίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Άιρις! Φτιάχνε εσύ πράγματα και εγώ θα σου λέω τι μου λείπει!
      Και θα πλουτίζω τη συλλογή μου από την κολεξιόν σου!
      Αλλά, κράτα κι έναν σελιδοδείκτη και για σένα. Είναι πάρα πολύ ωραίοι!
      Μιλ μερσί και πάλι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  2. Α! Απέκτησα κι εγώ έναν πολύ όμορφο επίσης, από την ίδια "πηγή"! Και μένα μέσα στο βιβλίο που διαβάζω βρίσκεται ("το βιβλίο της Κατερίνας") Με γεια κι όταν διαβάσεις το βιβλίο, περιμένω εντυπώσεις :) Καλό σ/κ Αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες μας φροντίζει η Άιρις! Ας είναι καλά η κοπέλα!
      Ευελπιστώ να το διαβάσω, ανάμεσα στην παρασκευή κουλουριών, τσουρεκιών και μπιρίμπας με τη θεία Φεβρωνία! Ελπίζω να τα καταφέρω!
      Καλημέρα Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  3. Ααα! Μόνο εγώ δεν έχω σελιδοδείκτη;;; να μου πεις είμαστε πολλοί...
    Εντωμεταξύ, κι εγώ αυτό θα έκανα.
    Να τη χαρείς ολη την airis κολεξιόν!
    Και το ταξίδι με το καινούριο σου βιβλίο να το απλαύσεις!
    Καλό Σ/Κ, Αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να της ζητήσεις και η Άιρις θα πάρει χαρά μεγάλη και θα ανασκουμπωθεί, θα φτιάξει και θα σου στείλει!
      Ολόκληρη συλλογή έχω από την κολεξιόν! Δεν έχω παράπονο κανένα!
      Μιλ μερσί!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ Γούμαν!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο δώρο! Για το βιβλίο δεν ξέρω, θα περιμένω να το διαβάσεις και να μου πεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να τον δεις κι από κοντά! Τέλειος είναι!
      Θα σου πω για το βιβλίο, αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι αντικειμενική, μιας και είμαι φαν του Ξανθούλη!
      Κίσιζ κουμπάρε!

      Διαγραφή
  5. δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει ,αλλά έχω κι εγώ!
    το βιβλίο να μας πείτε αν ειναι καλό να το πάρουμε κι εμείς!
    πολλά φιλιά τυχερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα καλέ! Αλήθεια έχεις κι εσύ; Ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό κάτι τέτοιο!
      Και για να σοβαρευτώ: Το πιο σημαντικό είναι που έχεις την Άιρις κοντά σου και πίνετε και καφεδάκια όταν μπορείτε!
      Κίσιζ Νάσια!

      Διαγραφή
  6. Είναι ωραία τα δωράκια!! Να το χαιρεσαι και καλές και πολλές χρήσεις του σελιδοδείκτη εύχομαι!!
    Φιλιααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Είναι πολύ όμορφος σελιδοδείκτης. Η φωτογραφία τον αδικεί!
      Μιλ μερσί Μπάλανς μου!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Μπραβο στην Αριστεα! Πανέμορφος ο σελιδοδείκτης και σημερα που ειναι η Παγκοσμια ημερα του βιβλίου ταιριαζει γαντι. Αυτο του Ξανθουλη δεν το χω διαβασει ακόμη, αλλα θα το κανω συντομα!
    Καλό υπόλοιπο στη μέρα μας!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πανέμορφος ο σελιδοδείκτης!
      Να το διαβάσεις, διότι, σου λέει, είναι και πάλι ο παλιός, εξαιρετικός Ξανθούλης του Πεθαμένου λικέρ και του Οικογένεια μπες-βγες, που όλοι αγαπήσαμε!
      Καλημέρα Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  8. Σημαδιακή ημερομηνία, αφού τη σημάδεψε ο υπέροχος σελιδοδείχτης της Αριστέας!!
    Και πόσο ενδιαφέρον βιβλίο θα συντροφεύσει για αρχή!
    Καλές αναγνώσεις εύχομαι, βεβαίως βεβαίως και εις άλλα με υγεία!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με, άσε με, άσε με! Με έβαλες σε σκέψεις και ανησυχίες με αυτό που έγραφες στο υπέροχο κείμενό σου, για τη συμμετρία και την τακτοποίηση! Ψάχνω να βρω το τηλέφωνο του ψυχολόγου! Πού το έχω γράψει δεν θυμάμαι!
      Καταπληκτικός ο σελιδοδείκτης και τον Ξανθούλη τον αγαπώ, τον αγαπώ, τον αγαπώ!
      Μιλ μερσί Μεμαρία!
      Χαβ ε νάις γουηκέντ!

      Διαγραφή
    2. Όπως έγραψα κι εκεί...
      "Μη φοβού Αρτίστα!
      Χαχα....μην το κοιτάξεις καθόλου, αλληγορικό ήταν το κειμενάκι, αλλά έγινε και τρομακτικό απ' όσο βλέπω!"

      Αχρείαστος λοιπόν ο ψυχολόγος!

      Διαγραφή
    3. Άχου... Δεν πήγα εκεί! Θα περάσω αύριο, μόλις κοιμίσω μητέρα και θεία!
      Μα κάπως με καθησύχασες τώρα!
      Μιλ μερσί Μεμαρία!

      Διαγραφή
  9. Άτσα! Και δεν πήρες μόνο καινούριο βιβλίο πήρες και νέο- κυκλοφόρητο μάλιστα! Θέλω εντυπώσεις μετά όταν το διαβάσεις είμαι περιέργη.

    Όσο για το Αριστάκι το χρυσοχέρικο να ναι πάντε γερή και όλα να της επιστραφούν στη ζωή στο δελαπλάσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάμω; Είναι που έχω μία αδυναμία στον Ξανθούλη!
      Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη στην ευχή σου για την Άιρις!
      Καλό Σαββατοκύριακο Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  10. Ωραίο το δώρο που έλαβες από την καλή μας Αριστέα αλλά και το βιβλίο φαίνευαι πολύ ενδιαφέρον.
    Καλοδιάβαστο να είναι και οπωσδήποτε θα μας πεις τι διάβασες.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Είναι υπέροχο το δώρο!
      Και είμαι σίγουρη ότι και το βιβλίο θα είναι καλό!
      Καλό βράδυ κ. Κονταρίνη!

      Διαγραφή
  11. Μα δεν είναι χάρμα οι φάκελλοι της;
    Να μη σου κάνει καρδιά να τους ανοίξεις.
    Λοιπόν Αρτίστα μου, έναν σελιδοδείκτη δια χειρός Αριστέας, τον έχω κι εγώ. Και όλο το αμπαλάζ που τον συνόδευε. Μεγάλη αρτίστα του ντεκουπάζ το Αριστάκι μας!
    Α, και πολύ καλή επιλογή βιβλίου. Μου άρεσε λίγο παραπάνω απ' το "Δεσποινίς Πελαγία". Απρόβλεπτο και με πολλές συγκινήσεις. Θα το χαρείς πολύ.
    Καλά αναγνωστικά ταξίδια στο σελιδοδείκτη σου και πάντα τέτοια πακέτα να λαμβάνεις στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άριστη η Αριστέα! Με ότι καταπιάνεται!
      Το βιβλίο θα μου αρέσει, γιατί από τις πρώτες γραμμές που πριν λίγο διάβασα, διαπίστωσα ότι είναι ο Ξανθούλης που αγάπησα, πράγμα το οποίο δεν το ένιωσα με την Πελαγία, το οποίο ήταν το μόνο του βιβλίο που δεν μου άρεσε. Ίσως βέβαια να μην έφταιγε η Πελαγία, αλλά η διάθεσή μου τότε!
      Μιλ μερσί Μαρία Κανελλάκη!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.