Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου 2016

Με λένε Αρτίστα...



...του βωβού κι είμαι καλά. Από τις 7 Ιανουαρίου είμαι καθαρή. Δεν έχω βάλει την ουσία στο στόμα μου, ούτε για πλάκα. Προχθές όμως, έφτασα ένα βήμα πριν την υποτροπή και το ξανακύλισμα. 
Το κουτί ήταν πάνω στο ψυγείο. Το ήξερα. Το είχα βάλει η ίδια εκεί. Σημασία δεν του έδινα. Δεν έβλεπα το περιεχόμενο και δεν με ένοιαζε. Μέχρι που μέσα στο κουτί έμεινε μόνο ένα βούτημα. 
Και ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) πήρε το βούτημα, το έβαλε σε ένα πιατάκι και το άφησε πάνω στον πάγκο της κουζίνας, για να πετάξει το κουτί. 
Ένα βούτημα ριγέ, χρυσαφί με σοκολατί. 
Από αυτά που είναι τραγανά απ’ έξω και μέσα τους κρύβουν μια σως σοκολάτας. Από αυτά που ο ζαχαροπλάστης δεν τσιγκουνεύτηκε τη σως σοκολάτας. Από αυτά που τα δαγκώνεις και πλημμυρίζει το στόμα σου παράδεισο. 
Ένα τέτοιο θεϊκό βούτημα σε ένα πιατάκι, πάνω στον πάγκο της κουζίνας. Μόνο του. Κι εγώ μόνη επίσης. 
Ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) έλειπε, η μητέρα έκανε σιέστα στα ιδιαίτερά της, ο Σήφης ήταν στο μπαλκόνι και αγνάντευε τον σκύλο της χήρας και ο Τζέρι, αμέριμνος, έκανε κούνια στο κλουβί του. 
Κι εγώ μόνη στην κουζίνα. Με το βούτημα ακριβώς απέναντί μου. 
Να με κοιτά και να το κοιτώ. Να κοιταζόμαστε. Και να μου λέει "φάε με". 
Όχι, βάλτε το χέρι στην καρδιά και πείτε μου...
Τι θα κάνατε στη θέση μου μετά από 55 ημέρες αποχής; 
Μετά από 55 ημέρες χωρίς γλυκά;
Εγώ πάντως...

Καλή εβδομάδα!

34 σχόλια:

  1. Ό,τι έκανες κι εσύ θα έκανα, μην αισθάνεσαι ενοχές. Εξάλλου, άντεξες 55 ολόκληρες μέρες!
    Και μόνο γι'αυτό, άξιζες μια ανταμοιβή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χο χο! Όοοοχι Πίππι μου!
      Εννοείται ότι δεν το έφαγα! Να ήταν μια τουρτίτσα, το συζητάγαμε! Αλλά για ένα βουτηματάκι; Να υποτροπιάσω για ένα βουτηματάκι; Όχι εγώ!

      Διαγραφή
  2. Έτσι που το περιγράφεις κόντεψα να το φάω εγώ...και δε θα το έτρωγες εσύ?
    Ή μήπως αντιστάθηκες?
    Καλέ πες..μη με παιδεύεις!
    Με μπερδεύει η αρχή και το τέλος, εκεί που λέω, μπα καθαρή έμεινε, εκεί λέω το 'φαγε Παναγιά μουυυυυυυυυυυυυυ...τα μεσαία τα κατάλαβα όλα, άμα θες στα εξηγώ κι εσένα!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως Μεμαρία, αντιστάθηκα!
      Ούτε κι εγώ το περίμενα, αλλά αντιστάθηκα!
      Όπως έλεγα και στην Πίππι, να ήταν τουρτίτσα, να ξανακυλήσω, αλλά για μια σταλιά βουτηματάκι δεν άξιζε τον κόπο!
      Γεμάτη περιφάνεια σε ασπάζομαι και σε καληνυχτώ!

      Διαγραφή
  3. 55 μέρες;;; Στις πόσες κόβεις νήμα; Γιατί σε λίγο θα αρχίσεις να γίνεσαι επικίνδυνη, νομίζω... να ξέρω να μην περνώ από τα μέρη σου.
    Μετά από τόσες μέρες, πάντως, και το βουτηματάκι εγώ τουρτίτσα θα το έβλεπα, μόκα μάλιστα!
    Μπράβο σου, Αρτίστα! Και στείλε κανένα αβγό, χαμένα θα πηγαίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντέχω ακόμα και δεν έχω βγάλει κακίες! Όταν είναι θα σου πω, να προσέχεις!
      Το νήμα κόβεται όταν το βάρος μου πάψει να επιβαρύνει την στραβή επιγονατίδα μου, μείον 2-3 κιλά για να έχω να παίζω με κανένα γλυκάκι! Με τον ρυθμό απωλείας που έχω, ήτοι 200 γραμμάρια εβδομαδιαίως, πιστεύω ότι σε καμία 40αριά χρόνια, εάν φυσικά ζω μέχρι τότε, θα έχω λύσει το θέμα επιγονατίδα! Εάν δεν ζήσω, θα λυθεί από μόνο του δια παντός!
      Αβγά δεν έχω αυτές τις μέρες, έχω μικρομάνες στα πέριξ και τα πήραν όλα για τα παιδιά τους, θα σου στείλω καμιά κότα!

      Διαγραφή
  4. Αφου δεν έφαγες το κουτί ολάκερο πάλι καλά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που έχω πυγμή και θέληση, κουμπάρε μου!
      Ούτε ένα τόσο δα ψιχουλάκι δεν έφαγα!

      Διαγραφή
  5. Όπως λέει και ο σοφός -ας τα λέμε τώρα- λαός μας: “Αν αρτηθείς να είν' αρνί, κι αν κλέψεις να'ν χρυσάφι".
    Μεταξύ μας όμως, το βούτημα χρυσαφίζει κάπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σοφός λαός καλά τα πάει με τις παροιμίες. Σε κάποια άλλα θέματα χωλαίνει.
      Χρυσάφιζε το άτιμο, αλλά ήταν μικρό και ένα! Και η απόλαυση θα ήταν κι αυτή μικρή και σχεδόν μηδαμινής διάρκειας. Δεν άξιζε την υποτροπή αγαπημένη Νέφοσις Α!

      Διαγραφή
  6. Τι ψυχη εχει ενα γλυκο; Και να το ετρωγες δεν θα το καταλαβαινες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααααααχ, γι αυτό το απέφυγα Μανόλο! Άμα ήταν κανένα ταψάκι μπακλαβάς, ένα τυχαίο παράδειγμα φέρνω, θα σου έλεγα αν θα έμενε τίποτα. Ούτε μια σταγόνα σιρόπι δεν θα άφηνα!

      Διαγραφή
  7. Σου βγάζω το καπέλο Αρτίστα μου και είμαι περιφανη για την φιλεναδα μου που κρατα τον λόγο της.. ναι.. πολύ καλα εκανες και του αντισταθηκες οχι σαν έμενα που θα το ετρωγα..!!! αν και εγω της τουρτας ειμαι για κουλουρακια χρυσαφίζοντα και μαλιστα σοκολατενια.. δεν τρελένομαι..... ελα μολις εφτιαξα γλυκο κουταλιού λεμονι... μονο ζαχαρίτσα έχει μεσα...αλλα να μην σε κολάζω... σόρρυ....εμπρός στο δρομο που χαραξες Αρτίστα μου..μην ακους τις σειρήνες.. φιλακιααα..που δεν παχαίνουν...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα να σου απαντήσω, διότι συμβουλευόμουν έναν κατάλογο για το αν επιτρέπονται τα γλυκά του κουταλιού. Και επιτρέπονται! Μία και μισή κουταλιά της σούπας γλυκό του κουταλιού, ισοδυναμεί και μπορεί να αντικαταστήσει, σου λέει, ένα φρούτο! Αλλά όχι κάθε μέρα...
      Οπότε, φύλαξε ένα βάζο να υπάρχει! Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να τα καταφέρω και να έλθω! Κάποτε!
      Όσο για το βούτημα, αντιστάθηκα τούτη τη φορά. Δεν ξέρω όμως αν θα τα καταφέρω και την επόμενη που θα βρεθούν στο διάβα μου!
      Φιλί μεγάλο, να έρθει στο Ηράκλειο να σε βρει!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για το φιλί...φίλη μόλις έφτασε..!!!!:)

      Διαγραφή
  8. Του κουλουρακίου δεν είμαι κι εγώ... άρα "χωρίς πειρασμό δεν υπάρχει εγκράτεια" κι επομένως, με ευκολία θα πω "εύγε, Αρτίστα!".
    Στην τουρτίτσα επίσης θ' αντιστεκόμουν αλλά... τι ήταν να γράψει η Σμαραγδένια, πιο πάνω, για γλυκό κουταλιού;!
    Ναι, εκεί θα την έκανα την παρασπονδία, την αμαρτία κι ό,τι άλλο βάζει ο νους!

    Τους ασπασμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα εάν δεν ήταν 55 οι ημέρες αποχής, αλλά 155! Μπορεί και να ενέδιδα εις πειρασμόν!
      Τα γλυκά του κουταλιού επιτρέπονται με μέτρο, σου λέει, άρα δεν κινδυνεύεις! Αλί από εμένα που μου αρέσουν όλα ανεξαιρέτως!
      Κίσιζ Νατάσα Ν.!

      Διαγραφή
  9. Η όποια στέρηση, μας βλάπτει ψυχικά...
    Υπάρχει η stevia που είναι εγγυημένα για διαβητικούς, δεν λέω να πλακώσεις τις σοκολάτες με stevia, αλλά να βάλεις ένα μέτρο δλδ να τρως ένα κομματάκι όταν το θέλει καρδιά σου!
    ΜΠΡΑΒΟ, για την πειθαρχία!!!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και με πολύ κατανόηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μαγισσούλα μου, δεν θέλω γλυκό με στέβια. Ή κανονικό ή τίποτα! Προς το παρόν, επιλέγω το τίποτα! Μέχρι να μάθω να τρώω ένα γλύκισμα και όχι 5 μαζεμένα, επιλέγω το τίποτα!
      Μιλ μερσί δια το μπράβο, αλλά πειθαρχημένη δεν με λες. Έρμαιο των παθών μου είμαι, αλλά ας όψεται το γόνατο που διαμαρτύρεται και είπα να απωλέσω βάρος!
      Πού θα μου πάει όμως; Θα μάθω να πειθαρχώ και να ελέγχω τις ποσότητες των γλυκών!
      Διότι αυτά τα λένε γλυκά, εμένα όμως με λένε Αρτίστα και δεν θα τους περάσει!
      Ευτυχώς, δεν αισθάνομαι ότι στερούμαι, ίσως επειδή τρώω φρούτα και έτσι δεν παθαίνω υπογλυκαιμίες!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
  10. όλο το πρωί έφτιαχνα κουλουρακια και παξιμάδια σήμερα για να δωσω και στους γονείς μου!Τι να κάνω ,ας όψεται η κρίση! Τα υπολόγισε η μητέρα ,αφού έδινε 10 ευρω το κιλό για χειροποίητα ,6 ευρω για τα άλλα (ποια άλλα δεν κατάλαβα)και μου είπε: κάθεσαι που κάθεσαι ,ψήσε κι εμενα γιατι σου κοστιζουν το πολύ 2 ευρω!Κατάλαβες; Κλάψε με τη δόλια,αυτό μόνο σου λέω!
    Θαυμάζω όσους έχουν αυτοσυγκράτηση ,δυο ξερω μόνο ,εσενα και την Αριστεα!
    Οι υπόλοιποι βουρ στην αμαρτία!
    Καληνύχτα και δώσε διεύθυνση να σου στελνω κι εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αριστέα μόνο έχει αυτοσυγκράτηση. Εγώ τώρα μαθαίνω! Είμαι καινούργια στο σπορ! Σε άλλες εποχές, θα τα έκανα μια ωραία ανάμνηση όλα τα βουτήματα! Αμαρτία και Αρτίστα του βωβού, είναι λέξεις συνώνυμες! Αλλά το παλεύω!
      Και ευχαριστώ πολύ για την πρόταση της αποστολής των βουτημάτων από τα χεράκια σου, αλλά λέω να το αφήσουμε προς το παρόν! Θα το επανεξετάσουμε το θέμα σε 6-7 μήνες!
      Εν τω μεταξύ, μάθε ποια είναι τα "άλλα", που λέει η μητέρα σου! Έχω περιέργεια τώρα!

      Διαγραφή
  11. Κοίτα όμως τι καλλιτεχνικές ανησυχίες και τι ορίζοντες σου άνοιξε αυτή η αποχή! Δεν θα έγραφες ένα τόσο περιγραφικό και ωραίο κείμενο πάνω στην χώνεψη!
    Πώς τα καλύτερα έργα έχουν γραφτεί σε μια ερωτική απογοήτευση ας πούμε.....
    Μόνο εγώ βλέπω την θετική πλευρά δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά πίστεψέ με, αποδίδω καλύτερα όταν τρώω γλυκά! Άσε που όταν βιώνω μια απώλεια, καταφεύγω σε καθησυχαστικές τροφές, όπως τα γλυκά ή τα ζυμαρικά. Ούτε λόγος για γράψιμο. Έμπνευση μηδέν!
      Για ερωτική απογοήτευση, δεν γνωρίζω! Μια Αρτίστα του βωβού δεν έχει ερωτικές απογοητεύσεις. Οι άλλοι τις παθαίνουν από αυτήν!
      Θαρρώ πως ναι, είσαι η μόνη που βλέπεις κάτι θετικό στην αποχή από τα γλυκίσματα!
      Μλ μερσί για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  12. Ας γίνει καλά ο γόνατος και θα τα γονατίσεις τα κουλουράκια Αρτίστα του βωβού.
    Κράτα γερά!
    Α, και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όχι μόνο κουλουράκια! Και παστούλες αμυγδάλου και μια τουρτίτσα μπισκότο και τρουφάκια και άκου κυρ - Στέφανε, βάλε και τρεις σοκολατίτσες και άκου, κυρ - Στέφανε, βάλε έξι σοκολάτες, ναι, από εκείνες του γάλακτος!
      Τίποτα δεν θα αφήσω όρθιο Μαρία Κανελλάκη!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Τώρα που εσύ είσαι "καθαρή", εμένα με έχει πιάσει μια βλακεία και τρώω κάτι ανθυγιεινά, άλλο πράγμα.. :( Πρέπει να με μαζέψω, καθότι επιρρεπής σε αλμυρούς (κυρίως) πειρασμούς.. Καλό μήνα Αρτίστα και μπράβο σου για την εγκράτεια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εσύ δεν έχεις πρόβλημα βάρους, από όσο έχω δει φωτογραφία σου στο Βιετνάμ!
      Και μη φανταστείς, τώρα μαθαίνω την εγκράτεια! Καινούργια στο σπορ! Γι αυτό έκανα και το ποστ. Για να το γιορτάσω!
      Καλό μήνα Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  14. Καλά έκανες και το 'φαγες!! Ένα μπισκότο ήταν, όχι ολόκληρη η κούτα.. :Ρ
    Αλλά να προσέχεις!!!

    (Εγώ το καλοκαίρι μετά τις Πανελλήνιες δεν είχα βάλει στο στόμα μου γλυκό, γιατί τα είχα ξεσκίσει μέσα στις εξετάσεις.. και είμαι και πολύ γλυκατζού.. Όπως καταλαβαίνεις, μόνο τρεις μήνες κράτησε αυτό. Πλέον συνεχίζω ακάθεκτη να τρώω χαχαχα)

    Κίσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Γιώτα Αρ! Δεν το έφαγα το βουτηματάκι! Ακριβώς επειδή ήταν ένα και δεν θα καταλάβαινα τίποτα!
      Αλλά δεν νομίζω να αντέξω για πολύ ακόμα την αποχή!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  15. Αμάν αμάν και είναι από τα αγαπημένα μου αυτά! Μπουκιά και συγχώριο. Καλά ξηγήθηκες! Τσάκισέ το το άτιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έφαγα τελικά! Ήταν ένα. Δεν είχε νόημα! Και συγκρατήθηκα!
      Αλλά αν πέσει καμία τούρτα μπροστά μου, δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω! Μάλλον θα την τσακίσω!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Ανάποδη Κάλτσα!

      Διαγραφή
  16. Αφού κατάφερες να μην υποκυψεις, Μπράβο σου.
    Κι ο δικός μου γόνατος ποναει, αλλά τα γλυκά γλυκά.
    Μόλις αρχίσει η σαρακοστη θα το προσπαθήσω.
    Φιλακια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και τώρα που σου γράφω, αντιστέκομαι! Δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει αύριο! Εάν ξανακυλήσω, θα κάνω ενημερωτικό ποστ, για να έλθετε να με συμμαζέψετε και να με συμμορφώσετε!
      Την Σαρακοστή; Γιατί; Δεν έχει νηστίσιμα γλυκά; Χαλβάς Πολίτικος, ας πούμε!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.