Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016

Ατάκτως ειρημένα S04E01



Οι γιορτές τελείωσαν και τώρα αρχίζουν τα πανηγύρια...

Προχθές πέρασε μισή ώρα χωρίς να φάω τίποτα και ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου) μου είπε να βάλω θερμόμετρο. 

Ήρθε στην Ελλάδα το Netflix. Το αναφέρω για τυχόν ενδιαφερόμενους. Προσωπικά, θα παραμείνω στην πειρατεία. 

Άσχετο: Όσα ξέρει ο Darth Vader δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. 

Μήνυμα στήριξης στην οικογένεια του εκλιπόντος Μάκη Ψωμιάδη, έστειλε και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, δια μέσω του ιερέα Γαβριήλ. Διότι η Εκκλησία αγκαλιάζει λαμόγια, απατεώνες, μαφιόζους και γενικώς τους πάντες, αρκεί να είναι στρέιτ. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο νέος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Αχ βρε Ντόρα...

Σημίτης: "Αβέβαιο το μέλλον της Ελλάδας". Μμμμ καλά... Δεν έχει να πει κάτι άλλο; Αυτό το λέει και η κυρία Σοφία, η φουρνάρισσα.

Ακολουθεί ρομαντικός διάλογος μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Ποια είναι η πιο τρελή σου φαντασίωση μαζί μου; 
Εκείνη: Ότι μαζεύεις τις κάλτσες σου. 

Καλή εβδομάδα!

49 σχόλια:

  1. Είσαι η επιτομή της ενημέρωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίσαι εσύ μία...
    Φιλί και καλή εβδομάδα!
    Την καλημέρα μου :))
    H φωτο τέλεια. Πάει με τα πανηγύρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τελευταία δεν με λες μία, καθώς έχω σχεδόν διπλασιάσει το βάρος μου, αλλά ας είναι!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ή φωτογραφία. Στην τέταρτη σεζόν της σειράς "Ατάκτως ειρημένα", ξεκινάω ένα νέο κύκλο φωτογραφιών, με θέμα γυναίκες με καπέλα πουλερικών!
      Κίσιζ Λέφτι!

      Διαγραφή
    2. Όταν λες "καπέλα πουλερικών" εννοείς καπέλα με πουλερικά, ή καπέλα, που τα πήραν από τα πουλερικά που αρχικά τα φορούσαν; Με έχεις μπερδέψει λίγο...

      Διαγραφή
    3. @Πίππι
      Όχι Πίππι! Δεν θα σου λύσω την απορία! Θα αφήσω το κουβάρι μπερδεμένο, για να το ξεμπερδεύεις σιγά-σιγά!

      Διαγραφή
  3. Tέρμα τα ενημερωτικά site. Εδώ θα μπαίνω να μαθαίνω τα νέα!
    (Φιλιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που επέλεξες εμένα για την ενημέρωσή σου!
      Κίσιζ Νέφοσις Α!

      Διαγραφή
  4. Όντως έστειλε μήνυμα στήριξης ο Ιερώνυμος;;;; Έλος!!!! Όσο για το Νέτφλιξ εγώ ήδη έβαλα πειρατική σημαία στο μπαλκόνι μου χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σου λέω. Αν πας στον σύνδεσμο, θα το δεις στο τέλος του άρθρου!
      Εμείς δεν βάλαμε σημαία, γιατί στη μικρή κοινωνία που ζούμε θα φαινόταν παράξενο και θα μας κακολογούσαν και καθώς είμαι σελέμπριτι εδώ, το κουτσομπολιό θα έβλαπτε το ίματζ μου!

      Διαγραφή
  5. Αχαχα, όντως, εσύ κατατάχθηκες στα ενημερωτικά blogs στη συνείδησή μου! Τέλος!

    Αν μπεις να δεις πώς κατεβάζουμε το Netflix, θα σου πέσουν τα μαλλιά! Πρέπει να ξεγελάσεις το σύστημα και να τους πείσεις ότι βρίσκεσαι στις Η.Π.Α, άσε σου λέω, μέχρι να τα κάνεις όλα αυτά θα έχεις προλάβει ήδη να δεις μία ταινία στο Popcorn, πφφ. Να θες να ξεφύγεις από την παρανομία και να μην σε αφήνουν!

    Όσο για τα επεισόδια και τη ΝΔ και τα άλλα... τα ίδια Παντελάκη μου!

    Καλημέρα & καλή σου εβδομάδα Αρτίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα με κατέτασσα στα "ότι να 'ναι" βλογς, αλλά εσύ βάλε με όπου θες!

      Α πα πα, μακριά από μένα κι όπου θέλει ας είναι το Νέτφλιξ! Άλλωστε, τις έχω σε μεγάλη υπόληψη ορισμένες παρανομίες!

      Συμπληρώνω τη ρήση:... τα ίδια Παντελή μου!

      Καλό βράδυ Μαίρη Π.!

      Διαγραφή
  6. Εγώ απ την άλλη άμα αρρωστήσω τρώω το δεκαπλάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το βρίσκω κακό, αρκεί να μην τρως After Eight πριν τις 20.00!

      Διαγραφή
  7. Καλά τι να πούμε κι εμείς που σε επιλέγουμε σταθερά πια για την ενημέρωσή μας!
    Φαντάσου, έλειπα από το πρωί και τώρα που γύρισα είσαι η δεύτερη στάση μου! ( σε κέρδισε στα σημεία ο Μαλεράκος λόγω Bowie! )
    Φιλιά και καλή εβδομάδα Αρτίστα μου μεγάλη ( η πρώτη φωτό τα σπάει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ τα καλά τα νέα, εδώ τα καλά τα νέα!
      Μιλ μερσί!
      Ε ναι, διότι ο κουμπάρος την έκανε σήμερα την ανάρτησή του και όχι από χθες το βράδυ όπως εγώ! Και ούτε να το συζητάμε για απντέητ!
      Ελπίζω και οι υπόλοιπες φωτογραφίες να σου αρέσουν!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  8. αχαχαχαχα δακρυσα απο τα γελια με το αχ βρε Ντορα αχαχαχαχαχα
    η συζήτηση μεταξύ συζύγων με εστειλε χαχαχαχα
    Να σαι καλα αρτιστα μου καλη εβδομαδα να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην τη συμπονώ την Ντόρα; Πες μου, είναι να μην τη συμπονώ;
      Οι διάλογοι, παίζει να είναι και πραγματικοί, μεταξύ εμού και του κ. Μήτσου (το στεφάνι μου)! Φυσικά δεν θα σου αποκαλύψω αν είναι ή όχι, αλλά παίζει και να είναι!

      Ερώτηση, από ενδιαφέρον και ουχί με κουτσομπολίστικη διάθεση: Έχεις κλείσει το βλογ σου; Διότι προσπαθώ να μπω επειδή είδα ότι έχει κάνει ανάρτηση με τίτλο "Χοιρινή μπριζόλα με μουστάρδα και λεμόνι" πριν από 6 ημέρες, αλλά μου γράφει "Το ιστολόγιο καταργήθηκε"!

      Καλό βράδυ Έλενα!

      Διαγραφή
    2. Είναι να μην την συμπονούμε σωστά!! οχι απλα ειχα ενα θεματακι μικρο με το λινκ. μισο να σου δωσω την μπριζόλα (αυτη η μπριζόλα καρδιές εχει κάψει χαχαχαχα) παρε το λινκ : http://her-ornament.blogspot.gr/2016/01/blog-post_5.html

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Έλενα.
      Μόλις βοήθησες μια Αρτίστα να μην αφήσει νηστική την οικογένειά της!

      Διαγραφή
    4. το πηρα και εγω το λινκ παω να δω την μπριζολα κορίτσιααα..!!!

      Διαγραφή
    5. νομιζω οτι η μπριζόλα μονο παραπονεμένη δεν θα μεινει χαχαχαχα
      τα φιλια μου κοριτσια μου

      Διαγραφή
    6. @Ρουλάκι
      Καλά έκανες Ρούλα! Θα δεις, δεν θα σε απογοητεύει!

      @Έλενα
      Μα θα ήταν κρίμα να μείνει παραπονεμένη! Γιατί είναι πολύ νόστιμη! Τελικά τις έφτιαξα χθες έτσι. Με λεμόνι, όχι με μέλι! Λουκούμι έγιναν!

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω, πραγματικά!!!
    Αρχικά, αν δεν επιτεθούμε στους συνταξιούχους, σε ποιους θα επιτεθούμε; Έχουμε χάσει κάθε στοιχείο συνείδησης!
    Επίσης η εκκλησία καλά κάνει και είναι δίπλα στα λαμόγια. Οι ομοφυλόφιλοι είναι του σατανά...
    Μαύρο δάκρυ η Ντόρα.. τι να κάνουμε; Ο μικρός της οικογένειας την πήρε την προεδρεία!
    Ο απόλυτος ρομαντισμός στη συζήτηση του ζευγαριού χαχαχαχα
    Φιλιά πολλά πολλά! Καλή εβδομάδαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που τα βρήκες όλα αξιοσχολίαστα (υπάρχει άραγε τέτοια λέξη;)!
      Θα σταθώ στον διάλογο του ζευγαριού, για να σου πω ότι τέτοιοι διάλογοι μπαίνουν σχεδόν σε κάθε επεισόδιο της σειράς "Ατάκτως ειρημένα", ειδικά για εσένα, επειδή είχες δηλώσει, κατά το παρελθόν, ότι πολύ σου αρέσουν!
      Κίσιζ κορίτσι με το ωραίο χαμόγελο!

      Διαγραφή
  10. 1) Ο -πρωθυπουργός τότε- Σημίτης, αφού έριξε στο Χρηματιστήριο όλο τον λαό (καλό κορόιδο ο λαός!) και μετά τον έχωσε ωραία ωραία στο ευρώ, θυμήθηκε το αβέβαιο μέλλον του. Ε βέβαια, αφού όλα τα λαμόγια είναι έξω από τα σίδερα, καλά κάνουν και μας δουλεύουν 2) Κόντρα στις φήμες, εγώ έχω την πεποίθηση ότι η οικογένεια Μητσοτάκη (φτου φτου) είναι μια γροθιά, ενωμένη για να μας λιώσει κι άλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι εκείνες τις ημέρες του χωσίματος στο ευρώ και ανατριχιάζω ακόμα. Τριγυρνούσα ως ηλίθια και μονολογούσα "Τι είναι αυτό πάλι; Εμένα με ρώτησε κανείς αν θέλω καινούργιο νόμισμα;" Άσε, είχα φάει φρίκη και μάλλον δεν είχα άδικο...
      Όσο για το Μητσοτακέικο, εγώ θα επιμείνω, διότι βγάζει και γέλιο: Αχ βρε Ντόρα...

      Διαγραφή
  11. Μμμμμ τωρα αν πω οτι καταλαβε τι ειναι το...Netflix θα είναι ψεματα αλλα και να το μαθω δεν ξερω σε τι θα ωφελούσε Αρτίστα μου αφήνω νο ασχολιαστα τα αλλα .. αλλά... θα σταθω σ αυτόν που μολις ανακαλυψε ...το αβέβαιο μέλλον μας ..!!καλά πολύ ωρα το σκεφτόταν να το πει.. φιλεναδα; εκει ομως που σουβγαζω το καπελο ειναι ...... οι κάλτσες της φαντασίωσης..!!! ολα τα λεφτα..!!φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας πούμε ότι το Νέτφλιξ είναι ένα συνδρομητικό κανάλι. Κάτι σαν τη Νόβα, αλλά του εξωτερικού. Άλλωστε δεν μας αφορά, εμάς τις δύο τουλάχιστον! Μας φτάνουν αυτά που παίζει η τηλεόραση, που φαντάζομαι ότι ούτε κι εσύ έχεις πολύ χρόνο να δεις!
      Όσο για τις κάλτσες, 32 χρόνια είμαστε παντρεμένοι και ο μόνος καυγάς μας είναι οι κάλτσες του! μα να μην συμμορφώνεται με τίποτα;
      Φιλάκια Ρουλάκι!

      Διαγραφή
  12. Ουάου, νιου σίζον! Καλή αρχή! Αν και με τέτοια ονόματα που γράφεις στο πρώτο επεισόδιο, δεν θα μου φανεί παράξενο αν μπω μια μέρα και δω την κότα δεξιά στο φούρνο με πατάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκ γιου ντίαρ!
      Η κότα δεξιά, δηλαδή η Δωροθέα η Ηράκλω, δεν κινδυνεύει. Έχει μεγαλώσει στο πεζοδρόμιο και έχει αναπτύξει αντισώματα στα μικρόβια και στους ανθρώπους με αρνητική ενέργεια.
      Εκείνο που ήδη έχει πρόβλημα, από τη στιγμή που έγινε η ανάρτηση, είναι το πληκτρολόγιό μου!
      Θα του βάλω ματόχαντρο!

      Διαγραφή
  13. Να τα πάρουμε με τη σειρά:
    1. Το κοτίσιο χατ-σαπό δλδ καπέλο είναι όλα τα λεφτά!
    2. Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να διαβάσω τα του Ψωμιάδη!
    3.4.5. ,, ,, ,, ,, ,, ,, για τα πολιτικά χάλια μας... και 6. αυτό το με τις ταινίες, απαπαπα!
    ΑΦιλάκια και αγκαλίτσες και νάσαι καλά για το γέλιο! :)))

    ΥΓ: Ελπίζω τα ,, να βγήκαν κάτω απ΄ τις αντίστοιχες λέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ,, βγήκαν σχεδόν όπως έπρεπε! Ήθελε, νομίζω, δυο-τρία ακόμα ,,! Αλλά είμαι και πανέξυπνη, εκτός των άλλων, και τα κατάλαβα όλα!
      Η σειρά (λέγε με και στήλη) "Ατάκτως ειρημένα", από τούδε και στο εξής θα έχει φωτογραφίες με καπέλα πουλερικών! Οπότε θα δεις κι άλλα, εν ευθέτω χρόνω!
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. Λατρεύω τα καπέλα, η Γαλλίδα maman, (89 σε δυο μήνες!) στο πόλεμο και μετά, ήταν "καπελού" έχω μερικά δικά της, σε πανέμορφα στρογγυλά κουτιά!!!
      Αναμένω τον ευθέτω χρόνω!!!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ αγαπώ πολύ τα καπέλα, αλλά δεν τα φορώ, διότι, για κάποιο λόγο, δεν μου ταιριάζουν. Ίσως επειδή έχω πολύ κοντά μαλλιά!
      Να είναι καλά η maman σου και να τα εκατοστήσει! Η δική μου γίνεται 91 σε 9 ημέρες!

      Διαγραφή
  14. To netflix με συγκλόνισε πιο πολύ από τα πολιτικά δρώμενα αυτής της χώρας από τα οποία τίποτα πια δεν με ξαφνιάζει!
    Το κοτοκαπέλο της φωτό με ξετρέλανε και εγώ θέλω!
    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην βιάζεσαι να το πάρεις το καπέλο. Θα υπάρξουν κι άλλα στο μέλλον, που μπορεί να σου αρέσουν πιο πολύ! Θα τα δεις όλα και ύστερα αποφασίζεις ποιο ή ποια θα παραγγείλεις!
      Κι εμένα δεν με άφησε παγερά αδιάφορη το Νέτφλιξ, αλλά είμαι ταγμένη στην πειρατεία και δεν θα συμμορφωθώ!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  15. Είμαι φαν των καπελων και δη των πουπουλενιων.
    Τι έχουν παραπάνω αυτές που πάνε στις ιπποδρομιες του Ασκοτ δλδ;
    Οι ενημερώσεις , άκρως απαραίτητες και συγκλονιστικες.
    Το θέμα είναι η στιχομυθια του ζεύγους! !!!
    Θεϊκή! !!
    Μετά από 40 χρόνια μήπως βρουν το καλάθι με τα απλυτα;
    Λέω εγώ τώρα.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είσαι φαν των καπέλων, έχε το νου σου, διότι μία στις 15 που δημοσιεύεται η σειρά, θα δεις κι άλλα!
      Κατά τα λοιπά, είμαι σίγουρη ότι όσα χρόνια κι αν περάσουν, οι κάλτσες δεν θα βρουν το δρόμο τους!
      Κίσιζ Ρένα Χριστοδούλου!

      Διαγραφή
  16. Ωραίο καπέλο!
    Μου θυμίζει κάτι κότες κόκκινες πασχαλιάτικες βελουτέ να τις πω, βελούδινες να τις πω που κυκλοφορούσαν παλιά (τις θυμάμαι μικρή κι έγινα μεγάλη, μα το σταυρό που σου κάνω) και άνοιγαν στη μέση και μέσα είχαν σοκολατάκια.
    Ό, τι πρέπει για καπέλο το πάνω μέρος της κότας εκείνης τώρα που το σκέφτομαι...βέβαια το σκέφτηκα αργά πολύ! Άραγε να κυκλοφορούν ακόμα? Και αν κυκλοφορούν είναι τόσο πολυτελείας όσο εκείνες οι παλιές? Μη φορέσω καπέλο από τα λιντλ!
    Για τα άλλα τι να πω!!
    Τα λέει όλα η σιωπή!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το λες, τις θυμάμαι κι εγώ! Αλλά δεν έχω δει πουθενά τα τελευταία 25 χρόνια τουλάχιστον. Από την άλλη, ξέρω μια πολύ καλή καπελού στο Κολωνάκι, που θα μπορούσε να μας φτιάξει τέτοιο καπέλο. Δεν θα ήταν άσχημα να έχουμε ένα στην γκαρνταρόμπα μας! Βέβαια, η καπελού είναι του πανακρίβου και θα χρειαστεί να πουλήσω κοτέτσια ολόκληρα για να την πληρώσω, αλλά άμα είναι να έχουμε ένα τέτοιο καπέλο, κομμάτια να γίνει. Να τα πουλήσω όλα!
      Καλημέρα Μεμαρία!

      Διαγραφή
  17. ωωω τι ωραιο μπλογκ μαρεσει σ ακολουθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απολαυστικά όλα όπως πάντα καλή μου φίλη.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι αλλα οταν εσυ του πήρες 30 ζευγάρια κάλτσες για να μη βάζεις πλυντήριο κάθε λίγο και λιγάκι,δε σκέφτηκες οτι θα έρθει μια στιγμή που όλα αυτά τα ζευγάρια θα κατακτήσουν τον κόσμο!!!
    Πολυ εχω μελαγχολήσει που τελειωσαν οι εκλογές στη ΝΔ.Ηθελα να φωνάξω "κι αλλο! κι άλλο" αλλα σκέφτηκα οτι έπιασε πριν τα Χριστουγεννα,δε θα ξαναπιάσει πάλι!
    --ΣαλιάγκιΤοΜελαγχολικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...