Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Έχω πάθει...



μία τενοντίτιδα ώμου, στο δεξί χέρι, και ο θεράπων ιατρός μου μού είπε να το έχω δεμένο με τον αγκώνα να κρέμεται, για ένα δεκαήμερο.
Ως εκ τούτου δεν είμαι για να γράφω πολλά, οπότε, σας έχω τεστάκι με βασικό ερώτημα "Πόσο καλά γνωρίζεις την Κυβέρνηση;", όπου εάν οι συμμετέχοντες απαντήσουν σωστά, κερδίζουν μια θέση σε γραφείο υπουργού. 
Μπορείτε να το κάνετε, για να περάσετε ευχάριστα την ώρα σας, όσο εγώ πονάω. 
Εάν δεν βαριόσαστε, αφήνετε στον χώρο των σχολίων τα αποτελέσματα, για να έχω κι εγώ κάτι να διαβάζω, έως ότου απαλλαγώ από τον επίδεσμο-κρεμάστρα και μπορέσω πάλι να ενταχθώ στην κοινωνία, να κάνω επισκέψεις στα βλογ σας, καθώς και να σας απαντήσω. 

Με εκτίμηση, 
Αρτίστα του βωβού... 

ΥΓ. Τελικά, ωραία γράμματα κάνω και με το αριστερό χέρι!

43 σχόλια:

  1. Έχεις ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ πιθανότητα να διοριστείς!

    Συγχαρητήρια! Είστε σίγουρα ξάδελφος, σύντροφος, αδερφός ή σύζυγος υπουργού ή βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ. Αν ο παππούς ή ο προπάππους σου ήταν στον ΕΛΑΣ ή στο ΕΑΜ οφείλετε να την απαιτήσετε, όμως σε κάθε περίπτωση «κερδίζετε» θέση με το σπαθί σας σε υπηρεσία άσχετη με τα προσόντα σας. Στον πολύ ελεύθερο χρόνο που θα έχετε, μπορείτε να θαυμάζετε στο Διαδίκτυο τις διαλέξεις του κ. Βαρουφάκη σε όλο τον κόσμο!

    Δεν παίζει με τίποτα!
    Αν ήταν έτσι θα είχα διοριστεί πουλάκι μου και δεν θα ήμουν με τα 5μηνα του ΟΑΕΔ!(απλά είμαι πολύ σμαρτ και μάντευα τις απαντήσεις☺)

    περαστικάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πάθει πλάκα! Το ίδιο μου βγήκε και εμένα που έβαλα τις απαντήσεις στην τύχη! Τώρα ψάχνω να δω μήπως έχω συγγενείς που δεν γνωρίζω...

      Διαγραφή
    2. @Άιρις
      Αχ, εμένα μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε».
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!

      Διαγραφή
  2. δεν υπαρχει περιπτωση να κανω το τεστ ,αναρρωνω απο γριπη ,μην ξαναφουντωσει ο πυρετος !
    Γιατι καλέ δεν πας στη μαμά σου για κουβεντούλα ,να δεις πόσο ωραία θα περασει ο χρόνος σου!!!!
    περαστικά ,συντομα σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει, μανούλες, η καλύτερη παρέα!

      Διαγραφή
    2. @Νάσια
      Ελπίζω να είσαι καλύτερα από την γρίπη!
      Δεν πάω στη μαμά μου για κουβεντούλα, διότι έτσι κι αλλιώς τα τρία τελευταία χρόνια την έχω στο σπίτι μαζί μας! Αλλά τι να την κάνω; Όλη μέρα είναι στο τηλέφωνο. Πότε με τη θεία Φεβρωνία, πότε με τη θεία Βαρβάρα, πότε με τον θείο Παναγιώτη! Εμένα με θυμάται μόνο τις ώρες των γευμάτων!
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!

      Διαγραφή
    3. @Μαρία Π.
      Θα συμφωνήσω. Όταν δεν είναι όλη μέρα στο τηλέφωνο με τη θεία Φεβρωνία και τους λοιπούς συγγενείς!

      Διαγραφή
  3. Προτείνω εδώ και μέρες στον αντρικό
    πληθυσμό να αφήσει μούσι...κυριολεκτώ..
    Μέχρι το καλοκαιράκι θα έχει σκάσει μύτη
    η γενειάδα...βγαίνουμε βουνό
    Έχουμε παιδιά να πορέψουμε καλέ!!!!
    Περαστικά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου… Είμαι τώρα η μεσήλιξ για να τρέχω στα βουνά να κάνω αντίσταση; Αφού έχω καταντήσει «πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο κώλος του πονεί»!
      Ένυγουέη, μέχρι το καλοκαίρι, μπορεί και να είμαι καλύτερα!
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!

      Διαγραφή
  4. Περαστικά, Αρτίστα μου, και κουράγιο. Έρχονται καλύτερες μέρες για τον δεξιό σου ώμο.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πίππι! Ήδη μπορώ να κάνω δύο κινήσεις, από τις πέντε που αδυνατούσα εδώ και πολύ καιρό!
      Εν τω μεταξύ, έκανα κι εγώ το τεστ και μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε».
      Κίσιζ Πίππι!

      Διαγραφή
  5. Αν περιμενεις απο μενα να σου αφησω κατι να διαβαζεις να περνα η ωρα σου Αρτιστα μου..δεν βλεπω να διαβαζεις τιποτα.. κατσε αναπαυτικα στην καρέκλα σου βαλε το πονεμενο χερακι σου σε μια θεση να μην πονας.. και κάτσε απεναντι απο το παραθυρο σου και απόλαυσε την θέα... αν έχεις .. αν οχι κλεισε τα ματια και φτιαξε μια .. π.χ. ηλιοβασιλεμα...!!!
    Να σου ευχηθω περαστικα σου και υπομονη παλι με χρονια με καιρους παλι δικια μας θασαι... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και το μπαλκόνι της γειτόνισσας είναι πολύ περιποιημένο, με ωραίες γλάστρες, δεν το λες και την καλύτερη θέα που θα μπορούσα να έχω! Είδα όμως όλες τις ταινίες που είναι υποψήφιες για Όσκαρ και διάβασα και δυο βιβλία!
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!

      Διαγραφή
  6. Το πτυχίο που έχω είναι γνήσιο. Υπάρχει περίπτωση να διοριστώ ή να βρω κάλπικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι με γνήσιο πτυχίο δεν κάνουμε κάτι. Να κορνιζάρετε το γνήσιο και να βρείτε τρόπο να φτιάξετε ένα πλαστό, μπας και δείτε άσπρη μέρα!

      Διαγραφή
  7. όλα σας τα χέρια είναι θαυματουργά αγαπητό ανεκπλήρωτο... είμαι και μακριά να σας κάνω ένα μασαζάκι, σε κάτι να συνεισφέρω βρε παιδί μου...
    ασπασμούς πολλούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε τον πόνο μας με την τενοντίτιδα,έχουμε και τον τσιτσιολίνο να συνεχίζει τα δικά του!
      σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ.
      ούτε ιερό ούτε όσιο!

      Διαγραφή
    2. @Ανεκπλήρωτο
      Ναι και τα τέσσερα χέρια μου, θαυματουργά είναι. Εμένα και της θεάς Κάλι.
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και δια τους ασπασμούς.
      Αααααααααααχ…

      Διαγραφή
    3. @Λεκάνα
      Εσύ να κοιτάς τα δικά σου τα χαΐρια και να μας αφήσεις ήσυχους να ζήσουμε τον ανεκπλήρωτο έρωτά μας.

      Διαγραφή
  8. Αχ, τι καλά, έχω μεγάλη πιθανότητα να διοριστώ!!
    Και να δεις που θα πάρω κι αναδρομικά για όσα χρόνια δεν ήμουν διορισμένη!!!

    Αχ, ναι!! Γράφεις θαυμάσια και με το αριστερό, αλλά σου εύχομαι γρήγορα να γιάνει και το δεξί, γιατί να...ακόμα και η αριστερή κυβέρνηση χρησιμοποιεί δεξιούς χειρισμούς!
    Φιλιά πολλά και γρήγορα περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εμένα μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε».
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!

      Διαγραφή
  9. Περαστικά σου μικρή μου!
    Καλλιγραφικά ειναι τούτα με το αριστερό! Μου αρεσουν περισσότερο!
    Σαν αποτελεσμα μου εβγαλε:
    "Έχεις ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ πιθανότητα να διοριστείς!


    Συγχαρητήρια! Είστε σίγουρα ξάδελφος, σύντροφος, αδερφός ή σύζυγος υπουργού ή βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ. Αν ο παππούς ή ο προπάππους σου ήταν στον ΕΛΑΣ ή στο ΕΑΜ οφείλετε να την απαιτήσετε, όμως σε κάθε περίπτωση «κερδίζετε» θέση με το σπαθί σας σε υπηρεσία άσχετη με τα προσόντα σας. Στον πολύ ελεύθερο χρόνο που θα έχετε, μπορείτε να θαυμάζετε στο Διαδίκτυο τις διαλέξεις του κ. Βαρουφάκη σε όλο τον κόσμο! "


    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη Στ.!
      Πολύ με δυσκόλεψε να γράψω μόνο με το αριστερό. Ευτυχώς τώρα σου γράφω με τα δύο!
      Εμένα μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε».
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    2. Αν με διορίσουν ποτέ, θα σε βολέψω και σενα χαχαχαχαχαχα Κριμα που δεν εχω ακρες!
      Σμουτς

      Διαγραφή
  10. Δεν εκανα το τεστακι, αλλα βλεπω απο τις απαντησεις παραπανω οτι ολοι θα διοριστουν με την παρουσα κυβερνηση! Μη το κανω και βγει τιποτα αλλο και παθω καταθλιψη...
    Περαστικααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοχι, δεν θα διοριστούμε όλοι! Εμένα π.χ. μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε».
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη και τας ευχάς!

      Διαγραφή
  11. Εγώ πάλι το μόνο που θα γράψω, είναι ότι επί 40 ολόκληρα χρόνια, οι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ διόρισαν ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ σε κάθε πιθανή ή απίθανη δουλειά. Παντού (κυριολεκτικά!) υπάρχουν άνθρωποι που διορίστηκαν από εκείνους. Ο ΑΣΕΠ ενώ θεσπίστηκε από το ΠΑΣΟΚ τού Ανδρέα Παπανδρέου, στη συνέχεια καταπατήθηκε από όσους έγιναν αρχηγοί τού κόμματος. Η ΝΔ έκανε ακριβώς τα ίδια. Καταπάτηση μέχρις εσχάτων. Από τα παράθυρα έμπαιναν οι δεξιοί σε δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς (σε πολλές περιπτώσεις "κατασκεύαζαν" ειδικότητες, για να προσλάβουν κόσμο!) ενώ "τα δικά τους παιδιά" έπαιρναν τα Δημόσια Έργα, έτσι, χωρίς καν διαγωνισμό! Αλλά με μια καλή μίζα! Ακόμα παραμένουν ατιμώρητοι υπουργοί, βουλευτές κλπ (του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ), που πήραν χοντρές μίζες για να δίνουν τα έργα σε "δικούς τους", από Ελλάδα και εξωτερικό. Και για το τέλος, έχω να προσθέσω ότι σε θέσεις-κλειδιά δίπλα σε υπουργούς και βουλευτές, όλοι τους (αλλά όλοι όμως!, εννοώ από όλες τις κυβερνήσεις), βάζουν ανθρώπους από το συγγενικό τους περιβάλλον, καθότι αυτές οι θέσεις θέλουν ΚΥΡΙΩΣ εχεμύθεια κι αυτό, μόνο το πολύ στενό συγγενικό περιβάλλον μπορεί να το εξασφαλίσει. Ότι θα ήταν κάποιος από εμάς πχ, στενός συγγενής ενός κυβερνώντος (ανεξαρτήτου κόμματος) και θα του έδινε αυτήν την θέση εμπιστοσύνης ο μπαμπάς/ξάδερφος/αδερφός κι εκείνος θα την αρνιόταν για ιδεολογικούς λόγους, ειλικρινά τώρα, υπήρχε τέτοια περίπτωση; Θα μου επιτρέψετε ταπεινά, να αμφιβάλλω. Την καλημέρα μου και περαστικά σου Αρτίστα. (εγώ πάντως σου έγραψα ένα χορταστικό σχόλιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι θα έκανα εάν ήμουν συγγενής κυβερνώντος, ξέρω όμως τι έπαθα που ήμουν κόρη διευθυντού μεγάλης ξένης αεροπορικής εταιρίας. Όταν ήλθε η ώρα μου να εργαστώ, είπα στον πατέρα «Μπαμπά, δεν έχει καμιά θεσούλα για μένα στην εταιρία;» και ο πατέρας είπε «Έχει, αλλά ξέχνα το. Δεν θα επιτρέψω επ’ ουδενί να λένε ότι ο διευθυντής προσέλαβε την κόρη του». Κι έτσι, πήγα σε εργοστάσιο και δούλεψα. Αλλά, φαντάζομαι ότι δεν μεγαλώνουν πολλοί με τέτοιου είδους αρχές…
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη, τας ευχάς και, κυρίως, δια το χορταστικό σχόλιο!

      Διαγραφή
    2. Η πολιτική είναι άλλη υπόθεση, και επ' αυτής ήταν το σχόλιο μου.

      Διαγραφή
    3. Καλέ ναι, αλλά επειδή προσφάτως είχαμε μνήμη θανάτου το πατρός, τον ενεθυμήθην και γι αυτό η ιστορία!

      Διαγραφή
  12. Εγώ δεν κάνω το τεστάκι, διορίστηκαν οι από πάνω, μην διοριστώ κι εγώ θα κινήσουμε υποψίες χοχοχο
    Σε καταλαβαίνω με την τενοντίτιδα, περαστικούλια σου και γρήγορα, δεν υπάρχει ο πόνος το χω ζήσει και ξέρω.
    Εύχομαι ο μήνας που θα ξημερώσει να σου φέρει χαμόγελα και η εβδομάδα σου να ναι μες την γλύκα.
    Σου σκάω φιλί και στέλνω αγκαλίτσα για περαστικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, εγώ δεν θα διοριστώ! Μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε».
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη, τας ευχάς και την αγκαλιά!

      Διαγραφή
  13. Μου φαίνεται πως θα παω να παίξω τζόκερ. Το 90% το έβαλα καθαρά από τύχη.

    Συγχαρητήρια! Είστε σίγουρα ξάδελφος, σύντροφος, αδερφός ή σύζυγος υπουργού ή βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ. Αν ο παππούς ή ο προπάππους σου ήταν στον ΕΛΑΣ ή στο ΕΑΜ οφείλετε να την απαιτήσετε, όμως σε κάθε περίπτωση «κερδίζετε» θέση με το σπαθί σας σε υπηρεσία άσχετη με τα προσόντα σας. Στον πολύ ελεύθερο χρόνο που θα έχετε, μπορείτε να θαυμάζετε στο Διαδίκτυο τις διαλέξεις του κ. Βαρουφάκη σε όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερέ! Εμένα μου έβγαλε το κάτωθι:
      «Μάλλον έλειπες από τη χώρα ή δεν παρακολουθείς καθόλου ΕΡΤ. Δεν έχεις καμία ελπίδα διορισμού. Μην απογοητεύεσαι όμως, μπορείς να κρατήσεις την ταξική σου συνείδηση και να μείνεις άνεργος, κατά τον κ. Σκουρλέτη.
      Το μήνυμα για ελπίδα και αξιοπρέπεια σε άγγιξε. Ίσως να ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν το θυμάσαι πια. Μην τα παρατάς όμως. Δες το βίντεο του Paul Mason “This is a Coup” 3 φορές και ξαναπροσπάθησε»!

      Διαγραφή
  14. Μμμμ... δεν με βλέπω να διορίζομαι... Εγώ παιδί μου είμαι γι' άλλα...

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2b/4e/91/2b4e9131e1de34f0e6c0e2df70420f93.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα; Μου θέλεις και βάρκα που τη λένε Χίλντα; Αυτά μας έλειπαν τώρα…

      Διαγραφή
  15. Δεν το κάνω το τεστάκι, πρώτα γιατί μου φάνηκε τεράστιο και αποφεύγω-βαριέμαι τις μεγάλες αναρτήσεις, δεύτερο προσέχω το χεράκι μου, μη πάθω της αρτίστας και γιατί δεν αλλάζω με τίποτα το "blogging της γιαγιάς", με καμιά θέση-δουλειά πουθενά!
    ΑΦιλάκια με περαστικούλια, ειδικώς και γενικώς! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και δεν το κάνεις το τεστ. Κι εγώ που το έκανα, τι κατάλαβα; Αδιόριστη θα μείνω!
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη, τας ευχάς και τα Αφιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Θα διοριστώ κι εγώ! Γιούπιιιιι! Αλλά από την άλλη πως θα συνηθίσω ξανά στη σκληρή δουλειά μετά από τόσα χρόνια ανεργίας; Ουφ!! Μπέρδεμα είναι τελικά!
    Περαστικά σου! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή Βιβίκα! Αλλά, άμα είναι να ξυπνάς από τα χαράματα, να μένει το βύσσινο! Αρνήσου τον διορισμό!
      Ευχαριστώ δια την επίσκεψη, τας ευχάς και τα φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Έχεις ΜΙΚΡΟΥΛΑ πιθανότητα να διοριστείς!

    ισως φταιει το γεγονος οτι ειμαι στον κοσμο μου και δεν ασχολουμαι;
    Ευχαριστω αλλα δεν θα ηθελα!!
    Περαστικα σου Αρτιστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που έχεις και μια μικρούλα πιθανότητα! Εγώ καμία, σου λέει!
      Ευχαριστώ Έλενα! Ήδη είμαι κάπως καλύτερα και γράφω και με τα δυο χέρια!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...