Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016

Για ακόμα μία φορά...



...έφτασα στο σημείο να σιγοψιθυρίζω τη φράση "Τιζωπαλιρεπούστημου". Αιτία; 
Μία φίλη μου από τα παλιά. Η Τασία, γνωστή στον κύκλο μου και ως drama queen. Η οποία εισέβαλλε, τις προάλλες, έντρομη στο σπίτι μου, σε απελπιστική κατάσταση. Κόκκινα μάτια από το κλάμα, χέρια τρεμάμενα, λόγια μπερδεμένα. Κάθισε στον καναπέ και αφού της ετοίμασα ένα χαμομήλι για να ηρεμήσει, ξεκινήσαμε την κουβέντα: 
Αρτίστα του βωβού: Τι έπαθες καλέ και είσαι έτσι; 
Τασία: Ο Κώστας με απατά. 
Ατβ.: Εξακριβωμένο αυτό τώρα; 
Τ.: Ε καλά, δεν τον έπιασα κι επ' αυτοφώρω... 
Ατβ.: Τότε τι ανησυχείς; 
Τ.: Έχω υποψίες. Η συμπεριφορά του είναι κάπως... 
Ατβ.: Δηλαδή; 
Τ.: Ε να, τίποτα πολύ συγκεκριμένο, αλλά είμαι σίγουρη ότι με απατά. 
Ατβ.: Κάτσε βρε πουλάκι μου... Να το δούμε λίγο... Δηλαδή τι κάνει; Όταν σε βλέπει σε φτύνει κατάμουτρα; Σε πλακώνει στα χαστούκια; Του λες "σ' αγαπώ" και σου απαντά "ψόφος μωρή ηλίθια"; Τριγυρνάς στο σαλόνι φορώντας μόνο το άρωμά σου κι εκείνος σου λέει "κάνε πιο 'κει, βλέπω Μπογδάνο"; Διότι, εάν τα κάνει αυτά, ίσως πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς λίγο... 
Τ.: Τίποτε από αυτά. Άλλες ενδείξεις; 
Ατβ.: Χμμ... Σου βάζει πετσέτα στο κεφάλι κατά τις ερωτικές σας περιπτύξεις; Σε φωνάζει, ας πούμε, "Μπιάνκα" εκείνη την ώρα; Όση ώρα είσαι από πάνω του, εκείνος παίζει Candy Crush Saga στο tablet; Διότι εάν συμβαίνουν αυτά, μπορείς να υποθέσεις ότι είναι ένα σημάδι πως δεν είσαι και ο μοναδικός πόλος της ερωτικής του έλξης... 
Τ.: Ε, όχι, όχι κάτι τέτοιο... Τίποτε άλλο; 
Ατβ:. Παραμιλάει στον ύπνο του και λέει "Αχ Μπιάνκα μου, Μπιάνκα μου, τι μου κάνεις Μπιάνκα μου, τι σου κάνω Μπιάνκα μου"; Ή μήπως "Μπιάνκα, θα τη χωρίσω τη γκιόσα και θα σε πάρω να φύγουμε σ’ άλλη γη, σ’ άλλα μέρη"; Διότι, εάν ακούσεις κάτι τέτοιο, ας έχεις λίγο το νου σου. Βέβαια, μην υπερβάλλουμε, διότι παραμιλητό είναι, μπορεί να είχε φάει και τίποτα βαρύ πριν τον ύπνο... 
Τ.: Μπααα, δεν παραμιλάει... Κάτι άλλο; 
Ατβ.: Κάτι άλλο... Κάτσε να δούμε... Μόλις ξυπνήσει και σε δει δίπλα του βάζει τα κλάματα; Σε πιάνει από το λαιμό και σε ρωτάει "Τι έκανες μωρή κακούργα στη Μπιάνκα"; Τρέχει να πηδήξει από το μπαλκόνι; 
Τ.: Έλα βρε Αρτίστα, τα παραλές... Απλώς είναι λίγο αφηρημένος τις τελευταίες μέρες και σκέφτηκα μήπως με απατάει... 
Ατβ.: Δεν μου λες Τασία, έκανες καμιά συζήτηση μαζί του, μήπως έχει προβλήματα στη δουλειά του ο άνθρωπος, εξού και η αφηρημάδα; 
Τ.: Αααααα, δεν το σκέφτηκα! Λες, ε; 
Ατβ.: Ένα πράγμα θα πω Τασία μου κι ύστερα θα σωπάσω: Σε κάθε σπίτι ένας τρελός και στο δικό μου όλοι. 

Τι; Άδικο έχω;

45 σχόλια:

  1. χαχαχα....
    δεν θα πω τίποτα!
    Καλημέρα Αρτίστα του βωβού!
    Φιλί σβουρηχτό και καλή μας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις κι εγώ δεν ήθελα να πω τίποτα, γι αυτές τις ιστορίες με την Τασία, αλλά ας όψεται η έλλειψη φαντασίας, που θα μου επέτρεπε να σκαρώσω καμιά ιστορία για εδώ πέρα μέσα!
      Σε φιλώ κι εγώ!

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ η περιγραφή των συμπτωμάτων!
    Ίσως θα έπρεπε να εγκαινιάσεις στήλη με το όνομα Τασία. Βλέπω ότι υπάρχει ψωμί...
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να δω πιθανούς τίτλους για τη στήλη… "Τα παλιά και τα νέα της Τασίας", "Έργα και ημέραι της Τασίας", "Quo vadis Τασία;", "Τασία, αυτή η μάστιγα"... Χμμ... Θα τη σκεφτώ πολύ σοβαρά την πρότασή σου! Αν και έχω και ακόμα πιο ενδιαφέρουσες φίλες, οι οποίες θα μπορούσαν να αποτελέσουν υλικό αναρτήσεων και δεν θα είχαν πρόβλημα να δώσουν τη συγκατάθεσή τους, για να βγάζω τις ιστορίες τους στη φόρα!
      Καλό βράδυ Πίππι!

      Διαγραφή
  3. Παναγιά μου ,με απαταει ο δικός μου!!!!!!!!
    Τι το'θελες Αρτιστα του Βωβού να μιλήσεις! Ασε μας στην άγνοιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξακριβωμένο αυτό τώρα; Δηλαδή τι κάνει; Όταν σε βλέπει σε φτύνει κατάμουτρα; Σε πλακώνει στα χαστούκια; Του λες "σ' αγαπώ" και σου απαντά "ψόφος μωρή ηλίθια"; Τριγυρνάς στο σαλόνι φορώντας μόνο το άρωμά σου κι εκείνος σου λέει "κάνε πιο 'κει, βλέπω Μπογδάνο"; Διότι, εάν τα κάνει αυτά, ίσως πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς λίγο...
      Και όμως Νάσια, έπρεπε να μιλήσω! Έχω ακούσει ότι η άγνοια σκοτώνει! Έπρεπε να μιλήσω, για να προλάβω το κακό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πέθανα! Από τα γέλια!
    Οι περιγραφές των συμπτωμάτων που λέει και η Πίπη πρέπει να καταγραφούν στα βιβλία Ψυχολογίας! Τέλος!
    Καλή εβδομάδα Αρτίστα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, τι άλλο να της έλεγα η βαριόμοιρη; Ότι μου ερχόταν στο μυαλό σαν ενδείξεις απιστίας!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχ με αυτά που βλέπει γύρω της η Τασία λάλησε η γυναίκα.

    Καλή βδομάδααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχαχα εντάξει! Το πόρισμα βγήκε κατόπιν σοβαρών αποδείξεων!
    Απολαυστική είσαι Αρτίστα μου ♥
    Καλημέρααα, καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα υπάρχει τίποτα σοβαρότερο από το να κυκλοφορείς φορώντας μόνο με το άρωμά σου κι ο άλλος να σου λέει "κάνε πιο 'κει, βλέπω Μπογδάνο"; Μπογδάνο! Ούτε καν δηλαδή "κάνε πιο 'κει, βλέπω Τσάμπιονς Λιγκ"!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  7. Ωχ τιζειςπαλιρεπούστημου! χαχαχα να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα λες Βιβίκα! Μιλ μερσί για την κατανόηση!

      Διαγραφή
  8. Έκλαψα από τα γέλια! Ευτυχώς που η Μπιάνκα δεν μας την έκανε την ζημιά.
    Αυτό με τον Μπογδάνο με πανικόβαλε κάπως...
    Σε φιλώ Αρτίστα μου! Καλή μας εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θέλεις να πεις; Ότι εσύ κυκλοφορείς φορώντας μόνο με το άρωμά σου κι ο καλός σου σού λέει "κάνε πιο 'κει, βλέπω Μπογδάνο"; Όχι, διότι αν είναι έτσι, πρέπει να ανησυχείς!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  9. Ο διάλογος όλα τα λεφτά, όπως και η επιλογή τής εικόνας επίσης! Λέω να καθιερώσεις αναρτήσεις σε μορφή διαλόγου, έστω και φανταστικού! ;) Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μία Πέτρα! Αλλά ποιος έχασε τη φαντασία του για να τη βρω εγώ και να φτιάχνω διαλόγους; Ποιος;
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  10. Λίγο αφηρημένος ε; Νομίζω πως τελικά όχι μόνο την απατάει. Την απατάει με ένα μοντέλο που η καλύτερη της φίλη, μοντέλο επίσης, ήταν πρώην του και μόλις του αποκάλυψε ότι έχουν ένα παιδί μαζί. Εκείνος συγκλονισμένος, σχεδιάζει να δολοφονήσει την Τασία και το μοντέλο, και να φύγει με το άλλο μοντέλο για να την παντρευτεί και να ζήσουν με το παιδί τους ευτυχισμένοι στις Μπαχάμες. Το μόνο πρόβλημα είναι πως θα μεταφέρει την εργασία του στις Μπαχάμες. Πραγματικά δεν έχω λόγια γι'αυτή την τραγωδία που ζει η Τασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετοιμο για να γινει σειρα ειναι αυτο που μολις περιεργαψες χαχαχαχα γιατι μπαχαμες και οχι Αγιο Μαυρικιο;

      Διαγραφή
    2. Γιατί μπορεί να πάει και Μαιάμι για ένα κοσμοπολίτικο Σαββατοκύριακο, και η Κούβα είναι δίπλα για να ξεφύγει σε περίπτωση που ανακαλύψουν τα πτώματα της μοντέλας και της Τασίας.

      Διαγραφή
    3. @Leo De Stino
      Κοίτα, το θέμα της δουλειά δεν είναι πρόβλημα. μπορεί κάλλιστα ο Κώστας να δηλώσει ιδιοκτήτης ακινήτου με offshore εταιρεία στις Μπαχάμες. Οι offshore εταιρείες ιδρύονται σε περίπτωση που αγοράζει ή οικοδομεί κάποιος ένα ακίνητο. Με την ίδρυση της εταιρείας αυτής, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου έχει τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
      -Ανωνυμία
      -Αποφυγή του πόθεν έσχες
      -Αποφυγή πληρωμής φόρων κληρονομιάς και μεταβίβασης του ακινήτου
      -Αποφυγή κατασχέσεων για χρέη
      -Μη τήρηση Βιβλίων και στοιχείων του Κ.Β.Σ.
      Η ανωνυμία χρειάζεται στις περιπτώσεις που ο ιδιοκτήτης του ακινήτου δεν θέλει να πιαστεί στην τσιμπίδα του πόθεν έσχες γιατί τότε η αξία του ακινήτου θα φορολογηθεί ως εισόδημα. Η ανωνυμία δηλαδή στην ουσία προστατεύει τον ιδιοκτήτη από διάφορες δυσκολίες όπως π.χ. στην περίπτωση που ένας σύζυγος παίρνει διαζύγιο και δεν θέλει να χάσει το ακίνητο του κατά την διανομή της οικογενειακής περιουσίας, επειδή το ακίνητο αυτό ανήκει τυπικά σε μια εταιρεία που οι ιδιοκτήτες της είναι άγνωστοι. Συνήθως ως αντίκλητος ορίζεται ένας υπάλληλος της εταιρείας ή ένας δικηγόρος. Η αποφυγή του πόθεν έσχες διευκολύνει εκείνους που έχουν αποκτήσει εισοδήματα, που δεν έχουν φορολογηθεί ή προέρχονται από παράνομες δραστηριότητες. Για να μεταβιβασθεί ένα ακίνητο που ανήκει σε offshore εταιρεία (λόγω κληρονομικής διαδοχής, πώλησης κλπ) αρκεί να αλλάξουν χέρια οι μετοχές της offshore εταιρείας, χωρίς φορολόγηση, στο εξωτερικό στην έδρα της. Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι οι μετοχές των εξωχώριων εταιρειών είναι «στον κομιστή». Αυτό σημαίνει ότι η παράδοση στο νέο ιδιοκτήτη είναι απλή χωρίς διατυπώσεις. Οι διαδικασίες για την μεταβίβαση των μετοχών είναι απλές π.χ. τηλεφωνικώς ή με μερικά «χτυπήματα» στο διαδίκτυο. Τα ακίνητα που ανήκουν σε offshore εταιρείες συνήθως γλυτώνουν τις κατασχέσεις γιατί δεν μπορούν να εντοπιστούν εύκολα οι ιδιοκτήτες τους. Οι Offshore εταιρείες δεν έχουν υποχρέωση να τηρούν βιβλία και στοιχεία στην Ελλάδα (δες Ν. 3522/2006 άρθρο 27).
      Νομίζω, είναι απλό.

      Διαγραφή
    4. Πόσο απλο..!!! μεχρι και εγω το καταλαβα... αχ!ολα αυτα τα απλα για την Τασία; θα πεθανω απο τα γελια και θα ειναι ενας ευχαριστημενος θάνατος..!!! !

      Διαγραφή
    5. Μα τι νόμιζες Ρουλάκι; Τα πράγματα είναι όντως πολύ απλά!

      Διαγραφή
  11. Βρε την Τασια αχαχαχαχαχα
    τα φιλια μου και καλη εβδομαδα Αρτιστα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να την κάνω; Ας έχει χάρη που την αγαπάω και κάθομαι και την ακούω!
      Κίσιζ Έλενα!

      Διαγραφή
  12. Ύποπτη ιστορία, χμ!... είσαι σίγουρη πως δεν "ξέρεις" τον σύζυγο της Τασίας;
    Πάντως η αφεντιά μου, στη θέση της Τασίας καθόλου δεν θα ησύχαζα...πρώτον, γιατί δεν υπάρχει αρσενικός που δεν καταπατά το στεφάνι του, δεύτερον, η γυνή που ησυχάζει με τις δικαιολογίες μιας αρτίστας με καπέλο κότας, είναι άξια της τύχης της!!!

    ΑΦιλάκια και νάσαι καλά για το γέλιο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι και να ξέρω (που ξέρω το κάτι τις μου), όσα και να ξέρω (που ξέρω πολλά), δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσω!
      Και ναι συμφωνώ: "Η γυνή που ησυχάζει με τις δικαιολογίες μιας αρτίστας με καπέλο κότας (ή και χωρίς καπέλο), είναι άξια της τύχης της"!!!
      Μπιζούδια μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  13. Ωχ χαχαχα λίγο κάθετο το παραπάνω από εμένα σχόλιο!
    Περαστικά στην Τασία & καλά μυαλά και από μένα!
    Καλό βράδυ Αρτίστα μου!
    Πολύ γέλιο, και η κότα δίπλα με το αυγό είναι λες κι έχει αυτό το ύφος με αυτά που ακούει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι περαστικά, διότι δεν θα άντεχα και δεύτερο γύρο συνομιλιών!
      Και μια και το έφερε η κουβέντα, να σου πω ότι την κότα δεξιά με το αβγό την έχω βαφτίσει Δωροθέα η ηράκλω!
      Καλό βράδυ Μαρία Π.!

      Διαγραφή
  14. Πωωωωω..... Εγω τωρα που νομιζω οτι την καταλαβαινω την Τασια, να ανησυχησω...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τι Μπάλανς μου; Μήπως κι εσένα ο καλός σου παραμιλάει στον ύπνο του και λέει "Αχ Μπιάνκα μου, Μπιάνκα μου, τι μου κάνεις Μπιάνκα μου, τι σου κάνω Μπιάνκα μου"; Ή μήπως "Μπιάνκα, θα τη χωρίσω τη γκιόσα και θα σε πάρω να φύγουμε σ’ άλλη γη, σ’ άλλα μέρη"; Διότι, εάν ακούσεις κάτι τέτοιο, ας έχεις λίγο το νου σου. Βέβαια, μην υπερβάλλουμε, διότι παραμιλητό είναι, μπορεί να είχε φάει και τίποτα βαρύ πριν τον ύπνο...

      Διαγραφή
  15. "Τι έκανες μωρή κακούργα στην Μπιάνκα;" χαχα!! Αυτό ναι, θα ήταν ένδειξη!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, διότι χρειάζονται σοβαρές ενδείξεις, που να σε οδηγούν ότι ο άλλος σ’ απατάει! Δεν γίνεται με το παραμικρό να βγάζουμε συμπεράσματα!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  16. Τι εικόνα!!!!!!
    Με απατάω, λοιπόν, τώρα το κατάλαβα!!!!!!
    Φιλιά, Αρτίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Συνετρίβην τώρα με αυτή την εκμυστήρευση!
      Κίσιζ Γούμαν!

      Διαγραφή
  17. χαχαχαχα αγωνιστικούς χαιρετισμούς στη Μπιάνκα!
    Καλό απόγευμα :)
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπα! Δεν μας τα λες καλά! Κάτι ξέρεις εσύ! Μιλάει ο κόσμος στις γειτονιές για έναν Κώστα που τα έχει με μια Μπιάνκα; Λέγε τι ξέρεις! Θα μείνει μεταξύ μας! Δεν θα το πω στην Τασία!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  18. Καταρχην ας ξεκινησουμε απο τα βασικα, που παει με το ονομα Τασια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ρε Μανόλο! Πες τα κι εσύ παλικάρι μου, για να δικαιωθώ επιτέλους!
      Από το 1978 που γνωριστήκαμε της το λέω! Άλλαξέ το, κάνε το Σίσυ ξέρω γω, που κάνει πιο ναζιάρικο. Τίποτα το χάμπατο. Τα μετέπειτα χρόνια που βγήκε εκείνο το σήριαλ η Αναστασία, ξέρεις, εκεινη που τα είχε με έναν πατερα και τον γιο του ταυτόχρονα, της έλεγα ότι αφού έτσι σε βάφτισαν γιατί δεν το χρησιμοποιείς, να σε νομίζουν κι εσένα για μοιραία γυναίκα! Τίποτα η ηλίθια!
      Άντε σ' αφήνω τώρα, να την πάρω τηλέφωνο, να μπει στο βλογ, να δει ότι δεν είμαι η μόνη που έχω ένσταση για το όνομά της!

      Διαγραφή
  19. Αφου διαβασα οοοοολα τα σχόλια για... να μην μεινω με το ενα που εγραψα εκει πανω ψηλα... ηρθα και εδω να συνεχίσω... τι το θελα η γυναίκα;ακομα να συνελθω απο τα γελια.... τα φιλια μου..Ατρίστα μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξαναγυρισα να σου πω να ξανοίξεις λιγο τα αυγά σου πολύ μαύρο βρε φιλη μου...

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που γελάς με τα γραφόμενα, αλλά τα αβγά δεν τα ξανοίγω! Είναι πολύ σοβαρό το βλογ μου και θαρρώ ότι δεν του ταιριάζει κάτι άλλο από το γκρι που έχει τώρα! Πάντως, θα την σκεφτώ την πρότασή σου για το ξάνοιγμα!
      Σου στέλνω φιλί μεγάλο!!!

      Διαγραφή
  20. Το ενδεχόμενο να είναι μυστικός πράκτορας το έχει αποκλείσει ε; Και μη μου πεις οτι τον ξέρει χρόνια, διότι αλλάζουν οι άνθρωποι!
    --ΣαλιάγκιΤοΠροβληματισμένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε περάσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο από το μυαλό μου, ούτε καν όταν διάβασα την ανάρτησή σου, αλλά τώρα που το λες... Ναι, μπορεί να είναι κατάσκοπος. Και μάλιστα διπλός!
      Κάτσε να της τηλεφωνήσω, για να της επιστήσω την προσοχή!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...