Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2016

☆☆☆

36 σχόλια:

  1. Α, τι ωραία κάρτα! Καλή χρονιά εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα χεράκια μου την επεξεργάστηκα στο φώτοσοπ!
      Επίσης κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  2. Tnν καλημέρα μου και Καλή χρονιά Άννα μου, να είστε καλά :)))
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λέφτι! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά καλό μου!
      Αααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  4. Καλή και δημιουργική χρονιά, και προσοχή στη χοληστερίνη (με τόσα αυγά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ... Τι τα παίρνουμε τα Lipitor! Για να μην μας ανεβαίνει! Η χοληστερίνη.

      Διαγραφή
  5. Καλη Χρονια Αννα με υγεια και πολυ χιουμορ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Και παγκόσμια ειρήνη!
      Μιλ μερσί Μανόλο7. Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Άννα μου! Να είσαι εδώ να γελάει κι εμάς το χειλάκι μας! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είμαι η καραβοτσακισμένη... Πού να πάω η δόλια; Πού θα βρω καλύτερα; Πουθενά!
      Κίσιζ μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  7. Ευτυχές και καλότυχο να είναι το νέο έτος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά!!! Χρόνια πολλά!
    Υγεία και αγάπη! Τετριμμένο, το ξέρω, αλλά τόσο αληθινό και σημαντικό..
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμο κι ας θεωρείται τετριμμένο! Μιλ μερσί!
      Το αυτό επιθυμώ και δι' υμάς!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βιβίκα και ότι επιθυμείς να σου φέρει το νέο έτος!

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά, αγάπη και πολλά χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διπλανουλα αντι για την Αννα σου γραφω εγώ..μια και σε βρήκα εδώ..(σορυ Αννα μου που εκμεταλευωμαι τον χώρο σου) Μαρινα μου αν δεις αυτό το δανικο σχολιο να σου πω πως με τιποτα δεν μπορω να μπω στο μπλοκ σου..κανε παιδι μου κατι.. και για εμας που θελουμε να σε επισκεφτουμε..!! φιλακιααα!!

      Διαγραφή
    2. Ελπιδοφόρα ευχή! Την κρατώ, ευχαριστώ και ανταποδίδω!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
    3. @Ρουλάκι
      Κανένα πρόβλημα Ρουλάκι! Ούτε να το συζητάς! Σαν στο βλογ σου!

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά Άννα μου! Με υγεία, πολλές χαρές και ευτυχία!
    Φιλάκιααα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ κορίτσι μου ότι επιθυμείς να σου συμβεί μέσα στο 2016!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Επίσης Leo De Stino!
      Εύχομαι συντόμως να βρεις τον χρόνο να μας γράψεις τα νέα του Boxhall!

      Διαγραφή
  13. Με το δεξί μπαίνω να ξέρεις Αννα μου..για να αφήσω τις ευχες μου για μια όμορφη χρονια με υγεια και αγαπη παντου.. φιλη μου...η κυρία κοτούλα σου.. στην κάρτα δεν παιζει το αυγό της οπως η αλλη διπλα..
    Χαθηκα για λιγο λογο ανωτερας βίας.. δουλεια πολύ χωρίς αμοιβη .. οπως λεμε οικοκυρικά..αφου δεν πρόλαβα να σου ευχηθω για τα Χριστουγεννα που αυτα πλεον ειναι παρελθον ..ασε δε που και να προλαβενα δεν ηξερα τι εγραφε η καρτα... κανε και μια μεταφραση βρε αγαπη μου και εσύ..!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με όλα τα καλα μονο.... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ίδια κότα είναι και στην κάρτα, αλλά μας το παίζει βαριεστημένη! Μάλλον πιάστηκε το χέρι της, λόγω υγρασίας...
      Μην ανησυχείς. Κι εγώ σήμερα το απόγευμα βγήκα από την κουζίνα! Είχα και φιλοξενούμενους και καταλαβαίνεις!

      Λοιπόν, η κάρτα των Χριστουγέννων, έλεγε για δυο Αγγλίδες κυρίες που πήγαν να κάνουν Χριστούγεννα σε ένα ελληνικό νησί και δεν ήξεραν πώς να σφάξουν τη γαλοπούλα και την κοίμισαν με χλωροφόρμιο, αλλά η γαλοπόυλα δεν έπαθε τίποτα παρά μόνο της έπεσαν τα φτερά και οι κυρίες την λυπήθηκαν και πέρασαν τα Χριστούγεννα πλέκοντας της πουλόβερ για να μην κρυώνει!

      Χρόνια πολλά Ρουλάκι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. χα..χα χα...απιστευτη εικονα μου εδωσες.. με εκανες και γελασα εστω και μεταγιορτινά..!! είδες τι χανω που δεν ξερω αγγλικα;..είχα διαβασει τα σχόλια των φιλων στην προηγουμενη αναρτηση και είχα μια περιεργεια τι να έγραφε η καρτα...σε ευχαριστω για την μεταφραση.. φιλη μου.. φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
    3. Καλά, μη νομίζεις κι εγώ δεν ξέρω πάρα πολύ καλά!
      Ίσα να συνεννοούμαι!
      Αλλά μην ευχαριστείς. Αλίμονο άμα δεν σου έκανα μια μετάφραση. Εσύ θα κάνεις τόσα καλτσουνάκια για μένα όταν έρθω στο Ηράκλειο, τι ψυχή έχει μια μετάφραση;

      Διαγραφή
  14. Kαλώς σε βρήκα και Καλή Χρονιά!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα Αννιώ!
      Καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Πολύ μου άρεσε η carte postale, όχι γιατί είναι γαλλική και έχει και γαλλικό γραμματόσημο (κόλλησα πολλά τέτοια γραμματόσημα όταν ζούσα στην β' μου πατρίδα!) αλλά γιατί την επεξεργάστηκες καταπληκτικά!
    Καλή Χρονιά να έχεις με ΥΓΕΙΑ πρώτα, με πολλές εμπνεύσεις και με πολλά πολλά χαμόγελα γύρω σου!
    ΑΦιλάκια με αγάπες και λελούδια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βήμα βήμα το μαθαίνω το φώτοσοπ. Κουμπάκι το κουμπάκι το πάω δειλά-δειλά! Ελπίζω σε ένα καλύτερο μέλλον σε σχέση με αυτό!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Άιναφετς!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.