Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2015

Νιώθοντας πανευτυχής...



...που κατάφερα, επιτέλους, να ασχοληθώ με τον χριστουγεννιάτικο στολισμό του βλογ, έβαλα κάποιους άμεσους στόχους. Αποφάσισα, λοιπόν, ότι: 

Θα κόψω τα γλυκά σήμερα ή τον άλλο μήνα ή το πολύ σε δύο-τρία χρόνια. 
Θα περπατάω κάθε ημέρα 4 χλμ. 
Θα κλείσω ραντεβού με τον οφθαλμίατρο. 
Θα περάσω με διαφανές βερνίκι την ανθοστήλη. 
Θα κατεβάσω τα βιβλία από τη βιβλιοθήκη, για να τα ξεσκονίσω. 
Θα στολίσω το χριστουγεννιάτικο δένδρο. 
Θα ταξινομήσω σωστά τα τραγούδια στον υπολογιστή μου. 
Θα μεταφυτέψω την αλόη σε μεγαλύτερη γλάστρα. 
Θα πάρω τηλέφωνο την θεία μου τη Φεβρωνία. 

Ε, καλά, μην τα πάρετε και όλα τοις μετρητοίς...

Καλή εβδομάδα!

54 σχόλια:

  1. και πόσα από αυτά θα κάνεις;;;
    αυτό που με προβλημάτισε είναι η ανθοστήλη και το βερνίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να δούμε... Θα ξεσκονίσω τα βιβλία, θα στολίσω το δέντρο και θα πάρω τηλέφωνο τη θεία Φεβρωνία!
      Ε, τα υπόλοιπα μπορούν να περιμένουν!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα
    ειναι τα θα θα θα θα της Δευτερας που συνηθιζεται να μεταφερονται στην επομενη
    ετσι ειμαι και εγω

    καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ, είναι θέμα ωρών να στολίσω το δέντρο!
      Και το τηλεφώνημα στη θεία Φεβρωνία, αύριο πρωί-πρωί!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Με το που είδα τον στολισμό του δέντρου μέσα στις αποφάσεις σου κατάλαβα πως μας τρολλάρεις κουμπάρα χαχαχα. Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιιιιιιιιιιιι, εγώ τρολλάρω; Ποια; Εγώ το καλύτερο και το ησυχότερο άτομο του διαδικτύου; Μα τι λες κουμπάρε; Με εκπλήσσεις!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Την καλημέρα μου από την ηλιόλουστη αλλά κρύα Δυτική Ελλάδα :)))
    Kαλή εβδομάδα Άννα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλησπέρα μου από το ειδυλλιακό Άργος! Το οποίο ήταν εξίσου ηλιόλουστο το πρωί!
      Φιλί!

      ΥΓ. Λέφτι, προχθές που είχες κάνει ένα ποστ στο βλογ σου έμπαινα να δω τι έχεις γράψει και με το που έμπαινα, εμφανιζόταν μια διαφήμιση που κάλυπτε όλη την οθόνη μου και δεν έφευγε με κανένα τρόπο. Δοκίμασα και σήμερα και έγινε το ίδιο. Το έχουν πάθει κι άλλοι ή έχω κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή μου;

      Διαγραφή
    2. Χρόνια σου Πολλαααααααααα Άννα μου :) :) :)
      Nα σε χαιρόμαστε και να είσαι γερη και δυνατή!

      Aυτό που μου ειπες πιο πάνω...δεν το γνωρίζω.

      Πολλά φιλιά και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Λέφτι μου!

      Αυτό που σου είπα πιο πάνω, έπαψε να ισχύει! Τώρα μπαίνω κανονικά!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  5. Μην αγγίξεις την ανθοστήλη! Δεν θα το ανεχθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, έχει σκάσει το βερνίκι της και μου είπε ο επιπλοποιός να την περάσω ένα ματ διαφανές να έρθει να στρώσει, αλλά αφού δεν θες δεν θα το κάνω!

      Διαγραφή
  6. πρόσθεσε να βαλεις και χριστουγεννιατικη μουσικη στο βλογ!
    Τα βιβλία άστα για μετα τις γιορτές! Τωρα θα μπαινοβγαινει κόσμος ,ρεβεγιόν κ.τ.λ. θα στα σκονισουν πάλι!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα βάλω μουσική εφέτος, το προτιμώ σιωπηλό!
      Έχεις δίκιο. Τα βιβλία μετά τις γιορτές!
      Ίσως και τα γλυκά, θα είναι πιο φρόνιμο, μετά τις γιορτές να τα κόψω!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  7. Τα μισά από αυτά ΘΑ τα κάνω κι εγώ κάποτε... Καλή εβδομάδα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, για μένα είναι θέμα ωρών το θέμα. Εννοώ να στολίσω το δέντρο! Όσο για τα άλλα, έχουμε καιρό!
      καλό βράδυ Μία πέτρα!

      Διαγραφή
  8. Λες να βάλω κι εγώ στόχους;
    Πιάνει;☺
    Τα γλυκά τα έκοψα χωρίς να το γράψω πάντως ☺
    Καλή εβδομάδα Αννούλα!
    (σου έχω στείλει μήνυα στο φέις ~ δεν ξέρω τι θα δεις πρώτο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω... Σ' εμένα δεν πιάνει! Από συνήθεια τους βάζω!
      Τα γλυκά και που το έγραψα, δεν βλέπω να τα κόβω!
      Καλό βράδυ Άιρις!
      (Θα πάω σε λίγο να δω το μήνυμα. Ήλθα εδώ πρώτα!)

      Διαγραφή
  9. Εγώ πάντως πιστεύω στις αποφάσεις σου. Από Δευτέρα όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και ναι Leo De Stino, από Δευτέρα! Καθαρά Δευτέρα; μεγάλη Δευτέρα; Δευτέρα Παρουσία; Θα δείξει!

      Διαγραφή
  10. Χαχαχα Γράφω κι εγώ λίστες με στόχους και κάθε χρόνο λέω σχεδόν τα ίδια! Αλλά εσύ δε θα επηρεάζεσαι από εμένα γιατί είσαι περήφανο πετεινάρι και δε σε φτάνω ούτε στο μικρό σου το φτεράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ! Δεν επηρεάζομαι από κανέναν! Τα καταφέρνω και μόνη μου μια χαρά και δεν κυνηγώ τους στόχους μου!
      Πλην του στολισμού του δέντρου, που είναι θέμα ωρών να το κάνω!

      Διαγραφή
  11. Ωραιότατος ο στολισμός πάντως και του χρόνου!
    Τώρα για τα υπόλοιπα δεν ξέρω θα έρθω σαν άλλη θεοπούλα που δήλωσε: "Άντε καλέ, κόβεται το σεξ;" να σε ρωτήσω κι εγώ "κόβονται τα γλυκά;" :P
    Καλημέραααααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ πολύ! Μου πήρε δυο ώρες να κρεμάσω από την επικεφαλίδα του βλογ τόσα στολίδια με μανταλάκια, αλλά μου αρέσει κι εμένα το αποτέλεσμα!
      Δεν ξέρω αν κόβεται το σεξ, αλλά τα γλυκά δεν κόβονται! Ίσως να περιορίζονται, αλλά δεν κόβονται!
      Καλό βράδυ διπλανή!

      Διαγραφή
  12. Πρώτα τα μάτια που πάνε παρέα με το χιούμορ!
    Δεύτερο, η αλόη να μεταφυτευτεί, αν και δεν είναι η εποχή (νομίζω)!
    Παίζεται, ο στολισμός... (προσωπικά τον έχω κόψει)
    Περπάτημα και γλυκά, πάνε μαζί, δλδ: Ένα χιλιόμετρο ανά κουραμπιέ και λίγο παραπάνω για το μελομακάρονο!

    ΑΦιλάκια υπομονετικά και που θα πάει θα το ξεπεράσουμε και αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα χιλιόμετρο ανά κουραμπιέ; Τώρα μου έκανες την καρδιά περιβόλι...
      Το δέντρο είναι θέμα ωρών να το στολίσω, για την αλόη λέω να περιμένω τελικά την άνοιξη, το ραντεβού με τον οφθαλμίατρο κλείσθηκε για την Πέμπτη το πρωί!
      Ε, τώρα για τα υπόλοιπα, έεεεεχουμε καιρό!
      Κίσιζ και ναι, είμαστε σε καλό δρόμο!

      Διαγραφή
  13. Για την ώρα κατάφερες τον στολισμό.
    Για τα άλλα ελπίζω να τα καταφέρεις αν και τα βλέπω πολλά.
    Για το ξεσκόνισμα των βιβλίων το έχω στο πρόγραμμα από τον Αύγουστο. Να δούμε πότε θα γίνει.
    Νλασαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τω μεταξύ, στόλισα και το δέντρο σήμερα! Και μετά πήρα και τη θεία Φεβρωνία τηλέφωνο! Οπότε, δύο στόχοι επετεύχθησαν σε μία ημέρα! Τα υπόλοιπα, εν καιρώ!

      Διαγραφή
  14. Πολλα ΘΑ βρε φιλεναδα...κατι μου θυμηζει αυτό αλλά τι; ατιμη αλτζχάιμερ.
    ευτυχως που δεν παίρνουμε τίποτα τις μετρητοίς.. Αννα μου..!! ομορφα...στολισες την φάτσα του μπλοκ σου και μάλιστα πολύ επιτυχημένη θα έλεγα...!! τα άλλα άστα με ρέγουλα ..σιγα σιγα..!!! να περνάς όμορφα οτι και να κανεις ναι; φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στόλισα το δέντρο Ρουλάκι! Πήρα και τη θεία τηλέφωνο!
      Λίγα έμειναν να κάνω ακόμα! Σιγά-σιγά, δεν βιαζόμαστε!
      Φιλί μεγάαααααλο!

      Διαγραφή
  15. Κανενα γλυκο κανε που γιορταζεις σημερα! Πολυχρονη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα κάτι πιο ξεκούραστο. Πήγα στο ζαχαροπλαστείο και πήρα ταρτάκια με μερέντα και με λευκή σοκολάτα!
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή Μανόλο7!

      Διαγραφή
  16. Πέρασα να πω ένα διαδικτυακό Χρόνια Πολλά ανεκπλήρωτο, ασπασμούς και τα λέμε και τηλεφωνικά later...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Άννούλα, κάθε ευτυχία στη ζωή σου κι άμεση επιτυχία στα όνειρα και τις προσδοκίες σου! Είναι αισιόδοξο που προγραμματίζεις τον χρόνο σου για όλα αυτά που χρειάζεσαι κι εύχομαι να τα προλάβεις! Μου άρεσε πολύ το έξυπνο χιούμορ σου!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια, Κατερίνα Κοκό!
      Είμαι σε καλό δρόμο! Δύο από τους στόχους επετεύχθησαν!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  18. Αααα! Εγώ δεν μπορώ να δω το στολισμό, μπαίνω από κινητό!!
    Εύχομαι να πετύχεις όσους περισσότερους στόχους γίνεται!! Και του χρόνου με υγεία πάντως, που φαντάζομαι έχεις ήδη στολίσει το δέντρο!!
    Θα σου κάνω συμπαράσταση, έχω κόψει τα γλυκά κι εγώ :) ελπίζω να σε παρηγορεί αυτό.
    Και τελευταίο, αλλά πιο σημαντικό όλων, χρόνια σου πολλά!! Πολύχρονη να'σαι, με υγεία, και κάθε ευτυχία!!!! ❤
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, άμα μπεις από υπολογιστή θα τον δεις και θα μου πεις!
      Το στόλισα το δέντρο, το στόλισα!
      Για τα γλυκά βλέπουμε! Ίσως μετά τις γιορτές!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Νατσένκα μου!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  19. Ξανα περνώ η ξεχασιάρα..μα μυαλο δεν μου έμεινε λέμε.. είδες που σου έλεγα για την ατιμη;...βρε να μην σου τα πω εχθες τα χρονια πολλα; σήμερα πιανουν φιλενάδα; Χρόνια πολλά και καλά να σε χαίρονται τα αγαπημένα σου.. η θεια Φεφρωνία και η η θεά η μαμά σου..(αυτό δεν ξερω αν πιάνει)..και του χρόνου εδω παλι γερή δυνατή...και όμορφη..!!! η κίνηση σου με με πρόλαβε.. σε ευχαριστώ παρα πολύ Αννα μου .. !!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!! φιλακιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνουν για τις επόμενες 40 ημέρες οι ευχές και σε ευχαριστώ γι αυτές!
      Η κίνηση ήταν πολύ μικρή για να την συζητάμε! Εγώ σε ευχαριστώ!
      Αποστέλλω φιλιά από το ειδυλλιακό Άργος!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά!!! Να χαίρεσαι τις κότες σου κι αυτές εσένα! Ναι, για τη γιορτή σου οι ευχές... ξεχάστηκα λιγάκι...
    Προέχει η ανθοστήλη, αν θες τη γνώμη μου.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ χίλια ευχαριστώ Γούμαν μου!
      Δεν ξέρω... Μάλλον δεν θα την πειράξω... Αντιδρά κι ο Delirium Tremens, πιο πάνω και δεν θέλω να του χαλάσω χατίρι!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  21. Κουκλί το κανατε!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Κουκλί το έκανα! Μόνη μου! Οι άλλοι δύο δεν είναι πια εδώ! Μεταναστέψανε! Κι έμεινα μόνη. Εγώ, οι κότες και τ' αβγά μου!
      Κίσιζ Αριάδνη Στ.!

      Διαγραφή
  22. Πρώτα πρώτα, γιατί αρκετά καθυστέρησα ήδη, να σου ευχηθώ χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
    Και του χρόνου με υγεία!
    Ο στολισμός πολύ μου άρεσε κι όσο για τους στόχους μην ανησυχείς...ποτέ δεν παίρνονται τοις μετρητοίς..
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μεμαρία!
      Λιτός κι απέριττος ο στολισμός εφέτος, για να ταιριάζει με τον λιτό μας βίο!
      Και ευτυχώς που δεν παίρνονται οι στόχοι τοις μετρητοίς, διότι θα είχα γίνει παντελώς ρεζίλι, χρόνια τώρα!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  23. http://www.tuukinterim.nl/wp-content/uploads/PM_Coffee-to-do.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που δεν πάω σε τίποτα ανοιχτά πανεπιστήμια, διότι μέσα στους στόχους θα ήταν να πάρω και πτυχίο! Α πα πα...

      Διαγραφή
  24. Ευτυχώς που γράφεις (πιο πάνω) πως οι ευχές πιάνουν για 40 μέρες... και θα συμπληρώσω πιάνουν μόνο αν είναι καρδιάς!
    Χρόνια Πολλά Πολλά Άννα μου και εύχομαι πάνω απ΄όλα υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!

    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία επιθυμώ και για εμένα και για τους οικείους μου και για τον κόσμο όλο! Και παγκόσμια ειρήνη! Και ισότητα και δικαιοσύνη! Και διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας. Και ένα παλτό, αλλά αυτό θα το ζητήσω από τον Άι Βασίλη! Τίποτε άλλο δεν επιθυμώ!
      Ευχαριστώ πολύ Άιναφετς για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  25. Μια χαρα ο στολισμος!!!!!!!
    Περασα μετα απο πολυυυυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα και Χρονια σου πολλα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή η επίσκεψή σου! Την κρατώ σαν δώρο στη γιορτή μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Σκρουτζάκο!
      Να περάσεις χαρούμενα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...