Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015

Καλά Χριστούγεννα...

34 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές αγαπητό ανεκπλήρωτο (χωρίς μαδημένη γαλοπούλα of course)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης ανεκπλήρωτο!
      Έτσι κι αλλιώς η γαλοπούλα είναι πασέ. Εφέτος έχουμε πάπια αλ οράνζ.

      Διαγραφή
  2. Αυτά ήταν Χριστούγεννα χαχαχα. Καλές γιορτές κουμπαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αρχίσω να πλέκω πουλόβερ για τις κότες μου...
      Φιλιά κουμπαρούλη μου!

      Διαγραφή
  3. Ο μάι γκοντ!!
    Άι καν΄τ μπιλίβ ουάτ δέι ντιντ του δε πουρ τέρκι!!!
    Μέρι Κρίστμας του γιου αντ του γιόρ φάμιλι!
    Λέιντι μεμαρία!

    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Λέιντι Μεμαρία!
      Και όμως, σου λέει, το έκαναν!
      Επίσης να περάσετε όμορφα και να ξεκουραστείτε!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  4. Με τι πλέξη της το έφτιαξαν δεν μας ειπαν κι αν άρεσε στη γαλοπούλα!
    Καλά Χριστούγεννα ,με μέτρο το φαγητο και γλυκά ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια καλή, μια ανάποδη και όλο καλή στην ανάποδη!
      Από ότι λέει ο θρύλος, της γαλοπούλας της άρεσε και δεν το έβγαλε από πάνω της μέχρι τα βαθιά της γεράματα!
      Δώστε τον ορισμό της λέξης "μέτρο" παρακαλώ. Δεν τη βρίσκω στα λεξικά!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ εντυπωσιάστηκα, μην φανταστείς...
      Μέρι Κρίστμας Γούμαν!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριτούγεννα Άννα μου και πάντα με χιούμορ, φτάνει να μην είναι μπλακ! ;-)

    ΑΦιλάκιααααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου είναι κυρίως μπλακ, αλλά δεν μου φταίτε σε κάτι να σας το μεταφέρω, οπότε το ξανοίγω λίγο εδώ πέρα μέσα!
      Κίσιζ μαγισσούλα!

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα.
    Το κείμενό σου με αιφνιδίασε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φλόρα Για! Να περάσεις όμορφες γιορτές!
      Το κείμενο δεν είναι δικό μου. Είναι μια καρτ ποστάλ που την βρήκα τις προάλλες και την υπογράφει μία Λαίδη Τζέιν!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα χαχα
    Μέρι Κρίστμας!!!!!!

    Καλά Χριστούγεννα και πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, εσύ με ξέρεις πολλά χρόνια τώρα! Από όταν είχα το ola de palabras! Οπότε δεν σε ξαφνιάζουν αυτά!
      Να περάσεις όμορφες γιορτές Σερενάτα μου!
      Αποστέλλω ασπασμούς!

      Διαγραφή
  9. αχαχαχα!
    Μια γαλοπούλα σώθηκε και φόρεσε πουλόβερ θα μπορούσε να είναι ο τίτλος!
    Αννούλα ...πράγματι έγραψες!
    Merry Christmas my diar και σόρρυ για το αγγλικό αλλά είμαι και αμερικανάκι και τις γιορτές μου βγαίνει στο φουλ!
    kisses honey!

    Santa Clauss~@ristea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όχι, δεν έγραψα, απλώς επέλεξα να βάλω αυτή την καρτ ποστάλ. Τα εύσημα ανήκουν στη Λαίδη Τζέιν!
      Ω! Κανένα πρόβλημα! Μπορείς να ομιλείς σε όπια γλώσσα αρέσκεσαι! Νόου πρόμπλεμ!
      Κίσιζ Σάντα (συγνώμη, Άιρις ήθελα να γράψω)!

      Διαγραφή
  10. Καλησπερούδια και χρόνια πολλά με υγεία Αννούλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια Πολλα με γαλοπουλες, κοτες, γουρουνια και οτι αλλο επιθυμεις! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Μανόλο7!
      Όσο γεννούν οι κότες μου αβγά, τα έχω όλα!

      Διαγραφή
  12. Ας πρόσεχαν!Καλο μας ξημέρωμα!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα ναι! Κι αν δεν ήξεραν, ας ρώταγαν!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  13. http://3.bp.blogspot.com/-roM4Dj6afJE/UrRBvZBURgI/AAAAAAAAECA/u4CTzMrfiQ0/s1600/vintage+ussr+greeting+cards+%283%29.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μέχρι τη Λαμπρή έχουμε Χριστούγεννα οπότε Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα! Βάλε στην κάλτσα του Αη Βασίλη ό,τι ευχή θες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και επειδή οι γιορτές κρατάνε σαράντα μέρες, να σου ευχηθώ έτη πολλά δια την ονομαστική σου εορτή!
      Δύο ευχές θα βάλω. Να πάψουν οι πόνοι μου και παγκόσμια ειρήνη!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα σου και χρόνια πολλά αγαπητή μου Άννα.
    Απολαυστική η ιστορία σου.
    Χαρούμενος κι΄ευτυχισμένος ο νέος χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κ. Κονταρίνη!
      Να είσθε πάντα καλά και καλή χρονιά σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  16. Κι έζησε η γαλοπούλα καλά, κι εμείς καλύτερα! Ως πτηνός, δηλώνω ευτυχής για το χάπι εντ της γαλοπούλας.

    Και σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και ζούπερ Ευτυχισμένο το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ευτυχείς αγαπητέ Πιγκουίνε!
      Είθε το 2016 να σου φέρει πολλές και χαρούμενες πτήσεις!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.