Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2015

Τελευταίως...

...κυκλοφορούν φήμες ότι το έλκηθρο του Άι Βασίλη τρίζει. Και ότι κινδυνεύει να χάσει τη θέση του. Και δικαίως ακούγονται όλα αυτά, καθώς έχει φανεί στο προσκήνιο σοβαρή υποψήφια, νεότατη και ωραιότατη, η οποία πρόκειται να τον αντικαταστήσει. Γιατί όχι άλλωστε; Αφού εκείνη χαρίζει απλόχερα δώρα σε όλους ανεξαιρέτως. Είτε είναι καλά παιδιά είτε είναι σκανταλιάρικα ή ακόμα κι αν είναι Αρτίστες του βωβού. Δεν κάνει διακρίσεις. Χαρίζει δώρα όμορφα, φτιαγμένα από τα χεράκια της, δώρα με καλαισθησία και, κυρίως, δώρα φτιαγμένα με αγάπη. 
Πρόκειται για την Άιρις (airis-@ριστέα), κατά κόσμον Αριστέα και είναι, πλέον, η προσωπική μου Αγιοβασίλισσα και όχι μόνο, καθώς πολλοί από τη βλογόσφαιρα έχουν τη χαρά να λαμβάνουν τα δώρα της! Άλλοι επειδή έχουν κληρωθεί μέσω της συμμετοχής τους σε σχόλια αναρτήσεων του βλογ της (όπως εγώ εφέτος), άλλοι επειδή η Άιρις είναι δοτική και θέλει να προσφέρει χαρά (όπως έκανε με εμένα πέρυσι). Αλλά ας μη μακρηγορώ και ας περάσω στο δια ταύτα: 

Ήταν Παρασκευή όταν παρέλαβα το δέμα από την Άιρις! 


Το άνοιξα προσεκτικά και μέσα είχε κάτι τυλιγμένο σε χρυσαφί τούλι, 
κάτι τυλιγμένο σε κόκκινο χαρτί και 
μια κάρτα χρυσαφί με δαντέλα κι ένα λουλούδι στο πλάι! 


Ξετυλίγω το χρυσαφί πακετάκι και μου αποκαλύπτεται 
ένα σαπούνι ευωδιαστό και χριστουγεννιάτικο ταυτόχρονα! 
Όσο απολαμβάνω το άρωμα του σαπουνιού, διαβάζω την κάρτα, 
εντυπωσιασμένη από τα τρία μικρά αστεράκια 
που συνοδεύουν τα γραφόμενα! 


Κατόπιν αφαιρώ το κόκκινο χαρτί και τι βλέπω; 
Ένα βιβλίο ντεκουπαρισμένο, 
όπως μόνο η Άιρις ξέρει να φτιάχνει! 
Θαυμάστε το! 


Θαυμάστε το και πάλι! 


Δείτε και το εξώφυλλο! 
Δεν είναι χάρμα οφθαλμών; 
Είναι! 


Με συγκίνηση το πήρα και το τοποθέτησα στη θέση του. 


Πάνω στη μικρή βιβλιοθήκη με τα μπιζουτέ τζαμάκια, 
που φιλοξενεί στα ράφια της την 
εγκυκλοπαίδεια του Ηλίου (1η έκδοση), 
κληρονομιά από τον πατέρα μου! 


Αχ, κοιτάξτε το κι από πιο μακριά! 
Δεν είναι τέλειο; 
Είναι! 


Μετά από όλα αυτά, λοιπόν, τι συμπέρασμα βγάζουμε; Ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό να είναι η Άιρις εκείνη που θα διαδεχθεί επάξια τον Άγιο Βασίλη! 

ΥΓ. Άιρις, χίλια μεγάλα ευχαριστώ για τη χαρά που μου έδωσες με αυτά τα υπέροχα δώρα! Να είσαι πάντα καλά και να θυμίζεις σε όλους εμάς ότι, τελικά, η ζωή είναι ωραία! 

I ♥ Άιρις

26 σχόλια:

  1. ό,τι και να πω για την συμπολίτισσά μου θα'ναι λίγο! Σαν γειτονιπούλα της απολαμβανω κι εγω τα δωράκια απλά γιατι ειναι δοτική ,όπως λες!
    Η Βιβλιοθηκούλα σου τέλεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Η χαρά της ζωής είναι η γειτονοπούλα σου!
      Η δε βιβλιοθήκη, είναι η αγαπημένη μου, διότι είναι η μόνη στο σπίτι με τζαμάκια και προστατεύονται τα βιβλία. Οι άλλες δύο δεν έχουν και κάθε τρεις και λίγο πρέπει να τα ξεσκονίζω!
      Είναι και πιο παλιά από εμένα. Τη θυμάμαι από τότε που ήμουν μωρό!

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρείς Άννα μου τα δώρα της Αριστέας μας, ή να πω του Αη Βασίλη?...χαχα!
    Είναι υπέροχα, αλλά κοίτα που κόλλησα εγώ!
    Στην εγκυκλοπαίδεια, την κληρονομιά (την τόσο σπουδαία) του πατέρα σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μεμαρία!
      Δεν έχω πολλά πράγματα από τον πατέρα μου, αλλά όσα έχω είναι πολύτιμα. Την εγκυκλοπαίδεια, δύο παπιγιόν του, τους διαβήτες του από όταν δίδασκε μετεωρολογία στο Λονδίνο, τα κιάλια του από όταν ήταν στην Πολεμική Αεροπορία και το φυλαχτό του, διότι σε αντίθεση με εμένα, ο μπαμπάς ήταν βαθιά θρησκευόμενος άνθρωπος!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  3. Επάξια παίρνει τη θέση του Άγιο και είναι και η μόνη ευκαιρία μου να πάρω δώρο από τον Άγιο!!!!
    Υπέροχα τα δωράκια (σαπούνι και βιβλίο τα λατρεύω έτσι κι αλλιώς!) και υπέροχα ταίριαξε το ντεκουπαρισμένο βιβλίο με τα βιβλία-αναμνήσεις!!!!
    Με γεια σου, κορίτσι! Να τα χαρείς! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ το ίδιο. Ο άλλος, ο "κανονικός" Άγιος Βασίλης, γραμμένη με έχει!
      Καλά, τη θέση την είχα βρει από τη στιγμή που έμαθα για το βιβλίο!
      Ευχαριστώ πολύ Γούμαν! Και εύχομαι να πάρεις κι εσύ δώρο εφέτος!

      Διαγραφή
  4. χοχοχοχο!
    Ήρθε ο Άγιος Βασίλης να σου σκάσει κι ένα φιλί για την ανάρτηση!
    ό,τι πήγαινα για ύπνο. Στο τσακ σε είδα!
    (ξεκινάω δουλειά...κι όχι δεν θα οδηγώ έλκηθρο..θα περπατάω το άγριο ξημέρωμα μισή ώρα!!! )
    Αννούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Κι εγώ τα έχασα με την παλιά εγκυκλοπαίδεια...- ξέρεις τι ωραία θα ήταν παλαιωμένα; αχαχαχα)
    Σε φιλώ γλυκά και τρέχω για νάνι!♥

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, δεν μπορείς να πηγαίνεις με έλκηθρο σε πρωινή δουλειά!
      Εγώ σ' ευχαριστώ για τα όμορφα που μου έχεις στείλει και πιο πολύ για τη χαρά που μου χαρίζεις!
      Λες να την ντεκουπάρουμε την εγκυκλοπαίδεια; Μπααααα... Ας την αφήσουμε έτσι αυτήν!
      Κίσιζ μάι δίαρ!

      Διαγραφή
  5. Μια απορία έχω από όλα αυτά:

    ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΕΜΕΔΑΚΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΕΜΕΔΑΚΙ!
      Αν κοιτάξεις όλες τις φωτογραφίες προσεκτικά, θα δεις ότι στα δύο τραπέζια που διακρίνονται δεν υπάρχει σεμεδάκι!
      ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΕΜΕΔΑΚΙΑ!
      Αυτό το δανείστηκα από τη διπλανή μου για τις ανάγκες της φωτογράφισης!
      Το βιβλίο "γράφει" καλύτερα πάνω στο άσπρο.
      ΕΓΩ ΣΕΜΕΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ!

      Διαγραφή
  6. Κατωχειρώνεται.. οποτε Αννα μου το Αγιοβασιλίτσα.. οκ; τι να τον κανουμε παιδι μου τον Αγιο Βασίλη οταν έχουμε τον προσωπικό μας..εεεε; που τα δωρακια του και χειροποιητα ειναι και ομορφα .. και προσεγμενα και γεματα αγαπη...και πηραν και πολύ τιμητικη θεση πλαι στην εγκυκλοπαιδια του πατερα σου.. να τα χαρείς Αννα μου και να περνας ομορφα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά! Έτσι κι αλλιώς ο άλλος σημασία δεν μου δίνει!
      Προτιμώ την Άιρις!
      Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα δώρα της Αριστέας, να τα χαρείς και να περάσεις χαρούμενες γιορτές !!! Η βιβλιοθήκη με τον Ήλιο τέλεια !!!!!!!
    Καλή σου εβδομάδα και καλά Χριστούγεννα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια!
      Η βιβλιοθήκη κι η εγκυκλοπαίδεια, αγαπημένα αντικείμενα!
      Κι εσύ να περάσεις όμορφες γιορτές!

      Διαγραφή
  8. Τέλειο το δώρο της Αριστέας μας!

    Την εγκυκλοπαίδεια την θέλω να μου την αφήσεις στην διαθήκη σου.

    Πολλά φιλιά, και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τέλειο! Εάν έλθεις και το δεις από κοντά θα πάθεις πλάκα. Η φωτογραφία το αδικεί!

      Την εγκυκλοπαίδεια θα σου την άφηνα, αλλά από ότι είπες τη σχόλασες την κουμπαριά και μάλλον θα την αφήσω στο ανεκπλήρωτο. Μαζί με τη βιβλιοθήκη.

      Άσχετο, αλλά μου αρέσει πολύ ο Παπακαλιάτης!!!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  9. Κοίτα να δεις που μόλις ήρθα από την Ελένη (στα μονοπάτια της φαντασίας μου) κι είχε πάει κι εκεί (κι εκεί;) η Αριστέα/Ιδέα! Αχαχα! Με γεια σου Αννούλα και να τα χαρείς! Κι εγώ έχω τέτοιο βιβλίο από την Ιδέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ πάει παντού! Τα βράδια παίρνει το έλκηθρο και πάει σε όλους τους βλόγγερς! Γι αυτό προσέχει τη διατροφή της. Για να παραμένει λεπτή και να χωράει από τις καμινάδες!
      Αχ ναι το θαύμασα και το δικό σου το βιβλίο!
      Μιλ μερσί Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου! Κι εσύ να περάσεις όμορφες γιορτές!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  11. καλες γιορτες κι απο μενα
    χαιρομαι που σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλές γιορτές σου εύχομαι!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  12. Είδα φως και μπήκα..μετά από πολύ καιρό!
    Καλές γιορτές!!!
    ΥΓ μ' αρέσει πολύ η βιβλιοθήκη σου! Και ταιριάζει το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!
      Να μπαίνεις όποτε θέλεις! Είτε βλέπεις φως είτε όχι!
      Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι!
      ΥΓ. Χαίρομαι που σου άρεσε η μικρή βιβλιοθήκη. Είναι το καμάρι μου! Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  13. Έλα ρε συ! Τι φανταστικά πράγματα έφτιαξε πάλι!! Μπράβο ρε Άννα, μπράβο για το πακετάκι σου το όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.