Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E17

Το φετινό φθινόπωρο, πραγματικά δεν υπάρχει.

Η Αριστερά των μνημονίων και των διαγραφών... Τα έλεγε ο Παπαδημούλης, μα δεν τον άκουγα: "Το μνημόνιο τρώει την κοινωνία, αλλά και τα παιδιά του"! 

Και για πείτε... Πότε θα έχουμε την επόμενη διαγραφή ή παραίτηση; Εντός της εβδομάδας ή τον άλλο μήνα;

Έχω και να πείσω τη φίλη μου τη Φλώρα ότι δεν είναι στόχος τζιχαντιστών, μόνο και μόνο επειδή έχει Citroen. 

Ιστορικές στιγμές ζήσαμε χθες, όμως, εκεί πάνω που θα μπορούσε να είναι η τελευταία ημέρα που η ΝΔ θα ήταν ενιαίο κόμμα, αναβλήθηκε η διαδικασία εκλογής του Προέδρου της. Φήμες ότι με τα 3€ της συμμετοχής των ψηφοφόρων το κόμμα κέρασε καφέδες της παρηγοριάς, ελέγχονται ακόμα. 

Απορία: Πώς ένα κόμμα μπορεί να κερδίσει εκλογές όταν δεν μπορεί καν να εκλέξει Πρόεδρο; 

Να θυμηθώ να πάω για αγροτουρισμό στην Κρήτη. 

"Να 'σαι κορίτσι μου καλά κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου, θα είμαι κάπου εκεί κοντά, ο φύλακας ο άγγελός σου", μου τραγούδαγες, μέχρι που, τελικά, έγινες κι εσύ άγγελος...


Καλή εβδομάδα!

37 σχόλια:

  1. Τι να σχολιάσω τώρα που με διέλυσες με το τελευταίο...

    Θα προσπαθήσω να ανασυγκροτηθώ (πράγμα που δε θα κάνει ποτέ ξανά η νέα δημοκρατία) για να πω...όχι για τον αγροτουρισμό, αλλά για τη βομβίστρια...
    Δεν είχα διαβάσει το βιογραφικό της κι έμεινα άναυδη...να δεις που προσεγγίζουν απελπισμένους και τους καταφέρνουν εκεί που θα αυτοκτονούσαν μόνοι τους να το κάνουν τάχα για το Θεό και για να πάνε στον παράδεισο και καλά...
    Και οι απελπισμένοι γύρω μας αυξάνονται με ταχύ ρυθμό, άρα όλο και πιο εύκολα θα βρίσκουν εθελοντές...μη χειρότερα δηλαδή!

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα πρόθεση να σε διαλύσω, αλλά σε πήρε κι εσένα η μπάλα λόγω δικής μου διάλυσης. Ήταν η επέτειος θανάτου του κολλητού μου χθες (24-11) και όλο το Νοέμβριο είμαι κάπως...
      Δεν θα σε ξαναδιαλύσω όμως. Μέχρι του χρόνου, τουλάχιστον!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. Δεν ξερω που αναφερεσαι στο τελος, αλλα ηταν βομβα..σαν αυτες που ριχνει η βομβιστρια ενα πραμα.
    Να ερθεις για αγροτουρισμο στην Κρητη.. Στο Ηρακλειο συγκεκριμενα!
    Φιλια απο την ανοιξιατικη πολη μου❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μωρέ, στον κολλητό μου που πέθανε στις 24-11-2009 αναφέρομαι!
      Θα έλθω και δεν θα αφήσω είδος για είδος τουρισμού! Όλους τους τουρισμούς θα τους κάνω! Σε όλους τους νομούς!
      Φιλί από το βροχερό Άργος!

      Διαγραφή
    2. Δυο θα είμαστε που θα σε περιμένουμε μετά βαίων και κλάδων... η Γιωτα και εγω..
      Βρε Γιωτα ; Ηρακλειο είσαι; να τα πουμε καπια στιγμή... !

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι!
      Ας κατέβω και όλες θα σας δω!

      Διαγραφή
  3. Μα Αννούλα μου κι εσείς με τον αγρότη; Αντέχετε τα δυο στρέμματα μούσια;
    Να πω ότι ανέκαθεν λάτρευα το μούσι, αλλά περιποιημένο, όχι θάμνο!
    Τους καμικάζι ποτέ δεν μπόρεσα να τους καταλάβω!
    Ρε δεν με διάβαζε που λέω ότι η ζωή είναι ωραία! Αυτό φταίει!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αννούλα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άιρις! Κι εγώ με τον αγρότη! Λατρεύω τα μούσια! Όσο πιο μούσια, τόσο το καλύτερο!
      Φυσικά ο κ. Μήτσος δεν έχει, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ' αυτή τη ζωή!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  4. Την αγάπη μου Κουμπαρούλα! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την δέχομαι και την κρατώ σφιχτά μέσα στην τσέπη της ζακέτας μου και πορεύομαι με αυτήν!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  5. καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπημενη
    θα σχολιασω τον αγροτη, κουκλος ο ατιμος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο κούκλος; Κουκλότατος!
      Το βλέπω εγώ, μαζί θα πάμε για αγροτουρισμό στην Κρήτη!

      Διαγραφή
  6. Ναι να μη γινουν εκλογες μπας και βγει το αδωνις και καταρρευσει επιτελους η ΝΔ. Ειναι συνωμοσια ναι αυτο ειναι ολοι στους δρομους να διαδηλωσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Φτιάχνω πανό κι έρχομαι να διαδηλώσουμε μαζί!!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφα που τα λέτε αγαπητό ανεκπλήρωτο, καλή εβδομάς κι ασπασμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμορφα τα λέω και ακόμα καλύτερα τα κάνω.
      Αααααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  8. Α, μαζί στην Κρήτη, με τα Σιτροέν μας να κάνουμε θραύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εγώ δεν έχω Σιτροέν, αλλά θα πάμε με το δικό σου!
      Και δεν θα αφήσουμε τουρισμό που να μην τον κάνουμε!
      Τον κ. Μήτσο δεν ξέρω τι θα τον κάνουμε...

      Διαγραφή
  9. http://vignette2.wikia.nocookie.net/anegkyklopaideia/images/5/5f/ND_longo.gif/revision/latest?cb=20110123225546

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιδιά οι εκλογές είναι θηλυκές, αποπροσανατολίστηκαν και αυτές από το Κρητικό Ταμπεραμέντο. So simple.
    Για τους καμικάζι τι να πει κανείς; Ολόκληρο ψυχολογικό παιχνίδι από πίσω τους και μέσα τους και σε κάνει να απορείς που τελειώνει ο άνθρωπος.
    Εκεί στο τέλος, θρύψαλα μας έκανες.
    Σου στέλνω φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν στις προθέσεις μου να σας κάνω θρύψαλα. Δεν φταίω εγώ. Ο κολλητός μου φταίει που πήγε και πέθανε χωρίς να με ρωτήσει. Σαν χθες το 2009 ήταν...
      Ένυγουέη, ας το αφήσω τώρα γιατί πρέπει να φύγω για τη δουλειά σε λίγο!
      Κίσιζ διπλανή!

      Διαγραφή
  11. Πάντως... προσωπικά δεν νοιώθω μοναξιά όταν σ' επισκέπτομαι 'Αννα μου, στην ίδια χύτρα ταχύτητος βράζουμε όλοι μας και ξέρω (ως μάγισσα) πως λίγο θέλουμε να εκραγούμε...
    Τίποτα δεν μας εγγυάται πως της madame Κότας, δεν θα της πέσει κάτω το αυγό και ίσως καλύτερα γιατί μπορεί να είναι δίκροκο και απ΄τα πάνω κάτω να μοιάζει και με φραπεδιά!
    Προτείνω να στείλουμε κουκλάρα-γκομενάρα στον (πολύ καλέ τριχωτό Κρητικό), έτσι για να έχουν και τα υπόλοιπα ρσενικά τον αγροτουρισμό τους!

    ΑΦιλάκια μετ' ασπασμών πολλών! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η υπομονή μπορεί να μετατραπεί σε οργή. Δεν ξέρω. Επίσης δεν θα ήθελα με τίποτα να της πέσει κάτω το αβγό της Δωροθέας της ηράκλως, διότι ποιος καθαρίζει μετά;
      Λοιπόν, πλάκα- πλάκα, ευχαρίστως θα έπινα 5-6 τσικουδιές μαζί με τον εν λόγω Κρητικό!
      Για να του κάμω μια συνέντευξη για την εφημερίδα. Τι φαντάστηκες;
      Μπιζούδια!

      Διαγραφή
  12. Να ενημερώσω για την Βομβίστρια οτι δεν είναι η κοπέλα που έδειξαν στα ΜΜΕ. Η ίδια βρίσκεται στο Μαρόκο, και κάποιος πούλησε τις φωτογραφίες της σε Γάλλο δημοσιογράφο, ο οποίος φυσικά δεν μπήκε στον κόπο να διασταυρώσει τα στοιχεία. Ένα γρήγορο ψάξιμο στις τελευταίες ειδήσεις, θα βρεις πολλές πηγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το είδα, αλλά το είδα αργά!
      Το διέγραψα διότι βαριόμανε να το διορθώνω!
      Μιλ μερσί Leo De Stino!

      Διαγραφή
  13. Αφού πω ότι ο αγρότης μού γυρνάει τα άντερα (κι αυτός και ο ντόρος για το άτομο του!) να συμπληρώσω ότι περιμένω με κομμένη την ανάσα τις εκλογές στη ΝΔ! Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδιααα! Δικό σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυρνάει άντερα ο αγρότης - γιατί αγαπητή; Ο άνθρωπος να διαδηλώσει πήγε και βρέθηκε έρμαιο στο λαμπερό κόσμο των φρι πρες. Εμένα προσωπικά μου γυρνάνε τα άντερα χιλιάδες άλλοι εξόν του αγρότη.

      Διαγραφή
    2. @ Μία Πέτρα
      Α, όχι, όχι! Εμένα μου αρέσει κι ο ντόρος (γενικώς) κι ο αγρότης (ειδικώς)! Με τα μούσια του, με τα μάτια του τα γαλανά (έχεχαρηπουμαιπαντρεμενητοκερατομου)!
      Κάνε υπομονή, θα έλθει το πλήρωμα του χρόνου για τις εκλογές.
      Δεν είναι κακό να μην κοιμάσαι πια τα βράδια, αρκεί να μην σβήνεις στο ουίσκι των Νεοδημοκρατώνε τα σημάδια (καλατογαμησατοάσμα)!

      Διαγραφή
  14. Παίζει και να μην έχω πάρει χαμπάρι κανένα από όλα αυτά τα νέα... Εκτός από τα νέα της ΝΔ, που εντάξει, προτιμάμε να μείνουν ασχολίαστα!!
    Στο τέλος.. τι να πω.. κουράγιο Αννούλα μου, κι αν έχουν περάσει χρόνια, καταλαβαίνω ότι πονάει ακόμα.. Να είσαι καλά και να τον θυμάσαι!
    Φιλιά πολλά! Καλό βραδάκι!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονάει Ναστένκα, όμως, από την άλλη νιώθω τυχερή που τον γνώρισα και μοιράστηκα τόσα πολλά χρόνια μαζί του.
      Μιλ μερσί και μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή
  15. Εστω και καθυστερημενα όπως παντα δηλαδή... ενα εχω να σου πω Αννουλα μου αυτον θα έπρεπε να του παρεις συνέντευξη ..αλλα ..οτι τον εν λόγο αγρότη σου στον φαγανε στο νημα.... ηδη ο Αναστασιαδης στο ΌΛΑ.... η τίποτα ... του πηρε συνεντευξη και ο άμοιρος που να τους καταλαβει πως του πηγαιναν την συζήτηση εκει που θέλανε αυτοί....μιλάμε για τον αυθεντικο κρητικο που δεν ξερει τιποτε αλλο παρα το φιλοτιμο.. και την επιβίωση των ζωντανων του .!!! αααααα κι απο ρακή ξερει εννοείται παντως οταν ερθεις για τον αγροτοτουρισμό .....μπορεί να έχουν παρει κι αυτού τα μυαλα του αέρα φιλεναδα.... τον ελωλάνανε τον ανθρωπο...δεν έχουνε δει και λιγα τα μάτια μας δηλαδή....!! αν δεν τον βρείς... θα βρεις εμενα οπωσδήποτε...που έχω και ρακή και καλτσιούνια.. αμ τι νομιζεις....!!
    Για τα αλλλα δρώμενα ...τι να πω.. δεν έχω λόγια κατι έχει παρει τ αυτί μου απ οξω .. απόξω ...ασχολίαστα τα αφήνω...
    Και να ξερεις φιλη μου ότι οι αγγελοι μας μας προσεχουν παντα από εκει πανω... να περνας όμορφα οτι και να κανεις ναι; φιλακιααααα!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, την πάτησα! Δεν πρόκανα να τον συνεντευξιάσω τον αγρότη. Μέσα από τα χέρια μου τον πήραν οι πρωτευουσιάνοι! Κρίμα γιατί μου φάνηκε καλό παιδί!
      Κάτσε να κατέβω και θα σου έρθω μια μέρα και δεν θα προλάβεις να βγεις από την κουζίνα! Όλη μέρα καλιτσούνια θα μου φτιάχνεις!
      Αυτό είναι μια παρηγοριά. Εννοώ το να σκέφτομαι ότι με προσέχει από κει πάνω. Μαζί με τον μπαμπά μου. Διπλή προστασία έχω!
      Αποστέλλω φιλιά από το βροχερό, και σήμερα, Άργος!

      Διαγραφή
  16. Τόσα και τόσα να σχολιάσεις και διαβάζοντας το τελευταίο βουβαμάρα.
    Αχ βρε Άννα,να τον θυμάσαι πάντα με τόση αγάπη!

    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται όποιος τον είχε γνωρίσει, να μην τον θυμάται με αγάπη, πόσο μάλλον εγώ που ήμουν ή καλύτερή του φίλη!
      Μιλ μερσί Νικολέτα!
      Φιλί κι από εμένα!

      Διαγραφή
  17. Αυτό το μπάχαλο στη ΝΔ είναι λες κι έχουν κάνει πλάτες στο ΣΥΡΙΖΑ, όχι πως τους εκτιμώ τους ΝΔ αλλά όπως έχουν τα πράματα ούτε τους ΤΣΥΡΙΖΑ εκτιμώ πλέον. Ασταδιαλα!!!!

    Ιντα είπες πράμα μωρέ; Θα πάεις τση Κρήτη για να έβρεις αυτό το κοπέλι το αρκουδιάρικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά, γι αυτό το συγκεκριμένο κοπέλι, μπορεί να μην πάω, αλλά όλο και κάποια κοπέλια που να του μοιάζουν θα έχει! Χο χο χο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...