Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

Καθόμουν αμέριμνη...

...στο μπαλκόνι, απολαμβάνοντας τη νυχτερινή ψύχρα, πίνοντας σουμάδα στη φεγγαράδα - καθώς μου έχουν απαγορέψει το αλκοόλ - και άκουγα το Blue Train του John Coltrane 


και αναπολούσα κάτι "πτώματα" από Jack Daniels στο Βουρκάρι της Τζιάς και μια μακριά νυχτικιά να κυματίζει λικνιζόμενη στη θάλασσα και σκεφτόμουν ότι μου έχουν λείψει εκείνα τα κύματα που έσκαγαν πάνω σε μια παλιά σκηνή κι ένα παπλωματάκι λεπτό ριγμένο πάνω μου και από κάπου πιο πέρα να ακούγεται η συνομιλία δύο τριζονιών. Αυτά.
Καλή εβδομάδα!

43 σχόλια:

  1. Και κοίταξε να δεις κάτι πράματα τώρα. Εγώ που δεν ήμουν ποτέ μα ποτέ του αλκοόλ, τώρα που μου είπαν πως δεν επιτρέπεται καθόλου (ιατρικώς) τώρα το λιγουρεύομαι συνέχεια... Σουμάδα ε; Δεν έχω πιει ποτέ. Αρκούμαι στην κανελάδα άνευ ζάχαρης.
    Καλή εβδομάδα!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις; Τα απαγορευμένα είναι πιο επιθυμητά!
      Λοιπόν η σουμάδα είναι κάτι σαν χυμός αμυγδάλου με ζάχαρη. Ούτε θυμάμαι πώς βρέθηκε αυτό το μπουκάλι στο σπίτι, αλλά είπα να το καταναλώσω!
      Η κανελάδα πάλι, μου φαίνεται πιο ενδιαφέρουσα, αλλά όχι χωρίς ζάχαρη! Δεν θα μπορούσα!
      Καλό βράδυ Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  2. και συμπτωματικά ς πίνω τώρα Τζακ και μου θύμισες τις δικές μου νύχτες στην Τζια. Περαστικά,
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι και οι δικές σου νύχτες στη Τζιά ήταν ενδιαφέρουσες!
      Πιες κι ένα για μένα, τώρα που δεν μπορώ!
      Ελπίζω να είναι περαστικό! Μιλ μερσί!

      Διαγραφή
  3. να μην το ξερω πως ειχατε ολονυχτία εδώ ,να έρθω να πιω κι εγω μαζί σας,που τριγυρνουσα
    όλο το βραδυ στα μπαλκόνια!
    Καλημέρααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήξερα ότι δεν κοιμόσουν θα σου έλεγα να έλθεις! Αλλά, βλέπεις, δεν στέλνεις κι εσύ ένα σήμα καπνού, να πεις "Άννα δεν νυστάζω", να σου πω να πεταχτείς μέχρι το Άργος να το ξημερώσουμε παρέα!
      Δεν πειράζει, την επόμενη φορά!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  4. μ αρεσουν τσα τριζονια
    απο μακρια να τα ακουω
    χαχαχα

    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα, βασικά, με εκνευρίζουν, αλλά εκείνα τα τριζόνια είχαν κάτι τις που δεν μπορώ να το εξηγήσω ακόμα! Ίσως έφταιγε που ήταν από νησί!

      Διαγραφή
  5. Απολαμβάνεις τη ψύχρα πίνοντας σουμάδα.... αχαχαχαχ Μου αρέσεις τρελά όμως λέμε!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Άννα μας!

    9το άκουσμα είναι το κάτι άλλο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που μου είχε τελειώσει το παγωτό, αλλιώς θα σου έλεγα αν έπινα τη σουμάδα!
      Το άκουσμα από τα πολύ αγαπημένα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  6. Tζιά δεν έχω πάει...αλλά μου θύμισες Ικαρία...ουφ...
    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα να έχουμε :))
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, δεν έχω πάει στην Ικαρία!
      Αλλά, θαρρώ, το θέμα δεν είναι ο τόπος, αλλά αυτά που συνέβησαν. Και σίγουρα θα μπορούσαν να συμβούν οπουδήποτε. Λέμε τώρα...
      Κίσιζ Λέφτι!

      Διαγραφή
  7. Μπορεί να σου έκοψαν το αλκοόλ αλλά όχι τις μουσικάρες κουμπάρα! Καλή βδομάδαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις μουσικάρες θα τις κόψω μόνο αν κουφαθώ! Αλλά ίσως όχι. Γιατί έτσι κι αλλιώς τις έχω στο μυαλό μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  8. Ωραια η Τζια ειδικα την περιοδο που δεν εχει πολυ κοσμο. Ποιος γιατρος σου ειπε να κοψεις το αλκοολ και ποσο μαλλον το ουισκι. Εγω ξερω πως ολοι οι καρδιολογοι ειναι υπερμαχοι γιατι ξεβουλωνει τις αρτηριες, γι' αυτο το λογο εγω του δινω και καταλαβαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πάντα είναι ωραία όταν δεν έχουν πολύ κόσμο!
      Τίποτα μωρέ, ένα θεματάκι εκεί πέρα, άνευ ιδιαίτερης σημασίας και για λίγο διάστημα (10-15 χρόνια) θα πρέπει να απέχω.
      Εσύ συνέχισε ακάθεκτος!

      Διαγραφή
  9. Μου θύμισες την ατάκα "στα ουίσκι έπρεπε να γράφει όχι πια δάκρυα, όχι στα σαμπουάν" για κάποιο λόγο.
    Θα έρθω να πιούμε μια σουμάδα μαζί γιατί εγώ είμαι γνωστή ξενέρωτη (έτσι με λένε οι φίλοι μου επειδή δεν πίνω, σε όποιον κι αν ακούει "γνωστή ξενέρωτη" και τους κάνω ακόμα παρέα η μαζόχα) και δεν πίνω από πάντα.
    Πάω να ακούσω την καταπληκτική μουσική επιλογή και να ξεχάσω τα τριζόνια που ειλικρινά με εκνευρίζουν :P
    Σε απόλαυσα πραγματικά και ας καθόσουν απλά στο μπαλκόνι αμέριμνη.
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ, που θα μας πούνε και ξενέρωτες!
      Τελευταία, είμαι η ψυχή του πάρτι! Επειδή πίνω Σουρωτή, Δουμπιά και τα συναφή, όλοι με θέλουν στην παρέα και δεν βγαίνουν χωρίς εμένα, διότι όλοι γίνονται ντίρλα και κάποιος πρέπει να οδηγήσει μετά και αυτή είμαι εγώ! Σου λέω, δεν πηγαίνουν πουθενά χωρίς εμένα!
      Κι εμένα με εκνευρίζουν τα τριζόνια, αλλά εκείνα ήταν διαφορετικά. Ίσως επειδή ήταν από νησί!
      Μιλ μερσί διπλανή!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  10. Χαιρετώ!

    Από αλκοόλ τίποτα; Ούτε λίγο κρασάκι; που αποδεδειγμένα κάνει καλό.. :P

    Φοβερή μουσική επιλογή, κοίτα μην κρυώσεις στη βεράντα!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα σου λέω! Τίποτα! Έχει αρχίσει και με ενοχλεί κιόλας. Μου κόβει τα πόδια, μου κάνει αίσθημα παλμών στο κεφάλι, με νυστάζει και με κάνει αντικοινωνική! Ποιαν; Εμένα. Που έχω πιει όλο το Βόσπορο μέχρι τώρα! Αλλά, προφανώς, έχει ο καιρός γυρίσματα. Και τώρα πίνω νερά με φυσαλίδες κι έρχομαι ακαριαία στο τσακίρ κέφι και χορεύω μέχρι και σάμπα, που λέει ο λόγος!
      Αυτές οι μουσικές δεν σε αφήνουν να κρυώσεις!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  11. Πες του γιατρού ότι ΌΧΙ λέμε στις κότες,τους ξενέρωτους,στους κυριλέδες,στους τεχνοκράτες και τις κυρίες τους και σε κάτι κρυόκωλους και ψώφιες!
    ΝΑΙ λέμε στα μεθύσια στα ουίσκια!
    Παλιές καλές συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, αυτό τον καιρό μεθώ με τα νερά που έχουν φυσαλίδες!
      Αλλά όταν λες ΟΧΙ στις κότες, δεν πιστεύω να αναφέρεσαι στις δικές μου κότες, τουτέστιν στην κλώσα τη Βιολάντω τη τζαζλή (κάτω αριστερά) και την Δωροθέα την ηράκλω (δεξιόθεν), διότι θα πιαστούμε μαλλί με μαλλί! Όλα κι όλα! Τις κότες μου και τα μάτια σας! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  12. Καλοκαίρια και χειμώνες με τον Ιάκωβο Δανιήλ, σε δεσμούς, χωρισμούς, συμφωνίες, ξενύχτια (κι ούτε χρόνος για after! Ένα μπάνιο και κατευθείαν δουλειά!) ... μα ούτε ένα τριζόνι στο σκηνικό. Κρίμα...

    Τη σουμάδα την έχω συνδέσει με... γάμους! Την έφτιαχνε η γιαγιά μου. Το τι λόγους, αρραβώνες, γάμους είχε ποτίσει, άλλο να στο γράφω κι άλλο να το ζεις! Πολύ ωραία ήταν!

    Σε καληνυχτώ μ' ένα ποτήρι νερό -αυτό μού βρίσκεται δίπλα μου- και σε ασπάζομαι σταυρωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία χρόνια! Πάνε αυτά τώρα. Ανεπιστρεπτί! Προφανώς, θα κάνουμε άλλα, εσύ ελπίζω πάντα παρέα με τον Ιάκωβο κι εγώ με νερά με φυσαλίδες! Τα τριζόνια δεν είναι και τόσο απαραίτητα!
      Αυτή η σουμάδα δεν θυμάμαι πώς βρέθηκε στο σπίτι. Μάλλον την είχε φέρει η θεία η Φεβρωνία, κατά την τελευταία της επίσκεψη ή η θεία η Μυρσίνη. Δεν μπορώ να θυμηθώ. Αλλά μιας και μου είχαν τελειώσει η Σουρωτή και η Δουμπιά, λέω: Δεν πίνω μια σουμάδα στη φεγγαράδα, να μη λήξει κιόλας, διότι δεν είναι καιρός να πετάμε πράγματα!
      Τώρα που είπες νερό, πάω κι εγώ να πιω λίγο!
      Κίσιζ Ρούλα δε κατ!

      Διαγραφή
  13. Τι να το κάνετε το αλκοόλ αγαπητό ανεκπλήρωτο, εσείς είστε μεθυσμένη από την ίδια την ζωή και τις εμπειρίες σας... εξαιρετικό το άσμα...
    Υ.Γ.: χθες σας αφιέρωσα κι ένα κομμάτι όπως το είχα τάξει πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά μόνο εσύ είσαι σε θέση να το γνωρίζεις, αγαπητό ανεκπλήρωτο, διότι με έχεις συναντήσει και το έχεις διαπιστώσει ιδίοις όμμασι!
      Όντως, εξαιρετική δουλειά του Coltrane αυτή. Μου φέρνει πολλές αναμνήσεις...

      ΥΓ. Μιλ μερσί, αλλά έχω τα λουμπάγκα μου και δεν θα ακούσω ετεροχρονισμένα την εκπομπή κι έτσι θα μείνω με την απορία: "Ποιο άσμα, άραγε, μου αφιέρωσε το ανεκπλήρωτο;".
      Ααααααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  14. Στη Τζιά λέμε, αχ! (που να στα λέω, κόλαση!)
    Στα ποτά και στα ξενύχτια, λέμε Non, (στα Γαλλικά)!
    Στο υπέροχο άσμα, λέμε Yes!
    Στη σουμάδα, λέμε, γιοκ, γιατί νομίζω πως είναι κομμάτι τούρκικια!
    Και λέμε ΝΑΙ στην αυριανή Νέα Σελήνη= Νέα ξεκινήματα!

    Και πολλά πολλά μπιζούδια! :)))))))))))))) (φιλάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω την αρχική προέλευση της σουμάδας. Εμένα μου την έφερε μια φίλη από τη Χίο!
      Μέχρι να μπορέσω να έλθω να δω το σχόλιό σου, ήδη μπήκαμε στη νέα σελήνη, αλλά καινούργια ξεκινήματα δεν είδα ακόμα! Δεν πειράζει. Και τα υπάρχοντα δεδομένα, καλά είναι!
      Μπιζούδια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  15. Η σουμάδα βοηθάει στις αναπολήσεις? Παίζει να μην έχω πιει και ποτέ!
    Δε με βοηθάει και η μνήμη μου τώρα δα..!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι. Δεν βοηθάει πουθενά, αλλά δεν είχα τίποτε άλλο στο σπίτι!
      Δεν χάνεις και πολλά αν δεν έχεις δοκιμάσει. Είναι, φαντάσου, χυμός αμύγδαλου με ζάχαρη. Τη λες και ψιλοαηδία!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  16. Δε βαριέσαι μωρέ Άννα,αφού μπορείς και αναπολείς τέτοιες ομορφιές με τη σουμάδα,λέμε ΝΑΙ!
    Προσωπικά δεν δοκίμασα ποτέ,δεν έτυχε.Θα πιω μια μπύρα στην υγειά σου(που έχω κιόλας) και φυσικά στην υγειά της Βιολάντως και της Δωροθέας!Είδες εγώ πως τις αγαπώ και τις σκέφτομαι κάθε φορά,να τα λέμε κι αυτά!

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιες στην υγειά μου μια μπύρα και πιες και οτιδήποτε άλλο αλκοολούχο σου βρίσκεται, διότι η δόλια έχω πήξει στα νερά με φυσαλίδες τελευταία!
      Εύγε Νικολέτα που αγαπάς και σκέφτεσαι τις κότες μου!
      Σε περίπτωση που χρειαστεί να λείψω για καιρό, εσένα θα ορίσω υπεύθυνη να τις προσέχεις!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
    2. Ευχαρίστως!!!
      Ε ρε αβγό που έχουμε να φάμε τότε!χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ωραία. Μένω ήσυχη! Κι όλα τ' αβγά δικά σας!

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω ιδέα τι είναι η σουμάδα!
    Το αλκοόλ πάντως το έχει αποβάλλει κι εμένα ο εγκέφαλος μου (τι υπονοείς ότι δεν έχουν εγκέφαλο οι ξανθές;) Άσε που έχω κόψει ΚΑΙ το κάπνισμα! Πόσο ξενέρωτη ακόμα; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα. Δεν χάνεις και τίποτα!
      Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι, έκοψες και το τσιγάρο; Εύγε! Κι εμένα θέλουν να μου το κόψουν, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπακούσω!
      Κίσιζ Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  18. Βρε τι μου κανες τώρα και θα πάω να ψάχνω σουμάδα να δοκιμάσω!
    Κισσιζ αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην την ψάξεις. Δεν είναι και πολύ ωραία, εκτός κι αν σου αρέσει ο χυμός από αμύγδαλα!
      Κίσιζ μπι!

      Διαγραφή
  19. Μόνο εσύ θα μπορούσες να συνδιάσεις την σουμάδα..που την πίνουν σε αρραβώνες και γάμους με το.. Blue Train του John Coltrane .. (έκανα αντιγραφή επικόλληση) ..απίθανο σαξόφωνο... πως τα κατάφερες .. βρε παιδί μου;.. υπάρχει ακόμη εκείνη η νυχτικιά που κυμάτιζε;... σουμάδα ε;....μμμμμμ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω Ρουλάκι; Συνήθως αυτές τις μουσικές τις συνοδεύω με ένα καλό ουίσκι ή με ένα μπέρμπον κι άμα είναι χειμώνας βαρύς με ένα κονιάκ, αλλά ας όψεται η κατάσταση!
      Η νυχτικιά υπάρχει ακόμα, απλώς δεν την φοράω πια, διότι από τα χρόνια κοντεύει να λιώσει το πανί! Την κρατώ, όμως, ως ενθύμιο εκείνης της μέρας!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  20. Ωραία σκηνή.
    Κι εγώ μερακλωνω με σόδα, έτσι και πιω πάω για νάνι.
    Θα ψάξω να βρω σουμάδα, να δοκιμάσω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το πιστέψεις, αλλά τελευταία με τη σόδα κάνω τρελά κέφια!
      Όσο για τη σουμάδα, δεν λέει και πολλά, όμως εκείνη την ώρα μόνο αυτή είχα στο σπίτι!
      Κίσιζ Ρένα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...