Τρίτη, 6 Οκτωβρίου 2015

Κάποιοι...

...από εσάς, ίσως αναρωτιέστε πώς είμαι. Κάποιοι από εσάς με έχετε δει και ξέρετε. Όμως κανείς σας δεν έχει δει πώς ήμουν όταν, με μεγάλη επιτυχία, φοιτούσα στο Δημοτικό Σχολείο! Ήμουν ένα κοριτσάκι με μακριά μαλλιά, που τα έκανα δύο κοτσίδες. Μία εξ αριστερών και μία εξ ευωνύμων. Όπως ακριβώς η κούκλα που μου έστειλε η Ρούλα η Σμαραγδένια


Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 
Η Ρούλα η Σμαραγδένια είχε φτιάξει κάτι κούκλες. Και μου άρεσαν πολύ. Και της το είπα. Και εκείνη δεν έχασε καιρό και μου έστειλε μία. 
Σήμερα, λοιπόν, ήλθε ένα χαρτί για να πάω να παραλάβω δέμα από το Ταχυδρομείο. Πήγα περιχαρής και παρέλαβα ένα κουτί που επάνω του είχε τα στοιχεία μου και τα στοιχεία του αποστολέα, όπως ήταν αναμενόμενο. Αλλά η Ρούλα είναι καλλιτεχνική φύση και δεν είχε μόνο αυτά. Είχε κι ένα δένδρο ζωγραφισμένο με τα φύλλα του να πέφτουν, μιας και είναι φθινόπωρο! 


Γύρισα σχεδόν τρέχοντας στο σπίτι και με λαχτάρα άνοιξα το κουτί. Και τι βλέπω; Όχι μόνο την κούκλα, αλλά κι ένα βιβλίο κι ένα σημείωμα μέσα στο βιβλίο! 


Χαρά γεμάτη, έβαλα την κούκλα στη βάση της οθόνης του υπολογιστή. Να με κοιτάει και να την κοιτάω! 


Το βιβλίο με τα τιτιβίσματα θα μου κρατήσει κάποια μεσημέρια συντροφιά! Μετά, τις Κυριακές, θα μαζεύω τα ανιψάκια, δηλαδή τα παιδιά των ανιψιών του κ. Μήτσου, που είναι τέσσερα, και θα κάνουμε ποιητικά απογεύματα! 


Το σημείωμα που ήταν πάνω στο κουτί, καρφιτσώθηκε ήδη στον πίνακα ανακοινώσεων, που είναι πάνω από το γραφείο μου και θα μείνει εκεί! 


Το σημείωμα που βρήκα μέσα στο βιβλίο, θα φυλαχτεί στο κουτί με τα σημειώματα και τις  κάρτες που έχω λάβει κατά καιρούς από αγαπημένους ανθρώπους!


Ρουλάκι, χίλια ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έστειλες και για την χαρά που μου χάρισες!

29 σχόλια:

  1. χεχε! Την ξέρω αυτή την αίσθηση να λαβαίνεις το ζωγραφισμένο φάκελο της Ρούλας μας. Στο ταχυδρομείο μου την έμαθαν και τα κορίτσια που δουλεύουν εκεί: "Έλα έχεις δέμα από τη φιλενάδα που ζωγραφίζει, από την Κρήτη!"
    Τι κάνω κι εγώ όταν της στέλνω τα ανταποδοτικά ( με αγάπη κι ουχί ως υποχρέωση ) : ζωγραφίζω κι εγώ το φάκελο! Κι όχι μόνο της Ρούλας!
    Να χαρείς τα δωράκια σου! (κι εγώ κρατώ όλα τα σημειώματα και κάρτες που έχω λάβει κατά καιρούς , σαν θησαυρό).

    Φιλάκια πολλά Άννα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ ευτυχής! Βέβαια με κακομαθαίνετε όλες εσείς που μου στέλνετε κατά καιρούς καλούδια, αλλά είμαι σίγουρη ότι το χαίρεστε κι εσείς!
      Μιλ μερσί Άιρις!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Και να τα χαίρεσαι διπλά γιατί την σήμερον ημέρα είναι σπάνιο να έρχεται κάτι από το ταχυδρομείο και όχι σε e-mail, να είναι ιδιόχειρο το μήνυμα και όχι arial 12αρια, και να είναι πραγματική κούκλα και όχι e-card. Και όλα είναι πανέμορφα!

    Υ.Γ: Είσαι επίσης τυχερή γιατί η κούκλα δεν έχει χέρια. Αυτό σημαίνει ότι αν ζωντανέψει, δεν μπορεί να αρπάξει μαχαίρι. Για το διεστραμμένο μου μυαλό θα μιλήσω άλλη φορά. Με τον ψυχολόγο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι Leo De Stino! Τα χαίρομαι!

      ΥΓ. Να σημειώσω ότι δεν έχει και πόδια, που σημαίνει ότι δεν μπορεί να φύγει!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο δωράκι!! Ρούλα συγγνώμη θα δοκιμάσω να φτιάξω κι εγώ μια τέτοια κουκλίτσα! Τόσο ευρηματική!!! Θα την βλέπεις όταν θα πίνεις το καφεδάκι σου και θα σου φτιάχνει το κέφι!! Μπράβο Αννιώ!!! Καλό ξημέρωμα ρε ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλεια;
      Η Ρούλα μου είπε ότι μπορώ να βάζω τις καρφίτσες μου στην κούκλα, αλλά δεν θέλω να την κλείσω στο κουτί με τα ραπτικά! Τη θέλω έξω, για παρέα!
      Αποστέλλω φιλιά και ετοιμάζω σιγά-σιγά το ποστ με το βραβείο που μου χάρισες!
      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. Γιατι Χριστινα μου ζητας συγνωμη και βέβαια θα την φτιαξεις ειναι πολύ ευκολη και τσαχπίνα... !!!!

      Διαγραφή
  4. ειναι ολα πανεμορφα
    να τα χαρεις Αννα μου
    η σμαραγδενια μας ειναι καταπληκτικος ανθρωπος
    σμαραγδι σαν το πρωσονυμιο της

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το λες είναι: Σμαράγδι σαν το προσωνύμιό της!
      Μιλ μερσί Εκφράσου!

      Διαγραφή
  5. Καλά, έχω λάβει κι εγώ το βιβλίο της Ρούλας μας. Το Σμαράγδι είναι Σμαράγδι! Η δε κούκλα, κούκλα σκέτη! Με γεια και πολλά φιλιά Άννα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μία Πέτρα!
      Η κούκλα κάνει άριστη παρέα! Την κοιτάω και μου φτιάχνει το κέφι!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  6. Ωραία τα δωράκια σου.
    Τα αξίζεις
    Νάσαι πάντα καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα τέτοιες χαρές αναπάντεχες να έχεις φιλενάδα! μόνη σου πήγες στο ταχυδρομείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ερώτηση είναι αυτή τώρα; Με το στεφάνι μου πήγα, φυσικά!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω από κούκλες αλλά έχουμε ίδια οθόνη και πληκτρολόγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμενόμενο είναι Πρόεδρε το ότι έχουμε τα ίδια! Αφού είμαστε δύο άνθρωποι με καλό γούστο, πάνω απ' όλα!

      Διαγραφή
  9. Καλορίζικα και πάντα γεμάτη δώρα εύχομαι!!
    καλησπέρα και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια η κουκλίτσα σου και εκπληκτική η Ρούλα
    που κατέχει καλά την τέχνη του δωρίζειν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Φλώρα Για! Και θεωρώ ότι η Ρούλα είναι από τους πιο καλόψυχους ανθρώπους που κυκλοφορούν εκεί έξω!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Τώρα με κάνεις και ντρέπομαι Αννα μου... δεν ηταν τίποτα σπουδαίο να σου στείλω μια κουκλίτσα.. καλε; χαίρομαι όμως που σου αρεσε γιατί δεν μπορείς να την πεις και όμορφη αυτήν την κούκλα....και δεν υπονοώ τίποτα...ναι; ........ αααα για το φάκελο οταν πήγα στην κοπέλα για το γραμματοσημο .. οταν ειδε την ζωγραφια.... αρχισαν τα Φθινοπωρινα; μου είπε..γελώντας...ξερει οτι παντα κατι βαζω επανω μου αρεσει να ζωγραφιζω..παντως εγω πήρα διπλή χαρα μια δικιά σου και μια δικιάμου..χι.χι.
    να περνας ομορφα οτι και να κάνεις .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάαααακι μου!
      Να μην ντρέπεσαι και να μην κοκκινίζεις!
      Μιλ μερσί και πάλι!
      Αποστέλλω φιλί μεγάαααααααλο!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη η Ρούλα, υπέροχα όσα κάνει, υπέροχα μας τα παρουσίασες κι εσύ!!
    Να τα χαρείς Άννα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μιλ μερσί Μεμαρία!
      Είναι θαύμα η κουκλίτσα και η Ρουλίτσα!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη κουκλίτσα!!!
    Η ζωγραφιά μού θύμισε παλιές, ένδοξες εποχές που αλληλογραφούσα με φίλες και φίλους και σχεδόν πάντα κάτι φτιάχναμε στο φάκελο... Μου έχει λείψει αυτή η επικοινωνία, αλήθεια.

    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Και να 'ναι κάθε μέρα σου γεμάτη αγάπη!


    [Ίδιο πληκτρολόγιο! Κι οθόνη, ίδια με του υπολογιστή β-ου!)

    Καλό ξημέρωμα να έχεις, Άννα!

    ΥΓ. Για τη Σμαραγδένια: ✽♥✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Είναι πανέμορφη η κούκλα μου!
      Κι εμένα μου άρεσε η εποχή που αλληλογραφούσα με φίλους που ήταν μακρυά, αλλά και τώρα δεν με χαλάει που επικοινωνώ μέσω της τεχνολογίας.
      Να μαζευτούμε εμείς οι καλαίσθητοι που έχουμε το ίδιο πληκτρολόγιο, δηλαδή εσύ, ο Πρόεδρος κι εγώ και να πάμε για μπύρες!
      Καλό βράδυ Ρούλα δε κατ!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τα ιδιαίτερα και ξεχωριστά δώρα κι εύχομαι πάντα να λαμβάνεις αγάπη κι εκτίμηση! Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφο απόγευμα!
    Τα φιλιά μου και καλώς σε βρίσκω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Κοκό!
      Είθε να εισακουστεί η ευχή σου και να λαμβάνω πάντα αγάπη και εκτίμηση!
      Καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...