Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2015

Είχα περάσει...

...από την Άιρις και είχε ένα παιχνίδι που το είχε δει στην blogger της διπλανής πόρτας και το οποίο έχει να κάνει με το αλφάβητο και φέρει τον τίτλο "Κάθε σκέψη κι ένα γράμμα" και έχει και σχετική φωτογραφία, αυτή που είναι από κάτω 


και ζήλεψα και είπα να το παίξω κι εγώ! Ιδού οι αλφαβητικές σκέψεις μου: 

Αααααααα, για να σου πω, φτάνει πια! 
Βαρέθηκα να ακούω τα ίδια και τα ίδια! 
Γιατί στην τελική, δεν κατάλαβα, ποιος νομίζεις ότι είσαι; 
Δεν φτάνει που σε βάζω στο σπίτι μου...
Έπρεπε και μόνο γι αυτό να είσαι ευχαριστημένος και να κάθεσαι σε μια γωνιά και να μάθεις να το κλείνεις το στόμα σου όταν πρέπει. 
Ζάχαρη θα περνάγαμε χωρίς εσένα. Αλλά δεν φταις εσύ. Όοοοοοχι. 
Η ηλίθια η φίλη μου φταίει, που πήγε και σε παντρεύτηκε. 
Θαρρείς και την είχαν πάρει τα χρόνια και βιαζόταν να παντρευτεί μη και την πουν γεροντοκόρη.  
Ιατροδικαστές, καθηγητές, φαρμακοποιοί, πιλότοι, όλοι την γλυκοκοίταζαν και την ήθελαν. 
Κι αυτή τίποτα. Είχε έλθει η στραβοβδομάδα. Και στραβώθηκε και πήγε και διάλεξε εσένα. 
Λες και χάθηκαν οι άνδρες! 
Μυαλό κουκούτσι στο κεφάλι της και του λόγου της. 
Να της τα λέω εγώ κι εκείνη στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα...
Ξεροκέφαλη παιδί μου. Τι να πεις; 
Όλο "Είναι καλός, είναι χρυσός, έχει τις χάρες όλες", μου έλεγε και επέμενε το βούρλο: "Μ’ αγαπάει, μην κοιτάς που δεν το δείχνει και ποτέ του δεν μου το έχει πει". 
Που να του πει ο παπάς στο αυτί κι ο διάκος στο κεφάλι. 
Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη, εν τω μεταξύ, ο τύπος. Μην κοιτάτε που δεν το κάνω θέμα τώρα, δεν είναι της παρούσης... Πού το ξέρω; Ε, έχω κι εγώ τις πληροφορίες μου...
Σάνβουαρ (sans voir) σας το λέω...
Τι; Δεν με πιστεύετε; Καλέ σας ορκίζομαι. Να μην σώσει να γίνει ο Άδωνις Πρόεδρος της ΝΔ. 
Υπάρχει όμως η λύση! 
Φυσικά, ούτε που να την ακούσει η φίλη μου. 
Χώρισέ τον, της λέω. Να ησυχάσει το κεφάλι σου, που τον έχεις όλη μέρα και σε πρήζει! 
Ψεκασμένος είναι έτσι κι αλλιώς. Τι να τον κάνεις; 
Ωωωωχ πια, τι τα θέλω κι εγώ και τα σκέφτομαι όλα αυτά; Και τα παίρνω στο κρανίο; Πρέπει να το πάρω απόφαση. Δεν θα γλιτώσουμε ποτέ από δαύτον!

18 σχόλια:

  1. Αχ αυτή η στραβοβδομάδα έχει πάρει κόσμο και κόσμο στο λαιμό της!!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε κι ανοιχτομάτα πάνω από όλα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέματα... Σίγουρα θα ξέρεις κι εσύ τέτοιες περιπτώσεις στραβισμού!
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  2. τελεια και η δικη σου ακροστοιχιδα
    καλημερα και φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Εκφράσου!
      Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα ότι θα το καταφέρω να την φτιάξω!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Μα και πιλότοι; Κόλλησα! Μα πιλότοι ;
    Τελικά ο έρως είναι τυφλός!
    Το αλφαβητάρι σου κύλησε σαν ποταμάκι!
    Φιλούρες Αννούλα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά, εσένα σου έκαναν εντύπωση οι πιλότοι; Οι ιατροδικαστές, δηλαδή, σου είναι αδιάφοροι;
      Άχου, δεν ξέρω αν βγήκε καλό, αλλά είχε πολύ πλάκα όταν το έφτιαχνα και βγήκε αβίαστα. Ίσως επειδή πρόκειται για πραγματική ιστορία, εάν, φυσικά, εξαιρέσεις τους ιατροδικαστάς και τους πιλότους!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  4. Στ΄αλήθεια πολύ γουστόζικο το Αλφαβητάρι σου.
    Νάσαι πάνα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπόρεσα έκανα η δόλια!
      Χαίρομαι που σας άρεσε!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι θα θελα να έχω φίλη σα και σένα να μου τα χώνει αν κάνω μαλακία,με κούρασε που όλοι τα βλέπουν ρόδινα και νομίζουν πως η αγάπη είναι να χαιδεύεις το αυτί του άλλου.
    Στραβοβδομάδα πήρε στο λαιμό της και τη δική μου φίλη αλλά και που της τα λέω...μια από τα ίδια!
    καλησπέρα σε σένα και στις κοτούλες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί εγώ που της τα έλεγα; Αγρόν αγόραζε! Η στραβοβδομάδα βλέπεις...
      Καλό βράδυ Νικολέτα!

      Διαγραφή
  6. Αρχικά να σε ευχαριστήσω που ανέφερες και την φωτογραφία που την έφτιαξα μόνη μου η δόλια από ένα απλό λευκό καμβά και κανείς άλλος δεν την σχολίασε ούτε στο blog μου χαχα οπότε σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Κατά δεύτερον επειδή είναι η πρώτη μου φορά εδώ να σου πω πόσο μου άρεσε η εμφάνιση του blog. Σε απόλαυσα πολύ. Σου βγήκε απνευστί το αλφάβητο και καλά τα είπες. Μακάρι να είχαμε όλοι φίλους σαν εσένα (εγώ ευτυχώς έχω), να μας τα λένε να συνερχόμαστε. Βέβαια έλιωσα στο γέλιο με κάποιους χαρακτηρισμούς και επιπλέον γέλασα επειδή όταν έφτασα στο τέλος έχω διαβάσει όλο αυτό και γράφοντας το σχόλιο με την κότα να ανεβοκατεβάζει το αβγό σκέφτηκα ότι την έχεις έτοιμη για το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη ;) χαχα
    Σε ευχαριστώ για την ευχάριστη και ξεχωριστή σου συμμετοχή. Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες βλόγγερ της διπλανής πόρτας!
      Η φωτογραφία που έφτιαξες μου άρεσε πάρα πολύ, διότι έχει και τα πτηνά και έχω μια αδυναμία σε όλα τα πετεινά του ουρανού, όση σχεδόν και στις κότες μου!
      Με το αλφάβητο διασκέδασα πολύ και δεν περίμενα να το καταφέρω, αλλά, τελικά, όπως λες κι εσύ, βγήκε απνευστί, μάλλον επειδή είναι αληθινή ιστορία, εάν εξαιρέσει κανείς τους πιλότους και τους ιατροδικαστάς που φέρονται να ζήτησαν σε γάμο την φίλη μου!
      Την κότα που παίζει με το αβγό την ονόμασα Δωροθέα η ηράκλω και την έβαλα διότι μου θυμίζει την Άννα Καλουτά στην παλιά ελληνική ταινία "Κορίτσια ο Στόλος"!
      Εγώ ευχαριστώ δια την επίσκεψη και ευελπιστώ να περάσω κάποια ημέρα και από εσένα, όταν μου το επιτρέψει ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος μου!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Μα να ορκιστεις στον Άδωνη;
    Πολύ γελασα.
    Απολαυστικο το αλφαβηταρι σου.
    Η Ιδέα της Μαρίνας τελικά, Σούπερ.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να ορκιζόμουν Ρένα Χριστοδούλου; Μήπως μας έχουν μείνει και πολλές αξίες;
      Εντάξει κι εγώ γελώντας τον έγραφα τον όρκο!
      Η ιδέα ήταν όντως σούπερ και η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να αντεπεξέλθω, αλλά τελικά το διασκέδασα πάααααρα πολύ!
      Σ' ευχαριστώ δια την επίσκεψη και σε καλωσορίζω εδώ πέρα μέσα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  8. Εγραψες Αννα μου έγραψες... σου λεω... εσύ το εγραψες απνευστί και εμεις το διαβασαμε το ιδιο απνευστί σαν νερακι ενα πραγμα ετρεχε...το Αλφαβητάρι σου... μα κι αυτή η φιλη σου να μην σ ακουει; τον ψεκασμενο πηγε να παρει; ωραια ιδέα ειχε η διπλανή.... καλο Σου.κου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά τόσο αγαπησιάρικο και όμορφο σαν το δικό σου, δεν είναι το δικό μου αλφαβητάρι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  9. Κολλημένη στο A= Άννα ή Αυγό, βαρέθηκα να πάω παρακάτω...
    Α= Αλλά... για δες και ένα video, special, πάλι για Α=Αυγά!

    https://www.youtube.com/watch?v=MyrVWELn4aA

    Καλό μήνα με Α=Αληθινά Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις... Τώρα μόλις ήμουν στο βλογ σου και έβλεπα το βίδεο-ξυπνητήρι!
      Και ομολογώ ότι ήταν ότι έπρεπε το βίδεο με το αβγό που μου έστειλες. Ε λοιπόν κι εγώ ποτέ δεν έχω ξαναδεί αβγό να βγαίνει μέσα από αβγό! Και να πεις ότι έχω πάει λίγες φορές στα Χανιά; Ή ότι έχω δει λίγα αβγά; Όχι.
      Φιλί και καλό μήνα!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...