Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Με αυτό που...



...ονομάζουμε παγκόσμιες ημέρες, δεν έχω και πολύ καλή σχέση. Η άποψή μου είναι ότι τις έχουμε εντάξει στο ημερολόγιο για κάθε τι που έχει μεγάλη αξία, αλλά εμείς το ξεχνάμε. Θεωρώ ότι τις χρησιμοποιούμε ως δικαιολογία για την κοντή μας μνήμη. Φρονώ πως λειτουργούν ως άλλοθι για την αδιαφορία μας κατά τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου. Λες και μια ημέρα μόνο είναι αρκετή για να αγαπήσουμε, να συμπαρασταθούμε, να διεκδικήσουμε, να φροντίσουμε την υγεία μας. 
Όλα τα παραπάνω σκέφτομαι κάθε που ξημερώνει μια παγκόσμια ημέρα. 
Υπάρχει, όμως, μία εξαίρεση. Και αυτή δεν είναι άλλη από την Παγκόσμια Ημέρα Αβγού
Είναι η μόνη που παραδέχομαι, γιορτάζω και τιμώ! 
Ημέρα γιορτής σήμερα για τούτο το ιστολόγιο.

Τραγουδώ, λοιπόν, άσμα επετειακόν,


κερνάω αβγά και
ευχαριστώ τις κότες μου, 
τη Βιολάντω τη τζαζλή και 
την Δωροθέα την ηράκλω 
 για τα τόσα αβγά 
που μου έχουν χαρίσει μέχρι σήμερα!  

Bonus:
Συνταγές με αβγά, εδώ.

38 σχόλια:

  1. Πάλι νηστική θα μείνω, αφού τα αβγά με πειράζουν...θα πάρω ένα για να ευχηθώ και θα αντιγράψω το στυλ της Δωροθέας της Ηράκλως καθότι είμαι και πολύ κουλ!
    Κάνε με εικόνα και γέλα άφοβα!
    Το θέμα είναι πως δεν ξέρω αν εύχονται κι τι στις παγκόσμιες μέρες...ας ευχηθώ περισσότερα αβγά!
    Φαντάσου τώρα τη μεμαρία την ηράκλω να χορεύει κιόλας (ναι ακούω και το άσμα)...πάντα κουλ, όμως, δεν ξεχνιέμαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... Κανονικά θα έπρεπε να κερνάω σοκολατένια αβγά, αλλά δεν το προβλέπει η ημέρα!
      Ούτε εγώ ξέρω τι εύχονται στις παγκόσμιες ημέρες. Και του χρόνου με υγεία; Μπορεί!
      Επίσης αντί να κάνω εικόνα εσένα ως άλλη Δωροθέα, μπορείς να το κάνεις φωτογραφία το θέμα να χαρεί το Πανελλήνιο!
      Καλό βράδυ Μεμαρία ηράκλω!

      Διαγραφή
  2. φαν του αβγού οικογενειακώς! Νόμιζα πως θα μας εστελνες σε καποια περιπαιχτικη σελίδα ,αλλά εμεινα αφωνη όταν ειδα πως υπαρχει σάιτ μόνο για αβγά!χαχαχαχα θα τιμησω αρκετες συνταγες νομιζω πίνοντας κρασάκι στο όνομά σου!
    Καλημέραααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ κι εγώ κάνοντας αυτή την ανάρτηση το βρήκα. Δεν το ήξερα!
      Εμείς, πάντως, σήμερα φάγαμε αβγά! Και λόγω της ημέρας, αλλά και επειδή βαριόμουν να μαγειρέψω το οτιδήποτε!
      Καλό βράδυ Νάσια!

      Διαγραφή
  3. να χαίρεστε τις κοτούλες, τα αυγουλάκια και το ιστολόγιο λοιπόν αγαπητό ανεκπλήρωτο... αχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά θα προτιμούσα να χαίρομαι εσένα, αλλά κωλυσιεργείς με τον ρημαδοκισσό και προκοπή δεν θα δω η δόλια.
      Τέλος πάντων, ας είναι... Μιλ μερσί δια τας ευχάς!
      Ααααααααααααχ...

      Διαγραφή
  4. τα αυγουλακια πανε σε πολλα φαγητα και γλυκα
    παντος καιρου και ορεξης

    καλημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στο τιραμισού. Να τα λέμε κι αυτά!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. Nα ζήσουν τ' αυγουλάκια και χρόνια τους πολλά, μεγάλα να γίνουν, στρουθοκαμηλικά.
    (Με την καλή έννοια, που δεν ξέρω ακριβώς ποια είναι αλλά νομίζω πω είναι παρεξηγημένο πλάσμα η στρουθοκάμηλος, όπως όλα τα στοχοποιημένα πλάσματα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ευχαριστώ πολύ Νέφωσις! Έχω ακούσει ότι τα αβγά στρουθοκαμήλου είναι νοστιμότατα!
      Μακάρι να γεννιόντουσαν διπλάσια σε μέγεθος! Ίσως έτσι να μην πείναγα στους καιρούς της δίαιτας, τα βράδια που το πρόγραμμα έχει ένα αβγό και μια ντομάτα!

      Διαγραφή
  6. A, δεν την ήξερα αυτή την γιορτή! Ισχύει και για τα αυγά που ρίχνουμε στην μάπα κάποιου ή μόνο για όσα τρώμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόοοοοονια τώρα είναι αυτή η γιορτή, σου λέει...
      Ισχύει για όλου του κόσμου τα αβγά, ανεξαρτήτως της χρήσης τους κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  7. Και να φανταστείς κάποιες δεύτερες κάνουν τυραμισού χωρίς αυγά τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αει μαρή που θα μας πεις και δεύτερες!

      Διαγραφή
    2. @Κουμπάρος
      Και δευτερότριτες μη σου πω...

      Διαγραφή
    3. Μπα, κυρά Λεκάνα μου, εσείς τα κάνετε χωρίς αυγά; Δεν είναι της τάξης μου αυτό.

      Διαγραφή
    4. @Άννα
      Άει μαρή και εσύ που θα με πεις δευτερότριτη!

      Διαγραφή
  8. A! Τι καλά, τι καλά!
    Από τ' αυγουλάκια της συγχωρεμένης της γιαγιάς, μέχρι του μπαρμπα-Κοσμά και της κυρα-Δήμητρας (ιστορικές φυσιογνωμίες που έχουν συμβάλει τα μάλα στη διατροφή μου με τα σπιτικά αυγά τους), όλος μου ο βίος θα μπορούσε να 'ναι ένα αυγό από μόνος του!

    Το bonus το πρόσθεσα στο blogroll μου, έχει πολύ ενδιαφέρον υλικό για μελέτη και εφαρμογή!

    Πολύχρονα και πολύχρωμα τα αυγά σου, Άννα!

    ΥΓ. Τους χαιρετισμούς μου στις εορτάζουσες, ιδιαιτέρως συμπαθώ τη Βιολάντω επειδή είναι τζαζλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της γιαγιάς, του μπαρμπα-Κοσμά και της κυρα-Δήμητρας; Καλά εσύ δεν άφησες αβγό για αβγό που να μην το φας!
      Αχ κι εγώ το προσέθεσα, διότι ποτέ δεν ξέρω πότε θα ξεμείνω από ιδέες παρασκευής αβγών!
      Μιλ μεσί δια τας ευχάς!

      ΥΓ. Θα μεταφέρω τους χαιρετισμούς!

      Διαγραφή
  9. Αυτή η μέρα είναι σίγουρα φτιαγμένη αποκλειστικά και μόνο για σένα. Άμα το αυγό ήταν σοκολατένιο, θα με υποχρέωνες! Φιλιά πολλά και στις: Βιολάντω τη τζαζλή και
    την Δωροθέα την ηράκλω ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεγα να κερνάω σοκολατένια αβγά, αλλά δεν τα προβλέπει η ημέρα!
      Θα περιμένεις το Πάσχα!
      Πάω να τις φιλήσω εκ μέρους σου!

      Διαγραφή
  10. αυτά είναι! γιορτάζουν τα αυγά, όλα ή μόνο όσα δε θα πέσουν στις φαλάκρες των πολιτικών;
    φιλιά και αυγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εορτάζουν όλα τα αβγά, εκτός των σοκολατένιων! Ακόμα κι αυτά που εκσφενδονίζονται!
      Κίσιζ Ρία!

      Διαγραφή
  11. Ανελέητο spam:

    http://apitis.blogspot.gr/2012/04/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερό ποστ Πρόεδρε! Δεν σε ήξερα τότε!
      Πάντως εμείς ομελέτες φάγαμε σήμερα!
      Επίσης να πω ότι μετά την ανάγνωση της ανάρτησής σου, αποφάσισα να γιορτάζω και την Ημέρα Ύπνου και την Ημέρα Ζυμαρικών. Θα γιόρταζα και τη Ημέρα Κατά Της Δίαιτας, αλλά, μάλλον, αυτή τη γιορτάζω κάθε μέρα!

      Διαγραφή
  12. κάποιος παίζει μαζί μου...
    χάθηκε δεύτερη φορά το σχόλιο μου!
    ε ποτέ!
    και είμαι κατακουρασμένο το δόλιο....
    αφήνω φιλιά εξαντλημένα
    και θα έρθω πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (κοίτα μην πήγε στα ανεπιθύμητα τίποτα)

      Διαγραφή
    2. Χάθηκε το σχόλιο; Αίσχος!
      Δεν βρήκα τίποτα στα ανεπιθύμητα. Ο βλόγγερ αντί να φάει αβγά σήμερα, λόγω της ημέρας, τρώει σχόλια!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Παρ΄όλο που ζω στην....χώρα των αυγών, δεν είναι η συμπάθειά μου.
    Όμως σήμερα θα πάρω ένα από αυτά που προσφέρεις για την γιορτή του "Βlogoσπιτιού σου"
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ ναι! Κάντε την καρδιά σας πέτρα και πάρτε ένα αβγό, ως ενθύμιον της ημέρας!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  14. Happy egg day darling!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=hsBDEiJFrws

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αααα τώρα μάλιστα!!
    λατρεύω τα αβγά και λέω μιας και ήταν και η μέρα τους να πάρω μερικά από τις κότες σου να φτιάξω τίποτα από τα ωραία που είδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις. Να πάρεις όσα θέλεις. Οι κότες μου είναι ελευθέρας βοσκής, τις λες και αλανιάρες και κάνουν ωραία αβγά!

      Διαγραφή
  16. Κο κο κο!
    Λοιπόν, κατ' αρχάς το άσμα... άπαιχτο, δεν υποφέρεται πάνω από ένα δευτερόλεπτο! :(
    Οι συνταγές όλες μια και μια, ειδικά το αυγό σε σχήμα καρδούλας, θα το δοκιμάσω, όταν συναντήσω το κατάλληλο πρόσωπο που θα το εκτιμήσει! <3
    Όσο για την ημέρα του αυγού, προσωπικά ως χορτοφάγος την τιμώ τουλάχιστο τρις φορές τη βδομάδα! ;-)

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα σε όλους τους αυγοφάγους και όχι μόνο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλο τον Κρισναμούρτι, δεν σε βρίσκω και πολύ υπομονετική όσον αφορά στην παραδοσιακή Θρακιώτικη μουσική! Για να καταλάβεις, εγώ άκουσα 7 ολόκληρα δευτερόλεπτα!
      Καλή επιτυχία στις συνταγές αβγών που θα δοκιμάσεις!
      Μπιζούδια!

      Διαγραφή
  17. Αααααα πως μου ξεφυγε η μερα του αυγού εμενα της αυγοφαγούς...δεν το πήρα είδηση καλέ Αννα μου.!! δως μου αυγα και τίποτα αλλο ας οψετεαι η χολιστερινη που με πειριορίζει στην ποσότητα..φιλη μου να μου φιλησεις τις κοτούλες σου και προπαντώς εκεινης με τις μακρυές βλεφαρίδες..που δεν τις πέφτει το αυγό.... πως είπαμε πως την λενε;.....μην τα ξεχάσεις .... σου στελνω και τα δικά μου...φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...