Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E15



Αυτό το "Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie. ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΈΓΙΝΕ" σε κάθε σελίδα που ανοίγω, για πόσο καιρό ακόμα θα μου το βγάζει; 

Προσπαθούσα να καταλάβω πότε έφτασε κιόλας ο καιρός που πρέπει να κάνω σέρβις στο αυτοκίνητο, πώς και πότε έκανα όλα αυτά τα χιλιόμετρα, και αίφνης συνειδητοποίησα ότι ανεβοκατεβαίνω συνέχεια στην Αθήνα για εκλογές. 

Δεν ξέρω και πώς να εξηγήσω την ιλιγγιώδη ταχύτητα που μπαγιατεύουν αυτές οι λαϊκές νωπές εντολές... 

Είναι άξιο απορίας το ότι οι γιατροί σπουδάζουν τόσα χρόνια και το μόνο που ξέρουν να μου πουν είναι "χάστε βάρος". 

Τις προάλλες πήρα τον Σήφη (τον σκύλο μου) αγκαλιά και του είπα ότι, πλέον, η τροφή του υπάγεται στον συντελεστή 23%, άρα από 'δω και μπρος θα πρέπει να πηγαίνει για κυνήγι, εάν θέλει να επιβιώσει. 

Γνωρίζει κανείς αν θα καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ; 

Ακολουθεί ρομαντικός διάλογος μεταξύ συζύγων. 
Εκείνος: Αγάπη μου, σου έφερα λουλούδια! 
Εκείνη: Ή πέθανα ή κάποια μαλακία έκανες. 

22 σχόλια:

  1. Α, θα μας έρθετε για εκλογές στις 20? Μακάρι να μπορέσουμε να τα πούμε.

    Αυτό της Γκούγκλ δεν θα σταματήσει ποτέ. Μήνες είναι τώρα που παίζει.

    Ο Σήφης για κυνήγι; Ούτε αν το έχετε πυροβολήσει πριν το θήραμα.

    Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όχι. Δεν θα σας έλθουμε στις 20. Προκειμένου να αναβάλλουμε για λίγο διάστημα το σέρβις, κάμαμε τα δέοντα και θα ψηφίσουμε στο Άργος, ως ετεροδημότες!

      Μα αφού του πατάω το ΕΓΙΝΕ και πάλι μου το βγάζει. Ακολουθεί ρητορική ερώτηση: Τι θέλει πια από τη ζωή μου;

      Αν είχες δει τον Σήφη δια ζώσης, τώρα θα ήξερες πόσο αιμοσταγές σκυλί είναι και δεν θα αμφισβητούσες την ικανότητά του στο κυνήγι!
      Μην το βλέπεις έτσι, με τις τιάρες στο κεφάλι και τους φιόγκους στα μαλλιά.
      Είναι γιορκσάιρ με ψυχολογία πιτμπουλ, ροντβάιλερ και ντόμπερμαν μαζί!

      Διαγραφή
    2. Δε θα σταματήσει ποτέ mahler;Ω συμφορα!!!Ειχα χάσει επεισόδια όσο δεν έμπαινα.Τώρα έχω βαρεθεί να πατάω got it!

      Διαγραφή
    3. @Ντελίριουμ
      Μα το πατώ το ΕΓΙΝΕ αγαπημένε. Και τίποτα. Η οδηγία πάντα παρούσα.
      Μήπως φταίει που έχω Windows και επιμένει σαν τρελή (η οδηγία), να μου παρουσιάζεται;

      Διαγραφή
    4. @Μαρίνα Ζ
      Νομίζω τη βάψαμε!

      Διαγραφή
  2. Τελικά είσαι καταπληκτική.
    Υπέροχα όλα σου.
    Κρατάω την ιλιγγιώδη ταχύτητα που μπαγιατεύουν οι νωπές εντολές. Μάλλον οι πολιτικοί μας μπαγιατεύουν πιο γρήγορα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβάλετε κ. Κονταρίνη, αλλά δεν πειράζει!
      Μιλ μερσί!
      Καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Αυτό με τα cookie, δεν το "έχω" , γιατί για μένα cookie=μπισκοτάκι, ευτυχώς δεν το συναντώ παντού και ελπίζω να μην είναι κολλητικό!
    Να σου πω τι κάνω η ίδια, όταν μου μαζεύονται προβλήματα, αυτοκινήτου, ζώων, γιατρών, διαδρομών, ΕΜΦΙΑ, αφραγκιάς και λοιπών υποχρεώσεων; Τα βάζω όλα μαζί σ΄ ένα σακί, τα κουνάω καλά καλά μέχρι να τα ζαλίσω, ανοίγω το σακί και αυτά έτσι ζαλισμένα που είναι, μοιάζουν με ζαλισμένα κοτόπουλα (ξέρεις) και μ' αφήνουν στην ησυχία μου, δοκίμασε το, πιάνει!
    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν ζαλισμένα κοτόπουλα; Ξέρω, πώς δεν ξέρω... Πάω να βρω σακί!
      Φιλιά χωρίς ΦΠΑ!

      Διαγραφή
  4. Βασιλιάς ο Σήφης, θα έχει και βασιλικά χόμπι φαντάζομαι...αλλά να κυνηγά για να φάει?
    Αν πατήσεις το "έγινε" στο "Αυτός ο ιστότοπος κ.λ.π. κ.λ.π.) φεύγει...μη με ρωτήσεις τι έγινε όμως γιατί ποτέ δεν πάτησα το "μάθετε περισσότερα"...
    Όσο για τις εκλογές...δε θέλω να δώσω εντολή σε κανέναν τους πια...άλλη εντολή δίνω, άλλα κάνουν...χρειάζονται πολύ εκπαίδευση ακόμα τα πάσης φύσεως σκυλιά (Σήφη no offence) της πολιτικής για να μπορούν να εκτελούν ακόμα και τις βασικότερες των εντολών...ναι, απογοητεύτηκα τελείως!!
    Ο ένφια να καταργηθεί?...εμείς θα καταργηθούμε κι αυτός θα βασιλεύει!
    Καλό ξημέρωμα...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλιάς; Α λες για τη φωτογραφία με την κορώνα! Είναι από της απόκριες. Τον είχα ντύσει Drama Queen!
      Μα το πατάω και δεν φεύγει! Τέλος πάντων, μπορεί κάποτε να βαρεθεί!
      Με τις εκλογές Μεμαρία έχω χοντρό θέμα. Έχω πάθει και Αριστερή κατάθλιψη. Το ίδιο κι ο γιος μου. Και κάποιο φίλοι μου. Είμαστε σε συνεχείς διαβουλεύσεις για το τι θα κάνουμε. Θα δούμε...
      Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, εγώ φταίω που άφησα τον εαυτό μου να ελπίσει ότι κάτι θα αλλάξει. Ας πρόσεχα...
      Κίσιζ Μεμαρία!

      Διαγραφή
  5. Αμάν αυτές οι εκλογές πια!Πάμε για ρεκόρ γκίνες νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον το κάνουν για να μην πλήττουμε...

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένη νομίζω ήρθε η ώρα να χάσετε βάρος για να δούμε αν υπάρχει άλλη πρόταση
    ή απλά κόλλησε η βελόνα.
    Ούτε στις εκλογές θα κατέβετε το λοιπόν...Οπότε σε τι να ελπίζει πια κανείς?
    Όσο για το Σήφη προτείνω όχι μόνο να κυνηγήσει αλλά να αρχίσει να σεργιανάει με κρεμαστό κυπελάκι στο λαιμό ο χαραμοφάης ώστε να βοηθήσει την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κόλλησε η βελόνα. Είμαι αμετανόητη χοντρή, το γνωρίζεις!

      Άσε με, πάω να σκάσω με αυτή την κατάσταση και το καθεστώς ομηρίας που βιώνω...

      Καλή ιδέα! Θα τον πηγαίνω σε μια γωνία στη λαϊκή κάθε Τετάρτη και Σάββατο και θα του λέω "κάνε Σήφη τη Βουγιουκλάκη" και οι περαστικοί όλο και κάτι θα του δίνουν.

      Διαγραφή
  7. Ουφ! Συνδέθηκα... Με τις λαμαρίνες τα cookie μέχρι να τα καταφέρω, πού να χάσω γραμμάριο...
    Με αριστερή κατάθλιψη, αριστερή αγοραφοβία και αριστερές κρίσεις πανικού, έχω και να ξεμπερδεύω και το γάτο μου τον Μπορχες από τις πετονιές... Ανεπίδεκτος ο άτιμος, ούτε λεπι δεν έπιασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχρηστα τα ζωντανά μας, άχρηστα. Βέβαια, ξέρω και κάποιον που έχει ένα κατοικίδιο, που μάλλον σε κάτι του χρησιμεύει, αφού μέχρι και μετανάστης έγινε για χάρη του... Τι να πει κανείς; Υπάρχουν και τυχεροί σ' αυτή τη ζωή...

      Διαγραφή
  8. Δεύτερη ..επισκεψή μου και...πάλι έγραψες!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Να είσθε καλά! Εγώ ακόμα δεν πρόκανα να περάσω από εσάς! Οι συνθήκες της εργασίας βλέπετε...

      Διαγραφή
  9. Αν ακούσω κι από το γιατρό μου την άλλη βδομάδα,...χάστε βάρος θα πεθάνω ( μέχρι στιγμής μου το λένε όλα τα παντελόνια μου για αυτό κι εγώ ούτε που τους ρίχνω πια βλέφαρο).
    Αυτό με τα μπισκότα παραέγινε. Και δεν μου αρέσουν τα μπισκότα γενικώς!
    Οι κότες σου το έσκασαν από το ταβάνι. Έμεινε η Σπεράντζα να με απειλεί...
    ( α χτες έκανα επιλογή -διαδικτυακά- στις χαρτοπετσέτες που θα αγοράσω προσεχώς (για το ντεκουπάζ) και έβρισκα μπροστά μου όλο κότες και κοκόρια! Απαπα λέω αν ήμουν η Άννα θα είχα λυσσάξει να τις αγοράσω όλες!!! )

    Κίσιζ μάι ντίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, βρήκα κάτι μπισκότα από βρώμη ή από κάτι τέτοιο υγιεινό τέλος πάντων, τα οποία είναι πάααααρα πολύ ωραία!
      Οι κότες μου αφήσαν τα αυγά τους και πήγαν εκδρομή. Κι εγώ πήρα τα αβγά, τα τηγάνισα μέσα σε κουπ πατ με σχήμα γραμμάτων και έφτιαξα επικεφαλίδα στο βλογ!
      Η Δωροθέα η ηράκλω (αυτήν που την αποκαλείς Σπεράντζα) όντως απειλεί. Αλλά όχι τους καλούς φίλους του βλογ. Τους περίεργους, τους κακεντρεχείς, τους αγενείς και τις συναφείς κατηγορίες ατόμων απειλεί. Τους λέει "Φρόνιμα, αλλιώς θα το φυσάτε και δεν θα κρυώνει"!
      Ε, πάρε μια χαρτοπετσέτα με κότες, έτσι για ενθύμιο!
      Φιλί!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.