Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015

Πωλούνται...



...ετοιμοπαράδοτες αναρτήσεις (χωρίς εικονογράφηση*) με την υπογραφή σας. Δέχομαι παραγγελίες για τα κάτωθι είδη :

1) Υπαρξιακές
2) Επικαιρότητας 
3) Μacroeconomics 
4) Καλλιτεχνικού περιεχομένου 
5) Υβριστικές 
6) Αλληγορικές - υπαινικτικές 
7) Social networks για τον λαό 
8) Βαριά πολιτικοποιημένες 
9) Διαφημιστικές 
10) Μέντιουμ, χαρτορίχτρες, καφετζούδες 
11) Ξεμπροστιάσματα 
12)Παιδικές εκθέσεις - μανιφέστα** 

Συνδυασμοί δεκτοί, τιμές φιλικές, πλήρης εχεμύθεια. 

Αναρτήσεις με θέμα τις εκλογές, τις πτωχεύσεις, το μεταναστευτικό και τα Όσκαρ έχουν εξαντληθεί. Να πάτε αλλού. 

* Την εικονογράφηση την αναλαμβάνω κατόπιν ειδικής συμφωνίας, διότι είναι πολύ ακριβή και θα σας κοστίσει ο κούκος αηδόνι, αλλά είμαι αποφασισμένη με αυτόν τον τρόπο να φάω το ψωμί όλης της εγχώριας βλογόσφαιρας. 
** Γ' Δημοτικού έως Α' Γυμνασίου, κοινωνικού-αγωνιστικού περιεχομένου ( πάντα σε στενή συνεργασία με τους γονείς).

ΥΓ. Η ιδέα μου ήλθε από το σχόλιο που άφησε ο Leo De Stino στην ανάρτηση "Σάλος ξέσπασε..." της Τρίτης, 18 Αυγούστου 2015. Σας το παραθέτω, δια του λόγου το αληθές:


Καλή εβδομάδα!

39 σχόλια:

  1. Υβριστικές και μια εικόνα με παστίτσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, θα το σκεφτώ και θα συζητήσουμε για την τιμή. Αν και κανονικά το παστίτσιο δεν θα έπρεπε να είναι εικονογραφημένο, αλλά αληθινό και να το τρώμε παρέα στα Χανιά (και σε αυτό το σημείο η γράφουσα σιγοκλαίει που δεν μπορεί να το κάνει πραγματικότητα το παραπάνω σκηνικό, προς το παρόν τουλάχιστον)!

      Διαγραφή
  2. Η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική κατάσταση των ανερχόμενων οικονομικών χωρών σε συνάρτηση με την πολιτιστική παραγωγή της εκάστοτε χώρας που έρχεται σε πλήρη ρήξη με των θεολογικών πεποιθήσεων τους. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, αλλά θα σου κοστίσει τριπλάσια τιμή, διότι το θέμα που ζητάς είναι πολυσύνθετο.
      Εγώ ευχαριστώ δια την προτίμηση!

      Διαγραφή
  3. Είμαι αναποφάσιστη...δεν ξέρω τι να (πρωτο)παραγγείλω...έχω και low budget η έρμη!
    Το κατάστημα τι προτείνει?
    Χμμμ..θα αρχίσω με μια υπαρξιακή για ορεκτικό, φέρε και μια υβριστική να βρίσκεται και μια μερίδα καλαμαράκια (ουπς sorry) ένα ξεμπρόστιασμα για να δω αν τρώγεται....και ένα μπουκάλι νερό να τα καταπιώ!
    Πόσο χρεώνεις το νερό?
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή είσαι μία πτωχή πλην τιμία κόρη, θα κάνουμε το εξής: Θα σου φτιάξω μία ανάρτηση που να ξεκινάει με υπαρξιακό πρόβλημα και στην πορεία θα υβρίζει ξεμπροστιάζοντας. Οπότε θα πληρώσεις για μία. Το νερό το χρεώνω 30 σεντ το μικρό μπουκάλι και 70 το μεγάλο.
      Σκέψου το κι εδώ είμαστε.
      Φιλί!

      Διαγραφή
  4. Tι μαγκιές είναι αυτές;;

    Με σοκάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω μάνα μου; Κάπως πρέπει να συμπληρώσω το εισόδημά μου η χαμηλόμισθη!
      Αλλά μη σοκάρεσαι μ' αυτό, έχω κάνει και χειρότερα!

      Διαγραφή
  5. Κάτι σε ξεμάτιασμα μπορώ να ζητήσω;
    Οδηγίες και τέτοια.
    Θα κάνει θραύση με τον μαζικό πονοκέφαλο που επικρατεί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά, μόνο που θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω, διότι από ξεματιάσματα δεν ξέρω, αλλά έχω τη θεία τη Ρούλα (εξπέρ στο είδος), η οποία κατοικεί στο Λαγονήσι. Όπως αντιλαμβάνεσαι θα πρέπει να πάω εκεί, διότι τα ξεματιάσματα δεν μεταδίδονται τηλεφωνικώς. Άρα θα επιβαρυνθείς τα οδοιπορικά μου από το Άργος στο Λαγονήσι. Δεν θα είναι πάντως πολλά, διότι θα κινηθώ με τα ΜΜΜ.

      Διαγραφή
  6. Αναλαμβάνεις διπλωματικές αρχιτεκτονικής με τις μακέτες; Έχω κάποιον γνωστό που ενδιαφέρεται, καταλαβαίνεις...

    Καλημέρα και καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι δεν έχω γνώσεις για κάτι τέτοιο, αλλά έχω ένα ξάδερφο αρχιτέκτονα που μπορεί να φτιάξει την διπλωματική του φίλου σου καθώς και τη μακέτα. Θα του κοστίσει κάτι παραπάνω βέβαια, γιατί είναι ακριβός αυτός. Φυσικά δεν θα βγάλω τίποτα από αυτή την ιστορία, αλλά κομμάτια να γίνει, αφού τα χρήματα θα πάνε στο σόι μου μέσα.

      Διαγραφή
  7. Πόσες αναρτήσεις αγοράζω με ένα μεγάλο, ντεκουπαριστό αυγό; Βλέπεις είναι και τα capital controls στη μέση για να έχουμε ρευστότητα σε ζεστό χρήμα....
    Κι όταν λες καλλιτεχνικού περιεχομένου; Αγγίζεις τα χωρικά μου ύδατα;
    Καλές δουλειές εύχομαι ☺
    Κίσιζ Αννούλα μας !
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται από το θέμα του ντεκουπάζ. Εάν είναι με τις χαρτοπετσέτες που εικονίζονται κότες και κοκόρια, μπορώ να σου δώσω μια ανάρτηση μέχρι 250 λέξεις. Αν είναι με λουλούδια ή κάτι άλλο της επιλογής σου, μπορώ να προσφέρω μία με 70 λέξεις.
      Όταν λέω καλλιτεχνικού περιεχομένου, αναφέρομαι σε εγχώρια καλλιτεχνικά κουτσομπολιά και ουχί στις καλές τέχνες!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  8. Εγω παλι λεω να το γυρισω στο " Η Εμμανουελα σας απαντα..." συμβουλες παντος ειδους, με σιγουρα αποτελεσματα. Προφανως επι πληρωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι μία εξαιρετική ιδέα και ίσως μπορούμε κάπως να το φτιάξουμε και να συνεργαστούμε, δίνοντάς μου ένα λογικό ποσοστό. Άσε με να το σκεφτώ, να κάνω ένα οργανόγραμμα και θα σε ενημερώσω.

      Διαγραφή
  9. Κάντε μου μία ελεύθερο θέμα, πλερώνω όσο όσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού πληρώνεις όσο όσο, θα σου κάνω μία με λίγο απ' όλα! Μία κάτι σαν ποτ-πουρί φαντάσου.
      Εννοείται ότι θα έχεις ιδιαίτερα καλή μεταχείριση στην τιμή, διότι μου στέλνεις ζωές και έξτρα κινήσεις στο κάντυ κρας σάγκα!

      Διαγραφή
  10. Το χαρτορίχτρα, μέντιουμ, αστρολόγα, καφετζού, μου κάνει φτάνει ν΄ασχολείται μόνο με ερωτικά και να μην αγγίζει τα οικονοπολιτικά, πληρώνω ανταποδοτικά... και με ότι έχετε ευχαρίστηση!

    ΑΦιλάκιααααααααααααα και καλές δουλειές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να σου πω ότι εάν δεν έχεις ρευστό θα με πληρώσεις με τούρτες Πάβλοβα ή σοκολατίνες.
      Στο θέμα μας τώρα: Φτιάχνω μόνο με μέντιουμ, χαρτορίχτρες και καφετζούδες. Εάν θέλεις και αστρολογικά θα σου πάει 200 ευρώ παραπάνω (ή εναλλακτικά 10 Πάβλοβες και 3 σοκολατίνες ακόμα) παραπάνω, διότι θα πρέπει να ανοίξω τους αστρολογικούς χάρτες, να βρω συναστρίες και άλλα συναφή. Αν σου φαίνεται υπερβολικό το ποσό, να πας στον Λεφάκη ή για πιο φτηνά, στον Χορταρέα.
      Ευχαριστώ δια την ευχή!
      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. Ο Λεφάκης είναι κακούλης, χαίρεται να σου λέει πως όλα θα πάνε στραβά... αυτός ο Χορταρέας τι πράγμα είναι; θα τον γκουγκλάρω να δω!
      Πάντως μερσί και μπιζού=Φιλάκια στα Γαλλικά!

      Διαγραφή
    3. Ααααααααααααααααααπαπαπα... αυτός ο μπιπ,μπιπ, μπιπ, να μη πω... είδες τι παθαίνει κανείς όταν δεν ανοίγει την TV... εξαιρείται όμως το σημερινό ξεκατίνιασμα!
      Μπιζούδια!

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω αν ο Λεφάκης είναι κακούλης ή αν όντως όλα πάνε στραβά! Θα δείξει! Ο Χορταρέας πάντως είχε πολύ πλάκα όταν μεσουρανούσε, την δεκαετία του '80 ήταν θαρρώ. Θυμάμαι, με την παρέα μου, τον βάζαμε επί τούτου για να διασκεδάζουμε!
      Μπιζού κι από εμένα!

      Διαγραφή
  11. Miα χαρά Αθηνά μου! Κι άμα δεν προκάμεις να τα τελειώσεις όλα, στείλε δουλίτσα και προς τα δω, να φάμε κι εμείς ψωμάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Εύα, θα δω τι μπορώ να κάνω, αλλά μην περιμένεις και πολλά με την οικονομική στενότητα που έχουν οι φίλοι που έρχονται εδώ πέρα μέσα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  12. Ηρθα μετα απο πολλες μερες να δώ τι κάνεις .. και τι βλέπω Αννα μου ;ποροχωρήμενα πραγματα... Ετοιμες αναρτήσεις;;χμμμ ενδιαφερον Αννα μου .. καλέ εσύ έχεις ξεφυγγγγγ σε λ'εω.. σουπερ ιδέα.. θα κονομήσεις χρήμα με το τσουβαλι.... ξερεις τι φαιά ουσία ξοδευουμε καθε φορα που είναι να κανουμε μια αναρτηση;..ου ου ου ασε δε το θεμα... εσύ μας προσφέρεις μεχρι και θεματα.. τι αλλο να θελουμε...πια απο την ζωή μας;... αμαν βρε Αννα μου καθε φορα που βλεπω το αυγό της κυρίας κοτας διπλα να το πεταει ψηλα η καρδια μου πάει στην Κουλουρη....τωρα θα πεσει και θα σπάσει λέω.... με γεια και τα αυγά στην λεζαντα.....ααααα δεν σου είπα τι ανατηση θελω... μαι καλιτεχνική περιποιημενη πλιζζζζζζζζ με όλα τα νεα της Αλέξενας.. ναι; φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω Ρουλάκι; Ότι μπορώ για να συμπληρώσει το εισόδημα!
      Το αβγό της Δωροθέας μην το φοβάσαι. Δεν παθαίνει τίποτα! Είναι εκπαιδευμένη κότα!
      Εντάξει Ρούλα, το σημειώνω, μία με καλλιτεχνικά νέα! Μείνε ήσυχη!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  13. Η λύση είναι μία,σύνορα με την ιαπωνια!τετοια ανάρτηση θελω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, αλλά για πες... Θα πληρώσεις σε γεν;

      Διαγραφή
  14. Γιατί άφησες έξω τα ταξίδια στα Εφτάνησα;
    Έχω και χαμηλές τιμές.
    Στ΄αλήθεια πρωτότυπο και ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πα πα, ποτέ! Μπορεί να είμαι ευρωφονιάς, αλλά έχω και κάποιες ηθικές αξίες, κάποιες αρχές! Τα ταξίδια στα Εφτάνησα είναι δική σας ειδικότης και δεν θα μπορούσα με τίποτα να εμπλακώ με το θέμα!
      Δια τούτο, εάν κάποιος πελάτης ενδιαφερθεί για να αγοράσει ανάρτηση με θέμα τα Επτάνησα, θα τον παραπέμψω σε εσάς! Εννοείται ότι θα πάρω ποσοστά!
      Μιλ μερσί!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  15. Ιδεάρα! Εκεί θα καταλήξουμε όλοι μου φαίνεται Αθηνιώ! Καλώς σε ανταμώνω ξανά για τη χειμερινή σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί δεν βγαίνει αλλιώς. Εσύ, για παράδειγμα, μπορείς να πλέκεις εκείνους τους ωραίους σελιδοδείκτες με τα λουλουδάκια στο τελείωμα ή πορτοφολάκια ή θήκες καπνού και να τα πουλάς στη βλογόσγφαιρα, αλλά και σε όλο το διαδίκτυο, μέσω διαδικτύου!
      Καλό Φθινόπωρο (το οποίο αργεί πολύ να έλθει τελικά) να έχουμε!

      Διαγραφή
    2. Πλέκω πλέκω αλλά επειδή δεν περισσεύει ρευστό για δώρα στο τέλος τα χαρίζω όλα, κατάλαβες τι γίνεται; χαχα Τώρα μαθαίνω ραπτική μπας και δω από εκεί κανά χαϊρι!

      Διαγραφή
    3. Μάθε ραπτική να ανοίξουμε ατελιέ! Εγώ ήδη ράβω μόνη μου τα περισσότερα ρούχα μου!
      Θα φτιάχνουμε και θα τα πουλάμε στη βλογόσφαιρα και θα κάνουμε τρελή περιουσία! Χο χο χο χο!

      Διαγραφή
  16. Μμμμμ..... δεν μπορώ να αποφασίσω... ας παραγγείλω προς το παρόν μια υβριστική, που το έχω και μεγαλύτερη ανάγκη, και στην πορεία βλέπουμε!
    Πολύ καλή ιδέα πάντως!!
    Καλώς σε ξαναβρίσκω Αθηνάάαα, μετά από καιρό! :)))
    Καλό φθινόπωρο (μιας και άρχισε να δροσίζει πολύ)
    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια υβριστική. Το σημειώνω! Για την τιμή θα μιλήσουμε άλλη ώρα!
      Καλώς ήλθες και πάλι, αλλά δεν έχει δροσίσει όσο θα βόλευε την αναπνοή μου!
      Κίσιζ Ναστένκα!

      Διαγραφή
  17. γράψε μου μια ερωτική επιστολή και πληρώνω με βάφλες σε κουπαστή να χαζεύουμε σέρφερς μαζί με τον mahler76.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πουθενά στη λίστα μου να περιλαμβάνονται ερωτικές επιστολές;
      Όχι.
      Αλλά, κομμάτια να γίνει, θα γράψω μία. Φυσικά θα πληρώσεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες, τουτέστιν 50 σεντ τη λέξη, αλλά θα είναι τεφαρίκι η επιστολή. Με όσα γλυκανάλατα θέλεις!
      Αλλά εάν είναι να έχουμε βάφλες, θα σου κάνω μια καλύτερη τιμή. Ας πούμε 20 σεντ τη λέξη. Τίποτα λιγότερο!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...