Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2015

Προσφάτως...



...ο κ. Κονταρίνης και η Ρούλα δε κατ, είχαν την ευγενή καλοσύνη να μου απονείμουν ένα βραβείο. Αν και γίνεται της τρελής εδώ πέρα μέσα από βραβεία που έχω πάρει κατά καιρούς (βλέπε εδώ), εν τούτοις δεν μου πήγαινε να το αρνηθώ, διότι είμαι και ψωνάρα. 
Το βραβείο έχει και κάποιες ερωτήσεις, 10 από τον κ. Κονταρίνη και 10 από την Ρούλα δε κατ, στις οποίες οφείλω να απαντήσω, προφανώς, για το "ασμπέτε" του θέματος. Ας μην μακρηγορώ όμως και ας περάσω στο διά ταύτα.

Οι ερωτήσεις του κ. Κονταρίνη:

1. Έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε το όνομα του blog σας; 
Ποτέ. Νομίζω μου ταιριάζει γάντι. 

2. Πόσο έχει αλλάξει η κάθε σας μέρα από τότε που πατήσατε για πρώτη φορά το πλήκτρο. 
Ποιο πλήκτρο από όλα; 

3. Όταν δεν έχετε έμπνευση, πού καταφεύγετε για να την βρείτε και να αλλάξει η διάθεσή σας; 
Δεν έχω ποτέ έμπνευση και αγνοώ πού βρίσκεται για να την ψάξω. 

4. Έχετε σκεφτεί να ασχοληθείτε επαγγελματικά με το blogging;
Φυσικά. Θα πουλάω αναρτήσεις και θα κάνω χρήμα με ουρά! 

5. Ποια είναι η γνώμη σας για τους Έλληνες bloggers σε σχέση με τους ξένους; 
Ξέρω μόνο όσους έρχονται εδώ πέρα μέσα και είναι όλοι τους μια χαρά άνθρωποι. 

6. Πόσο γεμάτη είναι η μέρα σας; Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας; 
Είμαι εργαζόμενη, σύζυγος, μητέρα, κόρη υπερήλικης μαμάς και καλή νοικοκυρά. Άρα δεν έχω ελεύθερο χρόνο. 

7. Σε ένα όνειρο πού θα ταξιδεύατε; Σε ποια χώρα θα είσαστε και τι θα θέλατε να κάμετε; 
Στο νότιο τμήμα του Κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, στη Βόρεια Καλιφόρνια των ΗΠΑ, συγκεκριμένα στη Σίλικον Βάλλεϋ, να πάω να πάρω γνώσεις στην τεχνολογία και μετά να γίνω χάκερ. 

8. Το ποτήρι το βλέπετε μισοάδειο ή μισογεμάτο; 
Ας μην γελιόμαστε. Μισοάδειο είναι. 

9. Διαλέξτε: ελληνική, μεξικάνικη ή ασιατική κουζίνα; 
Ιταλική. 

10. Αγαπημένο σας στυλ διακόσμησης; 
Μινιμαλιστικό. 

Οι ερωτήσεις της Ρούλας δε κατ:

1. Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blogging;
Ο θάνατος του καλύτερού μου φίλου.

2. Μια χαρούμενη ή συγκινητική εμπειρία σου ως blogger.
Χαρούμενη εμπειρία: Όταν κουμπάριασα με τον Mahler.
Συγκινητική εμπειρία: Όταν γνώρισα το ανεκπλήρωτο. Ααααααχ…

3. Κινηματογράφος, θέατρο, τηλεόραση ή [ταινίες - σειρές στο] διαδίκτυο;
Κινηματογράφος και ταινίες - σειρές παράνομα κατεβασμένες από τόρεντς.

4. Ένα βιβλίο που διάβασες και σε εντυπωσίασε ή σε απογοήτευσε.
Με εντυπωσίασε το "Καλός άντρας είναι ο νεκρός άντρας" της Gaby Hauptmann και με απογοήτευσε το "Η καλοσύνη των ξένων" του Πέτρου Τατσόπουλου.

5. Βράδυ. Ψυχαγωγία ή περισυλλογή;
Δουλειά στην εφημερίδα.

6. Αγαπημένος προορισμός στην Ελλάδα ή αλλού. Τι σε "τραβά" εκεί;
Χανιά. Οι λόγοι δύο: Η Ζωή Μ. κι ένα παστίτσιο που έχω τάξει στον Πρόεδρο, εάν καταφέρω να πάω κάποια στιγμή.

7. Η γυναίκα είναι... (συνέχισε τη φράση)


8. Ο άντρας είναι... (συνέχισε τη φράση)


9. Αν σ' ένα ταξίδι σου έπρεπε να πάρεις μαζί σου πέντε αντικείμενα μόνο, ποια θα ήταν αυτά;
Τσιγάρα, αναπτήρα, κινητό τηλέφωνο, γυαλιά πρεσβυωπίας και την τσάντα μου με χίλια πραγματάκια μέσα.

10. Το πιο κοντινό κι αγαπημένο σου πρόσωπο είναι...;
Δεν λέω, διότι θα παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι που διεκδικούν τον τίτλο!

Και σε αυτό το σημείο ακολουθούν κάποιοι κανόνες γι αυτούς που παίρνουν το βραβείο, αλλά επειδή οι κανόνες έχουν γίνει για να τους παραβαίνω, θα ευχαριστήσω τόσο τον κ. Κονταρίνη, όσο και την Ρούλα δε κατ, για την τιμή που μου έκαναν και θα πάω να μαγειρέψω!

41 σχόλια:

  1. Καλό μαγείρεμα, καλό μαγείρεμα!!!
    Παστίτσιο θέλω κι εγώ! Μόνο το Ρέθυμνο μας χωρίζει με τον Πρόεδρο.. Έλα κι από 'μας να σε δούμε!!!
    Φιλιάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΧΑΜΟΣ!!!....... Α, τι είναι αυτά που μου έφερες; Μπύρες; Μα τι καλή που είσαι!
      Νταξ' μωρέ κράτα μου απλά ένα κομματάκι για μετά τη σούρα!

      Διαγραφή
    2. @Γιώτα Αρ
      Και πόσο είναι να διασχίσει κανείς το Ρέθυμνο; Ένα τσιγάρο δρόμος είναι! Ας κατέβω εγώ Χανιά και όλους θα έρθω να σας δω!
      Με παστίτσιο ανά χείρας, αντί για γλυκά!

      Διαγραφή
    3. @Πρόεδρος
      Ψυχραιμία Πρόεδρε!
      Το πολύ-πολύ να κάμω δύο ταψιά, να δώσω το ένα στη Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  2. Αν κατεβεις χανια περνα ακι απο εδώ....και τωαρ θα μου πείς οτι απο όλες τις απαντησεις αυτή είδες;; οοοχι καλε Αννουλα.. τις ειδα και τις αλλες αλλα ενα θα σου πω... και θα σου χαρ΄'ισω ενα κλαπ.. κλαπ.. για το χιουμορ σου.. ναι; να περνας ομορφα.. εστω και στα δυσκολα .. βρες τον δρόμο, υπάρχει... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλεεεεεε, κι εγω τις ειδα τις αλλες απαντησεις αλλα εμεινα εκει που με συνεφερε.. :Ρ

      Διαγραφή
    2. @Ρουλάκι
      Σιγά μη δεν έρθω να πιω καφέ στο μπαλκόνι σου με θέα τη θάλασσα! Και γλυκό του κουταλιού θα με τρατάρεις όμως. Για να μην σε βάλω να μου φτιάξεις και καλτσουνάκια με μέλι!
      Κι όσο για τον δρόμο, θα τον βρω. Και τον δικό μου και για το σπίτι σου!
      Φιλί.

      Διαγραφή
    3. @Γιώτα Αρ
      Καλέ σε πιστεύουμε! Αλλά κι εγώ εκεί θα έμενα! Σε εκείνο που θα με συνέφερε! Χο χο χο!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαξιώ τις ερωτήσεις που γίνανε γιατί είναι λιγότερο πρωτότυπες από τις εμφανίσεις του Αδώνιδος στην τιβί. Αλλά δίνω μπράβο στις απαντήσεις!

    Υ.Γ.: Το παστίτσιο δεν ξεχνιέται ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ αυτό που θα βάλει, σου λέει, υποψηφιότητα για Πρόεδρος της ΝΔ; Νομίζω ότι ήλθε ο καιρός να ψάξω να βρω το διαβατήριό μου, να μεταναστεύσω!
      Μιλ μερσί Πρόεδρε!

      ΥΓ. Και καλώς δεν ξεχνιέται, διότι τον λόγο μου τον κρατάω! Αρκεί να έλθω, φυσικά!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφα όσα γράφεις.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κ. Κονταρίνη!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  6. Καταρχάς να σε ευχαριστήσω που με βρίσκεις μια χαρά άνθρωπο. Όχι θα το πω και στη μαμά μου που με αμφισβητεί. Το είπε η Άννα από το σιγά τ'αυγά. Λες να μην μας πάρει στα σοβαρά;
    Έπειτα σε ευχαριστώ που μας κάνεις να γελάμε γιατί το έχουμε ανάγκη.
    Και τρίτον ...τι καλό μαγείρεψες;
    Φιλούρες ολούθε!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά θα μας πάρει στα σοβαρά, διότι ο λόγος της Άννας είναι εγγύηση!
      Ότι μπορώ κάνω η βαριόμοιρη, μπας και ξεχαστούμε λίγο από την επίπονη καθημερινότητα! Αλλά κι εγώ ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ και δεν με ξεχνάς!
      Έφτιαξα ρεβύθια!
      Κίσιζ δίαρ!

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς που επέστρεψες, να γελάει το πικραμένο μας χειλάκι, καλή μας Άννα... Φιλά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα!
    συγχαρητηρια για το βραβειο
    ευχομαι πολλα ακομη
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει όλα θα μπορούσα να τα περιμένω, αλλά την ιταλική κουζίνα ως απάντηση ποτέ! χαχαχαχα! απολαυστική!
    Συγχαρητήρια για το βραβείοοο!
    Φιλάκια πολλάάααα Άννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αφού είμαι μακαρονού, τι να κάνουμε;
      Μιλ μερσί Ναστένκα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  10. H επόμενη ανάρτηση επιβάλλεται να είναι η διαμαρτυρία για την διαστρέβλωση των απαντήσεων σου από τους δημοσιογράφους. Τι θα γίνει, εγώ θα σου μαθαίνω όλα τα κόλπα του star system?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απλό το θέμα Leo De Stino. Εσύ είσαι ο σταρ, εσύ θα μου τα μαθαίνεις τα κόλπα!

      Διαγραφή
  11. Δεν παίζεσαι ούτε με 1 - 2 - Χ !
    Μία και μία οι απαντήσεις σου!
    (Δεν ξέρω αν, ειδικώς στη Σίλικον Βάλλεΰ, θα αποκτήσεις τις κατάλληλες γνώσεις για χάκερ! ;-) Αλλά αν σε εξιτάρει η τοποθεσία...)

    Άντε, και εις άλλα!
    Την καλημέρα μου!

    ΥΓ. Special thanX για την αποδοχή του Liebster-ακίου και τη χορταστική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρούλα δε κατ. Η Σίλικον Βάλλεϋ είναι το σωστό μέρος για να μάθω τα της τεχνολογίας, αφού σου λέει ότι σήμερα γενικά χρησιμοποιείται ως μετωνύμιο για τον τομέα υψηλής τεχνολογίας, που δραστηριοποιούνται στις τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών - οδηγοί των εξελίξεων σε αυτούς τους τομείς - με ειδικευμένο εργατικό δυναμικό από όλο τον κόσμο!

      ΥΓ. Καλέ αλίμονο, δική μου η ευχαρίστηση δια την προτίμηση!

      Διαγραφή
  12. Μα βιβλιο του Τατσοπουλου; Μα του Τατσοπουλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φρικάρεις Μανόλο 7. Το θέμα που πραγματεύεται το συγκεκριμένο βιβλίο του Τατσόπουλου με αφορά άμεσα και γι αυτό το διάβασα. Αλλά με απογοήτευσε, διότι περίμενα μια πιο βαθιά προσέγγιση και όχι τόσο επιφανειακή... Ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.
      Για να σε καθησυχάσω πάντως, σε διαβεβαιώ ότι στην βιβλιοθήκη μου δεν βρίσκεται άλλο βιβλίο του εν λόγω συγγραφέα!

      Διαγραφή
    2. Καμιά φωτογραφία του μήπως; Μπορεί να είσαι από αυτές τις μισές της Αθήνας.....

      Νταμν! Δεν είσαι από Αθήνα. Μήπως επισκέφτηκε και άλλες πόλεις;

      Διαγραφή
    3. Αχ Πρόεδρε, από Αθήνα είμαι. Μην κοιτάς που μετανάστευσα στο Άργος η δόλια... Ευτυχώς είχα μετακομίσει ήδη όταν ο εν λόγω είχε ξεκινήσει το σπορ. Ή μήπως δυστυχώς; Φοβούμαι πως δεν θα το μάθουμε ποτέ!

      Διαγραφή
  13. Καλήμερα και καλώς σε βρίσκω!!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου,απολαυστικές,αν και τα βραβεία αυτά ανέκαθεν με εκνεύριζαν όσο και μου άρεσαν.Τι να πεις,καλά δεν ήμουν ποτέ!
    Εκεί όμως που θα μείνω,είναι η κότα σου!!ΦΟΒΕΡΗ!!
    καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άουρ γουοκ 1 και καλώς ήλθες εδώ πέρα μέσα!
      Δεν έχω θέμα με τα βραβεία. Ίσα-ίσα κάνω συλλογή. Επίσης έχω συλλογή από σπιρτόκουτα, από αναπτήρες (άδειους) και από γραμματόσημα!
      Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στην κότα αριστερά όπως βλέπεις την οθόνη του υπολογιστή. Η κότα έχει όνομα και ονομάζεται Δωροθέα η ηράκλω. Αλλά και η μικρή κλώσα, κάτω δεξιά της οθόνης, έχει όνομα. Είναι η Βιολάντω η τζαζλή. Ναι, το σιγά τ' αβγά έχει μια μικρή αδυναμία στον Ηλία Πετρόπουλο και στα καλιαρντά κατ' επέκταση...
      Μιλ μερσί δια την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  14. ένα θα πω μόνο (γιατί τα περισσότερα τα περίμενα ως απαντήσεις).... αχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααχ, δεν χρειάζεται να πεις ούτε μια λέξη παραπάνω...

      Διαγραφή
  15. παστίτσιο ακούω αλλά ένα ταπεράκι δεν είδαμε... μου φαίνεται πως μαγειρεύεις τόσο συχνά όσο εγώ. δηλαδή ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ με άρεσαν οι ερωταπαντήσεις σου! Κι επειδή είσαι πολύ τσίφτισσα σου έχω κι εγώ ένα βραβείο που θα σου αρέσει πάρα πολύ! http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί! Το πήρα και το έχω εδώ απέναντι και το καμαρώνω. Εν ευθέτω χρόνω θα κάμω και σχετικό ποστ! Δεν ξέρω πότε, αλλά θα κάμω διότι μου αρέσουν αυτά!
      Εν τω μεταξύ, ελπίζω να φαίνονται τα σχόλια εκεί που σου τα αφήνω, διότι δεν έχω γκουγκλ πλας η δόλια και ούτε θέλω να έχω.
      Φιλί!

      Διαγραφή
  17. Πού το πέτυχες το άσμα?..χτυπιέμαι από τα γέλια!
    Οι απαντήσεις σου δεν με ξάφνιασαν (εντάξει λίγο ο Τατσόπουλος με ζόρισε, αλλά το ξεπέρασα επειδή ήταν απογοήτευση) και χάρηκα ιδιαίτερα που μας θεωρείς μια χαρά ανθρώπους!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο, η δουλειά μου είναι τα άσματα! Ψάχνω η ρουφιάνα, ψάχνω και βρίσκω!
      Το βιβλίο του Τατσόπουλου το διάβασα λόγω του θέματος που πραγματεύεται και με αφορά προσωπικά και ήθελα να δω και κάποιου άλλου την προσέγγιση, αλλά ναι, με απογοήτευσε.
      Μα είστε μια χαρά άνθρωποι!
      Μιλ μερσί Μεμαρία!
      Κίσιζ, μένυ κίσιζ!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...