Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2015

Κάτι καινούργιο...



...συμβαίνει στη ζωή μου, εδώ και δώδεκα ημέρες. Δεν το λες και τέλειο, αλλά δεν πεθαίνεις από αυτό, από ότι διατείνεται μετά βεβαιότητας ο καρδιολόγος. Έχω, σου λέει, αρρυθμία! 
Δεν με εξέπληξε το γεγονός, διότι ήδη είχα μία ανισορροπία, άρα επόμενο ήταν να πάθω και αρρυθμία. Προφανώς, στην παρά πέρα πορεία μου, θα πάθω κι άλλα τα οποία ξεκινούν με το στερητικό "α". 
Αυτή η ιστορία, μου προκαλεί κάτι ανάμεσα σε αίσθημα παλμών και μυϊκό σπασμό, έναν ντουβρουντζά μη σου πω, στη βάση του λαιμού, ακριβώς κάτω από την κλείδα και η έκταση του φαινομένου έχει διάμετρο 2ευρου. Μου έδωσε ο γιατρός και κάτι σομόν χαπάκια, πάρα πολύ κομψά, από τα οποία, στην αρχή, μου συνέστησε να παίρνω το ¼ του χαπακίου ημερησίως, όπως και έκανα, αλλά ο ντουβρουντζάς επέμενε και ο γιατρός μου αύξησε τη δόση! Δεν ξέρω, τελικά, στα πόσα μιλιγκράμ θα καταλήξουμε. 
Εν τω μεταξύ, αυτό το φαινόμενο-ντουβρουντζάς, ενώ στην αρχή μου έφερνε έναν πανικό, τώρα μου φέρνει μια βαθύτατη κούραση - σαν να παθαίνω Καραμανλή ένα πράμα, ένα "δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου", ένα "άστο αυτό θα το κάνω αύριο", ένα "πάρε Μήτσο τηλέφωνο το γραφείο ξεναγών ΤΕΛΕΤΑΙ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ να κάνουν οι άνθρωποι τα κουμάντα τους" και άλλα τέτοια δεινά. 
Ως εκ τούτου, με όλα αυτά τα πρωτόγνωρα που μου συμβαίνουν, αποφάσισα, μετά από 26 χρόνια, να μακρύνω τα μαλλιά μου. 

Καλή εβδομάδα!

41 σχόλια:

  1. Ουφ, ηρέμησα μόλις διάβασα ότι τα χαπάκια είναι σομον και μάλιστα κομψά. Γιατί όπως και να το κάνουμε δεν μπορείς να κάθεσαι, να ανεμίζεις τα ανέμελα μακριά μαλλιά σου (ναι,τώρα μπορείς να το κάνεις και αυτό) να είσαι ωραία και μοιραία και να βγάζεις άσπρα χαπάκια. Ενώ τα σομον; Άλλη κλάση.
    Κατά τα άλλα δεν πρέπει να ανησυχείς, λίγη προσοχή χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ; Δεν ηρέμησα όταν είδα το σομόν θαρρείς; Άλλοι ορίζοντες ανοίχτηκαν μπροστά μου!
      Το μαλλί δεν θα το κάνω πολύ μοιραίο. Στο μήκος που το είχε η φίλη μας η Ζωή τον περασμένο χειμώνα θα το κάνω.
      Προσέχω η βαριόμοιρη, προσέχω. Ήδη έχω ελαττώσει την καφεΐνη και την νικοτίνη!

      Διαγραφή
    2. Tιιιιιιιιιιιιιιι θες να πεις δηλαδή, ότι τα μαλλιά της φίλης μας δεν ήταν πολύ μοιραία; Τώρα θα σε καρφώσω κανονικότατα, πιάνω ήδη το τηλέφωνο. Οχι γιατί εγώ είμαι ηθικό άτομο, και δεν ανέχομαι τέτοια. Βέβαια αν μου δώσεις 50 ευρώ, νομίζω οτι ξεχνάω τελευταία. Θα σου στείλω πριβέ τον λογαριασμό τραπέζης... (Δέχομαι και Paypal).

      Διαγραφή
    3. Μηηηηηηηηηηηη, μη πιάσεις το τηλέφωνο! Αν και αφόρτιστο θα το έχει, ως συνήθως!
      Μέσα στα πλαίσια της ηθικής πάντα, φοβούμαι ότι πρέπει να παγώσουμε προς το παρόν το θέμα της απροκάλυπτα εκβιαστικής αμοιβής σου, διότι μου τα έφαγε ο καρδιολόγος!
      Αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, η φίλη μας είναι μοιραία γυναίκα με ότι μήκος μαλλί κι αν έχει!
      Από την άλλη, αν μιλάμε μόνο για το μαλλί και όχι συνολικά για την γυναίκα που το φέρει, προσωπικά, μοιραίο θεωρώ αυτό της Τζέσικα Ράμπιτ!

      Διαγραφή
    4. Το έσωσες. Θα δεχτώ την αποπληρωμή σε 100 δόσεις σαν την εφορία.

      Διαγραφή
    5. Γι αυτό σ' αγαπάω Leo De Stino, γιατί έχεις κατανόηση!

      Διαγραφή
  2. Θα γίνεις ακόμα μεγαλύτερη Θεά με τα μακριά μαλλιά. Τα υπόλοιπα τα είπαμε εμείς ;)

    Φιλιά κουμπαρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, δεν θα τα μακρύνω όσο και η Ραπουνζέλ!
      Πώς τα είχε η φίλη μου η Ζωή τον χειμώνα που συναντηθήκαμε στον Πύργο; Έτσι θα τα κάνω! Και δεν θυμάμαι καθόλου από την εποχή που τα είχα μακρυά αν μου πηγαίνουν, αλλά θα δούμε!
      Κίσιζ κουμπάρε!

      Διαγραφή
  3. να τα μακρυνεις τα μαλλακια σου!
    γιατι οχι αλλωστε;

    φιλακια πολλα
    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έτσι για να αλλάξω λίγο!
      Κίσιζ Εκφράσου!

      Διαγραφή
  4. Θα έρχομαι να μετράω εγώ τριγλυκερίδια κι εσύ αρρυθμίες και θα περνάμε τρέλα! Παρόλα αυτά η απόφασή σου να μακρύνεις τα μαλλιά σου με κατασυγκίνησε και είπα να τα μακρύνω κι εγώ αλλά μετά θυμήθηκα ότι δεν έχω μαλλιά να μακρύνω οπότε θα βάλω σκούφο.

    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω! Τέλεια θα περνάμε! Και όλη μέρα θα είμαστε αραχτοί και θα μετράμε και θα μας τα έχει όλα στα χέρια ο κ. Μήτσος!
      Λέω να τα μακρύνω λίγο, δύο εκατοστά κάτω από το τελείωμα των υπέροχων αφτιών μου!
      Σε οχτώ μήνες που υπολογίζω να έχουν φτάσει στο επιθυμητό μήκος, θα ηθελα τη γνώμη σου, διότι είσαι άνθρωπος με γούστο και καλαισθησία!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  5. εγώ με θέματα υγείας δεν μπορω να κάνω χιούμορ ,αγχώνομαι και στενοχωριέμαι πολύ!
    Περαστικά σου να είναι ,να μην παίρνεις κανένα χάπι ,τα χρήματα που θα ξοδεύεις γι αυτά ,να στα τρωνε τα κομμωτήρια για την μακριά κόμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο παθαίνω, αλλά τα δικά μου προβλήματα υγείας, προσπαθώ να τα διακωμωδώ, διότι εάν δεν το κάνω με πιάνουν πανικοί και χειροτερεύει η κατάσταση!
      Το μαλλί λέω να το κάμω σαν το δικό σου, όπως το είχες στη φωτογραφία που ήσουν με τον γιο σου 20 χρόνια πριν-20χρόνια μετά, νομίζω στην Lifo ήταν, δεν θυμάμαι πού την είχα δει, αλλά λίγο πιο κοντό!
      Ευχαριστώ Νάσια για την συμπαράσταση και τις ευχές!

      Διαγραφή
  6. Να έρχομαι να στα κόβω μετά εγώ; Γιατί στις κομμώτριες δεν έχω καμία εμπιστοσύνη. Τους λες ένα εκατοστό και κόβουν 10! Εξ ου και 28 ολόκληρα χρόνια κουρεύομαι μόνη μου ( κι αν δεν με πίεζαν οι άλλοι, στο γάμο μου- αυτόν τον αποτυχημένο καλέ- μόνη μου θα τα είχα σάξει... τελικά πήγα σε κομμωτή...και τι κατάλαβα; αφού ο γάμος απέτυχε!)
    Το λοιπό...κοίτα την υγεία σου κι ό,τι θες από υγιεινά εδώ είμεθα και για αυτά!

    Μάκια πολλά και περαστικά να είναι όλα Αννούλα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις φτάσουν στο επιθυμητό μήκος, θα το σκεφτώ σοβαρά να σε χρίσω προσωπική μου κομμώτρια! Και θα λέω "Μήτσο, πετάγομαι δυο λεπτά 200 χλμ. πιο πέρα μέχρι την Άιρις να μου πάρει λίγο τις άκρες, να μου κάνει και ένα ντεκουπάζ στη μακό την μπλούζα, επί τη ευκαιρία. Άμα αργήσω, φάτε..."!
      Έχω τιγκάρει το ντουλάπι με των τροφίμων με υγειινά. Και να οι βρώμες και να τα ταχίνια και να τα προϊόντα με τα Ω3. Μέχρι και ζυμαρικά ολικής προμηθεύτηκα η δόλια! Αγνώριστο το έκανα!
      Ευχαριστώ δια την ευχή Άιρις!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  7. Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα, καλή μου φίλη.
    Λυπάμαι για την ταλαιπωρία της υγείας σου. Ελπίζω να μην είναι τίποτε σοβαρό. Ευχή μου για περαστικά και όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι μου είπε ο θεράπων ιατρός, δεν πεθαίνει κάποιος πολύ εύκολα από αυτό, οπότε όλα καλά!
      Ευχαριστώ δια τας ευχάς!
      Να είσθε καλά!

      Διαγραφή
  8. Και σιγα να μην σε βαλει κάτω εσενα μια αρυθμιούλα και ενα τετοιο πολες...οσο για τα χαπιακια ..εεεεε ναι βρε Αννιούλα μου... τα σωμόν ειναι πιο .. σικ πως να το κανουμε... και κοιταααα τωρα που θα μακρύνεις τα μαλλιά.......θα δεις όλα θα πανε περιπατο... γιατί θα έχεις να ασχολήσε με αυτά... να προσεχεις και .όλα θα πανε καλά θα το δεις...και θα το πιστεψεις ... έλα πολλα φιλακιαααα!!!
    Υ.γ αν μου εστηλες μεηλ δεν το πηρα γιατί εχω χασει τα μεηλ μου. 'κανενα κουμπί πατησα η γυναικα και την πατησα...... μα να μην δω και εγω πουμπί να τατησω αμεσως..... οταν τα βρω θα δω ...για κεινο που λεγαμε.. ντε; καλο Φθινόπωρο....φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ρούλα, δεν θα με βάλει κάτω, διότι αυτή την λένε αρρυθμία, αλλά εμένα με λένε Άννα και θα δει τι έχει να πάθει!
      Η αλήθεια είναι ότι περισσότερο ασχολούμαι με το μαλλί, παρά με το θέμα υγείας. Μόνο που δεν παίρνω τον χάρακα να μετράω πόσα χιλιοστά έχει μακρύνει!
      Σ' ευχαριστώ Ρουλάκι!

      ΥΓ. Σου έστειλα μέιλ και είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρεις να το βρεις!
      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. Ξαναστείλετο πλιζζζζζ δεν το βρήκα σόρρυ εχασα και τα μεηλ και το μπλοκ.. με ενα πληκτρο που πατησα κατα λαθος..ευτυχως που επανηλθαν αλλα το δικο σου δεν το βρηκα.. σου ξαναγράφω το δικο μου μηπως και εκανα λαθος ...roulamakedonisa@gmail .com

      Διαγραφή
    3. η τελεία μου πηγε μακρυα κολησε τη με @gmail.com

      Διαγραφή
    4. Εντάξει, το αντέγραψα και σου το έστειλα εκ νέου!

      Διαγραφή
  9. Αγχώθηκα λιγάκι... Εύχομαι όλα να είναι περαστικά Αννούλα μου!
    Και ναι, να μακρύνεις τα μαλλιά σου! (εγώ εδώ και χρόνια τα κόβω καρέ, και αυτή τη στιγμή αισθάνομαι πως δεν έχω τη δύναμη να τα μακρύνω, ααααχ!)
    Φιλάκια πολλά! Να είσαι καλά και να ξεκουράζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά δεν θα είναι, το ξέρω, αλλά θα είναι ελεγχόμενα! Ας είναι καλά τα σομόν χαπάκια!
      Κοίτα, το μαλλί μου είχε πάντα μήκος ενάμιση με δύο πόντους το πολύ. Ε, λέω να το φτάσω να είναι 5 με 6 πόντους, δηλαδή ένα πολύ κοντό καρέ! Για να δούμε, θα τα καταφέρω;
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ναστένκα και ναι το έχω πάρει σοβαρά και προσπαθώ να ξεκουράζομαι μέσα στην ημέρα!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  10. Καλέ δεν είναι τίποτααα! Όλα καλά, όλα καλά αγαπημένη μου! Σε λίγο καιρό ούτε χαπάκια θα χρειάζεσαι ούτε τίποτα! Μη μου αγχώνεσαι! Όλα καλά!
    Τώρα για τα μαλλιά, εύχομαι να καταφέρεις να τα μακρύνεις γιατί βλέπω και τη μαμά μου που τα έχει κοντά, κάθε φορά λέει το ίδιο πράγμα "θα τα μακρύνω, είναι καιρός" και πάντα το μετανιώνει γιατί τελικά δεν την βολεύουν!
    Περαστικά εύχομαι να είναι! Χωρίς εσένα δεν κάνουμεεεεε ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όλα καλά θα πάνε! Αγχώνομαι λίγο, αλλά με την βοήθειά σας εδώ πέρα μέσα ξεπερνώ τους όποιους φόβους!
      Πολύ φοβούμαι ότι θα το κάνω όπως η μαμά σου, αλλά προς το παρόν δείχνω απρόσμενη υπομονή με το θέμα μαλλί!
      Ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση Γιώτα Αρ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  11. Δε το περίμενα οτι θα ήσουν εσυ ποτέ α-groovy!!!
    Είμαι πεπεισμένη οτι είναι μάτι,να πω στη μανα μου να κάμει τα κουμάντα της?
    Να το παιρνεις βεβαια κι αυτο το σομον χαπακι,δε λέω. Αλλα μήπως να τσεκαρουμε και αλλες πιο φευγατες μεθόδους όπως διαβασμενα app εορτολογια απο το αγιο ορος,λαδακι κι αγιασμό,έστω εναν αστρολογικό χάρτη βρε αδελφε! Γιατι αν δεν ειναι μάτι(που μάτι είναι επειδη μακραίνεις το μαλλι),να δεις που θα ειναι ο Ερμης αναδρομος...δε εξηγείται αλλιως τετοια μπες βγες σε νοσοκομεια που εχουμε ολοι τον τελευταιο μήνα!

    --ΣαλιάγκιΠουΣουΕυχεταιΠεραστικάΣτελνονταςΦιλιΚαιΣεΣκεφτεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, με ξεμάτιασε η θεία μου η Βαρβάρα. Βέβαια καλό δεν είδα, αλλά το χρέος της το έκανε!
      Ένα θα σου πω Ρόζα: Είναι όντως ο Ερμής ανάδρομος! Μου το είπε η Λεκάνα!
      Το μαλλί ήδη έχει μακρύνει 1,34 εκατοστά από τότε που με είδες τελευταία φορά!
      Σε ευχαριστώ ΣαλιάγκιΠουΜουΕυχεσαιΠεραστικάΣτελνονταςΦιλιΚαιΜεΣκεφτεται!
      Ευχαριστώ και ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  12. Ααα πολύ κυκλοφορεί τώρα τελευταία η αρρυθμία! Ό,τι έχουμε καλό είναι, άντε τώρα θα μπορείς να τρολάρεις τον κυρ Μήτσο περισσότερο. Θα παίρνεις ρεπό από τις δουλειές του σπιτιού και τέτοια! Πράξε έξυπνα!!!

    Αντε και μη μασάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, θα σε ακούσω και θα πράξω αναλόγως!
      Ήδη σήμερα πειραματίστηκε με την μαγειρική. Και μετά παραγγείλαμε! Αλλά πού θα πάει; Θα μάθει!
      Μασάω λίγο η αλήθεια είναι, αλλά έχω και όλους εσάς εδώ πέρα μέσα που βοηθάτε πάρα πολύ την κατάσταση!
      Μιλ μερσί Χριστίνα Ανδρομέδα!

      Διαγραφή
  13. Αχ, πολύ ωραίο χρώμα το σομόν! Ήσυχο, διακριτικό, σικάτο... τι να λέμε, τώρα!
    Τον Καραμανλή τον παθαίνω συχνά, σε νοιώθω απόλυτα. [Πώς ήταν εκείνη η διαφήμιση της Μερέντα "ξεκίνα τη μέρα σου με κέφι και δύναμη με γεύση γλυκιά..."; Ε, ουδεμία σχέσις!]
    Με το θέμα-μαλλί δεν ξέρω, από τη στιγμή που αποχωρίστηκα την πάλαι ποτέ μακριά μου κόμη έχω βρει την ησυχία μου ενώ τις ελάχιστες φορές που μου περνά η σκέψη να την επαναφέρω... με (ξανα)πιάνει Καραμανλής!

    Περαστικά και γρήγορα, εύχομαι!

    Την καλημέρα μου! ✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ για 5-6 πόντους πιο μακρυά εννοώ, μην φανταστείς! Είναι τώρα δύο, να γίνει το σύνολο 7! Κι αν δεν βολέψει θα έχω τη χαρά να πω στην κομμώτρια "κόφτα"!
      Ω ναι! Το σομόν μου αρέσει. Είναι πολύ ωραίο σε χάπι και σε κομπινεζόν επίσης!
      Ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς Ρούλα δε κατ!

      Διαγραφή
  14. "...σαν να παθαίνω Καραμανλή ένα πράμα.." !!! Αχαχαχα! Το φάρμακο σου (εκτός από τα σομόν χαπάκια) είναι το χιούμορ, γι' αυτό δεν σε φοβάμαι, όλα θα πάνε καλά! Απροπό, ντουβρουντζά έχουμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Ζούμε σε μια χώρα που πάντα κάποιοι φροντίζουν να μην μας λείπουν οι ντουβρουντζάδες!
      Ναι, δεν λέω, βοηθάει στην αντιμετώπιση το χιούμορ, αλλά τα χρειάστηκα στην αρχή με το φαινόμενο. Βλέπεις δεν το είχα ξαναπάθει, αλλά τώρα, σιγά-σιγά, έχω αρχίσει και το ψιλοσυνηθίζω!
      Μιλ μερσί δια την συμπαράσταση Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  15. Ακόμα και τα πρωτόγνωρα τα αντιμετωπίζεις με χιούμορ...ανορεξία μην πάθεις κι όλα καλά θα πάνε!!
    Καραμανλή το λένε αυτό? Και τώρα που έμαθα και την επιστημονική ορολογία θα αναφωνήσω........ιιιιιιιιιιιιιιιι τι μας βρήκε!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά και περαστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα το πιστέψεις, αλλά δεν μπορώ να φάω όσο έτρωγα! Κάτι με πιέζει ξαφνικά και μου φέρνει δυσφορία με αποτέλεσμα να μην μπορώ να φάω παραπάνω και να σταματώ στο 1/3 της ποσότητας που συνήθιζα! Άρα δεν είμαι καλά! Κι αυτό πρωτόγνωρο είναι, καθώς ποτέ μέχρι σήμερα δεν μου είχε κοπεί η όρεξη! Ήδη έχω χάσει 3 κιλά, χωρίς δίαιτα!
      Βέβαια, για να μην τρελαθούμε τελείως, να σημειώσω ότι μόνο με τις στερεές τροφές συμβαίνει αυτό. Το παγωτό δεν μου δημιουργεί κανένα πρόβλημα! Οπότε, δεν βλέπω να χάσω και τα υπόλοιπα 200 κιλά που θα έπρεπε!
      Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι έχω περιορίσει δραματικά τα τσιγάρα και τους καφέδες. Με δύο καφεδάκια την ημέρα τη βγάζω η δόλια!
      Ένα δράμα ζω Μεμαρία μου, ένα δράμα!
      Μιλ μερσί και φιλί!

      Διαγραφή
  16. γιατί δε με πήρες τηλέφωνο; θα το διευθετήσουμε και αυτό. όποτε μπορείς, πάρε με να σου κλείσω ραντεβού και να δούμε μήπως διορθώνεται εφ' όρου ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε να που σε πήρα τελικά!
      Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου!
      Μιλ μερσί δια την συμπαράσταση!

      Διαγραφή
  17. Χτυποκάρδι το λένε αυτό Άννα μου και δες (δεν αστειεύομαι) ποιος και τι στο προκαλεί και αν είναι πχ ο Καραμανλής που τα έφτιαξε με τον Μειμαράκη εκεί τα πράγματα είναι σοβαρά!
    ΚΑΙ μη ξεχνάμε πως το καλύτερο φάρμακο είναι το χιούμορ και ο έρωτας!!!

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααα με πολλές δόσεις γέλιου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ το βλέπω μαγισσούλα μου, δεν θα τις γλιτώσω τις συνεδρίες με τον ψυχολόγο! Αλλά πού θα μου πάει; Θα βρω την αιτία των αρρυθμιών!
      Πάω τώρα να χωθώ στην αγκαλιά του κ. Μήτσου!
      Μπιζού!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.