Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2015

Διαβάζοντας προχθές...



...ένα βιβλίο που έπεσε στα χέρια μου, με ποιήματα του Νίκου Καρούζου, του Ναυπλιώτη ποιητή, θυμήθηκα μια ιστορία-περιστατικό που μου είχε πει κάποτε ένας προσφιλής μου Αργείος. Σας την παραθέτω: 

"Κάποιος που έψαχνε για τη λέξη των λέξεων, τη λέξη που περιέχει τα πάντα και που μέσα της το σύμπαν ολόκληρο αιωρείται σαν κρεμαστός κήπος, εν ολίγοις τη Λέξη που ψάχνει κάθε ποιητής, συνάντησε ένα βράδυ στην ταβέρνα του Ντόλου τον Νίκο Καρούζο κι αφού ήπιαν μερικά ποτήρια και ήρθαν στο κέφι, του λέει σε έναν τόνο ξαφνικά επιτακτικό:
-Ή μου αποκαλύπτεις τη Λέξη ή κόβω το κάπνισμα εδώ επί τόπου. Διάλεξε!
Ο Καρούζος, μοιραίως, βρέθηκε σε δύσκολη θέση. Τότε, για να τον ξεφορτωθεί κι αφού προσποιήθηκε ένα σύντομο δισταγμό, σκύβει και του λέει στ' αφτί ψιθυριστά:
-Η Λέξη είναι Κυριελέησον... Και τώρα δίνε του.
Όπερ και εγένετο". 

Καλή εβδομάδα!

27 σχόλια:

  1. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να ξεφορτωθείς κάποιον χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το καλοσκεφτούμε, δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται!

      Διαγραφή
  2. καλημερα και καλη εβδομαδα
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου πω αγαπητή μου φίλη ότι εκεί που έχουμε φτάσει ένα κυριελέησον το χρειαζόμαστε.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά το πολύ το Κύριελέησον το βαριέται κι ο Θεός, όπως λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία!

      Διαγραφή
  4. Τελικά ήταν τόσο απλό!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλό και αποτελεσματικό στην προκειμένη!

      Διαγραφή
  5. Κυριες ελέησον ..!!!!! τόσο ευκολο ηταν;...δηλαδή... οταν θελουμε καποιον να ξεφορτοθουμε Αννα μου... θα λεμε κυρ ελεησον... χιχι. και όλα ταχτοποιηθήκανε αντε βρε Αννουλα να περνας καλά ..λιγες μερες μείνανε... χι.χι, μάλον σεμινάρια Θρυσκευτικων πρέπει να κανουμε.. !!!καλη εβδομαδα να έχεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο Θεός βοηθός, που λένε κι οι πιστοί, Ρούλα μου!
      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. για κανε μια περασα ξανα απο μενα να δεις την απαντηση μου στο σχολιο σου πλιζζζζζζ

      Διαγραφή
    3. Απλώνω κάτι ρούχα και αμέσως μετά έρχομαι!

      Διαγραφή
  6. Ωω πληρωμένη απάντηση! Και πλάκα πλάκα είναι το μόνο που μας απέμεινε! Καλό ξημέρωμα Αθηνιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όοοοοχι, έχει μείνει και το "Θεός φυλάξοι"!

      Διαγραφή
  7. Για να δούμε τι "κυριελέησον" θα πούμε από Δευτέρα! χοχοχο! ;-)
    Bisoux!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβούμαι πως θα λέμε "Παναγία βόηθα"!
      Μπιζού!

      Διαγραφή
  8. Κυριελέησον και βόηθα Παναγιά! Ο Καρούζος αγαπημένος...

    Τα αυγά σου τα τηγανητά, σκέτος πειρασμός!
    Χαίρομαι που τα ξαναλέμε Αννούλα (Αθηνά) μου! Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Μόλις το είδα! Τι ωραίο -και- το τηγανιτό σου άβαταρ! Είσαι Αστέρι :)

      Διαγραφή
    2. Είδες τι ωραία τηγανητά αβγά φτιάχνω η ρουφιάνα;
      Καλώς ήλθες από τας εξοχάς Μία Πέτρα!

      Διαγραφή
  9. Με έφαγε το πολύ ντεκουπάζ...δεν έχω τίποτα έξυπνο να πω ...
    Πες κάτι εσύ για να με ξεφορτωθείς ☺☺☺
    κίσιζ νυσταγμένα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου λέω, διότι δεν θέλω να σε ξεφορτωθώ!
      Φιλιά με συνοδεία γαλλικού καφέ χωρίς καφεΐνη και μπισκότα βρώμης!

      Διαγραφή
  10. Κική μου καλή σου μέρα.
    Πέρασε από το http://hellascafe.
    Είναι κάτι για σένα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι η Κική, αλλά παρόλα αυτά θα περάσω οσονούπω από το καφενείο η Ελλάς!

      Διαγραφή
  11. μακάρι να μπορούσα και εγώ μέ ένα κύριε ελέησων, να ξεφορτωθώ μερικούς μερικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ότι προαιρείσθε...