Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2015

Ατάκτως ειρημένα S03E14



Ούτε κι εφέτος διακοπές...

Αχ Αλέξη μου, ο άλλος μας είχε υποσχεθεί δωρεάν wi-fi. Θα σου πρότεινα να τάξεις δωρεάν κλιματιστικά κι έτσι να τον ρουμπώσεις!

Το αφεντικό έχει να με πληρώσει από τον Μάιο. Θέλω πάρα πολύ να πληρωθώ, αλλά δεν βλέπω το σύμπαν να συνωμοτεί για την πληρωμή και έτσι εκνευρίζομαι.

Διαβάζω ότι δεχόμεθα έξωθεν πιέσεις για νέο πακέτο προαπαιτούμενων. Έτσι όπως πάνε, τον Δεκαπενταύγουστο θα μας ζητήσουν και της Παναγιάς τα μάτια...

Απαιτώ οι ιθύνοντες, επιτέλους, να δημοσιεύσουν τις λίστες Λαγκάρντ και Σπαλιάρα. Άντε, για να μην θυμηθώ και τη λίστα Τατσόπουλου...

Πεζοναύτης ήθελε να κάνει έκπληξη στη γυναίκα του και την έπιασε στα πράσα με άλλον βετεράνο. Οπότε κύριοι, καλού κακού, να τηλεφωνείτε πριν επιστρέψετε σπίτια σας.

Είναι κάποιοι άνθρωποι εκεί έξω, που το μόνο που έχουν ανάγκη είναι ένα χάδι γεμάτο τρυφερότητα...
Στο λαιμό.
Με ένα τσεκούρι...

Καλή εβδομάδα!

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα,μελιστάλακτη!!!
    Στο βίντεο με την μοιχαλίδα,το οποιο εννόειται οτι παρακολούθησα η κατίνα,δεν είδα κάτι το μεμπτό...Ουτε καν η ατάκα "δεν είναι αυτό που νομίζεις" δεν ακούστηκε!!!Φλωριές!
    Παντως ενα τηλέφωνο πριν πας σε σπίτι πρέπει να το κάνεις γενικά,διοτι μπορεί ο οικοδεσπότης να πρέπει να κρύψει εναν πεζοναύτη,μια απλυτη κατσαρόλα ή έστω ενα σουτιέν απο το μπάνιο,βρε αδελφέ!!!! Δε είναι σωστό να φέρνουμε τους ανθρωπους σε δύσκολη θέση!! Ελεος δηλαδη!
    Οσο για τις λίστες...δε κόπτομαι ιδιαίτερα να δημοσιευθούν αλλα ομολογώ οτι θα ήθελα πολύ να είμαι και στις δυο για διαφορετικόύς λόγους στη καθεμία!! Προς το παρόν βέβαια θα βολευτώ με μια λίστα γάμου που με έβαλαν! Κάτι είναι κι αυτό!
    --ΣαλιάγκιΤοΣυμπαριστάμενοΣτοΔράμαΤηςΑπλήρωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρόζα!
      Είσαι εσύ κατίνα; Άντε καλέ...

      Διαγραφή
  2. Επιτέλους επέστρεψε η στήλη της καρδιάς μας. Πάντως εγώ με την λίστα Σπαλιάρα δεν ασχολούμαι. Θα λερώνει χαχαχα.

    Όσο για τις διακοπές θα έρθω εγώ σε εσένα κουμπαρούλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η στήλη της καρδιάς σας; Χμμ... Ενδιαφέρον!

      Άντε κουμπάρε μου κατέβα, μήπως και πάμε μαζί για κανένα θαλάσσιο μπάνιο, διότι αλλιώς δεν το βλέπω!

      Διαγραφή
  3. Κοίτα αν το καλοσκεφτείς οι διακοπές είναι υπερεκτιμημένες.
    Να ξεβολεύεσαι και να τρέχεις εδώ κι εκεί!
    Πφφφ...σιγά τα αβγά που θα έλεγε και η Δωροθέα η ηράκλω με το όνομα!
    Και τι παραπάνω έχουν οι παραλίες από την μπανιέρα μας παρακαλώ?...λίγο αλάτι!!
    Καλά σταματάω γιατί ούτε εμένα δεν πείθω!
    Θέλω διακοπές!!!!!!!!...ή έστω λίγο θάλασσα βρε αδερφέ! Το κρασί και το αγόρι τα δίνω κοψοχρονιά για πενταήμερη (είμαι και ολιγαρκής) διαμονή σε τυρκουάζ παραλία!

    Τώρα συγνώμη κιόλας, αλλά ο πεζοναύτης (που χαρά στην ψυχραιμία του) μόνο τον άλλον έδιωξε?
    Τη γυναίκα τι την κράτησε να την κάνει? Ίσκιο για το χειμώνα? (που λέει και η θεία μου η Σοφία με τ' όνομα)

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω πόσο θέλω κι εγώ να πληρωθώ...αλλά το σύμπαν και τα αφεντικά με έχουν γραμμένη...στο τέλος να δεις που θα ζητάμε από τον Άι Βασίλη τα μισθά μας!
      Και μη χειρότερα!

      Διαγραφή
    2. Με έπεισε με τα επιχειρήματά σου για τις υπερεκτιμημένες διακοπές! Μην κοιτάς που τις σκέφτομαι και σιγοκλαίω...
      Ο πεζοναύτης την κράτησε για να του σιδερώνει τα πουκάμισα της στολής. Κατά βάθος δεν την αγάπησε ποτέ!

      Απλήρωτες θα μείνουμε Μεμαρία, διότι ο Άι Βασίλης, μέχρι τούδε, δεν μας έχει συμπεριφερθεί και με τον καλύτερο τρόπο!

      Διαγραφή
  4. Α κρίμας☺ Πάντως αν φιλοτιμηθεί ο αφεντικός και σου δώκει έστω ένα 2μερο Αννούλα ετοιμάζω τη σουίτα για την πάρτη σου, στο πιτς φιτίλι! Κι έχουμε κάτι παραλίες εδώ ...όνειρο!

    ΥΓ: Κι εγώ που εξαναγκάστηκα σε διακοπές διαρκείας, για να μην τρελαθώ ντεκουπάρω ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την πρόσκληση Άιρις, αλλά δεν βλέπω ούτε άδεια, ούτε χρήμα από τον εργοδότη!
      Να μην τρελαθείς, αλλά να ντεκουπάρεις!

      Διαγραφή
  5. Και ναι! Η στήλη της καρδιάς μας που λέει και ο μαλεράκος είναι και πάλι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεέ μου! Πόσο μου ειχε λειψει αυτη η στηλη! Επιτελους επεστρεψες!
    Με την τελευταια σου παραγραφο ειμαι απολυτα συμφωνη.. Ειναι βασικα σα να διαβαζω για μενα.. Χαχαχα
    Επισης να πω οτι εγω με τον Σπαλιαρα..καμια σχεση, ετσι; Να τα ξεκαθαριζουμε!!!
    Και μια συζητηση μεταξυ συζυγων ελειπε αλλα το προσπερναω.. 😜
    Φιλια πολλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είχε λείψει; Χμμ... Ενδιαφέρον!
      Εκφράζει πολύ κόσμο η τελευταία παράγραφος, τελικά!
      Κι εγώ με τον Σπαλιάρα, καμία σχέση, με τον Τατσόπουλο δεν θυμάμαι...
      Θα έρθουν και οι υποτιθέμενοι διάλογοι μεταξύ συζύγων! Υπομονή!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  7. Εγώ αγωνιώ περισσότερο για την λίστα Σπαλιάρα. Ο Τατσόπουλος έχει πει ότι έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα, ε, έχει λιγότερη αγωνία. Ο άλλος δεν ξεκαθάρισε τη γεωγραφική περιοχή. Πιθανότατα θα είναι ιντερνάσιοναλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα για το καλό της Ελλάδας και τον τουρισμό της γίνονται!
      Προφανώς έχει θυσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο ο τύπος!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Καλό είναι να κάνουμε συγκρατημένη χαρά!

      Διαγραφή
    2. http://www.tv3.co.nz/Portals/0/Content/TV3Likes/Blog/DanceGifs/2aPutYourHandsInTheAir.gif

      Διαγραφή
    3. Ναι. Δεν εννοώ αυτό όταν λέω συγκρατημένη χαρά!

      Διαγραφή
  9. Tα ατακτως ειρημενα σου τα ξεχωρισα αυτήν την φορα Αννα μου πρώτα για......πια ειναι βρε παιδια η λίστα Σπαλιάρα;... εγώ που ζώ;; και δευτερον .. για το βλέμμα της κυρίας κότας....!!! το αυγό το αφηνω ασχολιαστο.....φιλεναδα.......τι να πω εξαλλου η γυμναικα; καλο υπόλυπο καλοκαιριου ... καλό ειναι; φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαστε στο τάργκετ γκρουπ του Σπαλιάρα, γι αυτό και δεν την ξέρεις τη λίστα! Θαρρώ πηγαίνει με πιπίνια ο τύπος!
      Την κότα τη λένε Δωροθέα η ηράκλω και την αγαπώ γιατί μου θυμίζει Τρούμπα της δεκαετίας του '60 όπως την έχω δει μέσα από τις παλιές ελληνικές ταινίες!
      Το φετινό μου καλοκαίρι είναι το χειρότερο της ζωής μου μέχρι τώρα!
      Φιλί Ρουλάκι μου!

      Διαγραφή
  10. Το συμπαν έχει φύγει για διακοπές. Καταραμένο καλοκαίρι. Σε άλλα νέα κάποιοι θέλουνε αποστολή στον Άρη. Σκέφτομαι να πάω. Τι σκατά, λιγότερη κρίση θα έχουμε εκεί. Το κακο ειναι οτι πρεπει να συνενοηθω με το ιδιο Συμπαν. Σύμπαν ακούς; Όταν γυρίσεις από διακοπές έχουμε δυο κουβέντες να πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 21 και σήμερα έμειναν μέχρι τον Σεπτέμβρη! Μετά μπορούμε να τραγουδάμε με όλη μας τη δύναμη το https://www.youtube.com/watch?v=xbT2hmtT2ME !!!

      Διαγραφή
  11. Ότι και να διαβάσω (πολιτικό) η λέξη "προαπαιτούμενα" εμφανίζεται και αναρωτιέμαι μόνο στη πολιτική υπάρχει το "προαπαιτούμενο" μήπως και στο κρεββάτι (!) ή για κανένα μπανάκι στη θάλασσα και πάνω απ΄όλα "προαπαιτούμενο" δεν είναι και να μας πληρώνουν στην ώρα μας;
    ΑΦιλάκια σου στέλνω καθαρά και εξηγημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προαπαιτούμενο να μας πληρώνουν στην ώρα μας! Θα το πω στον εργοδότη μου και αν πιάσει, έπιασε! Διότι η απειλή ότι θα τον κράξω στο ραδιόφωνο δεν πιάνει, καθώς μου ανταπαντά ότι θα με κάνει πρωτοσέλιδο και τελειώνει εκεί η κουβέντα, καθώς δεν βρίσκουμε έτσι άκρη.
      Κίσιζ Άιναφετς!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...