Τρίτη, 11 Αυγούστου 2015

Γενικά...

...στη ζωή μου, δεν έχω υπάρξει ιδιαιτέρως τυχερή. Δεν με λες, βέβαια, και ανιψιά του Επίτιμου, αλλά δεν είμαι κι από αυτές που κοιμούνται και η τύχη τους δουλεύει.
Τον περασμένο αιώνα είχα βρει στο πεζοδρόμιο μία δραχμή,

καθώς επίσης, μία χρονιά μου έτυχε το φλουρί της βασιλόπιτας.

Έκτοτε τίποτα. Μέχρι προχθές, που είχα πάει για μπάνιο σε κοντινή παραλία. Φυσούσε πολύ δυνατός νοτιοανατολικός αέρας και είχε πολύ κύμα. Κι εκεί που πάλευα με τα κύματα, προσπαθώντας να αποφύγω τον πνιγμό, με την άκρη του αριστερού μου ματιού, βλέπω κάτι χρωματιστό να έρχεται πάνω μου. Τι ήταν αυτό; Ένα κουβαδάκι.

Η μπροστινή πλευρά και


η πίσω πλευρά


Καθώς δεν υπήρχε ούτε ένα παιδάκι στην παραλία, αποφάσισα να το κρατήσω.
Κανονικά θα έπρεπε να πλέω σε πελάγη ευτυχίας για τον κουβά που με βρήκε και την καλή μου τύχη, αλλά όοοχι. Διότι, σκέφτομαι, χάθηκε να ξεβράσει το κύμα ένα πιάνο με ουρά;


Ή ένα τραπέζι μπιλιάρδου;


Ή ακόμα, ένα γραφείο με καρέκλα, έστω και χωρίς το φωτιστικό;


Ή, στην τελική, ένα iMac βρε αδερφέ;



Μα, ζητάω πολλά;

25 σχόλια:

  1. Το imac ειναι γενικα πολυ ευκολο να βρεθει ολοκαινουριο μες στη θαλασσα.. Και τα υπολοιπα βεβαια, αλλα εγω σταθηκα σ αυτο που μου κεντρισε το ενδιαφερον..
    Το κουβαδακι καν το βαζο.. Βαλ του κανενα τουλι να ομορφυνει και τσουυυυυπ...
    Καλι ξημερωμααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δε λέω, το iΜac μπορεί να είχε επάνω του τίποτα καβούρια, στο ποντίκι να κάθονταν μερικές πεταλίδες και να κρεμόντουσαν φύκια από το πληκτρολόγιο, αλλά θα το καθαρίζαμε, ξεπλέναμε, στεγνώναμε και μια χαρά θα ήταν!
      Το κουβαδάκι το έβαλα στο γραφείο μου και πετάω μέσα σκουπιδάκια, όπως περιτυλίγματα από καραμέλες και τσίχλες και τσαλακωμένα ποστ ιτ!
      Καλό απόγευμα Γιώτα Αρ!

      Διαγραφή
  2. Ή χάθηκε να επιπλέει καμιά σούβλα με γουρουνοπούλα να τσιμπήσεις και κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μια γκιόσα επίσης , δεν θα με χάλαγε!

      Διαγραφή
  3. Πες τα ρε mahler ξερεις τι σπανιο ειναι να βρεις καλοψημενο κρεας αυτη την εποχη! :P

    Και μια στανη προβατινες δε θα με χαλαγε βεβαια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα θα μου πεις Μανόλο7; Που δεν ξαναπάτησα σε μια ταβέρνα που συχνάζαμε γιατί πέθανε ο ταβερνιάρης και η χήρα του, κακά τα ψέματα, δεν ψήνει τα κρέατα το ίδιο καλά!
      Αχ, θεός σχωρέστον, αυτός να έβλεπες πόσο ωραία τα έψηνε τα παϊδάκια από προβατίνες!

      Διαγραφή
  4. Εγώ χρόνια τώρα ζητάω να μου ξεβράσει έναν γοργόνο.
    Κάτι τσούχτρες μου έχει ξεβράσει μόνο.
    Εσύ τυχερούλα ...πήρες και το κουβαδάκι!
    Το σχέδιο είναι ντεκουπάζ ;;;☺
    Κισσιζ μάι ντίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχέδιο δεν είναι ντεκουπάζ, αλλά με το καιρό και την αρμύρα έχει γίνει κρακελέ!
      Κίσιζ Άιρις!

      Διαγραφή
  5. περασα να ευχηθω καλο υπολοιπο καλοκαιριου
    θα επανελθω τελη του μηνα ανανεωμενη
    ευχομαι και εσυ το ιδιο
    να περνας ομορφα
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάω άθλια και είναι το χειρότερο καλοκαίρι της ζωής μου έβερ, αλλά παρόλα αυτά δεν το βάζω κάτω, διότι 20 και σήμερα έμειναν μέχρι τον Σεπτέμβρη! Πού θα πάει, θα τελειώσει κι αυτό το καλοκαίρι!
      Αλλά μη δίνεις σημασία σε εμένα, εσύ να περάσεις πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
  6. Ενα κουτί με λίρες το δικό μου όνειρο! Αβίαστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά. Με ένα κουτί γεμάτο λίρες αγοράζει κανείς όσα iΜac θέλει!

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς. Και πιάνο με ουρά και ουρά σκέτο.
      :) Τελικά εγώ σε είχα βρει πρώτη.

      Διαγραφή
    3. Φυσικά εσύ με είχες βρει πρώτη. Αφού είχες κάνει την "μικρή ξανθιά ατυχία", όπως η ίδια την αποκάλεσες! Και έκανες και φόλοου κι έψαχνα σαν την άδικη κατάρα να σε βρω για να σου ανταποδώσω την επίσκεψη! Ώσπου σήμερα, εντελώς τυχαία, λέω: Δεν πάω να ξαναψάξω, μήπως και... Ε, τα υπόλοιπα τα ξέρεις!

      Διαγραφή
    4. hahaha!!! Ήταν το πεπρωμένο σου να έρθεις κοντά μου.

      Διαγραφή
  7. Ζητάς ομόλογα ΕΤΒΑ χα χα χα
    Καλημέρα από Ιόνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ομόλογα ΕΤΒΑ, αβγατίζουν τα λεφτά!
      Καλησπέρα από το ειδυλλιακό Άργος!

      Διαγραφή
  8. Ε, θα πάρεις το κουβαδάκι σου και θα πας σε άλλη παραλία που ευδοκιμούν πιάνα με ουρά και έρχεται και το γραφείο σετ με τα όλα του...και με το φωτιστικό και το με iMac!
    Για όλα έχω λύσεις!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Πώς δεν το σκέφτηκα! Μπράβο Μεμαρία! Καταπληκτική ιδέα! Το κουβαδάκι μου και σε άλλη παραλία! Τρέχωωωωω!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  9. Το imac είναι πιο πιθανό από το κουβαδάκι γιατί αυτοί που τα αγοράζουν σύντομα τα πετάνε στη θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πρόεδρε για τα παρηγορητικά σου λόγια! Ξαφνικά με έκανες να χαίρομαι που βρήκα κουβαδάκι!

      Διαγραφή
  10. Δεν γίνεται καλή μου φίλη. Θα πρέπει να μάθω τους δρόμους που περπατάς για να πριοηγούμαι και να σκορπάω διάφορα να τα βρίσκεις..
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα κ. Κονταρίνη! Σε περίπτωση που το κάνετε, να ξέρετε ότι το πιάνο με ουρά και το τραπέζι μπιλιάρδου δεν μου είναι εντελώς απαραίτητα!

      Διαγραφή
  11. imac και σαχλαμάρες...Το κουβαδάκι σου ταιριάζει γάντι σαν ζαβολιάρικο κοριτσάκι που είσαι.
    Γιατί δεν περνάς καλά? Θα επιληφθώ του ζητήματος τηλεφωνικώς σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πα πα! Εγώ ζαβολιάρικο; Μα ποιος τα διαδίδει αυτά;
      Να επιληφθείς ότι ώρα θέλεις! Δεν το κουνάω από το σπίτι!

      Διαγραφή

ότι προαιρείσθε...